עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by DRz,

    שלום, יש לי בעיה באנדרגרונד, אני לא יודע עם זה קרה לאחרים אבל באמצע המשחק (אחרי שקניתי מכונית) אני מקבל הודעה בSMS שRachel רוצה את המכונית שלה בחזרה אחרת אין מרוצים, עכשיו אין לי מושג מה היא רוצה, ניסיתי להחזיר לה 2 מכוניות שהיו לי, אבל כלום לא עוזר. נראה לי שהיא מתכוונת ל350Z שמקבלים בהתחלה, אבל החזרתי אותה :\ מישהו נתקל בבעיה ? ויכול לעזור?

    • 2 תגובות
    • 793 צפיות
  2. Started by sargent bilko,

    אם אתם מקבלים הודעת הצטרפות לקבוצה של טראומנתס אל תכנסו לקישור שמופיע בהודעה כי מי ששולח את ההודעה הוא המנהל של האתר בסטים קוראים לו bloodknife גם בfxp פרצו לbloodknife בכלל לא רק לסטים!!! גם למשתמש שלו בfxp הוא גרמני הוא מבין עברית וגם כתב באיזה פורום i dont have hebrew on my keyboard בתור bloodknife!!!!! ומה שדפוק שהוא שולח את כל ההזמנות הצטרפות לישראלים כבר יותר מ1,500 נפלו בפח!!! הוא יפרוץ לכם לסטים אם תכנסו לאתר!!!!!!!!!! ראו הוזהרתם מי שלא מאמין יראה שבסוף יפרצו לו לסטים והכל נגמר עם הסטים זהו קאפוט נאדה נייט:exc l:!!!

    • 1 תגובה
    • 793 צפיות
  3. Started by coorva,

    מה קורה עם הנשקים במישחק הזה. בקושי נותנים לך רובה פעם בשנתיים ואחרי שתי דקות לוקחים לך אותו ןאתה חוזר להילחם בנשק קר. מה הקטע הדפוק הזה?

    • 2 תגובות
    • 793 צפיות
  4. Started by tamos,

    התקנתי את המשחק שבגירסת PROPER-ViTALiTY שמתי את הפאץ החדש 1.01 שמתי קראק של PROPER-ViTALiTY שאני נכנס למשחק לסינגל פלייר במשימה הראשנה זה נתקע ויש קראש, יענו DONT SEND מחקתי והתקנתי את הAGIEA הזה לא עוזר מה לעשות?להוריד את הRAZOR?

    • 3 תגובות
    • 793 צפיות
  5. Started by XpHunTeR,

    Splinter Cell : Chaos Theory מי משחק? ומה הכינוי שלו? הכינוי שלי במשחק: XPHUNTER אני בטוח שהרבה מכירים אותי כי פתחתי שרת מעל 20 פעמים. קבלו תמונה שצילמתי היום מהמשחק היתי SPY נגד 2 MERC ב- DM עמדתי על ה- LEDGE ותפסתי MERC שבידיוק עמד למעלה ואז בידיוק בשניות האחרונות של המשחק אני משכתי אותו למטה ובידיוק הMERC השני היה בצד ופוצץ את שנינו עם רימון ד''א הודעה ראשונה שלי בפורום

    • 5 תגובות
    • 793 צפיות
  6. Started by taurus007,

    את האמת, זה אחד מהמשחקים הכי טובים ששיחקתי מישהו יודע האם יש משחק דומה לו שהוא יחסית חדש או משחק שיוצרים שהוא בערך כמו SPYCRAFT ועתיד לצאת ?

    • 0 תגובות
    • 792 צפיות
  7. http://www.vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=6355 ;D ;D ;D ;D

    • 4 תגובות
    • 792 צפיות
  8. Started by J S Bach,

    היי, זה משחק ישן [מלפי 10 שנים בערך] שבו אתה מפתח ושולט בעיר [נראה לי שרק במצריים], משחק מורכב שספר ההוראות/חוקים/הסברים שלו כלל כ-300 עמודים. במשחק הייתי צריך לדאוג לתזונה של העיר, טיפול במחלות/מגפות, הגנה מפני אויבים ותקיפתם וכן הלאה. אני זוכר אותו בתור משחק מאוד מורכב במיוחד לאור העובדה שבאותה העת הייתי כבן 8 ובלי אנגלית מפותחת במיוחד. נראה לי גם שהשם כלל את המילה 'פרעה', אבל אני לא מצליח למצוא עדויות אודות קיומו באינטרנט. בתודה מראש. **יצאתי אידיוט, כתבתי את המילה 'פרעה' לא נכון באנגלית ובגלל זה לא מצאתי כלום.... אפשר לסגור. מצטער

    • 4 תגובות
    • 792 צפיות
  9. Started by 1nstall,

    היי אני מחפש מלא זמן צ'יטים בשביל NBA2005 ולא מוצא (מצאתי אבל לא עובדים) אם למישהו יש צ'יטים אחרים אשמח שיכתוב כאן תודה מראש Install

    • 4 תגובות
    • 792 צפיות
  10. Started by x-boy_24,

    שלום בעקבות תארד של מישהו ששיחק GTA זה עשה לי לשחק גם עכשיו כשאני משחק אני לא שומע את המכוניות נוסעות וגם שמדברים איתי אני לא שומע כמו בטלפון או במשימה איך אני יכול לסדר את זה ? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 792 צפיות
  11. Started by WazZzap,

    שלום לכולם, חבר שלי אמר לי שאם למשל יש לי X1950 pro 512mb לצורך העניין (הוא לא תומך DX10) אז אני לא יוכל להפעיל משחקים שצריך DX10 בשבילם? מה שאני שואל זה אם אין לי כרטיס מסך DX 10 אני לא אוכל לשחק במשחקים שדורשים אותו? תודה.

    • 3 תגובות
    • 792 צפיות
  12. היי אנשים יש לי בבית 2 מחשבים ברשת הישן מבניהם הוא פנטיום 3 700 מגה-הרץ זיכרון 320 וכרטיס מסך Voodoo 3 300 16MB ואני מחפש משחקים ישנים שיעבדו יפה עליו וכמובן משחקי רשת לשחק מחשב נגד מחשב יש למישהו המלצות ?? (ביעקר מרוצי מכוניות\ספורט\פעולה) (ד"א יש לי כבר את Quake 3 \cs1.5 \sof\rtcw-et\turok2\gta2\revolt) והם עובדים מצויין ...אבל תמיד יש מקום לעוד.. תודה מראש..ומקווה להמלצות..כבר חיפשתי שנים ולא מצאתי עוד משחקים יפים

    • 6 תגובות
    • 792 צפיות
  13. Started by oferyko,

    כן כן, לא אני מתכוון לגרסה שיצאה בערך ליפני 5 שנים. לצערי אני מריץ את המשחק על מחשב חלש יחסית ואין באפשרותי להריץ עליו את BF-BC2. אז אני מחפש שותף לשחק למשחקי רשת שלBF2. עבורי מדובר בחופשה מהלימודים באוניברסיטה כך שאחרי ספטמבר אני נפרד לשלום מהמשחק. צרו איתי קשר בסקייפ ofer filiba. C U

    • 0 תגובות
    • 792 צפיות
  14. מקס הזועם, שר הטבעות נארוטו ועוד מככבים בפלטפורמת הגיימינג לכתבה

    • 4 תגובות
    • 792 צפיות
  15. Started by sectorix,

    שלום לכולם, טוב, אז חדשות... החלטתי לפרוש מטיפול בקבוצת הסטרקרפט של NOM ובנוסף החלטתי לעזוב את הזרגלינג, לפחות לזמן הקרוב, וכן אני מבין שאני צריך להסביר למה ... מאז תחילת השנה הייתה תקופה קצרה בה לא יכולתי להיות פעיל בקהילה כמו בעבר, וכשחזרתי חשכו עיני. לקהילה הזו שלא חסרים בה גורמים פוגעניים, הלך לאיבוד המוסר ודרך ארץ, ומעבר למה שאני בד"כ מגדיר קומי. אני רק רוצה להזכיר לחלקכם את החוויה של להיות חלק מהקהילה לפני שנה וחצי בערך, בה כולם מנסים לעשות הכל כדי שדברים יקרו, אם זה טורנירים קטנים או גדולים עם או בלי ספונסורים, קבוצות באות והולכות אבל אנשים מנסים. יצירה של קטעי וידאו, מדריכים לשחקנים חדשים, הודעות בפורומים ועזרה לשחקנים חדשים בנוסף על חדרי צ'אט היו הסיבה שהיה כיף …

    • 0 תגובות
    • 792 צפיות
  16. Started by cleric,

    משחק מעולה, חצי יום כבר שרפתי עליו, יש כאן עוד מישהו שמשחק בו?

    • 2 תגובות
    • 792 צפיות
  17. Star Ruler 2 הוא משחק 4X די כיפי שהתחלתי לשחק לאחרונה. ה-OSD של MSI AB עובד אצלי ומראה ניצול CPU של כל הליבות (במקרה שלי עם 5960X הוא מראה 16). שמתי לב שבשלבים מאוחרים של המשחק, כשבמחשב לא רץ כלום, המעבד מגיע למעל 50% על כל ליבה (והוא מומהר ל-4.6GHZ). נראה שכשרוצים, אפשר לפתח משחקים שינצלו יותר מ-4 ליבות...

    • 0 תגובות
    • 792 צפיות
  18. אני רוצה לשחק על הגרפיקה כי יפה\גבוהה מה אני צריך לסמן או object scarring ---ON\OFF post prossecing---------on\off מה לעשות OFF ומה ON בשביל הגרפיקה כי טובה?

    • 3 תגובות
    • 792 צפיות
  19. Started by Pika007,

    גם אזרחי וגם קרבי, אחד מכל סוג אם אפשר לא מצאתי שום משחק שבאמת שווה. אני מקבל בקרוב סוף סוף ג'ויסטיק נורמלי (Logitech wingman attack 3) וצריך משחקים טובים אזרחי חשבתי על microsoft flight simulator 2004 אבל לא מצאתי שום דבר נורמלי לסימולטור מטוסי קרב S: תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 792 צפיות
  20. Started by pain_killer12,

    אני מנסה להעלות את היטמן וקופצת לי ההודעה המצורפת למטה כתמונה. מה אני יכול לעשות? תודה רבה רבה מראש. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 792 צפיות
  21. Started by dbx22,

    חשבתי על האלחוטי של לוג'יטק איך הוא? יש אלטרנטיבות טובות?

    • 8 תגובות
    • 792 צפיות
  22. ז'אנר המשחקים הכי פופולארי כיום הוא ללא ספק משחקי Battle Royale, וכעת המלחמה בין שני המובילים המובהקים בתחום עוברת גם למסך המובייל לכתבה

    • 0 תגובות
    • 792 צפיות
  23. Started by alex125,

    שלום לכולם יש לי בעיה אני הורידת מפות למשחק Battlefield 2 אני מתקין אותם אני יכנס למשחק שחק במפות החדשות זה מתחיל לעלות את מפה אבל באמצע הוא יצא ממשחק לשולחן העבודה מה בעיה שאני לא יכול לשחק במפות החדשות???

    • 5 תגובות
    • 792 צפיות
  24. Started by artyom,

    אני בטוח שיש אנשים שראו את זה... אבל אני ראיתי ונגנבתי.... http://video.google.com/videoplay?docid=-3502375929069803475

    • 6 תגובות
    • 792 צפיות
  25. Started by mironm,

    טוב יש לי בעיה אני לא יודע איך לדבר עם האיש הרע מאחורי הכיבוי אש ליד המוכר הערבי למישהו יש מושג מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 792 צפיות

דיונים חדשים בפורומים