עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. קבלו סרטון מצחיק על הדמויות המוכרות לנו ממשחקי Nintendo: http://www.dailymotion.com/us/featured/video/x4z48q_nintendo-oldschool-revolution_shortfilms

    • 1 תגובה
    • 764 צפיות
  2. Started by rtr,

    :o http://www.gamespot.com/xbox360/action/chromehounds/screenindex.html חוץ מתאריך יציאה מעורפל שניראה כמו נצח... מה קורה עם PC ? יצא ? כרגע אני רואה רק ל XBOX360 בבקשה אל תגידו לי שזה אותו סיפור כמו פה .. http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=133514.0 אם תשימו לב להודעה האחרונה תיראו שאני לא ממש מצליח :'( עריכה: אם זה באמת יראה ככה אני נישבע שאני קונה XBOX360... http://www.gamespot.com/xbox360/driving/ridgeracer6/screenindex.html עוד מישחק מדהים שאין עליו שום זכר ליציאה לPC

    • 0 תגובות
    • 764 צפיות
  3. Started by DShtraks,

    אין לי סטים ויש לי קול אופ דיוטי לסוני 3 האם יש תחרויות גם בסוני 3 ואקס בוקס 360 ? כי עד GHOST לא יהיה לי למחשב

  4. שלום לכולם, שמי אופק, אנא המליצו לי על משחקים למחשב, כי אני מתכנן לקנות כמה. תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 764 צפיות
  5. Started by JohnnyBravo,

    שני מודים חדשים בפיתוח ונמצאים לקראת סיום.נראים מצויין.אני בהחלט מחכה להם 1-Misery mod http://www.moddb.com/mods/stalker-misery 2-Smarter 0.45 http://www.moddb.com/mods/smrter-pripyat

    • 0 תגובות
    • 764 צפיות
  6. Started by ibob,

    אני זקוק לעזרה הורדתי את מקס פין 2 אבל הוא לא נותן לי לשחק ניסתי עם הSTYEEM ומה לא זקוק לרעיונות... וצריך קצת ציטים לשר הטבעות הקרב על ארץ תיכונה למי שיש יבורך.

    • 2 תגובות
    • 764 צפיות
  7. Started by koko0,

    אני זוכר ששיחקתי בזה או במשהו מאוד מאוד דומה במחשב...ואני לא חושב שזה היה אימולטור. יש דבר כזה? ואם כבר, יש משחקים קטנים ממלצים להעביר תזמן? [ליטל פייטר ואימולטור לפוקימון ומעלה...]

    • 0 תגובות
    • 764 צפיות
  8. אני לא מוצא את הגדרת השפה ב FAER.......... תודה !

    • 1 תגובה
    • 764 צפיות
  9. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    רציתי ליקנות CS מקורי (הגיע הזמן) ושמעתי שהוא עולה בסביבותי 50 שקל אז רציתי לדעת איפה אני יכול ליקנות את המישחק באזורי אשדוד-רחובות. בתודה Si-Nom.

  10. Started by AsD[eyal],

    יש 3 דרגות לליגה דרגה 1 דרגה 2 דרגה 3 וקוסטיום מירוץ של עד 8 שהוא נוקאוט ואז 3 מירוצים של 4 לסינון ואז מירוץ של שני אנשים חוקים*** מותר לשחק רק אם הרכבים שהם בירת מיחדל אסור צ'טים תגובות יש לכם מה להוסיף בכיף

  11. Started by JohnnyBravo,

    • 1 תגובה
    • 764 צפיות
  12. Started by elif744,

    מישהו יכול בבקשה להמליץ לי על איזה שהוא משחק ל - PS2 כבר הרבה זמן לא קניתי משחק חדש אני רוצה משחק בסגנון אלף לייף סאן אנדראס ואולי גם סנובורד ( SSX3 ) תודה מראש אלי.

    • 4 תגובות
    • 764 צפיות
  13. Started by Blu-Ray,

    מתי יוצא C&C 3?

    • 2 תגובות
    • 764 צפיות
  14. Started by רן.ט,

    מישהו יודע מתי זה אמור לצאת??

    • 2 תגובות
    • 764 צפיות
  15. Started by RoD,

    יצא פאטצ' לגרסה היפנית אבל לפי כל המקורות זה פועל גם על האנגלית.. מחר אני אולי אתקין מחדש ואז ת'פאטצ'.. http://rapidshare.de/files/28112309/dmc3se.rar.html http://www.gamespot.com/pc/action/devilmaycry3specialedition/show_msgs.html?topic_id=m-1-29714573

    • 3 תגובות
    • 764 צפיות
  16. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    1:קודם כול כשאני ניכנס למישחק ואני לוחץ אל Multi..... זה לא עושה כלום זה עושה רעש כזה של קליק וזהו כלום. זה נראה לך כמו פורום על האתר?

    • 3 תגובות
    • 764 צפיות
  17. Started by ofer_mat,

    יש למישהו את Empire Earth: The Art of Conquest שווה לקנות?? יש לי את הראשון מקורי אך ההרחבה? תנו פרטים מה חדש

    • 0 תגובות
    • 764 צפיות
  18. Started by Cable,

    http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=512103&sid=127 אם בא לכם קצת נוסטלגיה... תהנו!

    • 2 תגובות
    • 764 צפיות
  19. Started by artur2,

    יש לי את הגרסה של אמפריו של CSS והכל היה בסדר על אתמול. מאתמול בfind servers לא רואים את השרתים הישראלים, ושאני מנסה להכנס לשרתים שכן יש (החל מפינג 120 בערך..) אני מקבל את ההודעה הבאה בזמן הטעינה: This server is using a newer protocol (6) than your client מה אפשר לעשות?

    • 3 תגובות
    • 764 צפיות
  20. Started by LazyBoy,

    ציון סופי של 7.7 בgamespot http://www.gamespot.com/pc/adventure/sammaxep1/review.html מוזר מאוד שיש ביקורת למשחק כאשר הוא יוצא רק ב1/11.

  21. שלום אני די חדש ואני מחפש מישהו שישחק איתי בBATTELFIELD 3 אני מחפשים חברים שישחקו איתי למה חברים שלי לא קונים את המשחק אז אין לי עם מי לשחק אז זה משעמם אני מחפש ילדים בערך ברמה שלי כלומר בצורת המשחק כאילו די חדשים במשחק אני רמה 9 אני יודע בסיס וזההשם שלי דני SKYPE : daniisrael1 TS3: daniisrael1 נ.ב וגם לא מיזמן התחלתי לשחק בשרת של האתר הזה שרת מצויין

    • 6 תגובות
    • 764 צפיות
  22. Started by STRENGTH,

    אני תקוע בקטע הזה שאני נלחם בכלבים האלה עם המוט ברזל הזה והם הורגים אותי מה לעשות איך מרפאים? והגעת אחרי זה לתולעת ענקית ויש לידה שתי כלבים הרגתי אותם.. מה לעשות עכשיו?

    • 7 תגובות
    • 764 צפיות
  23. Started by arnoNz,

    יש לי battlefield 2 עכשיו נתתי את הכונן DVD שלי לאחותי כי היא צריכה אותו ואין לי איך לשחק במשחק אין איזה שהו שיטה להפעיל את המשחק בלי הדיסק זה מציק אני מת לשחק !!!

    • 4 תגובות
    • 764 צפיות
  24. http://www.gamespot.com/news/6152388.html וזה לא דבר חדש אלה מגמה שנימשכת הרבה זמן גם בארצות הברית הDS מוכר יותר מישחקים אבל לא בהפרש כזה גדול (באירופה אני לא יודע כי כימאת לא מקבלים נתונים) עריכה-הנתונים האחרונים מארצות הברית- http://www.gamespot.com/news/6152360.html הנתונים האחרונים מאירופה או יותר נכון אנגליה- http://www.gamespot.com/news/6152336.html

    • 1 תגובה
    • 764 צפיות

דיונים חדשים בפורומים