עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by gshhar,

    זרקו אותי מהמסוק על גבעה כזו שיש מפל ממנה ואין שום אפשרות לרדת ממנה כי זה גבוה. מה אני אמור לעשות שם?

    • 8 תגובות
    • 756 צפיות
  2. Started by tulicooli,

    כמו שרשום איזה משחק אתם רוצים לשחק ברשת פתוח לעוד הצעות!!!

  3. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%92%d7%9d-minecraft-%d7%94%d7%95%d7%a4%d7%9a-%d7%9c%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%a8%d7%a4%d7%aa%d7%a7%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-telltale-games/

    • 0 תגובות
    • 756 צפיות
  4. Started by elad_jacoby,

    שהייתי ביסודי (לפני כ9 - 10 שנים) היה משחק (לדעתי קוראים לו POD אבל מסתבר שלא) עכביש בחלל כזה שהולך על משבצות וצריך לגמור את כולן וכשהוא גומר את כולן נגמר השלב.. זה היה משחק דו מימדי ממבט מלמעלה והיו בו בערך 20 שלבים אני דיי בטוח שלא תמצאו מי שיודע אז שיכתוב.. תודה

    • 0 תגובות
    • 756 צפיות
  5. Started by SiaTex,

    יש לי בעיה, אני מריץ את כל המפות והכל בסדר וטוב אבל אני לא יכול לשחק ב octane זה פשוט יותר מידי תקוע מביחינת fps. מישהו יכול לעזור אולי? עצות?

  6. אני רושם את זה כאן כי אני רוצה לדעת אם יש התעניינות. ואם יש,כמה אתם מוכנים לשלם בשביל המשחק + השחקן שלי שברמה כמעט אחרונה (פחות מ200 שקל אני לא מוכר את זה) כמה תמונות על הפרטים של השחקן שלי: http://img508.imageshack.us/img508/5973/bf21422007021720164296gx3.jpg http://img513.imageshack.us/img513/9877/bf21422007021720170259ma4.jpg http://img159.imageshack.us/img159/2901/bf21422007021720170443pj0.jpg http://img159.imageshack.us/img159/6751/bf21422007021720170593ut4.jpg http://img76.imageshack.us/img76/8821/bf21422007021720170760wa3.jpg http://img76.imageshack.us/img76/3416/bf21422007021720171748bv2.jpg http://img513.imageshack.us/img513/1772/bf21422007021720171914wt4.jpg htt…

    • 7 תגובות
    • 756 צפיות
  7. Started by gerdamen,

    התחלתי ת'משחק עכשיו... הגעתי לשלב כזה שאני צריך לפרוץ תכספת .. הצלחתי ואז עליתי לסולם כזה למעלה ואני לא יודע מה לעשות זה אומר לי לעלות לגג.. איזה גג?? איפה הוא נמצא תודה לעוזרים נ.ב המשחק טוב?

    • 5 תגובות
    • 756 צפיות
  8. Started by idanpc,

    שמירה אוטומטית מ"ס 42 (CHECKPOINT) אני צריך ליסגור מפסק של חשמל כלשהו ואני לא מוצא אותו! תעזרו לי בבקשה נואשות!!!

  9. Started by nore0,

    הורדתי את המוד שהופך את NBA LIVE 2003 ל-STREET עם כל הראפרים אבל אני לא מצליח להפעיל אותו מה צריך לעשות http://street.nbalive.org/2003/download.html

    • 3 תגובות
    • 755 צפיות
  10. Started by NIRAN,

    זו השגיאה שמופיע לי כשאני מפעיל את המשחק עם Anti-Blaxx : http://img251.imageshack.us/img251/3084/error4ox.jpg ואילו ההגדרות שלי ב Anti-Blaxx האם הם בסדר?: http://img251.imageshack.us/img251/7103/settings5nb.jpg

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  11. האם השמועות נגונות ומיקרוסופט עומדת להוציא קונסולה ניידת שתתחרה ב-PSP???

    • 6 תגובות
    • 755 צפיות
  12. Started by The_Byter,

    איך אני מפעיל v-sync במשחק infernal ? הפעלתי בדריוור וגם בATI Tray tools, לא עוזר... תודה

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  13. Started by gulzar,

    לאחר תקופה לא קצרה בNOM החלטנו Syo ואני לפרוש מNOM, בין היתר עקב הבטחות של ההנהלה שניתנות ולא מקויימות. אנחנו מאחלים בהצלחה לשאר הקבוצה בהמשך.

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  14. שלום, התקנתי את המשחק לא מזמן כי הבנתי ששווה לשחק בו לפני אובליביון.. הקטע הוא שאני לא יודע מה ממש לעשות במשחק, כל מה שיש לעשות זה להכנס לבתים של אנשים לדבר איתם להרוג פה ושם חיות, לגנוב דברים מבתים, וכדומה. מה באמת המטרה של המשחק? להמשיך ככה? בנוסף התקנתי את ההמשך של המשחק 2 ההרחבות, ואני לא רואה ממש דברים חדשים שם... מישהו ששיחק יכול לעזור? תודה!

    • 5 תגובות
    • 755 צפיות
  15. Started by gman_il,

    אם כן , תרשמו את הרשמים שלכם.

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  16. Started by deso,

    Dead Subject

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  17. היי, מצאתי ב GG מספר סימולטורים ישנים וטובים במחירים מגוחכים של 2-3$ (גם אם הם מעט ישנים), זולים מ STEAM - Fleet command Rowan's Battle of BritainWings Over Europe: Cold War Gone Hotיש שם כמובן סימולטורים מודרנים יותר, ומוזרים יותר ( Mining and Tunneling Simulator) כמו כן יש שם מבצע 4 במחיר 3 על כל האתר.

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  18. אין לי כל כך במה לשחק כרגע וגם, אני רוצה לראות איך המשחק יעבוד עים הכרטיס המסך החדש.!! תודה לכול מי שיכול לעזור לי בקשר לקוד.!!

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  19. Started by dj_poo,

    שלום לכם יש לי בעיה באנרייל 3 הוא ניתקע לי אחרי כמה זמן של משחק ואז אי אפשר לשחק יותר חייבים לעשות ריסטרט כאילו המחשב קופא יש למישהו מושג למזה ויש לי יחסית מחשב בסדר ולא שאני משחק ברשת משחק סתם את המשחק motherboard : gigabyte GA-965P-DS3 revision 3.3 CPU : CORE 2 DUO E6320 1.86 Ghz memory : 2x512 800Mhz CL5 TWISTER TWINMOS + HEATSINK graphic card : ATI SAPPHIRE PCI-E X1650XT 256M GDDR3 D.DVI 128bit

    • 5 תגובות
    • 755 צפיות
  20. שלום !!! מחפש שחקנים לCompany of Heroes - Opposing Fronts ONLINE לשישי שבת הזה מישהו מעוניין? :xyxthumbs:

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  21. Started by davidcohen,

    שלום, אני רוצה לשחק בVICE CITY ברשת ואני הורדתי את התוכנה MTA 0.5 והתקנתי. אבל שאני רוצה לפתוח אותה היא לא נפתחת וניהיה לי חלון שגיאה בבקשה תגידו לי איך לפתור את הבעיה או שתביאו לי MTA 0.4 תודה

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  22. Started by SensatioN,

    הרגתי את כולם וזה, השוטר אמר לי מה לעשות ... קיצר מה אני מזיין בשכל תראו את התמונות [סליחה שהם גדולות אם זה מפריע למישהו אני יקטין]

    • 3 תגובות
    • 755 צפיות
  23. Started by redti,

    מישהו יכול להעלות לי קובץ שמירה שלו אחרי שהוא עבר את השלב black friday או מצידי את כל השלבים..? אני לא מסוגל לשחק בשלב הספציפי הזה יש לי בעיות גרפיות כל המסך שחור והבנתי שזה ככה רק בשלב הזה..אני רוצה לדלג עליו להתקדם אז אני רוצה משחק שמור של מישהו שעבר אותו

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות

דיונים חדשים בפורומים