משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
קבלו סרטון מצחיק על הדמויות המוכרות לנו ממשחקי Nintendo: http://www.dailymotion.com/us/featured/video/x4z48q_nintendo-oldschool-revolution_shortfilms
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
:o http://www.gamespot.com/xbox360/action/chromehounds/screenindex.html חוץ מתאריך יציאה מעורפל שניראה כמו נצח... מה קורה עם PC ? יצא ? כרגע אני רואה רק ל XBOX360 בבקשה אל תגידו לי שזה אותו סיפור כמו פה .. http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=133514.0 אם תשימו לב להודעה האחרונה תיראו שאני לא ממש מצליח :'( עריכה: אם זה באמת יראה ככה אני נישבע שאני קונה XBOX360... http://www.gamespot.com/xbox360/driving/ridgeracer6/screenindex.html עוד מישחק מדהים שאין עליו שום זכר ליציאה לPC
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אין לי סטים ויש לי קול אופ דיוטי לסוני 3 האם יש תחרויות גם בסוני 3 ואקס בוקס 360 ? כי עד GHOST לא יהיה לי למחשב
-
- 5 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום לכולם, שמי אופק, אנא המליצו לי על משחקים למחשב, כי אני מתכנן לקנות כמה. תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
שני מודים חדשים בפיתוח ונמצאים לקראת סיום.נראים מצויין.אני בהחלט מחכה להם 1-Misery mod http://www.moddb.com/mods/stalker-misery 2-Smarter 0.45 http://www.moddb.com/mods/smrter-pripyat
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אני זקוק לעזרה הורדתי את מקס פין 2 אבל הוא לא נותן לי לשחק ניסתי עם הSTYEEM ומה לא זקוק לרעיונות... וצריך קצת ציטים לשר הטבעות הקרב על ארץ תיכונה למי שיש יבורך.
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אני זוכר ששיחקתי בזה או במשהו מאוד מאוד דומה במחשב...ואני לא חושב שזה היה אימולטור. יש דבר כזה? ואם כבר, יש משחקים קטנים ממלצים להעביר תזמן? [ליטל פייטר ואימולטור לפוקימון ומעלה...]
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אני לא מוצא את הגדרת השפה ב FAER.......... תודה !
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
רציתי ליקנות CS מקורי (הגיע הזמן) ושמעתי שהוא עולה בסביבותי 50 שקל אז רציתי לדעת איפה אני יכול ליקנות את המישחק באזורי אשדוד-רחובות. בתודה Si-Nom.
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
-
יש 3 דרגות לליגה דרגה 1 דרגה 2 דרגה 3 וקוסטיום מירוץ של עד 8 שהוא נוקאוט ואז 3 מירוצים של 4 לסינון ואז מירוץ של שני אנשים חוקים*** מותר לשחק רק אם הרכבים שהם בירת מיחדל אסור צ'טים תגובות יש לכם מה להוסיף בכיף
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
מישהו יכול בבקשה להמליץ לי על איזה שהוא משחק ל - PS2 כבר הרבה זמן לא קניתי משחק חדש אני רוצה משחק בסגנון אלף לייף סאן אנדראס ואולי גם סנובורד ( SSX3 ) תודה מראש אלי.
-
- 4 תגובות
- 764 צפיות
-
-
-
-
-
1:קודם כול כשאני ניכנס למישחק ואני לוחץ אל Multi..... זה לא עושה כלום זה עושה רעש כזה של קליק וזהו כלום. זה נראה לך כמו פורום על האתר?
-
- 3 תגובות
- 764 צפיות
-
-
יש למישהו את Empire Earth: The Art of Conquest שווה לקנות?? יש לי את הראשון מקורי אך ההרחבה? תנו פרטים מה חדש
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=512103&sid=127 אם בא לכם קצת נוסטלגיה... תהנו!
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
יש לי את הגרסה של אמפריו של CSS והכל היה בסדר על אתמול. מאתמול בfind servers לא רואים את השרתים הישראלים, ושאני מנסה להכנס לשרתים שכן יש (החל מפינג 120 בערך..) אני מקבל את ההודעה הבאה בזמן הטעינה: This server is using a newer protocol (6) than your client מה אפשר לעשות?
-
- 3 תגובות
- 764 צפיות
-
-
ציון סופי של 7.7 בgamespot http://www.gamespot.com/pc/adventure/sammaxep1/review.html מוזר מאוד שיש ביקורת למשחק כאשר הוא יוצא רק ב1/11.
-
- 7 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום אני די חדש ואני מחפש מישהו שישחק איתי בBATTELFIELD 3 אני מחפשים חברים שישחקו איתי למה חברים שלי לא קונים את המשחק אז אין לי עם מי לשחק אז זה משעמם אני מחפש ילדים בערך ברמה שלי כלומר בצורת המשחק כאילו די חדשים במשחק אני רמה 9 אני יודע בסיס וזההשם שלי דני SKYPE : daniisrael1 TS3: daniisrael1 נ.ב וגם לא מיזמן התחלתי לשחק בשרת של האתר הזה שרת מצויין
-
- 6 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אני תקוע בקטע הזה שאני נלחם בכלבים האלה עם המוט ברזל הזה והם הורגים אותי מה לעשות איך מרפאים? והגעת אחרי זה לתולעת ענקית ויש לידה שתי כלבים הרגתי אותם.. מה לעשות עכשיו?
-
- 7 תגובות
- 764 צפיות
-
-
יש לי battlefield 2 עכשיו נתתי את הכונן DVD שלי לאחותי כי היא צריכה אותו ואין לי איך לשחק במשחק אין איזה שהו שיטה להפעיל את המשחק בלי הדיסק זה מציק אני מת לשחק !!!
-
- 4 תגובות
- 764 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6152388.html וזה לא דבר חדש אלה מגמה שנימשכת הרבה זמן גם בארצות הברית הDS מוכר יותר מישחקים אבל לא בהפרש כזה גדול (באירופה אני לא יודע כי כימאת לא מקבלים נתונים) עריכה-הנתונים האחרונים מארצות הברית- http://www.gamespot.com/news/6152360.html הנתונים האחרונים מאירופה או יותר נכון אנגליה- http://www.gamespot.com/news/6152336.html
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-


