משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי בעיה באנדרגרונד, אני לא יודע עם זה קרה לאחרים אבל באמצע המשחק (אחרי שקניתי מכונית) אני מקבל הודעה בSMS שRachel רוצה את המכונית שלה בחזרה אחרת אין מרוצים, עכשיו אין לי מושג מה היא רוצה, ניסיתי להחזיר לה 2 מכוניות שהיו לי, אבל כלום לא עוזר. נראה לי שהיא מתכוונת ל350Z שמקבלים בהתחלה, אבל החזרתי אותה :\ מישהו נתקל בבעיה ? ויכול לעזור?
-
- 2 תגובות
- 793 צפיות
-
-
אם אתם מקבלים הודעת הצטרפות לקבוצה של טראומנתס אל תכנסו לקישור שמופיע בהודעה כי מי ששולח את ההודעה הוא המנהל של האתר בסטים קוראים לו bloodknife גם בfxp פרצו לbloodknife בכלל לא רק לסטים!!! גם למשתמש שלו בfxp הוא גרמני הוא מבין עברית וגם כתב באיזה פורום i dont have hebrew on my keyboard בתור bloodknife!!!!! ומה שדפוק שהוא שולח את כל ההזמנות הצטרפות לישראלים כבר יותר מ1,500 נפלו בפח!!! הוא יפרוץ לכם לסטים אם תכנסו לאתר!!!!!!!!!! ראו הוזהרתם מי שלא מאמין יראה שבסוף יפרצו לו לסטים והכל נגמר עם הסטים זהו קאפוט נאדה נייט:exc l:!!!
-
- 1 תגובה
- 793 צפיות
-
-
-
התקנתי את המשחק שבגירסת PROPER-ViTALiTY שמתי את הפאץ החדש 1.01 שמתי קראק של PROPER-ViTALiTY שאני נכנס למשחק לסינגל פלייר במשימה הראשנה זה נתקע ויש קראש, יענו DONT SEND מחקתי והתקנתי את הAGIEA הזה לא עוזר מה לעשות?להוריד את הRAZOR?
-
- 3 תגובות
- 793 צפיות
-
-
Splinter Cell : Chaos Theory מי משחק? ומה הכינוי שלו? הכינוי שלי במשחק: XPHUNTER אני בטוח שהרבה מכירים אותי כי פתחתי שרת מעל 20 פעמים. קבלו תמונה שצילמתי היום מהמשחק היתי SPY נגד 2 MERC ב- DM עמדתי על ה- LEDGE ותפסתי MERC שבידיוק עמד למעלה ואז בידיוק בשניות האחרונות של המשחק אני משכתי אותו למטה ובידיוק הMERC השני היה בצד ופוצץ את שנינו עם רימון ד''א הודעה ראשונה שלי בפורום
-
- 5 תגובות
- 793 צפיות
-
-
את האמת, זה אחד מהמשחקים הכי טובים ששיחקתי מישהו יודע האם יש משחק דומה לו שהוא יחסית חדש או משחק שיוצרים שהוא בערך כמו SPYCRAFT ועתיד לצאת ?
-
- 0 תגובות
- 792 צפיות
-
-
http://www.vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=6355 ;D ;D ;D ;D
-
- 4 תגובות
- 792 צפיות
-
-
היי, זה משחק ישן [מלפי 10 שנים בערך] שבו אתה מפתח ושולט בעיר [נראה לי שרק במצריים], משחק מורכב שספר ההוראות/חוקים/הסברים שלו כלל כ-300 עמודים. במשחק הייתי צריך לדאוג לתזונה של העיר, טיפול במחלות/מגפות, הגנה מפני אויבים ותקיפתם וכן הלאה. אני זוכר אותו בתור משחק מאוד מורכב במיוחד לאור העובדה שבאותה העת הייתי כבן 8 ובלי אנגלית מפותחת במיוחד. נראה לי גם שהשם כלל את המילה 'פרעה', אבל אני לא מצליח למצוא עדויות אודות קיומו באינטרנט. בתודה מראש. **יצאתי אידיוט, כתבתי את המילה 'פרעה' לא נכון באנגלית ובגלל זה לא מצאתי כלום.... אפשר לסגור. מצטער
-
- 4 תגובות
- 792 צפיות
-
-
היי אני מחפש מלא זמן צ'יטים בשביל NBA2005 ולא מוצא (מצאתי אבל לא עובדים) אם למישהו יש צ'יטים אחרים אשמח שיכתוב כאן תודה מראש Install
-
- 4 תגובות
- 792 צפיות
-
-
שלום בעקבות תארד של מישהו ששיחק GTA זה עשה לי לשחק גם עכשיו כשאני משחק אני לא שומע את המכוניות נוסעות וגם שמדברים איתי אני לא שומע כמו בטלפון או במשימה איך אני יכול לסדר את זה ? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
שלום לכולם, חבר שלי אמר לי שאם למשל יש לי X1950 pro 512mb לצורך העניין (הוא לא תומך DX10) אז אני לא יוכל להפעיל משחקים שצריך DX10 בשבילם? מה שאני שואל זה אם אין לי כרטיס מסך DX 10 אני לא אוכל לשחק במשחקים שדורשים אותו? תודה.
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
היי אנשים יש לי בבית 2 מחשבים ברשת הישן מבניהם הוא פנטיום 3 700 מגה-הרץ זיכרון 320 וכרטיס מסך Voodoo 3 300 16MB ואני מחפש משחקים ישנים שיעבדו יפה עליו וכמובן משחקי רשת לשחק מחשב נגד מחשב יש למישהו המלצות ?? (ביעקר מרוצי מכוניות\ספורט\פעולה) (ד"א יש לי כבר את Quake 3 \cs1.5 \sof\rtcw-et\turok2\gta2\revolt) והם עובדים מצויין ...אבל תמיד יש מקום לעוד.. תודה מראש..ומקווה להמלצות..כבר חיפשתי שנים ולא מצאתי עוד משחקים יפים
-
- 6 תגובות
- 792 צפיות
-
-
כן כן, לא אני מתכוון לגרסה שיצאה בערך ליפני 5 שנים. לצערי אני מריץ את המשחק על מחשב חלש יחסית ואין באפשרותי להריץ עליו את BF-BC2. אז אני מחפש שותף לשחק למשחקי רשת שלBF2. עבורי מדובר בחופשה מהלימודים באוניברסיטה כך שאחרי ספטמבר אני נפרד לשלום מהמשחק. צרו איתי קשר בסקייפ ofer filiba. C U
-
- 0 תגובות
- 792 צפיות
-
-
מקס הזועם, שר הטבעות נארוטו ועוד מככבים בפלטפורמת הגיימינג לכתבה
-
- 4 תגובות
- 792 צפיות
-
-
שלום לכולם, טוב, אז חדשות... החלטתי לפרוש מטיפול בקבוצת הסטרקרפט של NOM ובנוסף החלטתי לעזוב את הזרגלינג, לפחות לזמן הקרוב, וכן אני מבין שאני צריך להסביר למה ... מאז תחילת השנה הייתה תקופה קצרה בה לא יכולתי להיות פעיל בקהילה כמו בעבר, וכשחזרתי חשכו עיני. לקהילה הזו שלא חסרים בה גורמים פוגעניים, הלך לאיבוד המוסר ודרך ארץ, ומעבר למה שאני בד"כ מגדיר קומי. אני רק רוצה להזכיר לחלקכם את החוויה של להיות חלק מהקהילה לפני שנה וחצי בערך, בה כולם מנסים לעשות הכל כדי שדברים יקרו, אם זה טורנירים קטנים או גדולים עם או בלי ספונסורים, קבוצות באות והולכות אבל אנשים מנסים. יצירה של קטעי וידאו, מדריכים לשחקנים חדשים, הודעות בפורומים ועזרה לשחקנים חדשים בנוסף על חדרי צ'אט היו הסיבה שהיה כיף …
-
- 0 תגובות
- 792 צפיות
-
-
משחק מעולה, חצי יום כבר שרפתי עליו, יש כאן עוד מישהו שמשחק בו?
-
- 2 תגובות
- 792 צפיות
-
-
Star Ruler 2 הוא משחק 4X די כיפי שהתחלתי לשחק לאחרונה. ה-OSD של MSI AB עובד אצלי ומראה ניצול CPU של כל הליבות (במקרה שלי עם 5960X הוא מראה 16). שמתי לב שבשלבים מאוחרים של המשחק, כשבמחשב לא רץ כלום, המעבד מגיע למעל 50% על כל ליבה (והוא מומהר ל-4.6GHZ). נראה שכשרוצים, אפשר לפתח משחקים שינצלו יותר מ-4 ליבות...
-
- 0 תגובות
- 792 צפיות
-
-
אני רוצה לשחק על הגרפיקה כי יפה\גבוהה מה אני צריך לסמן או object scarring ---ON\OFF post prossecing---------on\off מה לעשות OFF ומה ON בשביל הגרפיקה כי טובה?
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
גם אזרחי וגם קרבי, אחד מכל סוג אם אפשר לא מצאתי שום משחק שבאמת שווה. אני מקבל בקרוב סוף סוף ג'ויסטיק נורמלי (Logitech wingman attack 3) וצריך משחקים טובים אזרחי חשבתי על microsoft flight simulator 2004 אבל לא מצאתי שום דבר נורמלי לסימולטור מטוסי קרב S: תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
אני מנסה להעלות את היטמן וקופצת לי ההודעה המצורפת למטה כתמונה. מה אני יכול לעשות? תודה רבה רבה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
חשבתי על האלחוטי של לוג'יטק איך הוא? יש אלטרנטיבות טובות?
-
- 8 תגובות
- 792 צפיות
-
-
ז'אנר המשחקים הכי פופולארי כיום הוא ללא ספק משחקי Battle Royale, וכעת המלחמה בין שני המובילים המובהקים בתחום עוברת גם למסך המובייל לכתבה
-
- 0 תגובות
- 792 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה אני הורידת מפות למשחק Battlefield 2 אני מתקין אותם אני יכנס למשחק שחק במפות החדשות זה מתחיל לעלות את מפה אבל באמצע הוא יצא ממשחק לשולחן העבודה מה בעיה שאני לא יכול לשחק במפות החדשות???
-
- 5 תגובות
- 792 צפיות
-
-
אני בטוח שיש אנשים שראו את זה... אבל אני ראיתי ונגנבתי.... http://video.google.com/videoplay?docid=-3502375929069803475
-
- 6 תגובות
- 792 צפיות
-
-
טוב יש לי בעיה אני לא יודע איך לדבר עם האיש הרע מאחורי הכיבוי אש ליד המוכר הערבי למישהו יש מושג מה לעשות?
-
- 0 תגובות
- 792 צפיות
-


