משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
http://www.cheatcc.com/pc/chaser.html לא כל כך הבנתי מה צריך לעשות ?
-
- 2 תגובות
- 758 צפיות
-
-
יש לי מחשב חזק מאוד ואני מחפש משחק שיהלום אותו בסגנון Age of empires. תודה.
-
- 5 תגובות
- 758 צפיות
-
-
-
אני מחפש משחקים קלילים בסגנון RPG, למישהו יש המלצה? לא אוהב לשחק במשחקים כבדים..
-
- 3 תגובות
- 758 צפיות
-
-
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=307462 קיצור אנסמבל (החברה שהביאו לנו את אייג' אוף אמפיירס ומפתחים את הספין אוף השני של היילו) הודיעו כי נתננו אור ירוק להתחיל בפיתוח של משחק תפקידים מבוסס וורלד אוף וורקרפט רק...בעולם של היילו
-
- 3 תגובות
- 758 צפיות
-
-
האם קיים cheat שמעביר אותי שלב 1 קדימה? תודה
-
- 5 תגובות
- 757 צפיות
-
-
רוצים לחזור בזמן 100 שנים ולחוות את המלחמה הגדולה ביותר שידע העולם עד אז מכמה זוויות שונות? בסוף החודש זה קורה לכתבה
-
- 1 תגובה
- 757 צפיות
-
-
התחלתי להוריד את הדמו של Call Of Duty 4 לפני כמה דקות ההורדה היא דרך האתר YAHOO קבלו לינק: http://videogames.yahoo.com/events/call-of-duty-4/call-of-duty-4-demo/533701
-
- 3 תגובות
- 757 צפיות
-
-
המשחק ישחורר ב2004 והנה האתר הרשמי: http://www.codemasters.com/flashpoint2 כרגע לא ידוע הרבה על המשחק.. אז נאלץ לחכות לחודש הבא לתערוכת E3 שיספק לנו מידע על המשחק הגדול הזה !
-
- 1 תגובה
- 757 צפיות
-
-
כשאני ניכנס לקאלי זה רושם לי את הדבר הבאה: (בראשי) Server failed to confirm command: motd2 ואז אחרי מיספר דקות מופיע השגיאה הבאה בחלון:cannot get a response from the tracker. (ועוד שטויות) זה התחיל ליפני כשעה כשיצאתי לאכול ואז שוב ניכנסתי. תודה לכל העוזר.
-
- 6 תגובות
- 757 צפיות
-
-
-
Jחחחחחחחחחח שאלה דפוקה מאוד אבל אני עמוס בחפצים ואני לא מצליח להעיף חפצים .. איך אני מוריד אותם ?
-
- 2 תגובות
- 757 צפיות
-
-
היי במסגרת ההמלצות על משחקים(לאו דווקה בסטיקי) יש מקום למשחק online ! farcry למי ששיחק במשחק הרגיל יודע שזה משחק מעולה! יש online למשחק-מי אוהב את המשחק זה המקום בתור גיימר מכור(בצורה קשה לכל סוג של משחק) אני ממליץ בחום יש פוסט שמסביר פחות או יותר פה : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=161173.0 ויש פורום במיוחד: http://www.satla-zone.net//vb/forumdisplay.php?f=182 דרושים גיימרים אמיתיים למשחק חזק!
-
- 4 תגובות
- 757 צפיות
-
-
שלום שלום! יש לי את המשחק PES 3 וזה עושה לי בעיה. כשאני זז במגרש (או בתפריט) זה זז כאילו מעצמו לפעמים. אני זז ימינה וזה קולט כאילו אני זז למקום אחר במגרש, ובעצם אני לא נוגע במקלדת!! למישהו יש מושג מה הבעיה? או מישהו יודע איך לפתור אותה? תודה!!!
-
- 2 תגובות
- 757 צפיות
-
-
לאחר ההתקנה כשהמישחק מתחיל רואים היטב אבל לא שומעים לחלוטין את הדמויות שמדברות אלי. רואים את הכתוביות ואני שומע היטב את עצמי יורה בנשק ורעשים של הסביבה, אבל כשיש קיטעי קישור או דמויות שמדברות איני שומע אותם לחלוטין אלא רק את רעשי הרקע. יש לי כרטיס קול די פשוט של CREATIVE SOUNDBLASTER PCI ובהגדרות של הסאונד מבוטלים לי אוטומטית ה- HW MIXING וה- EAX אשמח לקבל עזרה.
-
- 2 תגובות
- 757 צפיות
-
-
המסך שלי נכבה כאשר אני נכנס למשחק שמתי על רזולוציה של 1600X1200 והמסך שלי לא יכול להציג אותו ועכשיו כל פעם שאני נכנס למשחק המסך נכבה ואני לא רוצה כלום . השאלה שלי איך אני יכול לשנות את הגדרות של המשחק מבלי שאני אצטרך להיכנס למשחק או לפחות להחזיר להגדרות ברירת המחדל של המשחק ניסיתי להתקין מחדש פעמיים וזה לא עזר בבקשה תעזרו לי ....
-
- 4 תגובות
- 757 צפיות
-
-
שלום כולם! יש לי בעיה קטנה בsan andras ואני חושב היא קשורה לבאג במשחק... כשמשחקים העכבר אמור להראות את העולם שמזיזים אותו ואצלי הוא פשוט נתקע יענו לא זז ואי אפשר לראות את העולם וקשה לשחק ככה... לפעמים הוא חוזר לעצמו...( אז לא נראה לי שזה דרייבר) יש לי MX500 ולא התקנתי דרייבר אני עם זה של הווינדוס... מה אתם אומרים? באג במשחק או דרייברים? (אני ממש לא רוצה להתקין דרייברים כי איך שהעכבר מוגדר לי הוא טוב בדיוק לCS אז אולי יש פתרון אחר? מישהו נתקל בזה?
-
- 4 תגובות
- 757 צפיות
-
-
שלום חברים ברשותי רדיאון 5850 על ההגדרות המקימליות של המשחק הכל עובד מושלם וחלק.. הבעיה היחדיה היא הצל.. הצל נראה באיכות ירודה ומקפץ ולא יציב.. יש ממש לפעמים הבהובים של הצל על הדמויות.. למישהו יש מושג מה קורה עם זה? אני די מתחיל להתבאס על זה שרכשתי את הכרטיס הזה כי לחבר שלי עם גי פורס אין את זה..
-
- 5 תגובות
- 757 צפיות
-
-
הבנתי שהבעיה בפיראול של הרואטר ביטלתי אותו ועדיין אני מקבל תשגיאה הזאתי , מה עושים? עוד בעיה אני לא מצליח להפעיל את המשחק בסניגלפלייר השגיאה היא משהו כזה הפעם הקודמת שהמחשק הופעל הוא לא פעל טוב בגלל הגדרות מסויימות לחץ כן אם אתה רוצה הגדרות דפלוט" אני לוחץ כן ואז זה לא נכנס
-
- 3 תגובות
- 757 צפיות
-
-
אוקיי..קודם כל זה הדמו. קודם כל שיחקתי משחק Skirmish הכל הלך חלק ניצחתי הכל סבבה. לאחר מכן הלכתי למשימות (התחלתי במשימה הראשונה)והמשימה ממש ממש ארוכה וכשהתחלתי אותה הכל הלך חלק והכל זז טוב וזה.לאחר בערך 3-5 שעות של משחק הזמני טעינה נדפקו לא כולם רק זה שאתה מעביר את התור ליריב (במקרה זה הוא צבע אדום)ולוקח לזה בערך דקה שלמה להעביר תתור של המחשב שלפני זה לקח לו בערך 2-3 שניות.כיביתי את המחשב ושהיום שיחקתי זה עדייך המשיך-אבל זה מאותה שמירה. אם למישהו יש מושג ממה זה קורה שיעזור בבקשה :]
-
- 1 תגובה
- 757 צפיות
-
-
what is better to buy new pc with conore or xbox 360 with normal tv
-
- 9 תגובות
- 757 צפיות
-
-
שלום איך אני משחק ברשת פרו איבולשן הורדתי את התוכנה ואני לא מבין בא אני מנסה להיתחבר לא עובד!!! יש למישהו איזו שהיא דרך בתודה אלעד.. איסקיו 204427533
-
- 3 תגובות
- 757 צפיות
-
-
האוסף כולל "שירים" ממשחקיה השונים של החברה ב 20 שנה האחרונות, בין היתר אפשר למצוא את ה Menu Song של Jazz Jackrabbit וגם שיר מ Jill of the Jungle http://epicgames.com/community/epic-20th-anniversary-commemorative-soundtrack/ מזל טוב EPIC! הערה: מעט פחות מרשים ממה ש ID עשו ביומולדת 20 של WOLFENSTEIN (הוציאו גירסת דפדפן חינמית מלאה של המשחק) אבל בכל זאת נחמד.
-
- 0 תגובות
- 757 צפיות
-
-
-


