עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by m4a1,

    מהן הדרישות חומרה של CRYSIS והאם המחשב שלי יריץ אותו טוב? WINDOWS VISTA 1 GB RAM READON X1950GT PENTIUM4 3GHZ יריץ נורמלי? נ.ב אין אופציה כרגע לשדרוג מעבד אבל יש אופציה לזכרון זה יהיה כזה קריטי?

    • 7 תגובות
    • 773 צפיות
  2. הקיצר רציתי לדעת אם אתם יודעים על המקום הזה. פה , באיזה דלת למעלה , כל ערב ב 8 נפתח מקום שהוא או CROSS עם אופנוע : או מירוץ מכוניות : טוב אני בטוח שמישהו יודע על זה , אבל בכל זאת.

    • 4 תגובות
    • 773 צפיות
  3. בכל משחק המקשים מופיעים לי בג'יבריש ואני לא מבין מה עושה כל מקש לדוגמה כתוב לי במשחק: TO KICK PRESS ואז אות בג'יבריש ואז אני צריך לנחש לאיזה מקש הכוונה הבנתי שזה משהו בהגדרות של השפות בויסטה אני אשמח אם מישהו יעזור לי בזה אגב אני לא בטוח שזה המקום המתאים או שתמיכה טכנית זה המקום המתאים,אז פירסמתי פה מקסימום יעבירו תודה לעוזרים עריכה:לא משנה הסתדרתי לבד

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  4. Started by gshhar,

    אני בא לשחק בו ואיך שהו בא להתחיל לטעון (אחרי שהוא עלה בהתחלה) הוא קופץ לדסקטופ. יש לי ראדון 9600XT ג'יגה זיכרון ובארטון 2500. הדרייברים הם הממש לפני אחרונים שיצאו עכשיו ונראה לי שיש לי דיירקט 9C (אם לא מאיפה אני מוריד ואיך אני בודק שבאמת יש לי אותו??).

  5. Started by soldier,

    Windows Vista Home Basic טוב לגיימרים???

    • 3 תגובות
    • 773 צפיות
  6. Started by roei88,

    שלום אני רוצה לקנות ג'ויסטיק בתקציב בסביבות 300 ש"ח חשבתי על Top Gun Afterburner II איך הוא? זה ליציאת usb? לא בטוח שיהיה לי מאיפה לקנות אותו אז איזה ג'ויסטיק אחר כדאי? מה ההבדל בין ג'ויסטיקים זולים ליקרים יותר? נגיד בין זה http://www.pch.co.il/docs/pd-1551998843.htm לבין מה שנתתי למעלה? איזה משחק מומלץ למתחילים? עדיף לא usb כי כל היצאות של זה אצלי תפוסות (עכבר ומודם) אז אני יצתרך לקנות כרטיס הרחבה לזה שעולה 80 ש"ח וגם התקציב לג'ויסטיק ירד.. וכתבתי את זה כברבפורום ציוד הקפי ולא ענו לי שם.. תודה בה מראש 8)

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  7. Started by giler472,

    שלום קניתי לפני כמה ימים את המשחק bf2c התחלתי לשחק במולטי שלו ואחרי 10 דקות קרס לי המחשב הופיע לי מסך כחול וקרס המחשב יש פיתרון לזה ?

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  8. Started by gabbay,

    מישהו יודע איך עושים ALLY HOOP בתחרות הטבעות?

    • 4 תגובות
    • 773 צפיות
  9. Started by uzi_sch,

    GTA4 יצא למחשב ב 18.11.2008 הוא יכלול גם תצורת משחק נוספת של מולטיפלייר. http://www.gametrailers.com/viewnews.php?id=6236

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  10. http://www.gamershell.com/download_19042.shtml דיווחים בבקשה! עריכה: גם אפשר לשחק מי שאין לו...

    • 1 תגובה
    • 773 צפיות
  11. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3575524,00.html כתבה נחמדה, הלוואי ויהיה עתיד לתעשיית המשחקים הישראלית...

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  12. שלום לכולם סוף שבוע נעים. אני צריך למלא את המחשב הבא במשחקים שהם לאו דוקא חדשים אבל שהיו טובים וירוצו חלק. P4 3Gh GF5700 1G Mem אני הצלחתי להיזכר לדוגמא בניד פור ספיד של אותה תקופה hot presuit וגם בנסיך הפרסי 3D. עשו טובה תרשמו לי בבקשה את כל המשחקים היפים ביותר שיעבדו חלק על המחשב הזה.

    • 7 תגובות
    • 773 צפיות
  13. Started by r1plet,

    רוב המשחקים הטובים הם בעצם פורטים (לא כ'כ טובים) מהקונסולות, יש למישהו רשימה של משחקית שפותחו ספציפית לPC (ואולי גם לקונסולות בנפרד) ואינם פורטים?

    • 1 תגובה
    • 773 צפיות
  14. Started by __MIKO__,

    איבדתי את המנואל של המשחק... יש לי בקר משחק כמו של PS והשאלה היא איך מקנפגים את המקשים ומה כל מקש עושה בדיוק כי לא הצלחתי להבין. כנ"ל לגבי המקלדת. אשמח לקבל עזרה לגבי תפקיד כל מקש.

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  15. Started by sasi20,

    אני מעלה את המשחק ואחרי שאני בוחר להתחיל משחק חדש ואז בוחר את הרמה פשוט המחשב חושב שניה ועושה ריסט מעצמו ניסיתי כמה פעמים וזה עושה אותו דבר המחשב עושה ריסט איך שאני בא להתחיל את המשחק יש לי כרטיס מסך 7800GTX והדרייבר הכי חדש ו- 1 ג'יגה זיכרון של קורסייר ומעבד דואל קור 3.0 לפי הדרישות מערכת זה אמור לעלות לי עם מחשב כזה, למישהו פה זה גם קרה? ניסיתי למחוק ולהתקין ולא עוזר

    • 9 תגובות
    • 773 צפיות
  16. Started by ym224,

    לא מזמן ניסיתי להתקין את אלדר סקרולס3: מורווינד. וכשבאתי להתקין בדיוק כשזה סיים את ההתקנה הקטנה הזאת של האינסטול שילד בהתחלה ההתקנה לא נפתחה והייתה הודעה שהיה כתוב בה שהגרסה של הר.פי.סי סטב(RPC STUB) לא מותאמת או משהו כזה... משהו יודע מה זה אומר? או איפה אני יכול להוריד גרסא יותר חדשה של הRPC STUB?

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  17. יש לי את המשחק halo combat evolved מותקן אצלי על המחשב וגם אצל אחי במחשב אחר (2 מקוריים) אנחנו יכולים להיכנס לשרתים אחרים שאנשים פותחים אבל בתנאי שכל אחד בנפרד משחק אם אני נכנס ואז אני אומר שיכנס מהמחשב שלו לשרת שאני נמצא הוא לא יכול אבל אם אני/הוא פותח שרת אז אנחנו יכולים להיכנס אחד לשני ולשחק ביחד מישהו יודע אולי איך אפשר לגרום ששנינו נוכל לשחק ביחד בכל שרת ששחקנים פותחים?? מקווה שהבנתם

    • 7 תגובות
    • 773 צפיות
  18. Started by MortaL,

    \ה כבר יומיים כך ויש שחקנים בשרת!!

    • 3 תגובות
    • 773 צפיות
  19. Started by mega1234,

    בASE מופיעים לי שני שרתים במקום אחד - יש שרת חדש שאנחנו אמורים לדעת עליו ? *עריכה: הצלחתי להתחבר במשחק IP: 212.199.36.46 תהנו, אני הולך לישון.

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  20. Started by חן מ,

    היי איזה משחקים חדשים וטובים יש עכשיו שכדאי לקנות?אני בעיקר אוהב ז'אנר משחקי פעולה.... זה אומר:CRYSIS החדש עברתי,BIA יש לי וזה אחלה משחק מה עוד כדאי לקנות? תודה

    • 3 תגובות
    • 773 צפיות
  21. בבקשה עזרו לי לימצו משחק יפה כמון תחזירו לי תגובה בבקשה נוווווווווווווווווווווווווווווו צחק לא לקחת ברצינות בבקשה

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  22. Started by moshebe,

    מי בבקשה יכול לעזור לי אני צריך את הקוד של המשחק Return To Castle Wolfenstein

    • 1 תגובה
    • 773 צפיות
  23. Started by sagi_10,

    משחק ענק המשלב אסטרטגיה וחשחבה מלחמתית והכול און ליין! הירשמו דרך כאן= http://hebrew.gindis.com/modules.php?name=Account&file=index&op=game&userid=16316 קראו היטב את הוראות המשחק ושחקו להנאתכם במשחק שלדעתי משחק השנה

    • 3 תגובות
    • 773 צפיות
  24. Started by Thant,

    http://www.playneverwinter.com/ כנראה יצא ב Q4 2011

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  25. Started by תינוק22,

    שלום ,מישהו זוכר את השם של המשחק הזה ? Uploaded with ImageShack.us תודה

    • 1 תגובה
    • 773 צפיות

דיונים חדשים בפורומים