משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
מאד אשמח לקבל טיפים שימושיים שיעזרו להבקיע ברמת הקושי המטורפת הזאת. הבעיה העיקרית היא שממש קשה להעביר through pass בלי שהמגנים ישתלטו. ניסיתי אלף וריאציות וזה פשוט קשה מאד. יש טיפ? :-\
-
- 8 תגובות
- 782 צפיות
-
-
מישהו רוצה שם משתמש של סורס הלף לייף 2 בסטים ? 60-+ מי שרוצה שיגיד.
-
- 2 תגובות
- 782 צפיות
-
-
אז ככה: בעוד חודש ו10 ימים אני קונה PS2 ליומולדת שלי ורציתי לשאול משהו: יש לי טלביזיה בחדר 21". הטלביזיה נקנתה לפני שנה וחצי-שנתיים וקצת גג. הדגם של המכשיר הוא אירופאי אבל יש מצב שגם אמריקאי. 1. האם שני הדגמים יעבדו בטלוויזיה בצבע?(שמעתי שזה עובד בשחור לבן). 2. האם היא מולטיסיסטם או מולטיזון או איך שלא קוראים לזה?
-
- 14 תגובות
- 782 צפיות
-
-
אני חייב שם של שיר אחד שבתחנה של ה POP שאיזה זמרת שרה אותו והוא בסגנון פאנק לא מצאתי באף מקום סאונדטראק של המשחק או רשימת שירים אז מי שיכול לעזור שיעזור לי
-
- 8 תגובות
- 782 צפיות
-
-
אממ ניצחתי(בקושי) בקרב אחד בARENA בעזרת SHADOW בין השאר(להיות בלתי נראה); בקיצור, אחרי שניצחתי הופיעה לי ההודעה הזאת שיש אחרי שאתה רוצח מישהו באופן סתמי(כנראה הDARK BROTHERHOOD).. ? אגב, איך אני יכול להגיע לTHEIVES GUILD?
-
- 8 תגובות
- 782 צפיות
-
-
מישהו יכול לעלות את הקובץ : C:\Program Files\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted\CARS\CLK500\GEOMETRY.BIN בבקשה אני חייב את זה!!! ותודה מראש
-
- 2 תגובות
- 782 צפיות
-
-
קיבלתי את css מתנה ואני מקבל fps נמוך???? מפרט בצד אני חושב שזה ביגלל שזה מנצל ליבה אחת יש דרך ליפתור את זה וגם עוד שאלה אני חולה על משחקי פעולה ברשת אתם יכולים להמליץ לי על משחק טוב שיש בו גם ישראלים
-
- 7 תגובות
- 782 צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני מספר חודשים קניתי ממישהו חשבון Steam ובו CSS והאלף לייף 2, שיניתי את כל הפרטים (סיסמא, אימייל, שאלה סודית) פרט לשם משתמש שלא ניתן לשנותו. הכול עבד טוב והייתי מבסוט (ושיחקתי כמה חודשים). אתמול, לאחר כמה חודשים שלא שיחקתי, החלטתי להתקין את המשחק והתוכנה כדי לשחק. עשיתי הכול כמו שצריך, אך בעת הכניסה לחשבון, התוכנה אומרת לי שהשם משתמש לא נכון או הסיסמא שגויה ואני ניסיתי מספר וריאציות עם אותיות גדולות, קטנות וכל מה שניתן לעשות (השם משתמש והסיסמא נכונים ב-100% מכיוון שרשמתי את זה על דף וכמובן החבאתי אותו שלא יגלו אותו ) ובכל זאת הוא ממשיך לכתוב לי זאת... ניסיתי כמובן שיחזור סיסמא ומשתמש אך משום מה, הם עוד לא שלחו לי אפילו אימייל אחד! מה אני צריך לעשות? אנ…
-
- 6 תגובות
- 782 צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/player/23072.html תהנו!
-
- 6 תגובות
- 782 צפיות
-
-
Deathloop, המשחק החדש מבית Arkane Studios ו-Bethesda, מושק רשמית ומקבל מילים חמות רבות - בתוך בלעדיות זמנית עבור קונסולת ה-PlayStation 5, על אף העובדה שבעלת הזכויות החדשה שלו היא בכלל מיקרוסופטלכתבה
-
- 0 תגובות
- 782 צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי משפחה שעכשיו נוסעת ביום שני הקרוב (מחר) ללאס ואגס ובסוף החודש לבייגי'ן בסין עכשיו רציתי לדעת ממי לבקש שיביא לי PS3 וכמה הוא אמור לעלות אני מתכוון רק לגרסת ה60 ג'יגה והאם הוא מתאים לארץ והאם בכלל יהיה ניתן להשיג אותו בתאריכים האלה? כי לפי מה שהבנתי הPS3 יצא היום אם אנלא טועה? מי שיכול שיענה מהר כי מחר הם כבר טסים ללאס ואגס
-
- 11 תגובות
- 782 צפיות
-
-
Half life2 doom3 max payne4 diablo3)only in 2006 halo 2 commandos3 אני אישית חושב שHF2 כי אני ראיתי את הטרילייר שלו וזה פשוט משחק מושקה אחושרמוטה! אבל אני יותר אוהב את Commandos3 !!! אבל אני אומר שHF2 יהיה יותר שובר קופות מCommandos3
-
- 3 תגובות
- 782 צפיות
-
-
היי, שאלה: שיחקתי במשחק פיפא 2010 בקונסולת ה- PS3 וממש אהבתי את המשחק (אפילו יותר מה- PES 2010) אבל לא הצלחתי לבדוק האם הגירסא של פיפא 2010 למחשב הינה זהה, פחות טובה או אולי יותר טובה. מישהו יכול לעזור? האם יש הבדלים? תודה.
-
- 1 תגובה
- 782 צפיות
-
-
עקב בעייה עם slot agp בלוח האם במחשב העיקרי חזרתי באופן זמני להשתמש במחשב הישן שלי שמיפרטו הוא : p2 400 128mb riva tnt 16mb win98 win 2000 אני מחפש מישחקים שירוצו בצורה סבירה ברזולוצייה מינימלית של 800x600 הז"אנרים שמענינים אותי הם: 1. first person shooters (quake3 רץ בצורה ניסבלת על המחשב הישן) מישחקים אחרים כמו unreal ,doom2, half-life 1 רצו בצורה טובה 2 .combat flight simulators (סיגנון world war 1 , 2 כלומר dogfighting בלי ראדרים , טילים מונחים ושאר ירקות שמוציאים את כול החשק ) אהבתי את סידרת comanche 3. combat space simulators (xwing vs tie fighters, descent) 4. (platform games (another world ,abuse 5. adventure games 6. 3d person shooters …
-
- 2 תגובות
- 782 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת מה הפקודות האלה עושים admin_denymap admin_listpawn admin_movespawn admin_reload admin_startvote admin_teamplay admin_userorigin ויש עוד פקודה הכי חשובה שאני לא יודע אותה מתי שאני כותב פקודה אז כתוב מי האדמין אז אמרו לי שיש פקודה שמתי שאני כותב פקודה אז לא כתוב מי עשה אותה ואני רוצה לדעת מה הפקודה הזאת השמח אם יגידו לי מה הפקודות האלה ומה הם עושות
-
- 2 תגובות
- 782 צפיות
-
-
המשחק Anthem, שמיועד להוות בסיס למותג חדש לגמרי, לא יושק השנה - למרות ההצהרות המקוריות לכתבה
-
- 1 תגובה
- 782 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום , יש לי פיפא 2008 ושלשום המשחק נהיה לא מפוסקל כראוי פתאום , אני לא ממש יודע ממה זה קרה . הסרתי והתקנתי מחדש דרייבר של כרטיס מסך וזה לא עזר . אפשר לעזור לי ?
-
- 2 תגובות
- 782 צפיות
-
-
חברס חייב עזרה ??? ??? : אני מחפש משחק שנקרא קראש משהו כזה ?. האם יש חייה כזואת ? אנא עיזרו לי בבקשה תודה רומן
-
- 1 תגובה
- 782 צפיות
-
-
אני משחק כרגע בskrimish במפה RIVER TOWN. ואני לא מבין איך אני משיג IRON, באזור שיש IRON אני לא יכול לבנות.
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
עברתי ל css מaa בכל אופן המשחק אחלה אבל השרתים קצת מרגיזים תקועים במפה אחת ולא משתנים אני מחפש שרתים שמחליפים מפות כל הזמן ושיהיו משעשעים הייתי במפה לפני כמה ימים שהיה בה סאונד והיה ממש כיף אם מישהו יכול להמליץ על סרברים משעשעים וטובים אני ישמח..:] תודה מראש לכל העוזרים
-
- 4 תגובות
- 781 צפיות
-
-
לא מצליח לעשות את הקטע הזה עם ה-ini. מישהו יכול להעלות את הקובץ ini כשהפקודה של הצ'יטים כבר מעוכדנת ופועלת בו?
-
- 4 תגובות
- 781 צפיות
-
-
יש לי את המשחק Lord of the rings the battle for middle earth 2, והמשחק הוא בגודל של 6 ג'יגה, שאני מנסה להעתיק אותו למחשב, הוא נותן לי שגיאה כזו : There is not enough space on the disk. ! Write error: only NTFS file system supports files larger than 4 GB מישהו יכול לעזור לי ולהגיד לי מה לעשות?
-
- 5 תגובות
- 781 צפיות
-
-
קניתי לפני שבוע מחשב חדש. hd 4850 e8400 4 gb ram. עכשיו יש לי בעיה בכמה משחקים מסוימים שהייתי מצפה מהמחשב שלי להריץ על מקסימום (מסך 22"הרזולציה של המשחקים 1680 כפול 1050). המשחקים שהיה לי בהם בעיות הם crysis שהצלחתי להריץ רק על med-high וfar cry 2 שהצלחתי משהו כמו high עכשיו אני לא מבין למה זה ככה כי המחשב שלי אמור להריץ את הדברים האלו בקלות אם מישהו יודע למה זה יעזור.
-
- 2 תגובות
- 781 צפיות
-
-
הגעתי לשלב שבו יש שישה חבלי תלייה,וצריך למשוך אחד מהם (או יותר ) מישהו יודע באיזה סדר זה אמור להיות ?
-
- 2 תגובות
- 781 צפיות
-
-
הי חבר'ה, הוידיאוים בxplay מסרבים לעבוד לי... דוגמא: http://www.g4tv.com/xplay/reviews/1905/Rise-of-the-Argonauts-Review.html אני רק רואה מסך שחור ותו לא... לא הצלחתי למצוא פיתרון. תודה מראש לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-


