משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
יש לציין שהכרטיס הוא sis 315 עם 128 מגה. או קיי לאחר שהתקנתי את המשחק המקורי דרך אגב אני לוחץ כדי להפעיל וצצה לי הודה "פולסקרין נוט פאונד" מישהו יודע או יש לו מושג מזה השטות הזאת..? כן אי יודע הכרטיס לא משהו (מישהו שמע עליו בכלל?!) אבל בכל זאת אני משחק בו משחקים כמו מקס פיין ,אי גי איי, אפילו פאר קריי עולה איכשהו אז מה הסיבה שמישחק שהוא בערך ברמה של מקס פיין לא עולה? מקס פיין רץ מדהים אצלי ולא ידוע לי שמטריקס הרבה יותר משכוכלל ממנו אז אם מישהו יכול לעזור אני ישמח
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אהלן אנשים, הנה המשחקים ששודרו במסגרת ה-Nation Cup של ESL, בין נבחרת ישראל לנבחרת דנמרק - PwEman Vs. Ciara - (לינק למשחק 2 בסוף) PwShadowmoor Vs. StrinterN - (לינק למשחק 2 בסוף) eSr^HeNili Vs. Chuck - (לינק למשחק 2 בסוף) 2v2 - חשוב לציין שגם YuvalShot שיחק וניצח GM חזק מאוד מדנמרק, אני מאוד מקווה שאספיק להקליט גם את המשחקים האלה! תיהנו!
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אני כבר לא יכול לחכות להם. תודה לכל מי שעונה
-
- 6 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שלום לכולם, קראתי שבDX10 המשחקים מסתמכים יותר על הכרטיס מסך ופחות על המעבד. זה נכון? ואם כן, יש לי כרטיס מסך 3850 HD ומעבד p.4 3.00 ghz, כדאי לי לעבור לDX10? תודה לעוזרים! אלון
-
- 5 תגובות
- 762 צפיות
-
-
http://img244.imageshack.us/img244/3236/hl22005090418165887uv7.jpg היצור הזה עומד ליד השער שעשוי מעץ מה צריך לעשות שם?
-
- 4 תגובות
- 762 צפיות
-
-
מדובר ב CAESAR 3 . המשחק ישן אם אני לא טועה יצא לפני 10 שנים. אם מישהו מכיר לינק למשחק הזה אשמח לקבל אותו. תודה.
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-
-
בסגנון כמה שיותר אמיתי זה יכול להיות גם משחק ניהול בסגנון sincity תודה
-
- 6 תגובות
- 762 צפיות
-
-
TOTAL OVERDOSE במילה אחת הוא עוד חיקוי של GTA אתה גונב מכוניות עושה משימות. תאמת ברגעים הראשונים ניתן להתאכזב מהגרפיקה שלו, אין לה שום אפקטים מיוחדים הטקסטורות לא ממש מפורטות,אבל גם GTA לא מלכת היופי,לעומת זאת המשחק רץ מאוד חלק ודי מכפר על הגרפיקה,הבינונית. גם כאן יש מספר אזורים בערים,אומנם העיר הרבה יותר קטנה מזאתי של GTA אבל יש לכך גם כמה יתרונות, לא צריך לנסוע הרבה כדי לקבל משימות,למעשה ב עזרת כפתור ניתן ישר לעשות את המשימה לכן כשמתים מספר פעמים לא צריך להתעצבן על שעוד פעם צריך לנסוע למקום מסוים ולקחת את המשימה-אני אהבתי. לגבי הסאונד המשחק הוא באוירה מקסיקנית מוסיקה דיבור כול מזכירים את זה. אולם יש חוסר תיאום מסוים לגבי הדיבור לגבי מה שבאמת נעשה,כלומר כלומר שמועים…
-
- 4 תגובות
- 762 צפיות
-
-
החלטתי לנסות בפעם הראשונה PES אבל לאחר שנות הפיפא שלי אני לא מצליח להתרגל למקשים ולא ממש הבנתי איך לסדר אותם. איך אפשר לשנות את המקשים לדמוי פיפא כלומר: S - מסירה (להחליף שחקן) D - בעיטה (תיקול) A - הקשתה - תיקול (גליץ') E - ספרינט W - מסירה עם פור. תודה רבה תמונה להמחשה - http://img168.imageshack.us/my.php?image=pes09.png
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
ב-Steam, ב-Humble Store וגם בחנות ה-GOG נטולת הגנות הקבצים מחכים לכם מחירי משחקים שקשה לסרב להם - ממש עכשיו לכתבה
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
- 1 follower
-
-
אני מחכה שהוא יצאה יש לכם מושג מתי הוא יוצא מאיפו אפשר להוריד אותו תודה
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
השלב שבו מתחילים נגד ארה"ב ואז גם נגד הסגולים שזה הגנרל הרוסי השני.. לא יעזור אני לא מצליח להרוג יותר ממקסימום 2-3 מפקדות.. ולא משנה כמה נאי מתרחב בסופו של דבר הורסים לי את הצורה.. מה הנשק הכי אפקטיבי בשלב הזה ומה לכל הרוחות לעשות כבר? תודה.
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
היי מה המצב ??? אתמול קניתי את המשחק Battlefield2 ... עכשיו יש לי כמה שאלות שאני לא ממש מבין..... 1. איך אני פותח נשקים? 2. איך הולך הניקוד? 3. שיחקתי כמה זמן במולטיפלייר אבל כשאני מסתכל על הפרטים שלי אז מופיע שם כאילו עדיין לא שיחקתי בכלל במשחק. 4. על איזה גירסא הכי כדאי לעבוד? 5.כשאני לוחץ על שרת כלשהו ב GameSpy... הוא לא נכנס לשרת עצמו אלא רק למשחק .. אז מה הקטע? מקווה שתענו.. תודה.
-
- 4 תגובות
- 762 צפיות
-
-
גם אתם קיבלתם את זה באימייל? מתכוונים לשחק? איך הפינג שלכם? המשחק חלק? אני מחקתי עוד מזמן, אני אבדוק אותו יותר מאוחר.
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
נמאס לי כל הזמן שכל המשחקים עם ממשק מוכן לקונסולת ואין לי אפשרות להנות מכל המשחק כי יש מקשים שמיועדים לג'ויסטיקים של הפלייסטישן וכו'.. אז אני רוצה ג'ויסטיק טוב .. מישהו מכיר ויכול להמליץ על משהו לא יקר וטוב?
-
- 5 תגובות
- 762 צפיות
-
-
יש לי בעיה..רכשתי את המשחק האוריגינלי ועשיתי לו עדכון פאץ ל1.2 כשאני מעלה את המשחק הכול עולה וכשאני מנסה לעלות שלב או אימון לא משנה מה הוא פשוט נתקע ורושם RUNTIME ERROR VISUAL BASIC C++ ERROR וגם לפני העדכון זה מה שהוא היה רושם ניסיתי הכול סריקת ווירוסים ניקוי רגיסטרי הכול פשוט כולל להתקין את המשחק מחדש ועדכון הדרייברים..הוא גם רושם שיש בעיה עם MSDR.DLL שזה שייך לקובץ מהמשחק אני פשוט לא יודע עוד מה לעשות ואני עונה על דרישות המערכת..וכאשר אני מפעיל את המשחק הוא מראה לי MAIN MENU ואפשרות לשחק בהגדרות והכול ולשנות הכול.. PENTIUM D 3.2 DDR2 667 OCZ 1GB WIN XP SP2 HEB H.D 250 GB ASUS MOTHERBORD HIS X700 PRO ICEQ2 256MB/256BIT הכול מעודכן ופועל כראוי ויש לי כמובן גם עוד משחקים …
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
ניסיתי ב YAHOO וריק שם..??
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-
-
למישהו יש פיתרון לבעיה הזו? אני כבר ממש מיואש.... אחרי כשעה משחק הוא פשוט קורס לדסקטופ ובלי לתת אף שגיאה או התראה... פשוט קורס באופן רנדומאלי. אני ממש אשמח אם מישהו מכם ימצא לי פיתרון לבעיה הזו... תודה רבה לכולם!!!! :xyxthumbs:
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אני רוצה להתחיל לשחק בבאטלנט לוחץ האפשרות שלו והוא כותב לי... "BATTLE.NET IS UNABLE TO PROPERLY INDENTIFY YOUR APPLICATION VIRSION" ואז הוא כותב לי את האתר... מה עלי לעשות? יש איזה פאצ' שאני צריך להוריד?
-
- 9 תגובות
- 762 צפיות
-
-
למישהו יש CDKEY או משתמש לSTEAM שלא צריך ? כי אני צריך אחד שכזה תודה
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
מה זה בדיוק, והאם אני צריך לקנות ג'ויסטיק מיוחד לזה? אם כן, האם יש ג'ויסטיק נפרד לכל גירסה(...2004, 2005)? היכן אני קונה את זה בארץ?
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
פשוט תקראו את כל מה שרשמתי םשוט חבל לי לרשום הכל מהתחלה@! קישור http://www.freak.org.il/forum/viewtopic.php?t=733
-
- 12 תגובות
- 762 צפיות
-
-
הכותר הבא בסדרת משחקי התפקידים מבית Bioware נראה מרשים בסרטון מודלף קצרצר אשר מוצא את דרכו אל הרשת אחד המשחקים הכי מסקרנים שמכינה לנו EA Games לעתיד הקרוב הוא ללא צל של ספק Mass Effect Andromeda, שאמור להוות קאמבק גדול לסדרת התפקידים-פעולה המצליחה אחרי הפסקה שנמשכת לה כבר יותר מארבע שנים. פרטים ממשיים נוספים על המשחק כנראה שלא נקבל עד לתערוכת E3 2016 בחודש יוני (שלא לדבר על השקה, שלכאורה תגיע רק אי שם בשנת 2017), אך בינתיים עלה לרשת סרטון קצר אשר מציג קטעים מתוך הכותר, וטכנולוגיות גראפיות שהוא מתבסס עליהן. לפי הפרטים ברשת הסרטון המדובר הוא בן יותר משנה – אך זה לא מונע ממנו להיראות לגמרי לא רע, עם אנימציות והארה באיכות גבוהה, וגם דמויות שגורמות לנו …
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
פתאום קורה שאם אני לוחץ על הכפתור של המחקר (המבחנה הזאת) אז המשחק קורס...... ניסיתי להתקין מחדש, לא עובד... :-\ למישהו יש מושג מה עושים?
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אני משחק בCOD באינטרנט ומשום מה הקצב רענון (של המסך) הוא 60MHZ במקום 85. מישהו יודע איך אני מעלה את זה?
-
- 9 תגובות
- 762 צפיות
-


