עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by BlackBlood,

    יש לי CRYSIS WARHEAD, האם זה המשחק השלם או הרחבה או משהו? מצטער על הנוביות /:

    • 3 תגובות
    • 789 צפיות
  2. Started by nore0,

    שמתי הכל על איכות גבוהה פילטרים וכל זה ככה והתמונה לא חלקה בפינות

    • 4 תגובות
    • 789 צפיות
  3. Started by Rrafi,

    למי שיש שישלח לי כפרה עליו...!

    • 1 תגובה
    • 789 צפיות
  4. Started by Ghosthunter,

    אל תשאלו בבקשה למה אני משחק בזה - אין לי תשובה ואני משועמם.

    • 9 תגובות
    • 789 צפיות
  5. Started by timac,

    שלום רכשתי לא מזמן את הגיימפד של מיקרוסופט האלחוטי של ה360 למחשב.. עכשיו יש איזה קובץ משהו שאני יוכל לשחק איתו במשחקים שהוא לא תומך למשל בוגאס פיר וכאלה? או שהוא תומך רק משחקי ספורט? תודה על העזרה..

    • 2 תגובות
    • 789 צפיות
  6. בבטלפילד 2 בכרטיסי ATI רואים די מכוער את הצללים.......יש איזו דרך לפתור את זה (זה אצל כל מי שיש לו כרטיס ATI בדקתי) וכל הדרייברים מעודכנים ל 5.10

    • 9 תגובות
    • 789 צפיות
  7. Started by liav12,

    שלום, צירפתי קובץ עם הודעת השגיאה שמתקבלת ברגע שאני מנסה להעלות את המשחק, מישהו יודע מדוע זה קורה? תודה רבה [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 789 צפיות
  8. יצא עידכון 1.2 למישחק Battlefield 2 אשר יתקן כמה באגים במישחק ויתן אפשרות ליטעון את הנשק בזמן ריצה מהירה ועוד... להורדה ופרטים נוספים כנסו לאתר המישחק : http://www.ea.com/official/battlefield/battlefield2/us/home.jsp מקווה שעזרתי...בתודה המפציץ A החמקן !!

    • 1 תגובה
    • 789 צפיות
  9. טוב עברתי מאיפה שנתקעתי התקדמתי די הרבה ונתקעתי שוב http://img219.imageshack.us/img219/9895/pop320051217002218579vy.jpg תודה מראש שוב

    • 1 תגובה
    • 789 צפיות
  10. Started by klips,

    שלום לכולם אני מחפש מקום ממנו לרכוש את המשחק BAD COMPANY 2 במחיר הכי זול ומה ההבדל בין הגרסה הרגילה לגרסה LIMIT האם עדיף לקנות אותה כי לא ראתי שמוכרים אותה פה בארץ אשמח על כל עזרה ויעוץ ....

    • 1 תגובה
    • 789 צפיות
  11. Started by qwerty1987,

    מדובר על משחק בסביבת דוס שראיתי לפני כ-7!!! שנים.(כנראה שהוא ישן עוד יותר). מדובר על משחק המכיל משחקי חשיבה שאחד מהם(היחיד שאני זוכר) הוא שאתה מקבל אוסף של צורות ואתה צריך להרכיב אותן לצורה אחת מסוימת(רמת הקושי די גבוהה). אם מישהו חושב שיודע על מה לעזאזל אני מדבר, אשמח לתגובות. תודה.

    • 7 תגובות
    • 789 צפיות
  12. Started by uzi_sch,

    זה אולי יהיה ה CROSS-OVER של השנה או אולי רק טריילר מיוחד ליום השקר (ראשון באפריל) שהיה אתמול: http://www.gametrailers.com/player/32438.html שלחתי לכם גם את עמוד הפתיחה המזוייף של GAMESPOT לרגל יום השקר. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 789 צפיות
  13. למישהו זה גם קורה או קרה? או יודע מה הסיבה? תאמת פירמטתי לפני כמה ימים את המחשב ובווינדוס הקודם גם נתקע לי איזה יום וחצי זה היה ואחרי זה אני לא זוכר אם ניסתי לשחק לפני הפירמוט. אז בקיצר היום בבוקר לא היה בעיה רק עכשיו יש. אולי זה בעיה של האינטרנט לפעמיים או אצל EA . נראה אם זה ימשיך ...

    • 2 תגובות
    • 789 צפיות
  14. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    שיחקתי קצת במישחק שמרתי אותו ויצאתי,אחרי שניכנסתי בפעם השניה הכסף שלי הוסיף לעצמו 999 אלף.. איך אני מחזיר אותו שיהיה כמו מיקודם? [בערך 15 אלף.. :-[]

    • 1 תגובה
    • 789 צפיות
  15. זה מה שאני מקבל כשאני ניגש ל BFHQ... בטח מדובר בעוד פריצה זדונית וזה רק עניין של זמן עד שיפתרו גם אותה. http://img124.imageshack.us/my.php?image=fkdup1jz.png

    • 0 תגובות
    • 789 צפיות
  16. Started by xjj,

    אני נכנס למשחק (call of duty world at war) ושאני נכנס ל solo ובוחר רמה ומתחיל זה לא עושה כלום.. מישהו יודע מה הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 789 צפיות
  17. Started by DAVIDKI19,

    כדי לשחק עם אחי.... משחקי ספורט פעולה אולי משהו מעניין עוד יש ועוד שאלה אפשר איכשהו לחבר 2 מקלדות כדי שנוכל לשחק שתינו במקלדות....???

    • 1 תגובה
    • 789 צפיות
  18. Started by netanel38121,

    בקשר למשחק ביג-שוק החדש שיצא. האם זה רק למערכת ויסטה? או שגם יהיה אפשר לשחק ב XP על DX9? כמו כן מעבד 6300 יוכל להריץ אותו סביר? תודה .

  19. Started by *Roe.S,

    שלום, חוץ מ F.E.A.R הגירסא הראשונה ישנים עוד משחקים... אני צריך שתגידו לי מזה כל משחק ומה יצא אחרי מה... אז יש את F.E.A.R "הרגיל"- הראשון והמקורי combat - משחק הרשת של fear ומה אלה: ??? Extraction Point Perseus Mandate ויש עוד?

    • 7 תגובות
    • 789 צפיות
  20. Started by Selinko,

    שלום לכולם! יש לי בעיה עם הסיידוונדר של מייקרוסופט באן ביי איי 2003....משום מה הסטיק נעלם ממש כשמתחילים לשחק או אפילו לפני זה...הפא'ץ של המשחק אמור לפתור את הבעיה אך כשאני מנסה להוריד אותו לא ממש רואים תהליך של הורדת קובץ אלא אחרי זמן מה הוא פשוט כותב לי פא'ץ אינסטולד...וזה לא עזר לפתרון הבעיה ככה ש....לא יודע יש לך מערכת הפעלה ווינדוס אקס פי הוום אדישן ואם עוד מישהו נתקל בבעיה יהיה נחמד מצידו לעזור לי תודה ויום טוב!

    • 3 תגובות
    • 789 צפיות
  21. מתי בדיוק ה- ps2 וה- xbox 2 צריכים לצאת??? אני מתלבט עם לקנות את הps2 הקטן או לחכות, ואם לחכות אז כמה זמן??? תודה לכל העוזרים וסליחה אבל לא ידעת איפה לפתוח את התראד... ???

    • 5 תגובות
    • 789 צפיות
  22. הרי כידוע ניתן לכבוש תמונות דרך print scrren.... אבל בשביל סרטים איך?

    • 5 תגובות
    • 788 צפיות
  23. Started by zobi12,

    http://img123.exs.cx/my.php?loc=img123ℑ=untitled6ls.jpg שאני משחק בenemy teritory אני כול הזמן נזרק החוצה

    • 7 תגובות
    • 788 צפיות
  24. הי לכולם אני צריך המלצה למשחקים חדשים לPS2 חוץ מTEKKEN4 VICE CITY DBZ BUDAKAI NFS HP2 אז יש לכם מה להמליץ לי? רצוי שיחזיק הרבה זמן סגנון כמו GTA ו TEKKEN אז סבבה? תודה רבה מראש!

    • 5 תגובות
    • 788 צפיות
  25. Started by julbo,

    מצאתי פול צ'יטים להירוז רגיל ומשהו שנקרא ארמגדון וגם לצל המוות. אבל לא מצאתי להתעוררות האל. אני יודע שזה ישן אבל זה נוסטלגיה וזה מהנה. תעזרו לי בבקשה.

    • 0 תגובות
    • 788 צפיות

דיונים חדשים בפורומים