עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by eladbu,

    כיצד ניתן גם ברובה צלפים וגם במשקפת להגדיל את הזום חיפשתי באפשרויות לא מצאתי התודה מראש

    • 7 תגובות
    • 768 צפיות
  2. Started by VanHalen,

    יש אומרים שזה פצצה של משחק אפילו שמדובר בגרסת בטה. מישהו שיחק במשחק??

    • 0 תגובות
    • 768 צפיות
  3. מחר בין השעות 12:00 - 18:00 יפורסם Beta Key למשחק המפורסם Battlefield Heroes! הבטא-קיא יפורסם בפורום הרשמי של האתר: http://www.BFHeroes.co.il אחד המתמשים פה קיבל מתנה ממני בטא-קיא אחד והוא נהנה מאוד מהמשחק. *זהו אינו אתר מתחרה, זהו סה"כ פורום על משחק ולא פורום מחשבים כמו שלכם. מצטער אם עברתי על אחד החוקים. ערב טוב.

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  4. שלום! קניתי לאחי משחק NFS PRO STREET (מקורי) המוכר בחנות אמר לי לוודא קודם כל שהמחשב מתאים למשחק ואז לפתוח... אחרת אי אפשר להחזיר אם זה לא מתאים. בכל מקרה, הדרישות שלא הייתי סגור עליהם הם אלה: מעבד: 3.06GHz עבור וויסטה ומעלה כרטיס תצוגה: 128 זכרון ותמיכה בPixal Shader 2.0 (קניתי כרטיס של ג'י פורס עם 512 מגה, מה זה Pixal Shader?) עכשיו, איך אני יכול לדעת איזה מעבד יש לי? במאפיינים של 'מחשב' כתוב מעבד 4300 @ 1.80Ghz Intel Core 2 האם זה מעבד של 1.80? או 3.60? ויש לי את הפיקסל שאדר הזה? תודה

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  5. Started by EagleX2,

    שלום עשיתי עידכון לגנרלס, רנג'יד ורד אלרט שתיים ובשלושתם קיבלתי את ההודעה הבאה old file not found however, a file of the same name..... ומאז אני לא יכול לשחק יותר

    • 5 תגובות
    • 767 צפיות
  6. Started by shift,

    סליחה... בבקשה..אני צריך את הcrack של המשחק swat 3 elite edition ...בבקדה..חא מוצא

    • 3 תגובות
    • 767 צפיות
  7. Started by tania131,

    היי החלטתי שאני קונה את המשחק או היום או ביום ראשון..אז רציתי לשאול אותכם ,מה דעתכם על המשחק..שווה קנייה ? כי לשחק ברשת אפשר רק עם מקורי וברשת זה הכי מגניב..אז למי שיש שיגיב איך המשחק.. תודה ;D

    • 5 תגובות
    • 767 צפיות
  8. Started by TZuKi,

    שלום שלום אני משחק ב NFSU2 בערך מאז שהוא יצא, קצת אחרי. לפני קצת יותר מחודש התחילו בעיות תצוגה איתו. אחרי כמה זמן של משחק, 10 דקות בערך, התצוגה משתגעת לגמרי. קצת קשה להסביר איך אבל אני אנסה: זה מתחיל בפסים לא קשורים על המסך, אבל לא סתם לאורכו ורוחבו, אלא כאלו תלת מימדיים. כלומר, בעלי עומק. אחרי זה זה פשוט כל המסך, וכמה שאני מנסה לנהוג ככה, ונעזר במצפן, הוא פשוט יוצא מהמשחק בסוף. אם הבעיה מוכרת, אשמח לפתרון. אם לא, אעלה תמונה. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 767 צפיות
  9. Started by davidcohen,

    שלום! קניתי ג'ויסטיק USB שעובד טוב בכל המשחקים אבל כשאני מנסה לשחק איתו FIFA 2006 , אחרי הטעינה המחשב כותב דו"ח שגיאות ויוצא מהמשחק. כשאני מנסה לשחק במשחק בלי הג'ויסטיק אז הוא עובד בסדר. מישהו יכול לעזור לי ??? תודה.

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  10. טוב תעשו בדיוק את מה שאני כותב פה וזה יעבוד לכם בדוק לי זה עובד והיתה לי את אותה בעיה . קודם כל תתקינו את המשחק ותעתיקו את הקראק מהדיסק של המשחק, אחרי זה תורידו את הקראק הזה, העלתי לכם אותו בהורדה ישירה צונזר הוא שוקל כמו הקראק שיש בדיסק של המשחק אבל הוא קראק מתקן פשוט תעתיקו אותו על הקראק שיש לכם בתוך התיקיה של המשחק ואז תקישו קוד בתחילת המשחק ממה שיש ביוצר סריאלים (לא לשכוח להקיש את הקוד בלי המקש "-" זה חשוב , תקישו את הקוד רצוף!!!) ואחרי זה הוא ירשום לכם הודעה שהקוד שלכם בלבד ולא לגלות לאף אחד אותו, תלחצו אוקי ותשחקו במשחק ). *דרך אגב לא משנה אם אתם מחוברים לאינטרנט או לא, אבל במידה והמשחק מנג'ס לכם על כניסה לאינטרנט אז תחסמו.

    • 3 תגובות
    • 767 צפיות
  11. Started by JottaGaming,

    מקווה שאהבתם תנו בלייק ובסאב :) :xyxthumbs: :xyxthumbs: קומנטרי רביעי לערוץ בנושא-חשיבות השפה הערבית בישראל

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  12. Started by nimrods,

    מאיפה אני יכול להוריד gta vice city מקורי לא דמו תודה מראש לעוזרים...!

    • 4 תגובות
    • 767 צפיות
  13. Started by SimonSays,

    מה זה DLC PACK? זה המשחק המקורי? ואחרי ME הולך ME2? או יש משהו באמצע?

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  14. Started by shloosh,

    אני משחק בו ב- 768*1024 high details בגראפיקה הזאת המשחק עובד בסדר אבל תקיעות לפעמים לשנייה שכאילו המשחק רץ אבל נעצר כזה לחצי שנייה וממשיך(לא תקיעות גדולות) אם אני מוריד ל-medium details המשחק פשוט טססססססס!!! מה הבעיה אולי הוספת עוד זיכרון,עוד details דורשים עוד זיכרון לא??? יש לי AMD 2000 G-FORCE 4 TI 4200 256 DDR 333MHZ

    • 3 תגובות
    • 767 צפיות
  15. Started by sherlock1212,

    ? והוא יוצא לps2 או 3 או לשניהם?

    • 1 תגובה
    • 767 צפיות
  16. Started by gilad16,

    היי חברים ! אני חייב להוריד משחקים וסרטים מלאים ואני לא יודע מאיפה... יש לי אינטרנט מהיר ואני רוצה לנצל אותו , אם תוכלו לתת לי בבבקשה .......

    • 1 תגובה
    • 767 צפיות
  17. Started by djhenrya,

    למי שלא מכיר את הקלאסיקה של ACTIVISION : http://www.mobygames.com/game/dos/deathtrack אז הנה כתובת לדמו http://www.worthplaying.com/article.php?sid=55386

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  18. Started by iveco,

    הכרטיס דורש מינימום I7 4770K ואני משחק עם I3 7100 וזה עובד חלק כמובן עם כרטיס מסך טוב RX 7600 איך המשחק לא נתקע ? זה אמור להיתקע לא ?

  19. מוריד את ה 10 יום ניסיון, ראיתי שמוכרים Cd-key ממש בזול, אני מחפש משהו זול אמין ל Europe,תודה

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  20. Started by Bessmertniy,

    http://www.gamershell.com/news/17934.html POP2 http://www.gamershell.com/news/17932.html SONIC

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  21. Started by FIRE-KID,

    1.אני מנסה לעשות את התחרות הטבעות הזאת... לקחתי את בראיינט... אני בא לעשות הטבעה הוא עולה להטביע ויורד מהר בלי להטביע מה הקטע של זה? לפעמים אני מצליח בקושי להטביע... 2.בתחרות שלשות למשהו יש עצות לקליעות טובות? למה אני קולע רק 1 ל5 ככה... וכולם קולעים פוול...

    • 1 תגובה
    • 767 צפיות
  22. Started by davidcohen,

    היום התחלתי לשחק בקאונטר סטרייק סורס ברשת ונכנסתי לאחד הסרברים והפינג שלי היה 270 כאילו הפעלתי אימיול או משהו ? למה זה ככה ?! אני חדש בזה וההשערה שלי שזה בגלל שהסרברים לא היה ישראלי אז איך אני מוצא סרברים ישראלים ?

    • 4 תגובות
    • 767 צפיות
  23. XBOX-360 או איזה כרטיס מסך ב3.5 אלף

  24. Started by shlomibandit,

    מהם עשרת המשחקים שנחשבים להכי חזקים ובעלת גרפיקה הטובה ביותר שיש היום??? חבר שלי קנה כרטיס 8800 והוא רוצה לראות את הביצועים במשחקים כבדים ביותר? אני יודע שיש את אוליביון .. מה עוד? יש גם איזה תוכנה שמראה את האפקטים של דיירקט 10? למשהו יש קישור?

    • 3 תגובות
    • 767 צפיות
  25. Started by evy,

    התקנתי את fear ,הכל טוב ויפה,רק שסאונד של דיבור לא נשמע.האנשים במשחק מדברים,אבל לא שומעים אותם.. אולי לעוד מישהו קרה אותו מקרה? ואם כן,איך סידרתם את זה?

    • 4 תגובות
    • 767 צפיות

דיונים חדשים בפורומים