משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
BF 1942 המוד החדש Desert Combat מה הוא עושה\מוסיף? שמעתי שיצא מוד בשם זה והוא שוקל 300 ומשהו MB האם אפשר לתת הסבר קצר לגבי המוד וגם לינק להורדה? תודה.
-
התקנתי את גירסת הדמו אבל יש בעיה מוזרה מאוד התפריט הראשי בקושי זז לי ושאני משנה את ההגדרות גרפיקה אז הכול ניתקע בקיצור אני יכול לשחק רק על ברירת מיחדל התקנתי dierctx 9.0 ועדיין יש בעיה פנטיום4 1.8 @2.4 512 ddr 333 geforce 4 mx על תגידו שה קשור לכרטיס מסך בגלל שהתפריט של המשחק ניתקע אולי הגירסה של המישחק דפוקה ??? בתודה עמית
-
- 3 תגובות
- 766 צפיות
-
-
אני בבעיה התקנתי את השטות הזאת ואני רוצה חזרה את כול השמירות שהיו לי.... ואם לא אז יש מתנדבים שיציעו לי שמירות?
-
- 1 תגובה
- 765 צפיות
-
-
אז ככה הבעייה בבוס היא שאני מצליח לעבור את החלק הראשון שלו,ואז את החלק השני שהכל הופך לחושך כזה גם הצלחתי לעבור פשוט צריך מהר לכוון לו לראש החלק השלישי הוא הבעייתי.יש גם את הצמחים האלה שנכנסים בי עם הראש שלהם,ויש גם את היצורים הקטנים שהולכים והורגים אותי מה לעשות?
-
- 7 תגובות
- 765 צפיות
-
-
ניסיתי בערך ב100 סרברים וכולם רושמים שהגירסא שלי לא מתאימה למשחק. מה עושים?
-
- 3 תגובות
- 765 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק RollerCoaster Tycoon והמשחק עובד בסדר, אבל אני לא מצליח לטעון משחק שמור, וכשאני מנסה אני "נזרק" מהמשחק. אני עובד עם WIN XP PRO. כשניסיתי להתקין את המשחק אצל חבר עם WIN 98 לא הייתה שום בעיה עם המשחק והיה אפשר לטעון את המשחק השמור. ניסיתי לחפש פיתרון באתר של המשחק אבל לא מצאתי. ניסיתי להוריד PATCH מהאתר שלהם למשחק שאמור לעדכן את המשחק, אבל שניסיתי להתקין אותו נאמר לי שהגירסה שלי מעודכנת. יש למישהו רעיון מה אפשר לעשות? בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 765 צפיות
-
-
שלום אני כרגע משחק בחבילת ה-STANDARD, ואני רוצה לרכוש את הגרסה הכי יקרה את גרסת UNITED BUNDLE. האם כדאי?
-
- 0 תגובות
- 765 צפיות
-
-
למשהו יש?? שיחקתי בשח-מט שיש בויסטה אפשר להפעיל אותו בXP? אם כן איפה אפשר להוריד אותו? תודה!!
-
- 6 תגובות
- 765 צפיות
-
-
-
יש לי את המשחק ISS3 והוא יפה ונחמד וכו'.... אבל יש לי שאלה אחת: יש אפשרות לשנות רזולוציה במשחק? אולי קיימת תוכנה שמכריחה משחק לעבוד ברזולוצייה מסויימת? ??? תודה מראש, מיכאל :asthanos:
-
- 2 תגובות
- 765 צפיות
-
-
אנשים היייייייייי אז ככה אני כבר כמה חודשים (לא הרבה משחק חדש בדוגרי) משחק NFS על מחשב יחסית ישן אבל הוא מריץ אותו ועכשיו יש לי מחשב חדש (סתכלו במפרט ממש שווה) ואמרו לי שיש כול מיני אפקטים מיוחדים שאפשר לעשות במשחק (מבחינה גרפית) כול מיני מריחות ועוד משהו אז מזה העוד משהו הזה ואיך עושים את המריחות יותר רציניות (התחלתי מחדש אז זה יכול להיות בגלל שהמכונית לא זזה אני לא יודע) בתודה עידו
-
- 2 תגובות
- 765 צפיות
-
-
היי חברים.. אני רוצה להעביר חלק מההרחבות לכונן אחר(כבר אוזל המקום ב-SSD). אין אני עושה את זה ושיפעלו, האם הזמן טעינה יהיה משמעותי ביותר?
-
- 0 תגובות
- 765 צפיות
-
-
חחח מה זה איך אפשר לעשות את זה??? כל הקטע הוא שאפשר לקחת את התחפושת של הסוס ולהילחם איתו :lol:
-
- 8 תגובות
- 765 צפיות
-
-
אדם שהחליט לשלם 1,300 דולר על מנת לקבל הזדמנות לשחק במשחק האינדי המלהיב לפני כולם מספק דיווחים פחות ורודים מהצפוי לכתבה
-
- 6 תגובות
- 765 צפיות
-
-
כותר המירוצים החביב של Criterion הבריטית משנת 2010 יזכה לשכבת צבע חדש והיה התוספת החדשה למותג של EA Games לשנת 2020לכתבה
-
- 1 תגובה
- 765 צפיות
- 2 followers
-
-
החלטנו על איזה שרת אני לא מבין מישהוא מוכן להסביר לי על הסיכומים. ???
-
- 1 תגובה
- 765 צפיות
-
-
שעם מפרט שכולל core i3 sapphire hd5850 xtreme 4 gb ram ג'י טי איי 4 ירוץ עם תקיעות? כי הבנתי שהמפרט שיש לי אמור להריץ משחקים כאלה על הכי גבוה
-
- 5 תגובות
- 765 צפיות
-
-
אני לא מצליח להפעיל את המשחק!!! כשאני מפעיל אותו הוא עולה ואז יש מסך לבן והמחשב ניתקע!! בבקשה תעזר!! אני משתמש בדרייברים 41.09 תודה מראש לכל העוזרים ;D
-
- 0 תגובות
- 765 צפיות
-
-
יש אפשרות לשחק במפות ביינוניות\גדולות (32\64) בסינגל פלייר? אם כן, איך? תודה.
-
- 1 תגובה
- 765 צפיות
-
-
לכל מי שיש לו אפשרות שיפתח שרת STANDALONE SERVER על המחשב שלו .... בתקייה של המשחק תמצאו LUNCH STANDALONE SERVER נעשה משחקים : ותביאו את ה IP שבחרתם
-
- 5 תגובות
- 765 צפיות
-
-
כנסו להצביע ולהשפיע. להצבעה כנסו לכאן http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1008430
-
- 3 תגובות
- 765 צפיות
-
-
-
שלום!. אני מת לשחק משהו ואין לי כלום על המחשב חוץ מ XIII ישן.... אני מחפש משחקיי פעולה שיש להם עלילה טובה זה העיקר. תודה.
-
- 7 תגובות
- 765 צפיות
-
-
זה המפרט שלי: amd athlon 3000 OC@2200 MHZ 7600GT @ 640GPU @ 770MEMORY 1.5GB ram 400MHZ creative Audigy 2ZS 250 GB MAXTOR אני משחק בהגדרות הכי גבוהות ל-XP חוץ משיידר על מדיום, רזולוציה 800-600, עובד חלק לחלוטין לא משנה איזה סצנה. (חלק בשביל המחשב שלי זה 25=40FPS יציב) כמו שאתם מבינים אני לא גיימר כבר ומשחק לפעמים, ככה שFSP בשמיים זה לא מה שמפריע לי. אחרי חצי שעה של משחק, מתחילים להיות תקיעות לא נורמליות. הFSP יורד ל-2~3, ועולה חזרה. מידי כמה שניות יש תקיעה של 5 שניות או יותר. מפריע ביותר . רק מתי שאני יוצא מהמשחק ומפעיל מחדש את המחשב הבעייה נפתרת לעוד חצי שעה של משחק. אם אני רק יוצא מהמשחק בלי להפעיל מחדש, הבעייה נפתרת ל10 דקות בערך. אני משחק כשכל הדברים סגורים, כולל הexpl…
-
- 1 תגובה
- 765 צפיות
-
-
נראה מעולה http://www.gametrailers.com/player/31061.html
-
- 4 תגובות
- 765 צפיות
-


