משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
תגידו זה רק אצלי? תמיד שאני נכנס אני צריך להכניס שם משתמש וסיסמא זה כבר התחיל לעצבן אותי...(וכן סימנתי את הכניסה האוטומטית) כל פעם אותו סיפור....זה התחיל מאז שהיו התקפות האקרים על הבאטל לוג וכאלה...
-
- 4 תגובות
- 784 צפיות
-
-
שלום , מישהו פה מכיר איזשהו אתר שמוכר בארץ או שולח לארץ את המטריקס אונלין ?
-
- 4 תגובות
- 784 צפיות
-
-
התקנתי , אבל הוא מסרב להעלות את המשחק. כשאני מעלה את המשחק הוא פשוט נתקע לי על התמונה הזאת שהוא מראה לפני שהוא מעלה את המשחק. אז הסתכלתי ב README , ובאמת היה כתוב שיש בעיה עם המשחק הזה עם R8500 ב XP , ואמרו שאם אני יעדכן לדרייברים הכי חדשים הכל יפתר. אני כבר עידכנתי דרייברים עוד לפני שבוע , אבל כנראה שזה לא ממש עוזר.. *ניסיתי גם לעשות RESET DEAFULTS , וגם על SAFE MODE , לא ממש עזר. אני משתמש ב XP PRO. אפשר לראות מפרט בצד. מקווה שתוכלו לעזור. תודה.
-
- 4 תגובות
- 784 צפיות
-
-
המשחק משגע לי את השכל עם מלא מלא באגים, אם נגיד משימה אמורה להסתיים שאני מגיע לאיזה חדר,אני יכול להיות שם שעם ולא קורא כלום, ועוד בלי סוף דברים מרגיזים כמו שהוא לפעמים מחליט שאי אפשר לחדש כח יותר או שהוא מפסיק לעשות Autosave ??? אמרו לי לבטל ליבה אחת כדיי לשחק בו?
-
- 9 תגובות
- 784 צפיות
-
-
בשלב השני אני לא יודע איך משחררים את הבחורה שקשורה על הריצפה
-
- 2 תגובות
- 784 צפיות
-
-
מוריד אותו ברגעים אלה (כ 230 מגהבייט), נראה כמו FPS חריף במיוחד, עם דרישות מערכת תובעניות (מינימום - מעבד 1.5 ג'יגהרץ עם 384 מגה בראם | בגדר המלצה - מעבד 2.4 ג'יגהרץ עם חצי ג'יגה בראם). ממש מסקרן... אלה שכבר הורידו/שיחקו רשאים להביע את דיעותיהם כאן.
-
- 6 תגובות
- 784 צפיות
-
-
אחרי שאני משחק איזה 5 דקות אז זה יוצא מהמשחק ואמר שיש תקלה - שלזיכרון לא הייתה אפשרות להיות READ . ועוד משהו - הפינגים שלי בשמיים (500 בשרתים ישראלים) המחשב זה פנטיום 3 866 FX5200 256 זיכרון
-
- 0 תגובות
- 784 צפיות
-
-
סוף סוף המפתחים החליטו להוציא את הבטא לקהל הרחב מחר (יום רביעי) קרוב לוודאי רק האנשים הרשומים (בתשלום) ב fileplanet יוכלו להוריד את המשחק וגם את הרישיון כדי לשחק באינטרנט אחר כך בכל יום ינתנו גם הרישיונות למשתמשים הרשומים (ללא תשלום) ב fileplanet כדי לשחק במשחק באינטרנט חייבים להירשם בצורה חינמית לאתר fileplanet ולחכות עד שיתנו את הרישיונות למשחק, ולתפוס אותם כמה שיותר מהר כי הם נותנים רק 60000 רישיונות שחצי מהם הולכים למשתמשים שרשומים בתשלום לאתר. מי שרוצה לשחק כמה שיותר מהר ולהבטיח את הרישיון שלו צריך להירשם בתשלום ל fileplanet מקור http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/57 עריכה: לא חייבים להירשם לאתר הקהילה של המשחק, צריך רק להירשם ל http://www.filepla…
-
- 2 תגובות
- 784 צפיות
-
-
שלום חבר שלי קנה גואסטיק והוא רוצה משחק טוב כדי לשחק איתו אני רוצה שתמליצו לי אל משחק טוב של מטוסים . גיא אורן.
-
- 5 תגובות
- 784 צפיות
-
-
הורדתי באימיול את המשחק brain.bin ניסיתי להפעיל אותו באמצעות cue maker ו daemon tool אך ללא הצלחה- המשחק מותקן על המחשב אבל כשאני מנסה להעלות אותו מופיעה הודעת שגיאה שהדיסק לא תקין.... יש למישהו קראק למשחק או רעיון אחר להפעיל אותו? יש לי קצת ניסיון עם הפעלת קבצי iso אז לא נראה לי שטעיתי בהפעלה.... תודה
-
- 1 תגובה
- 784 צפיות
-
-
Steam Lanches EA Titles Across Europe http://store.steampowered.com/news/2122/ אלו חדשות מצויינות
-
- 4 תגובות
- 784 צפיות
-
-
התקנתי את באטלפילד 2 שחשוב לדעת שיש לי באטלפילד 2 מקורי, כשאני רוצה להיכנס לסרבר אז הוא נותן לי את ההודעה הזאת, מישהו יודע למה זה אומר לי את זה, כי כבר שנה וחצי שיחקתי על זה ולא היה לי את ההודעה הזאת.... [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 784 צפיות
-
-
שלום יש לי E6300 1GRAM 667 GEFORCE 7600GS 256 והדמו עובד לאט בעיקר כשה יש הרבה אשן וערפל בדמו אין הרבה הגדרות יש רק STANDART ו NEW TECHNOLOGY אז ניסיתי את שתי הם וזה אותו דבר מה הביעיה ??? או שאני פשוט דורש יותר מדי מהמערכת שלי ??
-
- 4 תגובות
- 783 צפיות
-
-
תראו אני מכניס את הדיסק מפעיל את ההתקנה ואני מכניס את הסריאל עושה נקסט ואז מאשר את ההצהרות האלה ואז הוא יוצא מההתקנה ויש חלון קטן שהוא כותב אין דיירקטס 9c במחשב שלך...ויש לי בדוק אפילו התקנתי מהדיסק שקיבלתי איתו בבקשה תעזרו
-
- 5 תגובות
- 783 צפיות
-
-
שלום התקנית את ה סאן אנדריס ואני לא מצליח להכנס זה עושה לי SEND REPOTR ERROR החלון הזה של השגיעה System: Microsoft Windown XP professional Version 2002 Service Pack 2 Computer: Intel® Pentium® 4 CPU 1.70GHz 1.70GHz, (512)of RAM ATI RADEON 9600 SEries
-
- 4 תגובות
- 783 צפיות
-
-
האמת אני יודע מה עושים הבעיה היא שאני לא זוכר את ה secret answer ובלי זה אני לא יכול להתקדם לשום מקום יש משהו שיכול לעקוף את זה? חג שמח.
-
- 3 תגובות
- 783 צפיות
-
-
http://www.games.co.il/article6790.html
-
- 1 תגובה
- 783 צפיות
-
-
-
כשאני משתמש בצ'יטים, מופיעים חלקים צהובים על הרצפה והקירות במשחק, שאני דורך על זה, זה דוחף אותי לצד, מה לעשות? :'( תודה
-
- 0 תגובות
- 783 צפיות
-
-
שאני מנסה להתקין את המשחק הדף של האחוזים עולה לי ואז זה רושם את ההודעה הבאה http://www.fresh.co.il/dcforum/Multimedia/16363.html אני ממש חייב את המשחק תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 783 צפיות
-
-
PES 12 PC | unable to login. קניתי את המשחק התקנתי התקנתי את הפאצ עשיתי ONLINE ב SELEKTOR נכנס למשחק נכנס לONLINE עושה סיסמא ושם מתשמש ולא מתחבר לי כותב לי unable to login יש לי ספק hotbox התקשרתי לבשק אמרתי להם שלא עובד וזה פתחו לי פרוטים ניסו לכבות פירוול ואטי וירוס ניסו הכול שעתיים ולא עזר כולם עדיין לא עובד ורושם לי unable to login חיייבב עזרה בבקשה מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 783 צפיות
-
-
-
יש דרך לשנות את המקשים במשחק? חיפשתי בתפריטים ולא מצאתי כלום. כל גרסה אותו סיפור: EA מתסבכים את הפונקציונאליות של המשחק
-
- 2 תגובות
- 783 צפיות
-
-
אוהב SHOOTERS ראליסטיים. HALF LIFE 2 היה טוב. FAR CRY היה עוד יותר טוב. DOOM היה זוועה. מישהו אמר GUN? חולה על הסידרה TOTAL WAR ועל GTA בהתאם למערכת, מחכה להמלצות שלכם
-
- 5 תגובות
- 783 צפיות
-
-
האם פאץ 1.5 לBF2 בדרך? http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?sls=2&tstart=0&threadID=169916 כבר הכינו רשימה מה צריך לתקן: http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=61132 אם הדברים האלה יתוקנו המשחק יהיה דיי מושלם 8)
-
- 3 תגובות
- 783 צפיות
-


