משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
היי אפשר לקבל המלצות למשחקי Space Simulator? אתם יודעים, שיש יקום ענק כזה, ספינות וכד'. עדיף עם עלילה טובה (כמו Freelancer הישן). תודה
-
- 14 תגובות
- 988 צפיות
-
-
אם מישהו בבקשה יכעול לעזור לי להבביא לי הורדה של אנריל טורנמינט 2004 בכמה שפחות חלקים בגרסה בטוחה שלא יהיה וירוסים זה יעזור לי מאוד כי אני ממש רוצה את המשחק הזה אז בבקשה תביאו לי קישורים למשחק הזה תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 868 צפיות
-
-
מנכ"ל Activision(החברה המפתחת של CoD) הודיעה ש CoD 3 ייצא רק ל Wii ל PS3 ולאקס 360 הוא הודיע כי המכירות היו טובות אך ל360 המכירות היו מצוינות וזו הסיבה Gamer חבל........ טוב אולי יהייה לי תקציב לויי
-
- 8 תגובות
- 881 צפיות
-
-
היי! יש ברשותי אקסבוקס שמחובר לרשת, לפי דעתי הוא מחובר על 10MBPS , איפה אני בודק את ההגדרה הזו ואם יש צורך משנה ל100MBPS? תודה!
-
- 6 תגובות
- 709 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה במשחק NBA 2006 אני התקנתי פאץ של יורוליג במשחק ואני לא יודע איך לבטל אותו ולהחזיר את זה למצב הקודם אז אם מישהו יכול לעזור לי בזה לתת לי שיטה להחזיר את זה למה שזה היה אז שבבקשה ירשום פה אני גם רוצה אם מישהו בבקשה מוכן לרשום לי אתר שבו אפשר להוריד פאצים של עידכון רגיל NBA 2006 שיהיה כמו עכשיו לדוגמא שהרגיל היה לי בNBA סטיב נאש בדאלאס אז אני רוצה שהוא יהיה כמו באמת בפיניקס אז בבקשה גם תעזרו לי בזה זה מאוד חשוב ואני צריך את זה כמה שיותר מהר תודה מראש
-
- 12 תגובות
- 983 צפיות
-
-
יש לי מחשב חדש בן שבוע , זה המפרט: AMD 3800+X2 GAINWARD 7900 GT 256MB TWINMOSS 2X1GB ASUS A8N-E ACE 580W MAXTOR MAXLINE 3 250GB הצלחתי לשחק פעם או פעמיים ספלינטר סל אפילו על הגרפיקה הגבוהה ביותר, אבל משום מה ניסיתי שוב במשך כמה פעמים אחר כך והמחשב נתקע כבר במסך הפתיחה. לא שיניתי שום הגדרות במחשב. מה שכן משום מה המשחק כותב שחסר לי את הדבר הבא (שאין לי מושג מה הוא) POWER OF TWO TENDER TARGET SUPPOT. WTF זה??? יש למישהו מושג אם זה באג במשחק או משהו? או שמשהו אצלי לא בסדר...? תודה!
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הי נכון באובליביון, כשלוחצים טאב, זה מחולק עפ"י קטגוריות? אחת זה איש כזה, אחת זה נוצה, סכין ועוד משהו... מה כל אחת אומרת? תודה
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-
-
ראיתי באיזה חנות ולפי מה שהם אומרים 2.01 יותר טוב מ 1.51,אז זה איזה שהוא שידרוג ל 1.5 או שלא להתעסק עם זה, בכ"א קרובת משפחה שלי קנתה 2.01 ובדיסק שהיא קיבלה הופיעה שנה גירסה ל 2 (אני מקווה שלא ל 2.01 והם לא רשמו עד הסוף)
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
בעקבות הדיון הפילוסופי http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=180185.0 שזה להרבה תגובות, רציתי לדעת, האם אתם אי פעם מסיימים משחקים ? אם כן, כמה אחוז מהמשחקים שאתם משחקים אתם מסיימים ? אם לא, מה זה אומר על האופי של הבן אדם? האם אם אתם כל משחק, אחרי 5 דקות מוחקים אותו?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
??? בקשה אני חייב מודים למשחק אבל מודים טובים מי יכול לעזור לי אולי מהשיו יודע איפה אפשר להוריד???????? :s05:
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
תעזרו לי בבקשה מי שיודע איך להפעיל את הmultiplayer ב GTA SA אני מנסה תמיד אבל לא מצליח אולי אתם יודעים איפה להוריד כאילו אני כבר הורדתי אני שאול עם אולי יש לכם איזה מהשו אחר :nixweiss: מחכה לתשובה !!! [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 959 צפיות
-
-
יש לי בעיה שם בשרת ISRAELI RANKED SERVER היום בבוקר ובצהרים הצלחתי לשחק אבל אכשיו? הוא נעלם לי מה FEVORITS או שהו מופיע באדום ואני לא יכול להכנס למה זה? :'(
-
- 7 תגובות
- 951 צפיות
-
-
ראיתי שיש דמו ל-D&D ON יצרתי חשבון אבל אני לא מוצא קישור להורדה בחינם (לא של FileNet( ואשמח אם תוכלו לעזור לי תודה
-
- 7 תגובות
- 785 צפיות
-
-
יש לי את המשחק סימס 2 שצריך להפעיל אותו דרך DAEMON הצלחתי להפעיל אותו פעם אחת וכשיצאתי לא הצלחתי להפעיל אותו שוב..... איך אני מפעיל אותו? תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
Los Angeles, CA May 5th, 2006 Vivendi Games' Sierra Entertainment today announced that the first expansion pack for the award-winning PC title F.E.A.R. (First Encounter Assault Recon), is currently in development and will be unveiled at the forthcoming Electronic Entertainment Expo (E3) in Los Angeles. F.E.A.R. Extraction Point kicks off where the original game ended with a bang. The First Encounter Assault Recon Team (F.E.A.R.) returns to battle the now free Alma and her paranormal minions across a destroyed city. New locations, weaponry and enemies combine to take the F.E.A.R. franchise to new levels of action and suspense. http://www.gamespot.com/pc/action/fearex…
-
- 2 תגובות
- 800 צפיות
-
-
-
אני יודע שקיימת פקודה שמקישים ב CONSOLE של המשחק שמראה את הקצב פריימים... מישהו יודע מה הפקודה ?
-
- 1 תגובה
- 751 צפיות
-
-
שלום . תמיד חלמתי שהיה משחק כזה של הקבוצות באירופה ואינה עכשיו עשו פאאצ'ץ רק מה הבעיה שאני לא יודע מאיפה להוריד!!! מי יודע איפה מורידים פאצ'ץ ליורוליג? ל- nba live 2005 :smile1 [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות PSP מארה"ב... מישהו יודע או מכיר חנות שיש לה אתר בארה"ב (ואל תציעו לי EBAY) תודה לכל העונים!
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם אפשר לשחק ב BF2 ו DOOM3 על MAC בגרפחקה הכי יפה כן. http://video.google.com/videoplay?docid=8761684797348166748&q=battlefield+2+mac http://video.google.com/videoplay?docid=-7410145490296122920&pl=true ראו עד הסוף שם מראים שהגרפיקה על NAX
-
- 12 תגובות
- 944 צפיות
-
-
אני מחפש את החנות הכי זולה בארץ, שאני אוכל לקנות דרכה משחקים. קניתי לפני חודש את BF2, ועכשיו הוא זרוק בצד כי הוא משחק דפוק. אז אני עומד לקנות את COD II, אבל אני רואה שהמחיר 250 ש"ח :-X. המשחק יצא לפני חצי שנה, והם עדיין דופקים במחירים :-\. יש סיכוי למחיר זול יותר בארץ :s05: ואני לא מדבר על הפרש של 10-20 שקל! אין לי בעיה להזמין גם מחו"ל (עם משלוח לארץ) אם זה יצא זול יותר.
-
- 10 תגובות
- 945 צפיות
-
-
-
איפו אוכל למצא סרטונים של BF2? בעיקר ארוכים מעל 1 MIN
-
- 3 תגובות
- 619 צפיות
-
-
אני חורש אצל חבר שלי על גוד אוף וור והמשחק הזה ממש ממכר אני מחפש למחשב משחק דומה ומבקש שתעזרו לי למצוא שמות אני מחפש משחק מעודן כזה ולא רובוטי. מעדיף להכות אנשים ומפלצות ופחות מכונות אני מחפש משחק שאני מתקדם לאורך השלבים ומתפתח (כמו שבגוד אוף וור אני מעלה את הנשקים שלי רמות) חשבתי על הנסיך הפרסי אבל אני מחפש אחר משו אחר (הסגנון טוב . הנסיך הפרסי פעם היה לי)
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הגעתי לאיזה שלב שאני אים האופנוע ים ויש כמו שער ענק כזה אני ניכנס לתוך הביניין כידי ליפתוח את השער אני עובר כמה חדרים והורג כמה חיילים ואז שאני מגעיה ליפתוח את השער הדבר הזה שמסובבים ופתוחים איתו את השער שבור ואין לי מוסג איך לעבור תעזרו לי בבקשה תודה לכל העוזרים ;D
-
- 6 תגובות
- 663 צפיות
-


