עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. היי, בערך כשנשאר 1:37 דקות מסיום הסרטון, מופיע משחק כלשהו. איזה משחק זה? http://reviews.cnet.com/lcd-monitors/dell-ultrasharp-u2410/4505-3174_7-33772972.html תודה!

    • 3 תגובות
    • 793 צפיות
  2. Started by natan805,

    יש לי winxp3 עם תוכנה שמפעילה בו dx10 השאלה אם אני מתקין את crysis איך אני עושה שהוא יעבוד בdx10 ?

  3. Started by Delux,

    זה לא SPAM זה סתם מעניין אותי

    • 4 תגובות
    • 793 צפיות
  4. Started by davidcohen,

    היי אנשים, אני לוחץ על משחק מסויים כדי שהמחשב יתחיל להתקין ובאמצע הוא רושם שהשרת ש סטים לא יכול לעשות את זה עכשיו ואני צריך לנסות בעוד כמה דקות, גם אחרי כמה דקות יש את אותה בעיה. הנה: מישהו יודע מה אני צריך לעשות ? תודה

    • 3 תגובות
    • 793 צפיות
  5. Started by bogdant,

    הורדתי תמשחק מפעיל דרך דימון טול וWOWLOEADER מנסה להתקין ו (תמונה) [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 793 צפיות
  6. Started by LazyBoy,

    לכבוד 15 שנה לסדרת Elder Scrolls בתסדה משחררת את המשחק השני בסדרה להורדה חינמית. http://www.gamespot.com/news/blogs/sidebar/909182374/26951804/elder-scrolls-ii-daggerfall-now-free.html

    • 0 תגובות
    • 793 צפיות
  7. Started by Idan06,

    לא מזמן קניתי מחשב חדש בעל כרטיס מסך Ati Radeon X1950 Pro 512 mb, זיכרון של 1GB מעבד Intel Core2Duo E6300. הבעייה שלי היא כזאת, כאשר אני משחק במשחקים כבדים יחסית, כמו Supreme Commander, CNC3 Tiberium Wars או Infernal, המחשב יוצא לDesktop באמצע המשחק ונותן הודעת שגיאה (שאפשרויותיה Send,Don't Send). מישהו אמר לי שהבעייה היא בזיכרון שבמחשב, זה ייתכן? ואם לא, אז מה יכולה להיות הבעייה? אם צריכים עוד פרטים, תגידו מה. תודה רבה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 793 צפיות
  8. Started by simonsix,

    לחובבי הז'אנר ;D משחק יריות קל משקל להורדה http://www.gamershell.com/news_78748.html

    • 1 תגובה
    • 793 צפיות
  9. יש לי אזושהי בעייה מעצבנת בקוד 4 ... אני מתחבר לשרת במשחק ואחת הבעיות שנוצרות היא שברגע שאני מתחבר ונכנס למשחק הוא מעיף אותי וכותב: Chapi punkbuster permanent ban issued on this game server.... אני לא מבין למה הוא עושה לי באנים כל הזמן... הפאנקבאסטר שלי מעודכן (ופועל) ואנלא מצליח להיכנס לשרתים ואם אני כן מצליח אז בשנייה שאני נכנס הוא מעיף אותי וכותב server disconnected ... מאוד מוזר

    • 3 תגובות
    • 793 צפיות
  10. דרישות המערכת הסופיות והרשמיות של Battlefield 1 כבר כאן לכתבה

  11. Started by 3pac,

    אני מתכוון למשחקים כמו Mass Effect , The Witcher, KOTOR וdeus ex יש משחקים טובים בסגנון הזה ? ראיתי כמה סירטונים מguild wars אבל זה עולה כסך כל חודש לא ?

    • 5 תגובות
    • 793 צפיות
  12. http://mods.moddb.com/6328/assault-coop/

    • 5 תגובות
    • 793 צפיות
  13. Started by overload,

    אני מחכה כבר...בערך שנה למשחק. סוף סוף יצא והוא נראה לי ממש טוב לפי הדמו, אני מרוצה משחק טקטיקה צבאית ללוחמה בשטח בנוי (וואו איזה מושג מפוצץ), אתם מפקדים על התקדמות של פלוגות חיילים אמריקאים בעירק ומנקים את הרחובות ביסודיות ;D הבעיה היחידה שמצאתי במשחק היא המצלמה שלפעמים (נדיר אבל קורה) עושה בעית עם הזוויות שלה ושאי אפשר להתרחק- אפשר רק לעשות זום. הגרפיקה אולי לא מדבימה אבל הדגש הוא על עיצוב שלבים, למי שיש כרטיס DX 8 יש כמה כפקטים נחמדים שמוסיפים לאווירה אבל חוצ מזה כלום מיוחד בגרפיקה, שלא תבינו לא נכון- הגרפיקה טובה. שליטה, מעולה+ כל מה שצריך זה כמה פקודות דרך העכבר, ולהחליף נשקים וחברי צוות במקלדת, הכי פשוט בעולם! ד"א המלא יוצא לPC השבוע. הנה כל המידע על המשח…

    • 3 תגובות
    • 793 צפיות
  14. Started by Dan1919,

    אהלן חברה, כל סרבר שאני נכנס אליו יש תהודעה הזאת,מה זה? ואייך אני מעיף את זה? [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 793 צפיות
  15. Started by alfus73,

    שלום רב. אני מעוניין לרכוש הגה למשחקי מירוץ במחשב. שתי שאלות: 1. איזה הגה מומלץ בטווח מחיר של עד 350 ש"ח (כולל דוושות) 2. איזה משחקי מירוץ תומכים במשחק עם הזה תודה רבה מראש

    • 2 תגובות
    • 793 צפיות
  16. Started by crak100,

    שאלה איך אני בוחר נשקים במולטיפלייר ? לא מצאתי את האפשרות של "custom " כלומר נשקים מותאמים שלי... אשמח אם תתנו לי תשןבה תודה

    • 1 תגובה
    • 793 צפיות
  17. כאמור, אני מנסה להקליט בעזרת FRAPS מWorld of Warcraft אבל ההקלטה ממש איטית וקשה לשחק תוך כדי הקלטה, לא משנה על איזה FPS אני מקליט, (ואני מקליט גם רק וידאו לא סאונד).. אני ידוע שאני צריך לשדרג אבל השאלה מה... יש לי : intel pentium 4 2.66a ghz radeon 8500le 128mb ddr 256mb ddr pc2100 kingston + 256mb ddr noname כל מה אני רוצה זה להקליט ב"זרימה חלקה" אל תתקעו לי פה איזה חלקים באלפי שקלים אהה. ותודה

    • 3 תגובות
    • 793 צפיות
  18. Started by game kILLer,

    יש לי בעיה מעצבנת ב COD אני לוחץ NEW GAME זה מציג את חלון הרמות אני לוחץ על רמה וזה חוזר ל חלון ההתחלתי קרה למישהו?? יש למישהו מושג איך לתקן את זה???

    • 2 תגובות
    • 793 צפיות
  19. Started by Dr. Evil,

    אז ככה, אני מנסה לארגן חברים לשחק בMP של COD2 אם מישהו מעוניין הוא יכול ליצור איתי קשר בהודעה פרטית, או לחילופין במסנג'ר - roman_15@walla.co.il. כמו כן, תורידו מראש את התוכנה hamachi. הערה - אין צורך במשחק המקורי. הערה למנהלים - לא הוזכר פה שום וארז פרט לארגון משחק מולטי, אל תנעלו, תודה. שיהיה ערב טוב לכולם

    • 0 תגובות
    • 793 צפיות
  20. Started by yuval1101,

    היי, התקנתי אתמול את המשחק COD4, וכאשר אני מפעיל את המשחק ב-SP, הוא כותב לי הודעת שגיעה: iw3sp.exe - unable to locate component this application has failed to start because d3dx9_34.dll was not found. re-installig the application may fix this problem מישהו יודע מה לעשות??? תודה מראש, יובל

    • 5 תגובות
    • 793 צפיות
  21. תצפו קודם בסרטון, אני על ברכיי מתחנן:

    • 0 תגובות
    • 793 צפיות
  22. Started by asafmor,

    ההורים שלי מביאים לי מחול PS2 ורציתי לדעת איזה ציפ הכי כדאי לקנות ראיתי באינטרנט את ה DMS4 Pro שעולה כולה איזה 300 שקל בארה"ב עם משלוח והכל זה יצא איזה 450 נראה לי ורציתי לדעת אם האופציה לנגן DIVX מאפשרת לך לראות אותם עם תרגום? ועוד שאלה זה איפה אפשר להתקין את הצ'פ בארץ? או אם יש חנויות בארה"ב שעושות את זה תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 793 צפיות
  23. אני לא מוצא שרת טוב להורדת הDEMO של פוסטל, כולם מורידים לי על 12... החיבור שלי מסוגל להוריד על 93. תוכלו להמליץ לי על שרת טוב להורדת המשחק??? :jump: :AR15: :AR15:

    • 4 תגובות
    • 793 צפיות
  24. Started by duk4u,

    אשמח אם מישהו יכול לעזור לי. נתקעתי בשלב שלאחר קרב יריות על הגגות קפצתי על צינור של אוורור מישם לבריכת מים. יצאה לי הודעה שאני צריל לחפש דרך לחזור לבניין הראשי. אבל כל הנסיונות עלו בתוהו. אשמח אם מישהו יכול לתת לי את הפיתרון...

    • 4 תגובות
    • 793 צפיות
  25. Started by __MIKO__,

    זו ההודעה שאני מקבל בחלק מהסרברים. בחלק אני גם מקבל timeout . הפתרון?

    • 0 תגובות
    • 793 צפיות

דיונים חדשים בפורומים