משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני מנסה לשחק ברשת וזה עושה לי את הודעה הזאת : http://img165.imageshack.us/img165/6278/aoews4.jpg למשהו יש את הבעיה הזאת ויכול לעזור לי בבקשה ?
-
- 5 תגובות
- 777 צפיות
-
-
טוב הרבה לא מכירים תסידרת מישחקים הזות אז ככה Kingdom Hearts זה סידרת משחקים משותפת לסקווראיניקס(החברה שפיתחה את פינל פנטזי ועוד הרבה משחקים אחרים) ולדיסני הסידרה היא בסגנון RPG ונכון להיום מחולקת ל3 משחקים הראשון מתחיל תסיפור ויצא לPS2 אחרי זה עשו משחק מעבר לGBA ואז הוציאו את 2 לPS2 שממשיך תעלילה מישרשרת הזיכרונות (המשחק לGBA ) ככה שזה 1-Kingdom Hearts1 2-שרשרת הזכרונות 3-Kingdom Hearts II בכל מיקרה מאוד אהבתי את הראשון היה לו סיפור פשוט ונחמד\גיוון \גרפיקה ומוזיקה יפה וסירטי CG מאוד יפים ביכלל היתה אווירה מצוינת תמשחק של הGBA ניסיתי לא אהבתי ועזבתי די בהתחלה אבל לא לקלקל תסיפור קראתי תעלילה שלו קצת אחרי שהתחלתי את 2 עכשיו אחרי שאהבתי תראשון הי…
-
- 4 תגובות
- 777 צפיות
-
-
-
זה משחק אסטרטגיה, יחסית ישן, אני מעריך שהוא מסביבות שנת 98, אולי 97. מדובר במשחק שבני אדם נלחמים בחייזרים, החייזרים נראים כמו חייזרים, אתם יודעים...עם העיניים הענקיות והכל...לא מדובר במשחק "מלחמת העולמות" אלא במשחק אחר, אבל את השם שלו שחכתי :-( מודה לכל העוזרים!
-
- 5 תגובות
- 777 צפיות
-
-
http://rapidshare.com/files/70451868/Crysis_Leipzig_Intro25mb.Insane.mkv.html דחסתי אתזה בדיחסה הכי חזקה שיש לקח לי 40 דקות 2 דקות אורכו מקור WMV 188MB האיכות נשארה ממש מדהים והסרטון חייבים לראות תהנו אפשר לצפות בסרט עם VLC אם אין לך את הקודק מותקן
-
- 4 תגובות
- 777 צפיות
-
-
-
האם ידוע לכם על אתר כלשהו שבו רואים את כל הסרברים/שחקנים אונליין? אם לדוגמא אני רוצה לדעת כמה אנשים משחקים הרגע BC2 באנטרנט אני אוכל לגלות איכשהו? אני יודע שבסטים יש אפשרות לראות גיימרים אונליין אבל זה כולל את אלה שמשחקים סינגל ולאו דווקא אונליין, אבל שאלה יותר חשובה - כשרשום בסטים מספר שחקנים במשחק זה אומר גלובאלי או רק דרך סטים? לדו' אם אני משחק BC2 דרך סטים זה רק בשרתים של סטים בלבד או גלובלי? אשמח לתגובות בעניין
-
- 2 תגובות
- 777 צפיות
-
-
המשחק עצמו כשאני מתחיל לשחק הוא במין SLOWMOTION כזה לאורך כל הזמן. אין קפיצות או משהו , ה FPS מעולה , הכל טוב ,גם על רזולוציה טובה וגם על פחות. ANTI-ANALAISING כבוי , הכל כבוי. והוא עדיין עובד לי בסלו מואשן. גם שמתי גרסא 1.1 , לא יודע מה עוד לעשות. תודה.
-
- 4 תגובות
- 777 צפיות
-
-
אצלי המשחק תקוע על Success! בהתחברות. הבעיה התחילה לפני מספר ימים, הפסיקה ואתמול הופיע שוב. אני יומיים לא מצליח להתחבר.
-
- 0 תגובות
- 777 צפיות
-
-
כאשר אני משחק הרבה זמן פתאום התמונה קופאת ואז אחרי כמה זמן הוא עובר לווינדוס עם הודעה ש nv4_disp הפסיק לעבוד נורמלי מה זה אומר ??? הצבעים של השולחן העבודה פתאום רק 16 במקום 32 וצריך לעשות למחשב ריסטרט בשביל לחזור למצב תקין. מה לעשות ???
-
- 2 תגובות
- 776 צפיות
-
-
אטארי מחפשת באטה טסטרס, אתם מוזמנים לנסות את מזלכם פה: http://www.atari.com/nwn2betatest/multiplayer/
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-
-
בקרוב. אני ממליץ להכנס לאתר, ללחוץ על המעוין השני משמאל (See It) -> וידאו ולהוריד אתCG Game Play Trailer ולהנות. יש כמובן גם סרטונים המדגימים את המשחק עצמו ביתר ספציפיות. לדעתי זה הולך להיות משחק מצוין, המון אקשן, עליליה מצויינת ומהלכים מגניבים ביותר. אני רק מקווה שזה יצא לפני הגיוס שלי :-X
-
- 8 תגובות
- 776 צפיות
-
-
הסירטון הכי אחרון שלי, תודה לכל מי שעזר בצילומים. תוכנות: Sony Vegas Pro 11.0 Adobe Photoshop CS3 Fraps 3.4.7 ZD Soft Vidoe Recoreder 4.1 שירים: August Burns Red - Carol of the bells Afroman - Because I got high צפייה מהנה!
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
-
-
יש לי בבית רשת של שני מחשבים (בלי נתב) כשאני מנסה להתחבר למולטיפלייר כדי לשחק עם שני המחשבים בLAN אז HALO לא מוצא את המחשב המארח! מישהו מכיר את הבעיה/יודע מה צריך לעשות?
-
- 4 תגובות
- 776 צפיות
-
-
אני בשלב כזה שאתה מתחיל אותו ואתה לא יכול לדרוך על האדמה בגלל שהיא חמה מאוד,ואחרי זה יש לך קטע קצת מעצבן עם,הכוח הזה של ההליקופטר! אחרי זה יש קטע עם 2 מפלצות שאסור להתקרב אליהם כי אומרים שהם בלתי מנוצחים... אני חושב שהשלב נקרא משהו עם deserts . נ.ב אני בסה"כ משחק במשחק 6 שעות בערך.. ונראה לי שלא נשאר לי הרבה כדי לסיים אותו!! המשחק ה-2 היה הרבה הרבה יותר ארוך מאשר זה! חבל שהם עשו אותו כ"כ קצר...
-
- 2 תגובות
- 776 צפיות
-
-
חודש לפני ש-Star Wars Battlefront 2 בגלגולו המודרני מושק - גם המשחק המקורי מ-2005 שחולק איתו את השם זוכה לחיים חדשים עם תמיכה במצבי משחק מקוונים דרך Steam ודרך GOG לכתבה
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
- 1 follower
-
-
כבר חודש לא יוצא כלום ויש חופש אז חזרתי לשחק בפאר קריי וסיימתי אותו שוב ורציתי לשחק בו ברשת אבל צריך סידיקיי אז חיפשתי איזה פירצה או משו ומצאתי כמה אבל עדיין צריך סידיקיי למשחק קיצר כל מי שהצליח להפעיל פאר קריי ברשת והמשחק שלו לא חוקי כלומר עכל מי שאין לו סידיקיי מקורי שיגיד לי איך הצליח או שתמליצו לי על משחק רשת אחר בבקשה תודה
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-
-
http://www.kickstarter.com/projects/newworldinteractive/insurgency-2?ref=live למי שלא זוכר מדובר במוד דיי טוב ל HL2, הם עובדים עכשיו על משחק חדש שאמור להיות טיפה מהיר יותר אבל לשמור על כל שאר הדברים מהמשחק המקורי. נראה לא רע, יש שם צילומים מגירסת ALPHA וחוץ מהכלי נשק שנראים מצויירים מידי הכל נראה יחסית טוב. נשאר להם עוד 28 יום ועד עכשיו נתנו להם 46K שזה לא רע בכלל, כנראה שהם יעברו את ה 180K שהם מבקשים.
-
- 2 תגובות
- 776 צפיות
-
-
יש לי WARCRAFT 3 מותרן ועדיין לא סיימתי אותו.... ויש לי גם את חבילת ההרחבה לא מותקנת... השאלה שלי היא כזאת: אם אני יתקין את החבילת הרחבה זה ישנה משהו מהמחק הרגיל? מה היא מוסיפה בדיוק?
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-
-
שבת שלום לכולם וחג שמח יש לי בעייה במשחק פיפא 06. כאשר אני נמצא במשחק, בכל מקום שבו ניתן לבחור\לשנות משהו (תפריטים, קבוצות, הגדרות וכדו'), המחשב כאילו מזיז את העכבר ומעביר בינתיים את כל האפשרויות.... למשל בתפריט הראשי..המחשב עובר מאופצייה לאופצייה לבד, כאילו אני מזיז את העכבר..אך העכבר לא זז.. בבקשה עזרה, תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-
-
היי אנשים, פעם כל כך אהבתי את המשחק הזה,אני זוכר שהייתי משחק מול חברים דרך המסנג'ר- משחק מגניב לגמרי, היה גם אפשרות לשחק דרך ה ZONE אני לא בטוח שבכלל מישהו משחק שם,היה מעצבן אותי אז לראות את כל החבר'ה שהשתמשו בצ'יטים במשחקי און ליין. בכל אופן משחק מגניב לגמרי . הייתי רוצה לשאול כמה שאלות ברשותכם: אני לא מצליח להתקין אותו על WINDOWS XP MEDIA CENETER 2005 האם אתם מכירים פתרון לכך?2 אם יש איזה משחק מטוסים דומה היום?(רק גרפיקה טובה)שאתם יכולים להמליץ עליו?אני לא מתכוון לסימוטלטור משעמם שאתה מטיס 6 שעות מטוס אלא יותר לקרבות משימות הצלה וכ'.
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-
-
עוד יום חלף, ועוד כותרים מצטרפים אל קמפיין ההוזלות המרשים בחנות ה-Humble Store לכתבה: http://hwzone.co.il/מבצעי-משחקים-נוספים-שלא-כדאי-לכם-להתעל/
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
-
-
היי, יש לי שאלה על הכוונת בקאונטר סטרייק יש כל מיני גדלים לכוונת, small, high, auto size... רציתי לדעת מה ההיתרון והחיסרון בכל אחד מהגדלים? תודה
-
- 2 תגובות
- 776 צפיות
-
-
היי חברים, לא יודע אם כבר פירסמו את המבצע פה, אבל בכל מקרה שעדיין לא - אפשר לשלם 1 דולר ולקבל קוד למשחקים הבאים ב-steam: company of heroes פלוס שני התוספים שלו darksiders metro מדובר בתרומה שבה אפשר לקבוע את גובה התשלום. אם תורמים מעל 5.67 דולר אז מקבלים גם את saints row the third. המבצע ממשיך לעוד 11 יום, שווה לקנות 8) הקישור: https://www.humblebundle.com/
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-
-
שלום לכולם יש פה thread על משחק רשת ב generals ואנשים נתנו לינקים לריפלי. איך אני צופה בזה? הורדתי את קובץ ה .rep אבל איך אני פותח אותו? האם אני צריך לשים אותו בסיפריה מסוימת ולצפות בו דרך המשחק? אם כן איזו ספריה? תודה.
-
- 2 תגובות
- 776 צפיות
-


