עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אם יש משהו חדש עם גפיקה טובה אשמח לשמוע. תודה

    • 1 תגובה
    • 781 צפיות
  2. Started by amd@ati,

    היי, ברצוני לשאול אתכם שאלה בנוגע דרישות המינימום למשחקי מחשב, נגיד שבדרישות המינימום של משחק מופיע מעבד athalon 64 כלשהו, ולי יש מעבד athlon xp 2900+ שהוא מסדרה מוקדמת יותר, וכל שאר הרכיבים שלי מתאימים אף לדרישות המומלצות. האם המשחק ייתן לי "הזדמנות" להריץ אותו, או שיידחה את המעבד על הסף ולא ייתן לי אפילו להכנס לתפריט של המשחק? תודה רבה מראש לעונים, אני מעריך את זה

  3. Started by amit27,

    אני תקוע בשלב שבא אלייך מסוק ומתחיל לירות ויש משאית באמצע ,אז רציתי לדעת איך אפשר להרוג אותו?

    • 4 תגובות
    • 780 צפיות
  4. Started by gshhar,

    אני מריץ אותו תחת WINDOWS 7 X64 ואיך שאני מתחיל המסך נשאר שחור וכלום לא עוזר. התקנתי את הפאץ ל-64 ביט וגם לא עזר. בפוסט הזה : http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1059848&page=2 בפורום של STEAM אומר שם מישהו בין היתר שכדאי להוריד הגדרה מסויימת (LIGHTING QUALITY) ל-HIGH במקום VERY HIGH. עכשיו מה שקרה זה שבפעם הראשונה שניסיתי להריץ את המשחק הוא פתח לי את ההגדרות של הרזולוציה, איכות וידאו ואודיו ועכשיו כבר לא אז השאלה שלי היא איך אני משנה את ההגדרה המסויימת הזאת.

    • 2 תגובות
    • 780 צפיות
  5. 1.שלום אני פתחתי סרבר ל4 אנשים... אני ו3 חברים שלי... עכשיו אני רוצה שאני אהיה בקבוצה אחת... ו 3 החברים שלי יהיו בקבוצה שניה.. הבעיה היא ככה... נגיד אני נכנס לקבוצה א' ו3 חברים שלי נכנסים לקבוצה ב' אז סבבה אנחנו משחקים אבל אחרי סיבוב אחד הסרבר "משווה" את מספר השחקנים ומביא אלי את אחד החברים שלי ואז זה 2 על 2.... איך אפשר לבטל את הדבר הזה? פקודה או משהו? 2.אם אני אדמין איך כותבים בלבן? בבקשה לענות לי על שתי השאלות תודה ביי...

    • 2 תגובות
    • 780 צפיות
  6. הנה הסבר מהEVENT LOG Activation context generation failed for "D:\Games\bioshock12\Builds\Release\Bioshock.exe". Dependent Assembly Microsoft.VC80.CRT,processorArchitecture="x86",publicKeyToken="1fc8b3b9a1e18e3b",type="win32",version="8.0.50727.762" could not be found. Please use sxstrace.exe for detailed diagnosis. מה עושים.? ניסיתי להתקין את המשחק מחדש גם בD וגם ב C .. לא עזר [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 780 צפיות
  7. Started by hakoki,

    הורדתי כבר בערך 8 טריינרים שונים שבכולם בשנים שאני מפעיל אחד מהצ'טים המשחק קורס... מישהו יודע על טריינר (לינק?) שעובד בבקשה?

    • 2 תגובות
    • 780 צפיות
  8. Started by שמעון לוי,

    זה המפרט שלי: מעבד: INTEL CORE 2 QUAD S775 2.4GHz Q6600 STEPING G0 - BOX לוח אם: GIGABYTE GA-P35-DS3L כרטיס מסך: GIGABYTE Geforce 8800GTS 512MB DUAL DVI Retail זיכרון: CORSAIR 2048MB (1024MB X2) DDR2 800MHz DUAL CHANNEL KIT אלה השגיאות שאני מקבל: חייב לציין שהטמפרטורות מצויינות בזמן המשחק - 40 מעלות ללוח אם, 34 למעבד, 60 לכרטיס מסך. * הדרייברים של הכרטיס מסך הכי מעודכנים שיש. * אין מה לעדכן באתר של מייקרוסופט.

    • 6 תגובות
    • 780 צפיות
  9. Started by marlboro,

    אני פותח את הת'רד הזה כדי שככל אחד יוכל להמליץ על משחק ל Xbox360. מעניין אותי לקבל חוות דעת על enchanted arms מי ששיחק המשחק הראשון Lost planet תמונה מתוך המשחק משחק מרהיב בסגנון יפני, מזכיר מאוד את devil may cry בסגנון ובבוסים הענקיים גרפיקה מדהימה עם סרטי קישור בין משימה למשימה. בתמונה אפשר לראות את זווית הצפיה במשחק (שניתנת לשינוי). החידושים במשחק זה הרובוטים שאפשר להכנס ולהשתמש בהם, יש מספר סוגים עם יכולות שונות. שליטה מתוך רובוט יש עלילה יפה, אבל מה שבאת מושך את העין המשחק זו הגרפיקה , יש אומרים שהיא יותר יפה מב GOW (לא שיחקתי עדיין) מה שמשך אותי למשחק זו היתה הגרפיקה, כבר בהתחלה נכנסים ל"הלם" מכמות ההשקעה בגרפיקה משחקיות וסיפור זה משהו שאי אפשר לתאר…

    • 1 תגובה
    • 780 צפיות
  10. אשמח שמישהו ישלח לי KEY/משתמש למשחק. אני מת לשחק, אתם לא יודעים כמה!! תודה למי שעוזר.

    • 3 תגובות
    • 780 צפיות
  11. כותרות |: לא ידעתי את מי לשאול...

    • 4 תגובות
    • 780 צפיות
  12. Started by klayton,

    http://www.gametrailers.com/player/25251.html

  13. Started by ofer_mat,

    למה אין שרתים מהירים? יש שרתים ישראלים? הפינגים שלי מעל 100 בכול השרתים בעולם וממש קשה לשחק ככה במשחק

    • 1 תגובה
    • 780 צפיות
  14. Started by shefi,

    bf2 1.21 יצא אין בו שינויים http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?p=757655#post757655 :-\

    • 8 תגובות
    • 780 צפיות
  15. Started by eladh16,

    שלום לכולם יש לי מערכת דיי ישנה. מעבד 2000 מגה הרץ , 2 גיגה זיכרון וכרטיס מסך 6800 gt. היום התקנתי guitar hero 3 וFPS דיי נמוך. המשחק עצמו עובד דיי בסדר אבל טיפה מקורטע. כמובן שהורדתי את הגרפקיה. סרקתי את הרשת וראיתי שיש פאץ 1.3 שהוא אופטימזיה למשחק למחשבי mac והוא אמור לשפר ביצועיים במחשבים ישנים. האם יש את זה גם למערכות xp? עכשיו הורדתי את הפאץ 1.1 התקנתי אותו, וגם כרגע אני מוריד פאץ 1.3 למערכת חלונות ועכשיו אני מתקין. ידוע לכם על משהו? האם הפאצים שהתקנתי אמורים לשפר גם הם? אשמח להצעות לשיפור ה FPS במשחק. תודה

    • 1 תגובה
    • 780 צפיות
  16. Started by RayZ,

    יש משחקי מחשב, שאם אני עושה אותם על מצב ALT + ENTER, אני רואה את התמונה מכאיבה מאד לעיינים.. כאילו נכנסתי להגדרות (בווינדוס), וסימנתי שהכרטיס מסך יעבוד על 60Hertz. אי אפשר לשחק ככה.. מה אני עושה?

    • 9 תגובות
    • 780 צפיות
  17. Started by SpLiNtEr,

    ^^^ כותרת. -יש לומר שכבר חרשתי אתרים רבים למציאת התוכנה- תודה.

    • 3 תגובות
    • 780 צפיות
  18. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    when Black & White 2 will be out?

    • 6 תגובות
    • 780 צפיות
  19. מישהו יודע איך אני בודק את ה FPS ב AGE OF EMPIRES 3? יש לי טיפה לא LAGS כש אני זז אם העכבר לצדדים.... הכל על MAX ה גרפיקה

    • 1 תגובה
    • 780 צפיות
  20. Started by the kooks,

    היי אני לא משחק כ"כ הרבה במשחקים סיימתי את דיאבלו 1 וגם את 2 ותהייתי מתי יצא דיאבלו 3 או משהו בסיגנון(אני לא מתכוון לחבילת ההרחבה של דיאבלו 2) כבר יצא משהו כזה אולי בשם אחר? או שכבר רשום מתי החברה שהוציאה את דיאבלו מתכנת להוציא את דיאבלו הבא?

    • 4 תגובות
    • 780 צפיות
  21. Started by myDGB blws,

    http://www.esl.eu/il/team/7871286/ password:123456 שתפו לכולם אני רוצה 100 +

    • 0 תגובות
    • 780 צפיות
  22. Started by or2077,

    תגידו אם אני לא הולך לתחרות סתם נרשם בחינם כאילו שאני בא רק להסתכל, אז מה אני רק מסתכל על אנשים משחקים או שיהיו משחקים גם למי שלא בתחרות כאילו אקסבוקס וכאלו כמו שהיה לפני כמה שנים בתערוכת גיימר

    • 2 תגובות
    • 780 צפיות
  23. הנה הלינק! http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2/index.html?tag=mp_2to9 התאריך הוא הראשון לספטמבר כפי שפורסם בגיימספוט. למרות שלפי הראיון שהם ערכו עם Gabe Newell (מנכל Valve) גייב אמר שהם מתכננים להוציא אותו במהלך חודש אוגוסט. אלה הם חדשות נהדרות ואני מקווה שהם לא ידחו את המשחק.... שוב.

    • 5 תגובות
    • 780 צפיות
  24. לא הבנתי כלום איך אני מקבל את הקופון אם מישהו קיבל אותו והבין איך מקבלים אותו אני ישמח אם הוא יגיד לי בתודה עמית

    • 8 תגובות
    • 780 צפיות
  25. Started by dids22,

    לפני שהתקנתי את העדכון המשחק עבד לי אחלה אבל עכשיו אחרי העידכון הוא לא עולה בכלל כשאני נכנס אליו לא נפתח חלון או משהו של המשחק אבל ב מנהל המשימות כתוב שfear כן עובד והוא משתמש ב 90 מהמעבד יש לכם מושג מה הבעיה? אני הייתי צריך להתקין לפני זה את העדכון 1.01? תודה

    • 3 תגובות
    • 780 צפיות

דיונים חדשים בפורומים