משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
משחק ההרפתקאות האפיזודי החדש מבית Square Enix מצליח להוכיח לנו שאין צורך בנשקים ואויבים בכדי ליצור חוויה שתישאר אתכם גם אחרי שתסיימו לשחק לכתבה: http://hwzone.co.il/ביקורת-משחק-life-is-strange-הוא-הרפתקה-הזויה-אשר-תכ/
-
- 3 תגובות
- 761 צפיות
-
-
הוא נחשב עד היום לסימולטור הכי טוב, זה מתאים לגו'יסטיק של EAGLE TALON . תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 761 צפיות
-
-
***ספויילר*** (למי שלא סיים, לא שיש כאלה) אני עכשיו במשימה של השוד, סיימתי את כל החלקים ונשאר לי רק הקטע עם החברה וה-key card. התחלתי לצאת עם המילי הזאת, אבל הייתה לי את החברה הראשונה מ-los santos (שאיתה ד"א לא יצאתי אפילו לא פעם אחת) וכשאני מסיים את הפגישה במסעדה לדוגמה, החברה מ-los santos כל הזמן נתקלת בי, מדברת עם מילי ומבריחה אותה (כתוב לי בהערות לברוח לה, ניסיתי לפחות עשרה פעמים וזה בלתי אפשרי). אז אחרי חשיבה קצרה, נסעתי ל-los santos, יצאתי עם השחורה (אני חושב שקוראים לה דניס, נו לא משנה...) והרגתי אותה. עכשיו הכל טוב ויפה ואפשר לצאת עם מילי כמו בנאדם. עכשיו הקטע שאין לי כוח לשטויות האלה. (בפגישה האחרונה לקחתי אותה לדיסקו, והריקוד לא יצא לי טוב). עכשיו לשאלות: …
-
- 4 תגובות
- 761 צפיות
-
-
לא מצאתי מידע מדף הבית של המשחק מתי זה אמור לצאת?
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-
-
כל פעם שאני מנסה להתקין את המשחק מופיעה לי בעיה מוזרה כזאת(ראה תמונה) מה לעשות כדי להצליח להתקין את המשחק נ.ב הבעיה מופיעה גם בהתקנות אחרות(באסה רצינית) [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 761 צפיות
-
-
אינספור שמועות הופכות למציאות עם ההכרזה הרשמית על ה-Xbox Series S, במחיר מומלץ של 300 דולר בלבד ונחיתה בחנויות ברחבי העולם החל מה-10 בנובמבר, לצד ה-Xbox Series X לכתבה
-
- 0 תגובות
- 761 צפיות
-
-
עשיתי 3 מרוצים נגד הבוס אחרון, אחרי זה יש מסלול כזה בדריף בהרים שמה בכביש שעפים וזה, אז קיצר אני לא מצליח לעבור את זה. איזו מכונית הכי טובה לזה? אני עם הלמבורגיני עם כל השיפורים.
-
- 7 תגובות
- 761 צפיות
-
-
החידה שלי היא: three bright coins in five holes be at one end sits the seducer of she the wind from behind the woman doth play the formless one null,lies furthest from they The old one beside the serpent sits not. tis to the prisoner's left that he doth rot יש חמישה חורים של מטבעות ויש לי 3 (יש לי מטבעה של נחש , איש זקן , ואסיר ) עכשיו אני צריך לסדר אותם בסדר מסוים כדי לפתוח מגירה חשובה או משהו כזה אז הבעיה שלי היא באיזה סדר לסדר אותם????????? אין לי מושג !!!! ??? כל מי ששיחק במשחק תעזרו לי בבקשה !!! ???
-
- 4 תגובות
- 761 צפיות
-
-
שלום! 1)רציתי לדעת כיצד אני עושה עוד מקומות ב"טבלת" כוחות שיש כי יש לי רק 2 מקומות. בקיצר אז איך מוסיפים עוד מקומות לכוחות חדשים ככה שאני לא יצטרך להחליף ביניהם. 2)ועוד סקר קטנטן:איזה 2 כוחות לדעתכם הכי יעילים?? תודה!!
-
- 3 תגובות
- 761 צפיות
-
-
שלום אני נתקל בתופעה מוזרה במשחק התופעה באה לידי ביטוי בזה שנוצר מצב שהמשחק לא ממשיך כלומר מבצעים את מה שצריך לעשות בקטע מסויים במשחק אבל המשק לא ממשיך כאילו משימה לא הושלמה למרות שהיא כן הושלמה. הבעיה נפתרה לי מספר פעמים עלידי זה שהתחלתי את משימה מחדש ואז זה כן עבר את הקטע הבעיתי לדוגמא אני יכול לציין את הקטע שמגיעים לגבע שעליה יש מאג וצריך לירות בו עד שהיחידה שלך מסמנת את הגבעה ומטוס בא ומפציץ את הגבעה יריתי עליה חצי שעה וכלום לא קורה רק אחרי שתחלתי את המשימה מחדש המשחק המשיך. עכשיו אני תקוע שוב במשימה 7 Friends From Afar בסוף המשימה צריך לעזור לחיילים שתקועים על הר מולנו וצריך לחסל את בעלי האר פי גי אחי שהחיילים בורחים אני ממשיך לחסל עוד אוייבים במשך חצי שעה ע…
-
- 4 תגובות
- 761 צפיות
-
-
אהלן אנשים, חזרתי לרגילה (כן, כן, סוף סוף...), ופה ושם אני משחק גם במחשב. יש לי קוויק 4, ויש לי בעיה מעצבנת איתו: כשאני משחק במולטיפלייר (רק במולטיפלייר), כל רבע שעה המחשב פשוט יוצא לי מהמשחק. סתם ככה, פשוט יוצא לי מהמשחק, כל רבע שעה. מה הבעיה?? תודה.
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
-
-
-
-
חברה תשמעו אתמול הורדתי דיסק של משחק בקובץ iso מקובץ בווינראר כאשר פתחתי אותו היה בו את כל הקבצים שנמצאים בתוך הדיסק אבל לא היה בו את קובץ הצריבה.אנירציתי לפתוח את הדיסק עם אלכוהול 120 אחוז. איך עושים את זה?
-
- 3 תגובות
- 761 צפיות
-
-
כרגע EA מקבלים מלא הודעות לגבי השירות שלא פעיל, הם מצייצים בחזרה "We Are Aware And Investigating" לא להיבהל לא פרצו לכם ולא כלום... כרגע יש תקלה קטנה ונאלץ להמתין עד שתסודר... עריכה: תוקנה הבעיה ניתן לחזור לשחק כרגיל!
-
- 5 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אני זוכר שהיה איזה מוד שבעזרתו היה אפשר להכין סרטים עם המנוע הגרפי של המשחק HALFLIFE2 .....למישהו יש לינק או שיש לו את הקבצים לזה?
-
- 1 תגובה
- 760 צפיות
-
-
הבעייה היא כשאני משחק על 1024 המשחק ממש טס מהר מידי כשאני משחק על 1280 המשחק רץ לאט מדי (לא תקיעות אלא כמו הילוך איטי) וגם על 1152 ומטה המשחק רץ מהר מדי ד''א המשחק הזה נראה ממש אדיר מישהו יכול בבקשה לעזור לי? זה דחוף!
-
- 4 תגובות
- 760 צפיות
-
-
ענקקקקקקק! חשבתי שהמשחק יהיה ענק,אבל לא ציפיתי לציון כזה מפחיד על המכה הראשונה עכשיו אני בטוח שהמשחק מעולה המגזין OFFICAL XBOX MAGAZINE נתן למשחק [בגירסאת הXBOX360 שלו] ציון של 95 מתוך 100 עכשיו רק צריך למצוא סריקות של המגזין כדי לקרוא ת'כתבה עידכון: המגזין UK PC GAMING נתן ציון 93 מתוך 100 למשחק חשוב לציין שבזמנו,כש-MORROWIND יצא [הכותר הקודם בסדרה],המגזין UK PC GAMING נתן לו ציון של 82...ככה שיש שיפור משמעותי מאוד.
-
- 7 תגובות
- 760 צפיות
-
-
לפני בערך שנה הייתי מריץ את MW2 במולטי על האפשרויות הכי גבוהות שיש והמשחק היה עובד לי חלק. חזרתי לשחק לפני כמה ימים, המשחק עובד בסדר ואחרי דקה הוא פשוט מתחילות תקיעות במסך מן קרטועים כאלה וזה מחרפן אותי אני לא מצליח לשחק ככה. יש למישהו מושג איך פותרים את הבעיה הזאת? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שחקנים תהיו מוכנים אנחנו עוברים לשלב ב' של טורניר הקיץ נותני החסות של טורניר זה הם - TMS.co.il הפרסים: Logitech G500 ; Razer Goliathus Mouse Pad - Control - Medium לפני שמתחילים אנו רוצים להזכיר שלקהילת HWzone יש 4 שרתים המתנים חויית משחק מיירבית ואיכותית. HWzone.co.il | Israel | RushHWzone.co.il | Israel | TDM Canals No Explosives\Shotguns HWzone.co.il | Israel | Caspian Only HWzone.co.il | Israel | Club *בזמן הטורניר יוקצה שרת אחד עבור הטורניר בנוסף לשרת הקלאב הקיים מהלך המשחק: B Flag הוא המוד התחרותי המשוחק ביותר בקהילה האירופית והישראלית טורניר זה מתנהל כטורניר זוגות שכל זוג מתמודד מול זוג אחד במפות Conquest כל זוג משחק עד ס…
-
- 3 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אני נמצאת בשלב Planetarium. כשאני מגיעה לסוף שרואים בסרטון ששמתי פה אז הוא אומר לי שזה נעול ושאני צריכה special object. סרקתי את כל השלב ואני לא מוצאת את ה special object. http://www.youtube.com/watch?v=3s0w_TRTgAg&eurl=http://www.iopanel.net/forum/thread15990.html
-
- 6 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אז כמו שכתוב בכותרת מחפש משחקים בסיגנון של המשחק. מי ששיחק יודע על מה אני מדבר. לאלו שלא שיחקו מציע לשחק ממש אהבתי תמשחק באמת אחד המשחקים הטובים ששחיקתי השנה. עכשיו יש לי רק את MASS EFECT ולא כל כך משחק בו מבקש תעזרה שלכם צריך רשימה של משחקי פעולה טובים בסיגנון שציינתי וברמה של Frontlines - Fuel of War עם אפשר תודה לכולם.
-
- 7 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום לכולם, אם זה לא הפורום המתאים אודה אם תעבירו את ההודעה לפורום שאוכל לקבל עזרה בו, יש לי בעיה במחשב חדש שאני לא ממש יודע איך לדבג אותה, אשמח לכל רעיון מצידכם ... מחשב חדש עם מעבד E6750 2 גיגה זכרון וכרטיס מסך Sapphire 3650 512MB הוינדוס מותקן חדש עם כל העידכונים עד השבועות האחרונים. משחקים כגון SIM2 , SIM CITY ומשהו אחר בסגנון נסגרים בפתאומיות ללא הודעת שגיעה לאחר כשעה במשחק. לא מצאתי שום בעיה בכל מצב אחר במחשב. לא מצאתי הודעה רלוונטית ב EVENT VIEWER ואין לי מושג איך לבדוק תאימות המשחקים ברמת הגדרות. התחממות המעבד ? - לא יודע ... שעה נשמע לי זמן ארוך לבעיה הזו ועכשיו עדיין לא ממש חם, מחשב שקורס מחום גם אמור לעשות ריסט וכאן זה לא המקרה. התחממות כרטיס מסך ? - לא יודע אי…
-
- 2 תגובות
- 760 צפיות
-
-
בשלב הזה הסוס המעופף שלי נתקע תחת היד של האיש אבן הזה ואני צריך לחלץ אותו.. אני מדבר על השלב הזה http://image.com.com/gamespot/images/2007/070/reviews/932295_20070312_screen046.jpg עשיתי את כל הדרך מה שאני צריך קיבלתי כבר את הקשת מהעין שלו, שרפתי את הבחור שזאוס קילל אותו וקיבלתי כבר את הכוח RAGE מהאלה... עכשיו אני מנסה לחזור חזרה למקום שבו הסוס נמצא אבל הדרך חסומה לי ואני לא יכול לטפס לשם חזרה, איך אני מגיע לסוס חזרה ? אני נמצא באיזור הזה http://image.com.com/gamespot/images/2007/070/reviews/932295_20070312_screen050.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2007/070/reviews/932295_20070312_screen051.jpg תודה לעוזרים שברתי את הראש ועדיין לא הצלחתי לעלות על דרך
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
בבקשה אני חייב להשיג איכשהו סידיקי למשחק הזה....כבר הורדתי אותו אבל אין לי סידיקי .... בבקשה כל מי שכבר לא משחק בזה או לא צריך... בבקשה שלחו לי בפרטי או לאימייל ibanezzzzz@gmail.com תודה לכולם
-
- 8 תגובות
- 760 צפיות
-


