עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. PUBLISHER: THQ DEVELOPER:Volition, Inc. GENRE(S): Third-Person Shooter PLAYERS: 12 RELEASE DATE:March 1, 2009 הסידרה היתה לא רעה בכלל , בעיקר המשחק הראשון אך סבלה מכמה בעיות בעבר כמו אורך חיים קצר ולינאריות בכותר החדש חברת וולישן מבטיחה סביבת עולם פתוחה שתציב אותנו 50 שנה אחרי הכותר הראשון בסידרה מירי בגוף ראשון המשחק יעבור למצב של גוף שלישי וכל זאת יקח אותנו לחלל-מאדים לשיפוטכם Multiplayer Beta Jetpack Gameplay Fly the unfriendly skies and toss some explosive justice on the opposing team. http://www.gametrailers.com/player/37891.html Team Anarchy Multiplayer Beta Gameplay When V Jack Thomson is in your sights, don't let him get away. http://www.gametrailers.com/playe…

    • 3 תגובות
    • 773 צפיות
  2. כשכבר היינו משוכנעים כי חיסולה הסופי הוא בלתי נמנע, הגיע הרענון שגרם לכדור השלג להתחיל בגלגולו - וכעת נראה כי סדרת משחקי Age of Empires עושה קאמבק, ובענק לכתבה

  3. Started by צפיד,

    שלום אנשים, רכשתי רמקולים של לוג'יטק X530 ואני חייב לשבח אותם יחסית למחירם. מאוד נהניתי לשחק COD4 בסאונד היקפי ובכלל מהז'אנר הזה,אודה להמלצותיכם. המחשב חזק מאוד-כל משחק יתקבל בברכה.

    • 3 תגובות
    • 773 צפיות
  4. Started by ozzo,

    והאם זה ירוץ על מערכת הפעלה חלונות 2000 (פרופשיונל)

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  5. שלום, בבקשה תורידו את המשחק החדש שהוצאתי לאנדרואיד (לגוגל פליי) הוא בחינם!! אשמח לשמוע חוות דעת ועצות לשיפור של המשחק לעדכון הבא D: לינק למשחק: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.platform.game צילומי מסך: בנוסף, אשמח אם תצטרפו לקהילה של המשחקים ב- egoogl+: (Google+ community link): https://plus.google.com/communities/104791047015811270026?hl=iw תהנו

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות
  6. Started by OC,

    אפשר הסבר מזה המישחק הזה? 8)

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  7. כשמנסים להפעיל את המשחק הוא נותן הודעת שגיאה שאומרת שהדרייור חייב לתמוך ב OPEN GL 1.3 ומעלה, כמובן שהדרייור תומך אבל כנראה המשחק לא מזהה אותו נכון - כן אני יודע שזו גרסאת בטא אבל הדרייור עצמו מצויין ואני רוצה לדעת אם לעוד אנשים זה קרה... קראתי קצת מה חדש בגירסא של הדרייור ומצאתי את זה , אבל אני לא מבין מה זה אומר כל כך או איך מפעילים את האפשרות בדריוור: What's new : Added "OpenGL version string override" option to the "Compatibility" tab of "OpenGL tweaks" dialog for the Detonator 27.xx and newer drivers. This option is useful for troubleshooting and can be used to solve problems with some incorrectly written OpenGL application, expecting harcoded OpenGL version string. F…

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  8. Started by mr hankey,

    אני עובד ברשת וכשאני מנסה ליצור משחק ip הוא לא מצליח להתחבר אני יודע שצריכים להגדיר את הפורטים בראוטר אבל אני לא יודע אותם אם משהו יודע את הפורטים שיעזור זה דחוף...

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות
  9. Started by TimoTy,

    איפה אני יכול להשיג demon tool שמישהו יביא לי לינק תודה מראש !

  10. Started by Rule The Pc,

    אהלן, אחרי שכבר טחנתי את המשחק ואני מנצח בTOP PLAYER אני רוצה להתשעשע אז יש למישהו אולי איזה טריינר טוב או משהו? תודה.

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  11. Started by omer777,

    היי! קיבלתי לפסח את המשחק Rainbow six3: Raven shield, ורצתי לדעת מאיפה אני יכול להשיג אתר שממנו אפשר להוריד כל מיני דברים למשחק... (כמו נשקים, תלבושות, פאצ'ים וכו'...). כמו כן, אני מחפש ילדים מישראל שיישחקו נגדי ברשת... מחכה לתשובות, Omer777! ;D

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות
  12. יש דבר כזה?

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  13. Started by MarioPolo,

    שלום, יש לי רשת ביתית, ובשני המחשבים המחוברים לרשת, התקנתי את המשחק NFS: Most Wanted (שימו לב ששני העותקים מקוריים). והבעיה היא שאני מנסה ליצור משחק דרך הLAN , אני לא מצליח. תודה רבה לכל מי שיעזור. 2 המחשבים הם מלפני חודש, כך שאין בעיית חומרה. וחיבור האינטרנט הוא במהירות של 2.5M באמצעות ראוטר. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  14. Started by penny1,

    שלום לכולם, יש ברשותי 7600GT ומעבד AMD 3800 X2 כאשר אני נותן למשחק לזהות לבד את הגדרות הגרפיקה הוא מכוון את המשחק על HIGH אבל משום מה...המשחק זזה בצורה מקרטעת למישהוא יש הסבר? גם כשנסיתי להוריד את ההגדרות עדיין המשחק זזה בצורה בלתי אפשרית למשחק...

    • 5 תגובות
    • 772 צפיות
  15. אהלן חברים! אולי תזכרו אותי מסרטונים וכל מיני דיונים נחמדים שפתחתי בעבר. היום אני שמח להודיע ש"יום פתוח" מקבל תאריך יציאה (22.6)! מקווה שתהנו מהטריילר, וכמובן אם אהבתם - שימו אותו בווישליסט!

  16. Started by ygal_h,

    שלום לא מזמן החלפתי מחשב היה לי מחשב ישן עם וודו 3 וכל זה אבל תמיד שיחקתי ואהבתי (עד עכשיו) את המשחק מידטאון מדנס 2 עכשיו שהחלפתי מחשב ויש לי את הכרטיס : geforce4 440mx 64mb ddr הוא לא מראה טוב בעצם הוא מראה גרוע פסים על הסמך וכל זה וגם במסך של בחירת מכונית לכל הכוניות הצמידים שלהם בפנים רקים (אין מגנז או כל מילוי שאמור להיות פשוט ריק!) דרך אגב כל המחשקים עובדים לי מצויין אבל אני ממש ממש אוהב את המשחק הזה אם מישהו יכול לעזור לי אז תודה! יגאל :asthanos:

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  17. Started by Moooshe,

    *ספוילר אפשרי* ב- slaughterhouse צילמתי כבר את המעבורת שמורידה ארגזים ואת ה- domz sarcophagus... עכשיו אני בדרך החוצה והשותף שלי מקשקש לי על ה- Third observation point... שכחתי לצלם משהו. חזרתי ושיחקתי בכל הקטע האחרון שוב, ולא מצאתי שום דבר... על המפה אני רואה שאני די קרוב לשם, אבל לא מוצא את הכניסה... האם אני צריך לחזור לפוד שלי ולשוט קצת או שאני אמור להגיע לשם רגלית?

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  18. אחרי ששיחקתי ברשת עם אחי כעבור איזה שעתיים שניסיתי להפעיל בנטוורק הוא אומר לי את זה fetching server list מיישו מכיר את זה או יודע מה זה אומר.? מה צריך לעשות?

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות
  19. http://www.gametrailers.com/player/usermovies/218662.html לא יודע מה איתכם, אותי זה די הצחיק... אנשים שמבלים את זמנם בשנאה פשוט מעוררים בי לרוב רחמים. הפעם הזו לא הייתה שונה. למי יש ככ הרבה זמן לבזבז על שינאה בעולם הזה? ולמה? אגב, זה רק מחזק לי את הרצון לשחק במשחק המדהים הזה. (שיגיע כבר למחשב!)

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  20. אני מחפש מוד שמוסיף סימון למפה לאיפה אני אמור ללכת (כמו שיש באובליביון) אני זוכר מתישהו ראיתי את המוד הזה, אבל עכשיו אני לא מוצא אותו... מישהו יודע על איזה מוד אני מדבר ויכול לעזור לי למצוא אותו?

    • 4 תגובות
    • 772 צפיות
  21. כותרי מירוצים, אסטרטגיה, פלטפורמה וסימולציה ממתינים לכם יחדיו במחיר כולל של פחות מ-40 שקלים לכתבה

  22. Started by Tanya,

    אז היום סוף סוף אספתי מהדואר AOE3 ו- Worms 2. סתם עניין אותי למה העטיפה נראת דווקא ככה ומזה בדיוק XTREME? כי באינטרנט העטיפה היא שונה אז סתם תהיתי אם זה אומר משהו.

    • 3 תגובות
    • 772 צפיות
  23. Started by blork,

    [ftp=ftp://http://mygoldstar.ios.st/]http://mygoldstar.ios.st/[/ftp] כנסו לאתר הזה יש שם משחקים תכנסו לשם ויש שם משחק שבנה משחק מאוד יפהה חוץ מזה יש באתר מדריכים למחשב תוכנות וכ"ו..כנסו ותראו.

    • 4 תגובות
    • 772 צפיות
  24. Started by ofekd23,

    אני יודע שמה שאני רושם לא קשור למשחק אבל אני לא יודע איפה לרשום ובגלל שאני מנשא לפתוח משחק רשמתי את זה כאן אני הורדתי משחק למחשב בטורנט ונשלחתי לאתר http://www.btnetworks.org/password בשביל למצוא סיסה אבל הוא רושם לי שיש לי dmca ואני לא מבין אך לפתוח את הקובץ סגרתי את חומת המגן שלי ואין לי אנטי ורוס מה עוד יכול לחסום אותי לגישה לקובץ תודה לכל מי שעוזר

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות
  25. סוף סוף וואלב שיחררו תמונות חדשות מגירסאת ההרחבה של HALF LIFE2 עדיין לא ברור אם נשחק בהרחבה עם גורדון או עם אלכס...מה שלא יהיה-המשחק מתרחש זמן קצר [מאוד קצר] אחרי סיום HL2,ואלכס כן שרדה את הפיצוץ. לצפייה בתמונות החדשות לחצו על הלינק הבא: http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2aftermath/screenindex.html ניתן להבחין בשיפור גראפי כלשהו...למרות שאני לא מצפה לגראפיקה כמו להמשך המשחקיות המעולה של המשחק מה שכן-אני מאמין שעד שהמוצר הסופי יצא לשוק,וואלב גם יוסיפו למשחק את אפקטי הHDR החדשים...ככה שהמשחק ייראה פי 2 יותר טוב ממה שהוא נראה בתמונות.

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות

דיונים חדשים בפורומים