עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by asaf16,

    רוצה לראות אם יש פה קהילה של משתמשים למשחק הזה

    • 4 תגובות
    • 737 צפיות
  2. אני לא מצליח לשחק ברשת שאני מחפש שרתים אין כלום הכול רק וניסתי הכול מישהו יכול לעזור לי בבקשה?

  3. Started by kip,

    מישהו שיחק? יש רשמים? שווה ההשקעה? דרך אגב, התקנתי את הפאטצ' 1.2 אצלי ומאז המשחק לא עולה.... לא יודע מה קרה, מחקתי, התקנתי, כלום.... מישהו מכיר?

    • 5 תגובות
    • 965 צפיות
  4. Started by sharon321,

    אני לא מוצא את תקית השמירות של Need for Speed Underground 2 חיפשתי בכל מקום על ההרדיסק בבקשה עזרה אני חייב לפרמט תודה

    • 3 תגובות
    • 625 צפיות
  5. Started by nore0,

    המהדורה השחורה מה זה אומר בכלל http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360/2682/Need-for-Speed-Most-Wanted-BLACK-EDITION

    • 34 תגובות
    • 5.4k צפיות
  6. Started by icebreak,

    http://media.putfile.com/Extreme-Adventure הזוי משהו

    • 3 תגובות
    • 850 צפיות
  7. אז ככה...יש לי סקריפט של קאונטר סטרייק סורס שכותב cover me reloading כל פעם שטוענים...עכשיו איך אני מתקין אותו? אםאני לא טועה צריך לעות "העתק הדבק" לאיזשהוא קובץ של הגדרות או שצריך לשמור את הפקודות האלה כקובץ בnotepad...מישהו יכול לעזור לי בבקשה? הינה הסקריפט alias +reloadScript "+reload; coverme; say_team Reloading, cover me" alias reloadOFF "" alias teamChat "bind r reloadOFF; messagemode2" alias pubChat "bind r reloadOFF; messagemode" alias +enter "+attack" alias -enter "-attack; bind r +reloadScript" bind "r" "+reloadScript" bind "Enter" "+enter" bind "u" "teamChat" bind "y" pubChat" ועוד משהו מישהו יודע איפה אני יכול למצוא, או יכול להביא לי סקריפט שכל פעם ש…

    • 3 תגובות
    • 643 צפיות
  8. Started by TeaTime,

    אתה גם נידרש לקרוא את חוקי הפורום, ולראות שדיוני וארז אסורים נוספה לך אזהרה ראשונה מתוך שלוש, בשלישית תורחק ננעל.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by Yuron,

    שלום לכולם אני לא מצליח לעבור את המשימה השלישית של המשחק ששם צריך להפוך את ה VW Beetle למכונית שתצוף על המים אני כבר ניסיתי הכל ואפילו מצאתי אתר איפה שאומרים מה לעשות ואת השלבים אבל זה לא עוזר כי ברגע שאני מגיע ליום האחרון הוא כותב לי שהמכונית לא מוכנה..... מה עושים? מישהו שיחק או עברת את השלב הזה?? תודה מראש לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  10. מישהו נתקל בבעיה אני משתגע

    • 3 תגובות
    • 697 צפיות
  11. Started by krembo0o,

    http://hebrew.gindis.com/modules.php?name=Account&file=index&op=game&userid=59526 לינק למשחק גינדיס כנסו קטלני ביותר!!!

    • 9 תגובות
    • 885 צפיות
  12. Started by shalev7390,

    המלא יצא כבר סופית ????????

    • 2 תגובות
    • 719 צפיות
  13. הבחירה ביידכם , או שאתם רוצים שכל ליימר' פה יפתח ויהיה בלאגן ובסוף יזרקו פה מלא אנשים

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Wood-Elf,

    אחלה משחק, באמת, אחלה דבר. יש לי כמה דברים שאני לא כל כך אוהב לעומת הקודם, אבל עדיין - משחק משובח. ובכל זאת... המשחק הזה פשוט מפגר! המפרט שלי הוא כלהלן: AMD +3000 512 GeiL DDR 400Mhz Radeon 9800p 128mb עוד משהו חשוב יש? אני מדליק תמשחק - בא לשחק, בסבבה... אבל יש לי פאקינג 10FPS!! יש לי ה-כ-ל על low חוץ מהים והאנטיאנלייסינג שהם על high. המחשב שלי אמור להריץ את זה סבבה על הגרפיקה הכי טובה - והוא מריץ את זה על גרפיקה נמוכה עם 10FPS!! עם כל הכבוד לעולמות הענקיים של המשחק הזה, HL2 רץ לי על 90-100FPS, וCSS רץ על 70-80... (בCSS ההגדרות יותר גבוהות) ואל תגידו לי שההשוואה לא נכונה, כי גם B&W2 הוא תומך ATI... יש לי דרייבר של 5.9, יחסית חדש. מה רע? סעמק. >< אשמח אם תעזרו ל…

    • 3 תגובות
    • 737 צפיות
  15. אני בוכה מאושר..המישחק הגיע כל כך הרבה זמן חיכינו לו! יאלה! תמונות\שיאים וכו!

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. לא שמתי לב ממש אבל נראה לי שהורדתי את גרסת ה DVD של המשחק,התקנתי את המשחק ניסיתי להפעיל אותו עם הקראק וזה לא פועל,כשאני מנסה להפעיל אותו הוא אומר שאני צריך להכניס את המשחק לכונן ה DVD. *התקנתי את המשחק עם DEAMON TOOLS והמשחק בכונן הוירטואלי אבל זה עדיין לא עובד-עדיין הוא רושם שצריך להכניס את המשחק לכונן... אולי צריך לצרוב את המשחק? למרות שאני לא יכול כי הצורב שלי דפוק.. תודה מראש לעוזרים!!!

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  17. Started by yoni321,

    רציתי לדעת אם הכרטיס הזה http://www.evga.com/products/moreinfo.asp?pn=128-A8-N343-AX יריץ לי משחקים כמו GTA SAN ADRESS HALF LIFE 2 COUNTER SORUCE FAR CRY FEAR. הכרטיס הוא 256 ביט אם לא ראיתם. את המשחקים אני מתכוון להריץ ברזולוציה של 1024 על 768 על HIGH בלי פילטרים וכלום אז בחזרה לשאלה האם הכרטיס יריץ טוב את המשחקים. תודה לעוזרים

  18. Started by shaynet,

    אני עוד מאט מסיים להוריד NFS:MW מהאימיול וכתוב שזה המלא ולפני כמה דקות גיליתי שהוא יוצא מחר אז רציתי לשאול האם יש סיכויי שזה אמיתי או שזה בטוח איזשהו מניאק ששינה את השם של קובץ אחר?

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  19. Started by LazyBoy,

    http://www.dumpalink.com/media/1132138191/Granny_Gamer whoa! אם היא רק היתה צעירה יותר ב50 שנה...

    • 0 תגובות
    • 770 צפיות
  20. http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=2561&rtn=main-topten

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by HunterVee,

    המשחק רשת Halo: CE הואמשחק רשת מדהים. השאלה שלי למי שרואה את מה שאני כותב היא, מהו שם הפרופיל שלו בהאלו....אין צורך בפרסום פרטים מיוחדים. אולי רק את השם הפרטי וזהו.... המטרה שלי לראות האם נתקלתי בשחקן ברשת וגם לראות בכללי כמה טובים השחקנים מישראל. אז אם אתה משחק בהאלו ברשת (אפילו אם זה פעם ב...) אז רשום את שם הפרופיל איתו אתה משחק, ואם אתה רוצה אז רשום את שמך הפרטי. ורשום מה הרמה שלך במשחק (לדעתך) ומהו הנשחק האהוב אלייך. ואם תוכל, רשום שמות פרופילים של שחקנים ברשת שלדעתך חזקים במשחק (אם השחקן לא מישראל אז רשום שהוא מחו"ל...). וכדי להתחיל, שמי הוא קובי ושם הפרופיל שלי בהאלו הוא Hunter. והנשק האהוב עליי הוא ה-Pistol (האקדח). והשקנים שהם הכי חזקים לדעתי הם: Alon TDCyUrD@d T…

    • 8 תגובות
    • 816 צפיות
  22. Started by guy94,

    אצלי על המחשב מותקן פיפא 2002 באנגלית, וברשותי המשחק המלא המקורי בעברית אלו קבצים צריך להעתיק כדי שיהיו תפריטים בעברית וגם שדרן בעברית ?! (אני לא מעוניין בהסרה והתקנה מחדש)

    • 8 תגובות
    • 2.5k צפיות
  23. Started by bagetrek,

    וואי אני מאושר חחחח ;D הנה הכתבה http://www.gamespot.com/ps2/driving/needforspeedmostwanted/review.html את הציון ידעתי שיהיה באזור הזה כבר הבנתי לפי הדמו

    • 4 תגובות
    • 856 צפיות
  24. Started by dark_zero,

    מה זה אומר אם המשחק עובד בMENU לאט ושאני מתחיל לשחק זה עובד מהר(גם הסירטונים עובדים לאט)

    • 3 תגובות
    • 570 צפיות
  25. אני צריך ת'קוד האתקנה של פיפה 2006 אני צריך דחוף תודה מראש ספי.....

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות

דיונים חדשים בפורומים