משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
הרגע סיימתי אותו, פשוט משחק מעולה ממליץ לכולם. ! http://img177.imageshack.us/img177/5876/vcvcv2tx.jpg
-
- 4 תגובות
- 788 צפיות
-
-
-
שלום, רציתי לדעת אם יש פה מישהו שמשחק את המשחק הנהדר הזה?
-
- 1 תגובה
- 788 צפיות
-
-
IDF Clubs כתובת השרת : 212.235.52.50:29137 שם השרת : IDF HideNseek Only Rooftops Fast dll מספר שחקנים : 12 סוג השרת : Hidenseek תומך במשחק : cs 1.6 ----------------------------------------------------------------------- כתובת השרת : 212.235.52.50:23200 שם השרת : IDF HideNseek Only Floppytown Fast dll מספר שחקנים : 12 סוג השרת : Hidenseek תומך במשחק : cs 1.6 ------------------------------------------------------------- כתובת השרת : 212.235.52.50:51233 שם השרת : IDF Auto Mix Fast DL מספר שחקנים : 10 סוג השרת : Mix תומך במשחק : cs 1.6 --------------------------------------------------------- כתובת השרת : 212.235.52.50:18289 שם השרת : IDF DodgeBall Fast DL מספר שחקנים : 12 ס…
-
- 0 תגובות
- 788 צפיות
-
-
-
-
באיזה סגנון הוא? איך הגרפיקה? העלילה? ספרו לי קצת....
-
אם למשהוא יש תמשחק ויכול להגיד לי עם המשחק שווה משהוא? כי חבר שלי אמר שזה משחק יפה וחבר שלי השני אמר משחק מגעיל בטירוף וסתם חיקוי של ניד פור ספיד.. אז מה אתם אומרים?
-
- 2 תגובות
- 787 צפיות
-
-
הנ"ל (SimonSix)מהדיון הקודם שננעל. ילדים נודניקים ומתלהבי הורדות זה לא המקום בשבילכם. חלאס, תכבדו את החוקים פה.
-
- 2 תגובות
- 787 צפיות
-
-
הכוונה היא לעוד חלק שמורידים בעדכונים או לחלק השני של המשחק? כי אם זה זה לא נראה לי הגיוני שיש רק עוד חלק אחד... מישהו? נ.ב: כבר יצא החלק השני של המשחק?
-
- 1 תגובה
- 787 צפיות
-
-
היי, אנחנו, קבוצת READY4ACTION נרשמנו ללאן מחר. בהתחלה היה לנו רוסט ואז שינינו אותו. עוד לא אישרתם את השינוי אני פשוט לא מוצא את הנושא הקודם שפתחנו. בקיצור הרוסטר למחר הוא: Fury, n1ne, Angelfire, medabot, brutality שלא יהיו פאדיחות או משהו. תודה
-
- 0 תגובות
- 787 צפיות
-
-
שלום כולם, אני רוצה לדעת איזה משחקים חדשים ויפים יש שאתם ממליצים עליהם... תודה. (אם אפשר אז גם כמה משחקים שיהיו הרבה מעבר למה שיש לי במחשב - GB זיכרון DDR 400, 6600GT, P4 2.8MHZ). בכל מקרה, תרשמו משחקים יפים שיצאו בזמן האחרון. תודה לכולם!.
-
- 4 תגובות
- 787 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם זה אפשרי לעשות שינויים בקבצי הקול של המשחק ....אני מתכוון בכל הפקודות האלה -team taunts. רציתי לדעת אם זה אפשרי לשנות אותם ...כך שאני אוכל להחליף בין הקולות ז"א להשתמש בקול של דמות אחרת בדמות שלי{וכך למעשה לתת לדמות שלי חלק מהקולות שאני אוהב אצל דמויות אחרות}....אני מקווה שהבנתם למה אני מתכוון....אם כן הבנתם ותוכלו להגיד לי איפה הקבצים האלה נמצאים אני אשמח כי ניסיתי לחפש ויש כ"כ הרבה קבצי קול ואי אפשר לדעת מה זה מה . תודה רבה מראש
-
- 2 תגובות
- 787 צפיות
-
-
ניסיתי את המשחק על וינדוס xp 64bit על הגדרות הכי גבוהות רץ חלק אחרי זה התקנתי ויסטה 64 ביט שמתי את המשחק על הגדרות הכי גבוהות רץ לי חלק אבל יש כאלה תקיעות קטנות כאלה מעצבנות עדכנתי את כל הדריבים שמתי את הfix של ati הכל ושום דבר כאילו יש בעיה עם להפעיל את זה על ויסטה המחשב שלי הו א e8500 3.8ghz 4 גיגה ראם hd4870 512mb תעזרו לי ואגב אם אפשר את הגרסה האחרונה של הfix ל ati והורדתי גם את הדרייבר החדש לכרטיס מסך הגרסה 8.11 לא יודע אם הfix כלול שם
-
- 2 תגובות
- 787 צפיות
-
-
need for speed underground?????????????????????? ????????????????????????????????????????????????
-
- 3 תגובות
- 787 צפיות
-
-
שלום לכולם! סרטון סקירה חדש על הנשק הכי מהיר מדויק וחזק שיש! ממליץ לכם לנסות. סרטון מדבר בעד עצמו
-
- 0 תגובות
- 787 צפיות
-
-
עוד מכוער-ריור בדרך ! ובתגובה - מיקרוסופט תתן בחינם את הקודם בסידרה ! http://ve3d.ign.com/articles/news/48939/MechWarrior-4-To-Be-Re-Released-For-Free
-
- 1 תגובה
- 787 צפיות
-
-
שלום אני מקווה שתוכלו לענות על שאלותי. 1. איזו גירסא יותר עדיפה? BF2 או BF 2402 או משהו כזה. 2. האם BF 2402 היא גירסאת הרחבה? ואם כן, היא דורשת את הגירסא BF2? 3. האם יש תשלום חודשי? לשני הגירסאות או רק לאחת מהן? ואם יש לאחת מהן, איזו? 4. כמה עולה כל גירסא [בממוצע]
-
- 8 תגובות
- 787 צפיות
-
-
לא משנה מה ניסיתי כל דבר, הורדתי פאצ'ים, חיפשתי דברים ואני פשוט לא מצליח להתחבר.. כל פעם שאני מנסה זה כותב לי שאין לי את הגרסה הנכונה.. נ.ב אולי אחרי שאני מוריד את הפאצ'ים אני צריך לצרף אותם איכשהו למשחק? כי הורדתי וזהו (חשבתי שזה צורף למשחק אבל מסתבר שלא..) מישהו יכול לעזור לי?
-
- 6 תגובות
- 787 צפיות
-
-
הלחץ מצד השחקנים והתנגדותם למנגנוני ההתקדמות בתמורה לכסף אמיתי ב-Battlefront 2 נותנים אותותיהם גם בכותרים אחרים לכתבה
-
- 0 תגובות
- 787 צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן, "קניתי" בטעות COD באיטלקית. לצערי, אני לא דובר איטלקית. האם יש איזה LANGUAGE PACK למשחק שישנה את השפה לאנגלית ?! תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 787 צפיות
-
-
http://www.evilsourcegaming.com/2011/11/gameoftheyear/
-
- 1 תגובה
- 787 צפיות
-
-
-
בCOH פועל לי כאילו יש לי מחשב P4 עם GRFOECE 4 וזיכרון 256MB לוקח לכל משימה להיטען חמש דקות..עם אני רוצה לחזור לMAIN MENU לוקח לי 2דקות אני מפעיל את המשחק על רזולוציה 1024 על 768 על הגדרות מקסימום. כשאני נכנס למצב גף שלישי(שאני מתקרב לשחקן ורואה את השמיים מולי) המשחק נהיה איטי 20FPS אבל זה קורה רק כשאני מזיז עם העכבר את המסך...אם אני הסתכל על אותו הדבר בלי לזוז זה יעלה ל35... כשאני רואה סרטונים במשחקים הם זזים לאט ונקטעים באמצע... קיצר פועל קקה. ובF.E.A.R יש לי תקיעטת כאלה כשאני זז מתי שאני מפעיל FSAAX4 וזה קורה כשאני פותח דלדתות יורה במתכת מסתכל על הרבה טקסטורות... COD2 פועל לי מציון HL2E1 פועל מציון PREY פועל לי מציון למה אלה לא??
-
- 7 תגובות
- 787 צפיות
-
-


