עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by R.Z,

    לפני מספר חודשים רכשתי מחשב חדש, פנטיום 4, 1.7GHZ עם 512RAM וכרטיס מסך מובנה של אינטל (82845G, אם זה עוזר). ניסיתי להתקין את טומב-ריידר 4 עליו, אבל למרות שאני מאמין שהוא עונה לדרישות (ועלה על המחשב הקודם שהיה לי שהיה ישן וחלש משמעותית) הוא לא עובד. מערכת ההפעלה היא XP (גרסה בייתית) באנגלית, ולאחר ההתקנה כמפעילים את המשחק - או את ה-setup, מיד מופיעה הודעת שגיאה לדיווח על תקלות "tomb4.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience." החתימה של השגיאה: AppName: tomb4.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: tomb4.exe ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0008d843 יש למישהו רעיון מה התקלה, ומה אפשר לעשות כדי לזכות לראות את לארה קרופט מפזזת על המסך?…

    • 6 תגובות
    • 779 צפיות
  2. Started by Fkl0ster,

    K, אני בוחר בסוג החיבור והמהירות, מקבל רשימת שרתים, בוחר בשרת עם מקום פנוי ופינג נורמלי ומנסה להתחבר, אבל הוא רושם Awaiting Connection ולמטה INVALID_CDKEY. הוא ממשיך בספירת השניות וזהו. אין שינוי. ובכן, ב-Options ה-CD KEY הוזן ואני מקבל למטה שהוא Valid. המשחק הוא מקורי. What gives?

    • 4 תגובות
    • 779 צפיות
  3. ככה מסדרים את הבעיה: התחל-הפעלה עכשיו תכתוב: dxdiag.exe עכשיו בחלון שנפתח לך תלך ל-sound ושמה ב- hardware sound acceleration אתה צריך לגלול עד שיופיע לך basic acceleration עכשיו לצאת ולהפעיל את המשחק והבעיה מסודרת.

    • 2 תגובות
    • 779 צפיות
  4. הוא נקנה שבוע שעבר, וכבר הספקתי לסיים אותו. הוא ממש קצר. אז עכשיו - סתם בשביל הכיף, אני רוצה לנסות צ'יטים. אז כמובן שצריך לפתוח את חלון הקונסול (~), אבל אני לא מצליח. באתרים ברשת אומרים שצריך להתחיל את המשחק עם -Developer, ואין לי מושג למה הם מתכוונים. אנא עזרו לי!

  5. שתי גרסאות Playstation 4 חדשות ומשופרות יגיעו אל השוק בקרוב מאוד: בואו לקבל את כל הפרטים עליהן לכתבה

    • 7 תגובות
    • 779 צפיות
  6. Started by ukeboy,

    שלום אני מחפש מקום אמין באיזור חיפה והצפון שבו ניתן לקנות ולהתקין צ'יפ לפלייסטיישן 2........ תודה....... 8)

    • 2 תגובות
    • 779 צפיות
  7. Started by JOKERED,

    שלום יש משחק שקוראים לו נהר הקולורדו מימי ה 286 ראיתי שמישהו העלה אותו אבל הקישור לא עובד http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=156415.new#new מישהו יודע ? זה משחק כזה עם אינדיאנים

    • 1 תגובה
    • 779 צפיות
  8. Started by amit_flame,

    שלום התחלתי לבנות את המפה DUST של CS ב תוכנת מפות של Serious sam. איך אני מכניס תמונה מתוך מהמחשב שלי?

    • 0 תגובות
    • 779 צפיות
  9. Started by woogille,

    אהלן למיטב המקצוענים פה, יש לי radeon hd4350 512Mb עד כמה טוב לדעתכם הוא יסחוב את MW3 ? לא שיחקתי עדיין שום משחק במחשב אבל הוא מטיס הכל (סרטים וכו) באיכות מעולה. המפרט של המחשב intel i7 860 2.8ghz 4gb memory שני הארד דיסקים ממש חזקים (לא זוכר כרגע פרטים) אחד טרה והשני חצי כרטיס קול אם זה משנה משהו tc electronic desktop konnekt 6 נראה לי שזהו תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 779 צפיות
  10. Started by solidus,

    כותרת... אם למישו יש תאחד מcheathappens, אז אני מאוד אעריך את זה (וכמה שזה לא שווה - אני מבטיח לא להפיץ אותו בשום צורה). ובעקרון אם למישו יש דרך כך שיהיו לי משאבים בלתי נגמרים ו\או בנייה מהירה אני אשמח לשמוע.

    • 3 תגובות
    • 779 צפיות
  11. אהלן, הסיפור שלי הוא פחות או יותר קלישאה...מכור ל CS שפרש עקב המעבר ל 1.6 החלטתי לנסות לחזור...או לפחות להתנסות עם הגירסא הזאתי, אבל הסתבכתי לגמרי... יש כל כך הרבה גירסאות שאפילו אין לי כח לחשוב על זה... אז הורדתי רק את מה שצריך קובץ SteamInstall_CS.exe בגודל 379 מגה, ניסיתי להירשם עם ה CD-Key הטוב והפרוץ שלי (אל תכעסו עלי הא??)וכמובן שלא הלך... אז השלמתי עם העובדה שאצטרך לקנות את המשחק...אבל פה הסתבכתי עוד יותר... מה לקנות? יש שמועות ש Valve עדכנו את הסטים שיעבוד רק עם קודים של 2004 ומעלה או משו שכזה...האם זה נכון? האם CD-Key של ההאלף-לייף הטוב והישן (הכוונה לגירסה הזאתי) יעבוד? אם כן איפה בארץ עדיין מוכרים את המשחק הישן הזה? ואם לא, אז מה כן לקנות??? אני מעוניין לשחק ב …

    • 1 תגובה
    • 779 צפיות
  12. שתי חבילות משחקים יוכלו לספק לכם קרוב לאינספור שעות התמכרות והנאה עם המיטב מסדרות Civilization ו-Arma, והכל במחירים נמוכים במיוחד לכתבה

  13. Started by Culandur,

    א. אני בפרק השני ואני מחפש את ה druid groove והמנהיג שלו awill אני הולך מזרחה ואני לא מוצא אותו ב. איך אני יכול להכנס ל Luskan?

    • 2 תגובות
    • 779 צפיות
  14. המסך כותב לי ב2 משחקים שניסיתי להפעיל כבר OUT OF RANGE והמסך הבהב יש לי מסך דק יש מצב זה כי חסר לי חוט בין המסך למחשב עצמו ועובדים לי איטיים ויש לי כרטיס מסך גיפורס 8 ו2 גיגה זכרון וליבה כפולה קיצר המחשב אמור להפעיל ולא יודע מה לעשות סלחו לי אם העלתי את הנושא במקום לא טוב פשוט לא מבין באתר ולא יודע איפה לעלות תודה לעוזרים

  15. Vampire - The Masquerade Bloodlines המשחק הזה בהתחלה היה נחמד אבל עכשיו הוא מסובך ומעצבן מישהו פה משחק במשחק הזה ויכול לעזור לי? אני תקוע די בהתחלה בעיר כזאת.אם מישהו יודע אז אני אשמח שהוא יעזור לי

    • 2 תגובות
    • 779 צפיות
  16. Started by yosef208,

    מחפש אימולטור לc&c 95 שקיבלתי את כול הסידרה המלאה יש לי אקס פי

    • 2 תגובות
    • 779 צפיות
  17. Started by valorien,

    כתבה מעניינת של Gamespot על המכשירים העתידיים שיישבו לנו בסלון. מעניין. http://hardware.gamespot.com/Story-ST-x-1939-x-x-x&body_pagenum=1

    • 4 תגובות
    • 779 צפיות
  18. Started by Nahum2,

    טוב, אז ככה. התקנתי את RA2. והמשחק כל הזמן נתקע בסרטים. בערך שניות אחרי שאיזשהו סרט מתחיל המשחק נתקע. למישהו יש אעיונות? מערכת ההפעלה שלי SP2?

    • 4 תגובות
    • 779 צפיות
  19. Started by SD Project,

    התקנתי אותו... הפעלתי אותו... שיחקתי 4 שעות... עברתי יותר מחצי משחק... שמרתי... יצאתי... יום אחרי אני בא להפעיל את המשחק והוא לא עובד... מחיקה של המשחק והתקנתו כמו בפעם הראשונה.. המשחק עולה פעם אחת וזהו !! מה עושיםםםםםםםםםםםםםם ?!?!?!?

    • 2 תגובות
    • 779 צפיות
  20. הגירסה המודרני למשחק האסטרטגיה הקלאסי והאהוב לא תגיע בסוף השבוע, אלא רק בתחילת השנה הבאה לכתבה

  21. Started by AdamS,

    היי, רציתי לדעת אם המשחקים האלה יעבדו על Vista 64: NFS Carbon FEAR Chrome תודה מראש, אדם

    • 3 תגובות
    • 778 צפיות
  22. Started by alexrta,

    אני לא מצליח להצטרף לשום משחק דרך התוכנה כל פעם שאני מנסה הוא רושם לי UNABLE TO FIND HOST מה הבעייה??? תודנ מראש לכל העורים

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  23. Started by abcdd,

    מישהו יכול לתת לי שמות של מודים איכותיים ל-Half life 2? תודה

    • 4 תגובות
    • 778 צפיות
  24. שלום לכולם מישהו יודע איך בודקים איזה ציפ יש לי בקונסולה ?PS2 יש לי משחקים שלא עולים לי אולי בגלל שזה שייך לציפ אחר ?? איך אני בודק ? והאם יש אפשרות אחרת להפוך את הדיסק לסוג הציפ שיש לי או להמיר אותו בכידי שיקרא את תוכן הדיסק תודה

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  25. Started by OC,

    מאיפה אפשר להוריד דום 3 אלפה חוץ מקזה

דיונים חדשים בפורומים