משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
התקנתי את המשחק ואני יודע שצריך ללחוץ f בשביל לדבר אני לוחץ ומדבר ולא שומעים כלום אני שואל בהודעה הקולית אם שמעו אותי ותמיד אומרים לי לא איך אני מגדיר את המיקרופון בתודה עמית
-
- 3 תגובות
- 757 צפיות
-
-
ערב צח, לפני קצת פחות משנה,היה משחק עם כדור שצריך להוביל אותו למקום מסוים,וזאת על ידי בניית המסלול ממוטות ברזל,בד,לוחות ברזל,אפשר היה שם להגדיר מתיחות וזה התמקד בפיסיקה של הכדור,מי זוכר על מה אני מדבר אשמח לדעת מה שמו של המשחק.
-
- 3 תגובות
- 757 צפיות
-
-
מחפש משחקיי מכות למחשב. רציתי לדעת בנוסף על משחקים שיש גם באקס בוקס ופלייסטיישן וגם בגרסאות למחשב. תודה
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אז ככה:"יש לי BF2 ה DEMO ואני משחק בדרך כלל בשרתים אם פינג נמוך 70-100 אבל אחרי כמה דקות או שניות הפינג פשוט קופץ ל- 180-203 כיביתי את כל התוכנות אפילו את ה ANTU VIRUS הכל רק את הנחוץ השארתי יכול להיות ש זה בגלל ש המערכת שלי חלשה יחסית אח ויש לי 012 נת ו L2TP :'(
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
זאת הגירסא הכי חדשה במשחק WARCRAFT? או שיצא משהו יותר חדש? תודה מראש...
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
חשבתי אולי לקנות סורס ואני רוצה לדעת אם יש הרבה שרתים ישראלי כמו בקאונטר סטרייק הרגיל
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אני תקוע בשלב מסוים הנה התמונות מישהו יכול לעזור לי? איך הורגים את המפלצות האלה? תודה
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
בת'רד של "סרטון של המשחקיות של CRYSIS באיכות גבוהה" התעמתו בנושא המשחק של השנה חחח עכשיו רציתי באמת להעלות את השאלה בפורום... איזה משחק לדעתכם יהיה המשחק הכי טוב מכל הבחינות... ולא משחקים רק לPC או PS3 או XBOX360 אני מדבר כל משחק כלשהוא.... לדעתי ללא שום צל של ספק המשחק הכי טוב של השנה יהיה CRYSIS.... לא בחרתי את GTAIV כי זה לPS3 ואני שונא GTA בקונסולות.... (כי לרוב אין מקלדות ועכברים... הרוב משחקים עם ג'ויסטיק, וגם כי הגרפיקה לא מקסימלית) אבל לדעתי GTA IV בהחלט הוא יהיה "ה" משחק של 2008... יאללה נוו תנו מה נראה לכם!.... **עריכה: קבלו לינק... איזה משחק נראה לי הנאה לשחק בו... שחבל על הזמן ממזמן - http://stage6.divx.com/user/sjiske/video/1118790/Crysis-flythrough
-
- 6 תגובות
- 756 צפיות
-
-
כשאני ניכנס לקאלי זה רושם לי את הדבר הבאה: (בראשי) Server failed to confirm command: motd2 ואז אחרי מיספר דקות מופיע השגיאה הבאה בחלון:cannot get a response from the tracker. (ועוד שטויות) זה התחיל ליפני כשעה כשיצאתי לאכול ואז שוב ניכנסתי. תודה לכל העוזר.
-
- 6 תגובות
- 756 צפיות
-
-
בViDoc האחרון של Too Human, המפחתים דיברו על סרט דוקומנטארי ואפילו הכניסו חלקים ממנו לViDoc שלהם. הסרט שמדבר על מציאת "גוף מכאני" בן כמה עשרות אלפי שנים עניין אותי יותר מהמשק. חיפשתי במשך כמה שעות את הסרט הדוקומאנטארי המלא ברחבי הרשת. בהתחלה לא היה שום דבר אבל אז התחילו לצוץ כל מיני אתרים כמו האתר של הNFC - Norwegian Film Committee שכמובן כמו הארגון שהגיאולוגים טוענים שהם שייכים אליו(GOWB) לא קיים. אבל מה שכן מעניין זאת ההשקעה הרבה שMS השקיעה בשביל לגרום לזה להראות אמין, הכוללת פרסום של הNFC מספר עיתונים בנורווגיה וברחבי אירופה. והדפלות של ביקורות על הסרט הזה "לעמודים ישנים" בפרומים ואתרים ברחבי העולם. הסרט עצמו הופק באיכות מדהימה, ובאמת נראה על פני השטח כמו סרט תעוד…
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
יש בהחלט למה לצפות : http://whatisthematrix.warnerbros.com/rl_cmp/downloads_trailers2.html
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
שלום חברים תהיתי אם תוכלו לעזור לקשיש כמוני למצוא כמה משחקים טובים לשחק בהם. סוגי המשחקים שאני אוהב זה FPS, משחקים כמו DIABLO, ואסטרטגיה (?) כמו WARCRAFT, C&C וגם משחקים כמו HEROES. אשמח מאד להמלצות למשחקים חדשים. הכ. מסך שלי הוא 4870 אז אין בעיה שלא יסחוב משהו. תודה רבה מראש לעוזרים !!
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום לכולם. לפני כחודש קיבלתי מתנה את המשחק HL2, ואיתו כמובן גם CS:S. ביום חמישי, לאחר קניית המחשב החדש, התקנתי והרצתי את המשחקים, והכל עבד כשורה. היום, כאשר ניסיתי להיכנס לשרת במשחק CS:S, הוא הודיע לי כי "Your steam acoount has expired" , וביקש ממני להכניס סיסמה לחשבון שלי. ניסיתי כל מיני סיסמאות שעלו בדעתי שנתתי, ולא הצליח. מדוע הוא מבקש ממני להכניס סיסמה פתאום? מאיפה אני יכול לדעת את הסיסמא (שליחה באימייל או משהו כזה)? תודה רבה מאוד לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
-
כידוע לכולם, לארה החדשה מוצעת בגרסת המחשב שלה גם במהדורת NEXT GEN שאפשר להפעיל מקונפיגורצית הסטינגס. אבל עם כל הפילטרים על מצב ON, המשחק משום מה ממשיך לקרטע. הוא נראה מהמם, אך נראה לי שהחבר'ה באיידוס לא עבדו מספיק טוב על המנוע שלו ב NEXT GEN. מישהו הצליח להריץ אותו על קונפיגורציה מקסימלית ב 30FPS?
-
- 4 תגובות
- 756 צפיות
-
-
http://hebrew.gindis.com/modules.php?name=Account כנסו זה אדיר!!
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום, מישהו יכול בבקשה לעזור לי ולהגיד לי בדיוק כמה פרקים יש ל Tales Of Monkey Island ואת השמות שלהם?(כל פרק ואת השם שלו) ניסיתי לחפש בגוגל ולא הצלחתי בדיוק.. זה יעזור לי ממש. תודה.
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
מה עושים אחרי שמצילים את Dekerd Cain מ Tristan ? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 756 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק אבל כל פעם שאני מפעיל אותו הוא מבצע בדיקה של הדיסק ולא מוצא אותו גם לא מצאתי קראק למשחק אשמח לעזרה
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
משחק שווה משימה לפני אחרונה Ming Must Die! יש דלת כזאותי סגורה על ידי מחסום עץ שצריך להזיז מופיעה שמה גם סימן של הזזה כמו פתיחת דלת אבל הדלת בלאט לא זזה מה עושים?? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
"גיליתי" את הגובליני אש האלה, ויש איזה קטע שהרצפה בוערת ורק הם יכולים לעבור שם, אני לא מוצא מה לסובב בשביל שזה יתכבה... זה היה איפה ש"גילו" על כפתור הQ, שמאפשר לקבוע POSITION לקבוצת גובלינים. יש למישהו מושג?
-
- 7 תגובות
- 756 צפיות
-
-
-
שמעו, איך אני יכול לטעון מחדש את הכוח של ה Enchanted Sword ב Oblivion.. זה אפשרי בכלל ? אני מתכוון את ה uses. תודה.
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
הי אני וחבר התקנו את המשחק כל אחד בביתו ואנו כבר כמה שבועות מנסים להתמודד אחד מול השני האם תבוא הישועה ?? דרך אגב אני זמין גם באי סי קיו 271839150
-
- 7 תגובות
- 756 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק וכשאני מנסה להיכנס אליו... תסתכלו בתמונה אני לא יודע איך להסביר: ??? http://img93.echo.cx/img93/1104/ffffffffffffffffffffffffffffff.png תעזרו לי אין לי מושג מה לעשות ואני ממש רוצה לשחק בזה :'( תודה מראש לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-


