עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום, אני רוצה לשחק את Gran Tourismo 2 על המשחב שלי, מכיוון ואין לי PSX... האם זה אפשרי, כאילו אני מאמין שיש אימולטורים, השאלה אם הם טובים ? והאם מחשב כמו שלי יוכל להריץ את המשחק כמו שצריך ? מי שהתנסה בעסק הזה מוזמן להגיב...

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  2. Started by amitbret1,

    התקנתי את המשחק ואני יודע שצריך ללחוץ f בשביל לדבר אני לוחץ ומדבר ולא שומעים כלום אני שואל בהודעה הקולית אם שמעו אותי ותמיד אומרים לי לא איך אני מגדיר את המיקרופון בתודה עמית

  3. Started by yuraxp,

    ערב צח, לפני קצת פחות משנה,היה משחק עם כדור שצריך להוביל אותו למקום מסוים,וזאת על ידי בניית המסלול ממוטות ברזל,בד,לוחות ברזל,אפשר היה שם להגדיר מתיחות וזה התמקד בפיסיקה של הכדור,מי זוכר על מה אני מדבר אשמח לדעת מה שמו של המשחק.

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  4. Started by ns,

    מחפש משחקיי מכות למחשב. רציתי לדעת בנוסף על משחקים שיש גם באקס בוקס ופלייסטיישן וגם בגרסאות למחשב. תודה

    • 3 תגובות
    • 756 צפיות
  5. Started by Pease Brother,

    אז ככה:"יש לי BF2 ה DEMO ואני משחק בדרך כלל בשרתים אם פינג נמוך 70-100 אבל אחרי כמה דקות או שניות הפינג פשוט קופץ ל- 180-203 כיביתי את כל התוכנות אפילו את ה ANTU VIRUS הכל רק את הנחוץ השארתי יכול להיות ש זה בגלל ש המערכת שלי חלשה יחסית אח ויש לי 012 נת ו L2TP :'(

    • 1 תגובה
    • 756 צפיות
  6. זאת הגירסא הכי חדשה במשחק WARCRAFT? או שיצא משהו יותר חדש? תודה מראש...

    • 2 תגובות
    • 756 צפיות
  7. חשבתי אולי לקנות סורס ואני רוצה לדעת אם יש הרבה שרתים ישראלי כמו בקאונטר סטרייק הרגיל

    • 3 תגובות
    • 756 צפיות
  8. Started by sagi5,

    אני תקוע בשלב מסוים הנה התמונות מישהו יכול לעזור לי? איך הורגים את המפלצות האלה? תודה

    • 3 תגובות
    • 756 צפיות
  9. בת'רד של "סרטון של המשחקיות של CRYSIS באיכות גבוהה" התעמתו בנושא המשחק של השנה חחח עכשיו רציתי באמת להעלות את השאלה בפורום... איזה משחק לדעתכם יהיה המשחק הכי טוב מכל הבחינות... ולא משחקים רק לPC או PS3 או XBOX360 אני מדבר כל משחק כלשהוא.... לדעתי ללא שום צל של ספק המשחק הכי טוב של השנה יהיה CRYSIS.... לא בחרתי את GTAIV כי זה לPS3 ואני שונא GTA בקונסולות.... (כי לרוב אין מקלדות ועכברים... הרוב משחקים עם ג'ויסטיק, וגם כי הגרפיקה לא מקסימלית) אבל לדעתי GTA IV בהחלט הוא יהיה "ה" משחק של 2008... יאללה נוו תנו מה נראה לכם!.... **עריכה: קבלו לינק... איזה משחק נראה לי הנאה לשחק בו... שחבל על הזמן ממזמן - http://stage6.divx.com/user/sjiske/video/1118790/Crysis-flythrough

    • 6 תגובות
    • 756 צפיות
  10. בViDoc האחרון של Too Human, המפחתים דיברו על סרט דוקומנטארי ואפילו הכניסו חלקים ממנו לViDoc שלהם. הסרט שמדבר על מציאת "גוף מכאני" בן כמה עשרות אלפי שנים עניין אותי יותר מהמשק. חיפשתי במשך כמה שעות את הסרט הדוקומאנטארי המלא ברחבי הרשת. בהתחלה לא היה שום דבר אבל אז התחילו לצוץ כל מיני אתרים כמו האתר של הNFC - Norwegian Film Committee שכמובן כמו הארגון שהגיאולוגים טוענים שהם שייכים אליו(GOWB) לא קיים. אבל מה שכן מעניין זאת ההשקעה הרבה שMS השקיעה בשביל לגרום לזה להראות אמין, הכוללת פרסום של הNFC מספר עיתונים בנורווגיה וברחבי אירופה. והדפלות של ביקורות על הסרט הזה "לעמודים ישנים" בפרומים ואתרים ברחבי העולם. הסרט עצמו הופק באיכות מדהימה, ובאמת נראה על פני השטח כמו סרט תעוד…

    • 2 תגובות
    • 756 צפיות
  11. Started by blueboy,

    יש בהחלט למה לצפות : http://whatisthematrix.warnerbros.com/rl_cmp/downloads_trailers2.html

    • 1 תגובה
    • 756 צפיות
  12. Started by aeonf,

    שלום חברים תהיתי אם תוכלו לעזור לקשיש כמוני למצוא כמה משחקים טובים לשחק בהם. סוגי המשחקים שאני אוהב זה FPS, משחקים כמו DIABLO, ואסטרטגיה (?) כמו WARCRAFT, C&C וגם משחקים כמו HEROES. אשמח מאד להמלצות למשחקים חדשים. הכ. מסך שלי הוא 4870 אז אין בעיה שלא יסחוב משהו. תודה רבה מראש לעוזרים !!

    • 3 תגובות
    • 756 צפיות
  13. שלום לכולם. לפני כחודש קיבלתי מתנה את המשחק HL2, ואיתו כמובן גם CS:S. ביום חמישי, לאחר קניית המחשב החדש, התקנתי והרצתי את המשחקים, והכל עבד כשורה. היום, כאשר ניסיתי להיכנס לשרת במשחק CS:S, הוא הודיע לי כי "Your steam acoount has expired" , וביקש ממני להכניס סיסמה לחשבון שלי. ניסיתי כל מיני סיסמאות שעלו בדעתי שנתתי, ולא הצליח. מדוע הוא מבקש ממני להכניס סיסמה פתאום? מאיפה אני יכול לדעת את הסיסמא (שליחה באימייל או משהו כזה)? תודה רבה מאוד לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 756 צפיות
  14. Started by vacuuuum,

    אני מחפש את הMANUAL למשחק, מישהו יכול לעזור לי בבקשה

    • 2 תגובות
    • 756 צפיות
  15. כידוע לכולם, לארה החדשה מוצעת בגרסת המחשב שלה גם במהדורת NEXT GEN שאפשר להפעיל מקונפיגורצית הסטינגס. אבל עם כל הפילטרים על מצב ON, המשחק משום מה ממשיך לקרטע. הוא נראה מהמם, אך נראה לי שהחבר'ה באיידוס לא עבדו מספיק טוב על המנוע שלו ב NEXT GEN. מישהו הצליח להריץ אותו על קונפיגורציה מקסימלית ב 30FPS?

    • 4 תגובות
    • 756 צפיות
  16. http://hebrew.gindis.com/modules.php?name=Account כנסו זה אדיר!!

    • 2 תגובות
    • 756 צפיות
  17. Started by cb,

    שלום, מישהו יכול בבקשה לעזור לי ולהגיד לי בדיוק כמה פרקים יש ל Tales Of Monkey Island ואת השמות שלהם?(כל פרק ואת השם שלו) ניסיתי לחפש בגוגל ולא הצלחתי בדיוק.. זה יעזור לי ממש. תודה.

    • 2 תגובות
    • 756 צפיות
  18. Started by m83b4,

    מה עושים אחרי שמצילים את Dekerd Cain מ Tristan ? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 756 צפיות
  19. Started by dingo,

    התקנתי את המשחק אבל כל פעם שאני מפעיל אותו הוא מבצע בדיקה של הדיסק ולא מוצא אותו גם לא מצאתי קראק למשחק אשמח לעזרה

    • 3 תגובות
    • 756 צפיות
  20. Started by Shizel,

    משחק שווה משימה לפני אחרונה Ming Must Die! יש דלת כזאותי סגורה על ידי מחסום עץ שצריך להזיז מופיעה שמה גם סימן של הזזה כמו פתיחת דלת אבל הדלת בלאט לא זזה מה עושים?? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 756 צפיות
  21. Started by Night,

    "גיליתי" את הגובליני אש האלה, ויש איזה קטע שהרצפה בוערת ורק הם יכולים לעבור שם, אני לא מוצא מה לסובב בשביל שזה יתכבה... זה היה איפה ש"גילו" על כפתור הQ, שמאפשר לקבוע POSITION לקבוצת גובלינים. יש למישהו מושג?

    • 7 תגובות
    • 756 צפיות
  22. Started by JottaGaming,

    ;D ;D ;D ;D ;D ;D

    • 0 תגובות
    • 756 צפיות
  23. Started by Salwaby,

    שמעו, איך אני יכול לטעון מחדש את הכוח של ה Enchanted Sword ב Oblivion.. זה אפשרי בכלל ? אני מתכוון את ה uses. תודה.

    • 3 תגובות
    • 756 צפיות
  24. Started by poltergeits,

    הי אני וחבר התקנו את המשחק כל אחד בביתו ואנו כבר כמה שבועות מנסים להתמודד אחד מול השני האם תבוא הישועה ?? דרך אגב אני זמין גם באי סי קיו 271839150

    • 7 תגובות
    • 756 צפיות
  25. Started by yuval-p,

    התקנתי את המשחק וכשאני מנסה להיכנס אליו... תסתכלו בתמונה אני לא יודע איך להסביר: ??? http://img93.echo.cx/img93/1104/ffffffffffffffffffffffffffffff.png תעזרו לי אין לי מושג מה לעשות ואני ממש רוצה לשחק בזה :'( תודה מראש לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 756 צפיות

דיונים חדשים בפורומים