משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
מישהו שמע פעם על זה? או ניסה את הדמו? Redneck Kentucky and the Next Generation Chickens - נשמע לי אחלה משחק http://www.gamespot.com/pc/action/redneckkentuckyandthenextgenerationchickens/index.html
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
-
-
האם מישהו שיש לו את המשחק ניתקל בבעיה בתחילת ההתקנה של הדיסק הראשון שהראה שגיאה?
-
- 6 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום לכולם, ראיתי פוסט בנושא שלא זכה לתגובה לפני חודש אז אני ירשה לעצמי להצטרף בבעיה דומה אך לא לגמרי. אני משתמש ב כרטיס מסך 6200 128BIT, כאשר אני משתמש בו ללא כל שינויים (stock) המשחק פועל מצוין (כמובן בהתאם לרמת הכרטיס) אבל כאשר אני פותח אותו לש 8 צינורות (אם או בלי OCלא משנה) הוא עובר לעבוד ברנדור של DX7, עכשיו אני רוצה לציין שאין לי בעיה באף משחק אחר כאשר אני על 8 צינורות ולמרות שמחשב שלי מאפן (P4 1.6 512 RDRAM) הוא מקבל בסביבות ה 2500 ב 3dmark2005 , כך שאני לא רואה שיש בעיה ב פתיחת צינורות או ב OC. למישהו יש רעיון למה COD2 עובר ל DX7 ב 8 צינורות ואילו ב 4 צינורות הוא מזהה DX9?
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
היה אמור להשתחרר כבר ב1 לאפריל מה נסגר<?למישהו יש מידע בעניין?
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
-
-
אני מכניס את השם משתמש שלי והכל כמו שצריך ואני כל הזמן מקבל הודעות שגיאה לעוד מישהו יש בעיות עם זה?
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
הכותר החדש והמבטיח מבית מיקרוסופט ידרוש מערכת מודרנית עם חומרה בלתי מבוטלת על מנת לפעול אחרי שסיימנו לשמוח מעצם העובדה שהוא מגיע למחשבים האישיים כנגד כל הסיכויים וההצהרות המוקדמות – הגיע הזמןלבדוק איזו מערכת תידרש בכדי להפעיל את המשחק Quantum Break, וגם להנות ממנו. דרישות המינימום של הכותר כולל כרטיס מסך מדגם GeForce GTX 760 של NVIDIA או מדגם Radeon R7 260X של AMD, מעבד מרובע ליבות מדגם Core i5-4460 של אינטל או משושה ליבות מדגם FX-6300 של AMD, מערכת חלונות 10 בלבד בגירסת 64 ביט וזכרון RAM של 8GB או יותר. במילים אחרות, אם המחשב שלכם נבנה לפני יותר משלוש שנים – כנראה שהוא לא יתאים לכותר הזה, גם אם היה משוכלל ומתקדם מאוד בזמנו. הדרישות המומלצות עבור הכותר קופצ…
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום רצית לדעת איך אני יכול במשחק Evil Genius לעלות לעובדים שלי את הנאמנות זה שורה הכחולה למה כול שניה רשום לי עובד לא נאמן ואז הוא עורק ולפעמים זה שומר ואני צריך לאמן חדש וגם עם נגמר לי המקום בהר אז מה אני עושה וזהו אני חושב עם יש למישהו טיפים טובים שיגיד לי גם למה יש דברים קטנים שאני לא מבין כמו למה לפעמים שהעובדים שלי דורכים על סימן של מלכודת היא עובדת ופוגעת בהם תודה מראש!
-
- 5 תגובות
- 759 צפיות
-
-
המשחק מקרטע לי על הגדרות גבוהות אז הורדתי את ההגדרות להכי נמוכות וניסיתי להחליף קראק והמשחק עדיין מקרטע לי וזה המחשב שלי: Intel core i3-2100 CPU 3.10 GHz 3.0GB RAM AMD RADEON HD 6800 SERIES תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
חברים מה ההבדל בין רמות הקושי הנ"ל? יש יותר שלבים/עולמות ב-epic ביחס ל-normal? תודה
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
מה מצב חברה !!! טוב תקשיבו היום הלכתי לקנות את המשחק Far Cry הראשון (משחק פשוט יפה) התקנתי אותו והכל טוב ויפה. אבל שאני עושה קמפיין ואיך שהוא נכנס לי למצב שאני כבר יכל לשחק לא רואים את הרצפה לא מים לא טקסטורות לא כלום בקיצור תהיתי אם מישהו יודע מה זה. אני בטוח שזה קרה למישהו (לא מאחל לאף אחד) כמו תמיד תגובות בבקשה (:
-
- 6 תגובות
- 759 צפיות
-
-
עם כל הדיבורים מסביב חובה לנסות את המשחק הזה.. למי שלא מכיר, כל קונה של המשחק מקבל בנוסף קוד אורח, שאותו הוא יכול לתת למי שיחפוץ למשחק של 10 ימים. אני מאוד רוצה להתרשם מהמשחק לפני שאני רוכש אותו ואני מחפש מישהו נדיב שקנה את המשחק ומעוניין לתרום את הקוד אורח למטרה טובה.
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
היום התקנתי FAR CRY עם הפאטצ' האחרון ואין לי שליטה על העכבר בתוך המשחק בתפריט הוא פועל אבל בתוך המשחק הוא פשוט לא זז
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
בחודשים הקרובים מתחיל צוות פיתוח בניהולי לפתח מוד ישראלי לCOD4 שיכלול בתוכו מפות למולטי של אזורי קרב בישראל בניהם ירושלים תל אביב ועוד! במוד תשולב ערכת סקינים של צה"ל, מפות, נשק צה"לי ועוד!. יתכן וישוחררו אף מספר שלבים לסינגל פלייר, אך איני מבטיח כלום. דרושים אנשים שיודעים mapping, מתכנתים ומעצבים מוכשרים! כל המעוניין לעזור שיפנה אלי בפרטי או במסן: yoni92@hotmail.co.il בברכה, יוני.
-
- 6 תגובות
- 759 צפיות
-
-
אני מחפש איזה WALLPAPER שיהיה כתוב בו FEAR ALMA AGAIN וייראו תמונה של הילדה. אני רוצה לעשות מזה משהו מצחיק לאיזה מישהי שאני מכיר שקוראים לה עלמה לא הצלחתי למצוא כזה בשום מקום, מישהו יודע במקרה איפה יש?
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
ניתקעתי בשלב הזה שאני ניכס לבניין בוער לעזור לאנשים ואז אומרים לי שזה מלכודת,אחרי שאני רואה את הפסל אני מנסה להזיז אותו לדלת אבל הוא נתקע לי בחצי,ניסיתי לסובב אותו הכול אבל לא מצליח לי,מישהו יכול לעזור? חיפשתי מדריך בגוגל בל לא מצאתי!
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
תקשיבו קניתי הגה חדש והכול (של לוג'יטק משהוא טוב ) אני מחבר אותו כול מישחק הוא עובד רק שאני מדליק את הטסט דרייבר נאדה שום דבר לא עובד אולי צריך לשנות שם בהגדרות ? תודה לעוזרים :'(
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
http://www.gamepro.com/article/previews/222859/dead-rising-2-off-the-record-preview/ יותר מידי משחקי זומבים!אני אומר לכם
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
בס"ד שלום, אשמח לדעת אם Command & Conquer Red Alert 3 יעבוד על המפרט הבא: מע"פ windows xp pro מעבד Intel Dual Core E5200/800MHZ/2.5G/775/2M לוח אם Gigabyte 945 GCMS2L זכרון Kingston CL5 2G 800MHZ כרטיס מסך GeCube ATI Radeon X550 Micro Atx Edition 512Mb דיסק קשיח HD 250G 7200' SATA2+HD 120G 7200 IDE תודה וסוף שבוע טוב
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
-
-
כשמנסים להפעיל את המשחק הוא נותן הודעת שגיאה שאומרת שהדרייור חייב לתמוך ב OPEN GL 1.3 ומעלה, כמובן שהדרייור תומך אבל כנראה המשחק לא מזהה. מישהו יודע איך לסדר את זה? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
ראיתי שהמשחק שיצא ל PC נמכר ב 2 סוגי די וי די.... אחד של 5 ומשהו גיגה ואחד של 7 גיגה בערלך מה ההבדל.
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שחקתי במשחק בערך חודשיים באינטרנט ואז פתאום אני מדליק את המשחק ולוחץ על המולטיפלייר..... הוא חושב ואז אומר לי שאני צריך לעדכן את המשחק לאחר מכן אני עושה update ואז אני נכנס למשחק ובכלל הסינגל פלייר והמולטיפלייר נהיו שחורים כאלה זאת אומרת שאי אפשר ללחוץ עליהם!! תעזרו לי בבקשה עם אתם יודעים!! תודה.
-
אני מחפש מדריך(manual( לנשקים ב טים סייבר . למשל מה ההבדל בין G36 לבין CAR וכדומה.
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
מישהו מוכר? *צריך שהסוני יהיה במצב תקין ובלי בעיות!!!
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
היי יש 2 משחקים שאני הכי רוצה שיהיו לי, מה שרשום בכותרת. רק מה, שמשום מה המחשב שלי מסיבה לא מובנת פשוט לא מתקין אותם ובשלב מסויים של ההתקנה מוצא בעיה אחרת במחשב\ בדיסק. חשבתי שזה בעיה של וירוס שדורשת פירמוט. פירמטתי. על הדרך התקנתי מנהנט שדווקא הותקן ופועל אחלה. היום קיבלתי עוד פעם את 2 המשחקים המדוברים, והופ! same shit אני ממש לא יודע מה לעשות, לא משנה מה אני עושה הוא מוצא איזשהי שגיאה כשאצל חברים שלי 2 המשחקים עולים ומותקנים בלי בעיות, רק אצלי שתי האלה לא מסכימים לפעול. מה הבעיה? :-\ אולי זאת בעית חומרה במחשב? או משהו אחר? ??? תודה לעונים
-
- 8 תגובות
- 759 צפיות
-
-
יש את CAMPAIGN ששם יש משחקיות עם GDI וNOD. ויש עוד משחקיות חוץ מזה?
-
- 2 תגובות
- 758 צפיות
-


