משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
זרקו אותי מהמסוק על גבעה כזו שיש מפל ממנה ואין שום אפשרות לרדת ממנה כי זה גבוה. מה אני אמור לעשות שם?
-
- 8 תגובות
- 756 צפיות
-
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%92%d7%9d-minecraft-%d7%94%d7%95%d7%a4%d7%9a-%d7%9c%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%a8%d7%a4%d7%aa%d7%a7%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-telltale-games/
-
- 0 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שהייתי ביסודי (לפני כ9 - 10 שנים) היה משחק (לדעתי קוראים לו POD אבל מסתבר שלא) עכביש בחלל כזה שהולך על משבצות וצריך לגמור את כולן וכשהוא גומר את כולן נגמר השלב.. זה היה משחק דו מימדי ממבט מלמעלה והיו בו בערך 20 שלבים אני דיי בטוח שלא תמצאו מי שיודע אז שיכתוב.. תודה
-
- 0 תגובות
- 756 צפיות
-
-
יש לי בעיה, אני מריץ את כל המפות והכל בסדר וטוב אבל אני לא יכול לשחק ב octane זה פשוט יותר מידי תקוע מביחינת fps. מישהו יכול לעזור אולי? עצות?
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אני רושם את זה כאן כי אני רוצה לדעת אם יש התעניינות. ואם יש,כמה אתם מוכנים לשלם בשביל המשחק + השחקן שלי שברמה כמעט אחרונה (פחות מ200 שקל אני לא מוכר את זה) כמה תמונות על הפרטים של השחקן שלי: http://img508.imageshack.us/img508/5973/bf21422007021720164296gx3.jpg http://img513.imageshack.us/img513/9877/bf21422007021720170259ma4.jpg http://img159.imageshack.us/img159/2901/bf21422007021720170443pj0.jpg http://img159.imageshack.us/img159/6751/bf21422007021720170593ut4.jpg http://img76.imageshack.us/img76/8821/bf21422007021720170760wa3.jpg http://img76.imageshack.us/img76/3416/bf21422007021720171748bv2.jpg http://img513.imageshack.us/img513/1772/bf21422007021720171914wt4.jpg htt…
-
- 7 תגובות
- 756 צפיות
-
-
:'(
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
התחלתי ת'משחק עכשיו... הגעתי לשלב כזה שאני צריך לפרוץ תכספת .. הצלחתי ואז עליתי לסולם כזה למעלה ואני לא יודע מה לעשות זה אומר לי לעלות לגג.. איזה גג?? איפה הוא נמצא תודה לעוזרים נ.ב המשחק טוב?
-
- 5 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שמירה אוטומטית מ"ס 42 (CHECKPOINT) אני צריך ליסגור מפסק של חשמל כלשהו ואני לא מוצא אותו! תעזרו לי בבקשה נואשות!!!
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
הורדתי את המוד שהופך את NBA LIVE 2003 ל-STREET עם כל הראפרים אבל אני לא מצליח להפעיל אותו מה צריך לעשות http://street.nbalive.org/2003/download.html
-
- 3 תגובות
- 755 צפיות
-
-
זו השגיאה שמופיע לי כשאני מפעיל את המשחק עם Anti-Blaxx : http://img251.imageshack.us/img251/3084/error4ox.jpg ואילו ההגדרות שלי ב Anti-Blaxx האם הם בסדר?: http://img251.imageshack.us/img251/7103/settings5nb.jpg
-
- 1 תגובה
- 755 צפיות
-
-
האם השמועות נגונות ומיקרוסופט עומדת להוציא קונסולה ניידת שתתחרה ב-PSP???
-
- 6 תגובות
- 755 צפיות
-
-
איך אני מפעיל v-sync במשחק infernal ? הפעלתי בדריוור וגם בATI Tray tools, לא עוזר... תודה
-
- 0 תגובות
- 755 צפיות
-
-
לאחר תקופה לא קצרה בNOM החלטנו Syo ואני לפרוש מNOM, בין היתר עקב הבטחות של ההנהלה שניתנות ולא מקויימות. אנחנו מאחלים בהצלחה לשאר הקבוצה בהמשך.
-
- 0 תגובות
- 755 צפיות
-
-
שלום, התקנתי את המשחק לא מזמן כי הבנתי ששווה לשחק בו לפני אובליביון.. הקטע הוא שאני לא יודע מה ממש לעשות במשחק, כל מה שיש לעשות זה להכנס לבתים של אנשים לדבר איתם להרוג פה ושם חיות, לגנוב דברים מבתים, וכדומה. מה באמת המטרה של המשחק? להמשיך ככה? בנוסף התקנתי את ההמשך של המשחק 2 ההרחבות, ואני לא רואה ממש דברים חדשים שם... מישהו ששיחק יכול לעזור? תודה!
-
- 5 תגובות
- 755 צפיות
-
-
-
-
היי, מצאתי ב GG מספר סימולטורים ישנים וטובים במחירים מגוחכים של 2-3$ (גם אם הם מעט ישנים), זולים מ STEAM - Fleet command Rowan's Battle of BritainWings Over Europe: Cold War Gone Hotיש שם כמובן סימולטורים מודרנים יותר, ומוזרים יותר ( Mining and Tunneling Simulator) כמו כן יש שם מבצע 4 במחיר 3 על כל האתר.
-
- 0 תגובות
- 755 צפיות
-
-
אין לי כל כך במה לשחק כרגע וגם, אני רוצה לראות איך המשחק יעבוד עים הכרטיס המסך החדש.!! תודה לכול מי שיכול לעזור לי בקשר לקוד.!!
-
- 2 תגובות
- 755 צפיות
-
-
שלום לכם יש לי בעיה באנרייל 3 הוא ניתקע לי אחרי כמה זמן של משחק ואז אי אפשר לשחק יותר חייבים לעשות ריסטרט כאילו המחשב קופא יש למישהו מושג למזה ויש לי יחסית מחשב בסדר ולא שאני משחק ברשת משחק סתם את המשחק motherboard : gigabyte GA-965P-DS3 revision 3.3 CPU : CORE 2 DUO E6320 1.86 Ghz memory : 2x512 800Mhz CL5 TWISTER TWINMOS + HEATSINK graphic card : ATI SAPPHIRE PCI-E X1650XT 256M GDDR3 D.DVI 128bit
-
- 5 תגובות
- 755 צפיות
-
-
שלום !!! מחפש שחקנים לCompany of Heroes - Opposing Fronts ONLINE לשישי שבת הזה מישהו מעוניין? :xyxthumbs:
-
- 2 תגובות
- 755 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לשחק בVICE CITY ברשת ואני הורדתי את התוכנה MTA 0.5 והתקנתי. אבל שאני רוצה לפתוח אותה היא לא נפתחת וניהיה לי חלון שגיאה בבקשה תגידו לי איך לפתור את הבעיה או שתביאו לי MTA 0.4 תודה
-
- 1 תגובה
- 755 צפיות
-
-
הרגתי את כולם וזה, השוטר אמר לי מה לעשות ... קיצר מה אני מזיין בשכל תראו את התמונות [סליחה שהם גדולות אם זה מפריע למישהו אני יקטין]
-
- 3 תגובות
- 755 צפיות
-
-
מישהו יכול להעלות לי קובץ שמירה שלו אחרי שהוא עבר את השלב black friday או מצידי את כל השלבים..? אני לא מסוגל לשחק בשלב הספציפי הזה יש לי בעיות גרפיות כל המסך שחור והבנתי שזה ככה רק בשלב הזה..אני רוצה לדלג עליו להתקדם אז אני רוצה משחק שמור של מישהו שעבר אותו
-
- 1 תגובה
- 755 צפיות
-


