עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Idanp,

    הרגע סיימתי אותו, פשוט משחק מעולה ממליץ לכולם. ! http://img177.imageshack.us/img177/5876/vcvcv2tx.jpg

    • 4 תגובות
    • 788 צפיות
  2. Started by wow,

    תודה.

    • 5 תגובות
    • 788 צפיות
  3. Started by kinggil,

    שלום, רציתי לדעת אם יש פה מישהו שמשחק את המשחק הנהדר הזה?

    • 1 תגובה
    • 788 צפיות
  4. Started by ofirsa,

    IDF Clubs כתובת השרת : 212.235.52.50:29137 שם השרת : IDF HideNseek Only Rooftops Fast dll מספר שחקנים : 12 סוג השרת : Hidenseek תומך במשחק : cs 1.6 ----------------------------------------------------------------------- כתובת השרת : 212.235.52.50:23200 שם השרת : IDF HideNseek Only Floppytown Fast dll מספר שחקנים : 12 סוג השרת : Hidenseek תומך במשחק : cs 1.6 ------------------------------------------------------------- כתובת השרת : 212.235.52.50:51233 שם השרת : IDF Auto Mix Fast DL מספר שחקנים : 10 סוג השרת : Mix תומך במשחק : cs 1.6 --------------------------------------------------------- כתובת השרת : 212.235.52.50:18289 שם השרת : IDF DodgeBall Fast DL מספר שחקנים : 12 ס…

    • 0 תגובות
    • 788 צפיות
  5. Started by iakovl,

    הכל בכותרת

    • 1 תגובה
    • 788 צפיות
  6. Started by ofer_mat,

    משהו יודע אך לעבור את השלב הזה?

    • 0 תגובות
    • 788 צפיות
  7. Started by *NightMare,

    באיזה סגנון הוא? איך הגרפיקה? העלילה? ספרו לי קצת....

    • 3 תגובות
    • 787 צפיות
  8. אם למשהוא יש תמשחק ויכול להגיד לי עם המשחק שווה משהוא? כי חבר שלי אמר שזה משחק יפה וחבר שלי השני אמר משחק מגעיל בטירוף וסתם חיקוי של ניד פור ספיד.. אז מה אתם אומרים?

    • 2 תגובות
    • 787 צפיות
  9. Started by ex_,

    הנ"ל (SimonSix)מהדיון הקודם שננעל. ילדים נודניקים ומתלהבי הורדות זה לא המקום בשבילכם. חלאס, תכבדו את החוקים פה.

    • 2 תגובות
    • 787 צפיות
  10. הכוונה היא לעוד חלק שמורידים בעדכונים או לחלק השני של המשחק? כי אם זה זה לא נראה לי הגיוני שיש רק עוד חלק אחד... מישהו? נ.ב: כבר יצא החלק השני של המשחק?

    • 1 תגובה
    • 787 צפיות
  11. Started by brutality,

    היי, אנחנו, קבוצת READY4ACTION נרשמנו ללאן מחר. בהתחלה היה לנו רוסט ואז שינינו אותו. עוד לא אישרתם את השינוי אני פשוט לא מוצא את הנושא הקודם שפתחנו. בקיצור הרוסטר למחר הוא: Fury, n1ne, Angelfire, medabot, brutality שלא יהיו פאדיחות או משהו. תודה

    • 0 תגובות
    • 787 צפיות
  12. שלום כולם, אני רוצה לדעת איזה משחקים חדשים ויפים יש שאתם ממליצים עליהם... תודה. (אם אפשר אז גם כמה משחקים שיהיו הרבה מעבר למה שיש לי במחשב - GB זיכרון DDR 400, 6600GT, P4 2.8MHZ). בכל מקרה, תרשמו משחקים יפים שיצאו בזמן האחרון. תודה לכולם!.

    • 4 תגובות
    • 787 צפיות
  13. Started by Parallel,

    שלום רציתי לדעת אם זה אפשרי לעשות שינויים בקבצי הקול של המשחק ....אני מתכוון בכל הפקודות האלה -team taunts. רציתי לדעת אם זה אפשרי לשנות אותם ...כך שאני אוכל להחליף בין הקולות ז"א להשתמש בקול של דמות אחרת בדמות שלי{וכך למעשה לתת לדמות שלי חלק מהקולות שאני אוהב אצל דמויות אחרות}....אני מקווה שהבנתם למה אני מתכוון....אם כן הבנתם ותוכלו להגיד לי איפה הקבצים האלה נמצאים אני אשמח כי ניסיתי לחפש ויש כ"כ הרבה קבצי קול ואי אפשר לדעת מה זה מה . תודה רבה מראש

    • 2 תגובות
    • 787 צפיות
  14. Started by sha1823,

    ניסיתי את המשחק על וינדוס xp 64bit על הגדרות הכי גבוהות רץ חלק אחרי זה התקנתי ויסטה 64 ביט שמתי את המשחק על הגדרות הכי גבוהות רץ לי חלק אבל יש כאלה תקיעות קטנות כאלה מעצבנות עדכנתי את כל הדריבים שמתי את הfix של ati הכל ושום דבר כאילו יש בעיה עם להפעיל את זה על ויסטה המחשב שלי הו א e8500 3.8ghz 4 גיגה ראם hd4870 512mb תעזרו לי ואגב אם אפשר את הגרסה האחרונה של הfix ל ati והורדתי גם את הדרייבר החדש לכרטיס מסך הגרסה 8.11 לא יודע אם הfix כלול שם

    • 2 תגובות
    • 787 צפיות
  15. need for speed underground?????????????????????? ????????????????????????????????????????????????

    • 3 תגובות
    • 787 צפיות
  16. Started by Rondh,

    שלום לכולם! סרטון סקירה חדש על הנשק הכי מהיר מדויק וחזק שיש! ממליץ לכם לנסות. סרטון מדבר בעד עצמו

    • 0 תגובות
    • 787 צפיות
  17. Started by shmel,

    עוד מכוער-ריור בדרך ! ובתגובה - מיקרוסופט תתן בחינם את הקודם בסידרה ! http://ve3d.ign.com/articles/news/48939/MechWarrior-4-To-Be-Re-Released-For-Free

    • 1 תגובה
    • 787 צפיות
  18. Started by Ac-Boy,

    שלום אני מקווה שתוכלו לענות על שאלותי. 1. איזו גירסא יותר עדיפה? BF2 או BF 2402 או משהו כזה. 2. האם BF 2402 היא גירסאת הרחבה? ואם כן, היא דורשת את הגירסא BF2? 3. האם יש תשלום חודשי? לשני הגירסאות או רק לאחת מהן? ואם יש לאחת מהן, איזו? 4. כמה עולה כל גירסא [בממוצע]

    • 8 תגובות
    • 787 צפיות
  19. Started by Cha0stAlker,

    לא משנה מה ניסיתי כל דבר, הורדתי פאצ'ים, חיפשתי דברים ואני פשוט לא מצליח להתחבר.. כל פעם שאני מנסה זה כותב לי שאין לי את הגרסה הנכונה.. נ.ב אולי אחרי שאני מוריד את הפאצ'ים אני צריך לצרף אותם איכשהו למשחק? כי הורדתי וזהו (חשבתי שזה צורף למשחק אבל מסתבר שלא..) מישהו יכול לעזור לי?

    • 6 תגובות
    • 787 צפיות
  20. הלחץ מצד השחקנים והתנגדותם למנגנוני ההתקדמות בתמורה לכסף אמיתי ב-Battlefront 2 נותנים אותותיהם גם בכותרים אחרים לכתבה

  21. Started by Bug2000,

    אהלן, "קניתי" בטעות COD באיטלקית. לצערי, אני לא דובר איטלקית. האם יש איזה LANGUAGE PACK למשחק שישנה את השפה לאנגלית ?! תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 787 צפיות
  22. Started by JohnnyBravo,

    http://www.evilsourcegaming.com/2011/11/gameoftheyear/

  23. Started by StablyBlade,

  24. Started by elad76,

    בCOH פועל לי כאילו יש לי מחשב P4 עם GRFOECE 4 וזיכרון 256MB לוקח לכל משימה להיטען חמש דקות..עם אני רוצה לחזור לMAIN MENU לוקח לי 2דקות אני מפעיל את המשחק על רזולוציה 1024 על 768 על הגדרות מקסימום. כשאני נכנס למצב גף שלישי(שאני מתקרב לשחקן ורואה את השמיים מולי) המשחק נהיה איטי 20FPS אבל זה קורה רק כשאני מזיז עם העכבר את המסך...אם אני הסתכל על אותו הדבר בלי לזוז זה יעלה ל35... כשאני רואה סרטונים במשחקים הם זזים לאט ונקטעים באמצע... קיצר פועל קקה. ובF.E.A.R יש לי תקיעטת כאלה כשאני זז מתי שאני מפעיל FSAAX4 וזה קורה כשאני פותח דלדתות יורה במתכת מסתכל על הרבה טקסטורות... COD2 פועל לי מציון HL2E1 פועל מציון PREY פועל לי מציון למה אלה לא??

    • 7 תגובות
    • 787 צפיות
  25. Started by idan1836,

    עשיתי הסבה לפלייסטיישן 2 ועכשיו שאני שם דיסק צרוב של משחק אז הוא מעלה לי רק את הפתיחה של המשחק שרשום באנגלית, פלייסטיישן 2 ונתקע ולא ממשיך לעלות! מה אני אמור לעשות? חוץ מלקחת את זה לטכנאי כי זה די רחוק ממני..

    • 2 תגובות
    • 787 צפיות

דיונים חדשים בפורומים