עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

    • 3 תגובות
    • 723 צפיות
  1. Started by ex_,

    איך המשחק? עלילה? גרפיקה? יש מולטי? שווה לקנות? תודה

    • 7 תגובות
    • 750 צפיות
  2. Started by deso,

    מישהו פה עדיין משחק את המשחק הזה?? אני התמכרתי לRayman M כמעט סיימתי אותו תוך יומיים..טוב רק חצי שלם : חח אם מישהו פה שיחק, שיירשום את רשימת המשחקים שהוא שיחק מהסדרה

    • 7 תגובות
    • 823 צפיות
  3. Started by yotam360,

    האם יש שרתים ישראלים של America's Army???

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  4. Started by yotam360,

    כשהוא יצא בנובמבר כמה הוא בערך יעלה???

    • 4 תגובות
    • 751 צפיות
  5. ..........

    • 2 תגובות
    • 694 צפיות
  6. Started by DS,

    הקמתי סטודיו ואני כבר בשנת 1948 אבל אני מדורג אחרון אבל קניתי את כל הפריטים(המשטחים שצריך) ולא באים לי שחקנים טובים. הנה תמונה שלו: [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  7. Started by VanHalen,

    יש אומרים שזה פצצה של משחק אפילו שמדובר בגרסת בטה. מישהו שיחק במשחק??

    • 0 תגובות
    • 768 צפיות
  8. Started by yonik31,

    האלה coduty 2',moh pacific asault למה לא עולים בכרטיס מסך 128 GF-MX440AGPx8 ,הכרטיס הזה חלש מדי למישחקים אלה?יש מה לעשות ?

    • 4 תגובות
    • 669 צפיות
  9. Started by ex_,

    היי כשאני נכנס לרשימת הסרברים מופיעה הודעה כזו: error dowloadind servers list yo need to enable outgoing UDP conecctions on port 49001 to see other servers כש 5 דקות לפני נכנסתי בלי בעיה לא עשיתי שום שינוי במחשב או משהו כזה(חוץ מלהפתר סופית מהspeedfan) ניסיתי להתחבר גם אחרי שכיביתי את ה firewall ואת nod32 מישהו יכול לעזור? (אגב הfirewall של הווינדוס כבוי) תודה

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  10. הי אני שבוע הבא מקבל PSP.. ורציתי לדעת כמה דברים: איזה סוג כרטיס זכרון יש לו? אפשר לשים עליו MP3 בלי בעיות ? משחקים .. איך כל הקטע הולך מה זה דיסקים מיוחדים ? אי אפשר איך שהוא להקליט על הכרטיס זכרון שלו ? ה FIRMWARE שלו .. צריך לעדכן ? בתודה מראש

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by kinggil,

    שלום, רציתי לדעת אם יש פה מישהו שמשחק את המשחק הנהדר הזה?

    • 1 תגובה
    • 788 צפיות
  12. טוב אני בודק עוד מישחקים אבל זה האמולטור לצערי בשפה אחרת מאנגלית (אותם אותיות) וזה בלי קול עדין ויש גליצים בגרפיקה http://yopyop156.ifrance.com/

    • 1 תגובה
    • 673 צפיות
  13. באחד משיטוטיי השונים באתרי המשחקים ברשת בחיפוש אחר משהו שווה נכנסתי לי ל"בקרוב" של המשחק הזה לאקס בוקס 360, האמת היא שאף פעם לא ממש אהבתי את הסדרה הזאתי אבל שכראיתי את הגרפיקה בתמונות נשארתי די בפה פעור. שתי התמונות האחרונות הן אלו שהכי הדהימו אותי, איזה איכות ואיזה רמת פירוט, האם בכך הגענו לרמה חדשה של פוטו-ריאליזם?

    • 8 תגובות
    • 928 צפיות
  14. אני קלטתי הרבה כאן לפי החתימות ) RANKED קדימה להזדהות ומהר !!! ניק ...איזה שרת אתם משחקים ...בני כמה ...וטיפים איך לעזזל מתחמקים ממישהו שטס לכם על הזנב ולא עוזב !!! לא עוזב !!!!!!!! או קיי נרגעתי . קדימה להזדהות !

    • 526 תגובות
    • 44.7k צפיות
  15. Started by Hellcat,

    מה שלומכם? הכל בסדר? מצויין אז רציתי לדעת כמה חברה פה עדין משחקים בWOW ואולי ככה נדע אחד על השני. אולי אנחנו משחקים על אותו השרת? אני: Shadowrun 46 Night Elf Warrior Server: Khadgar Mining 285 / Blacksmithing (Armorsmith) 267 ועובד על Undead ?? Priest Same server עוד פרטים עליו ברגע שהוא היה מוכן לחשיפה. אז ספרו קצת על עצמכם...

    • 9 תגובות
    • 914 צפיות
  16. Started by uzana2004,

    אני מחפש אתר שבו יש את כל הPATCH של WOW. אני מדבר על הפאצ'ים הישנים או לחלופין את הפאצ' של 1.8.2 (עכשיו יש לי 1.8.0). אל תגידו לי למה אני לא מעדכן להכי חדש דרך העדכונים האוטמטיים...מי שיכול לעזור שיעזור.... תודה רבה... עריכה: גם 1.6.1 יהיה טוב...תודה רבה...

    • 2 תגובות
    • 624 צפיות
  17. Started by bluemail,

    היגעתי ל 75 בחייטות ואיני יכול לעלות לשלב הבא איפה אני יכול לקבל לרחוש את האפשרות לעלות לשלב הבא ???

    • 7 תגובות
    • 880 צפיות
  18. Started by Shadowman,

    ראיתי שזה יצא המשחק שווה משהוא? אחרי COD2 נראה לי זה סבבה לא?

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by Battlefield man,

    מתי יוצא battlefield 2 :euro force

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. CELERON 700MHZ 256MB SDRAM RADEON 9250 128MB בלי שטויות פשוט תענו לי

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by bykeking,

    לא יודע למה, אבל הרשימה של הסרברים באיזור המזרח התיכון שהיתה לי הצתמצמה מ-135 ל-75... מישהו יודע מה הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 763 צפיות
  22. אפשר להשיג דמו שלו?

    • 5 תגובות
    • 703 צפיות
  23. אין לי מושג מה הבעיה אני ניכנס למשחק והוא יוצא ממנו

    • 11 תגובות
    • 980 צפיות
  24. היי יש משחק נדמה לי קוראים לו תות אנך אמון הוא נראה מיצרי כזה הוא ממש דומה לזומה ואני לא מוצא אותו (הוא פלאש) תודה

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות

דיונים חדשים בפורומים