עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום אני מחפש משחק בשביל לשחק ברשת אני מתלבט בין UT3 לבין Crysis בעיקר, אני שמעתי שהקהילה ב-Crysis לא משהו, האם זה נכון?

    • 4 תגובות
    • 802 צפיות
  2. Started by johnwoo,

    אני מעוניין לקנות את המשחק JERICHO, אבל אין בו דיבוב ותרגום לרוסית. איפה ניתן למצוא גרסא ברוסית למשחק (או קובץ תוסף ברוסית)? בתודה מראש

    • 2 תגובות
    • 802 צפיות
  3. Started by SciFi7,

    תהנו http://www.gametrailers.com/player/28750.html המשחק הגדול חוזר למנה שניה

    • 4 תגובות
    • 802 צפיות
  4. Started by Crash5,

    כאשר אני נכנס לתפריט של הגדרות הגרפיקה ומעלה את רמת ה Level Of Details לרמה המקסימלית המשחק הופך להיות כולו חשוך ושחור מלבד רק אורות הרכב בו אני נוסע וכמה מנורות רחוב. כאשר רמת ה Level Of Details נמצאת במצב ברירת המחדל אין כל בעיה. צירפתי תמונת מסך הממחישה את הבעיה.

    • 4 תגובות
    • 802 צפיות
  5. לילה טוב לכולם !! יש לי בעיה עם משחקי הטיסה הבאים: Flight Simulator x and Flight Simulator 2004 התקנתי תוכנות לשיפור הגרפיקה. במחשב הקודם לא היו לי קיטועים וקיבלתי בסביבות ה-25 עד 30 פריימים ועכשיו קניתי מחשב חדש שנמצא בחתימה והוא עושה בעיות עם הגרפיקה אלוהים יודע הבעיה!? ועכשיו פניתי עליכם כדי שתעזרו לי להבין מה הבעיה והמפרט של המחשב הקודם הוא:מעבד:AMD Athlon 3800+ כרטיס מסך:NVIDIA 8500GT זכרון: KINGSON 2GB RAM DDR2 והמחשב שיש לי עכשיו נראה לי קורע את זה אז אני לא מבין מה הבעיה בכלל והתקשרתי לחנות ופירמטתי את המחשב ולא עזר האם כדי לקחת את המחשב לחנות או עם יש פתרונות אחרים לבעיה המוזרה הזאת שאלוהים יודע מה הבעיה ?!?! והבעיה היא שאני טס עם עננים כמובן ותוס…

    • 2 תגובות
    • 802 צפיות
  6. Started by liav12,

    כשאני מפעיל את המשחק הוא עושה מסך שחור כאילו הוא נכנס למשחק אבל באמצע פתאום הוא נותן לי הודעה: D3D Message בכותרת ומתחתיו invalide video mode אני מבין שזה כנראה בכרטיס מסך?

    • 5 תגובות
    • 801 צפיות
  7. Started by amit27,

    נכון יש את פצצה האחרונה ששמים אותה בתוך הספינה הענקית ,אז פיצצתי ,אבל אחר כך בא לי איזה מסוק ואני לא יודע מה לעשות (לא נראה לי שאפשר להרוג את זה שיורה במסוק) אז בבקשה תעזרו לי

    • 4 תגובות
    • 801 צפיות
  8. Started by redti,

    I CANT INSTALL THE GAME OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 936 MHz with 255MB RAM Video: No Video Setup: Missing version number <?int?Core.Errors.History?>: USetupDefinition::Init <- WFilerWizard::WFilerWizard <- Setup I NEED HELP

    • 2 תגובות
    • 801 צפיות
  9. חבילת הגיימינג החדשה באתר שמשלב משחקים בזול ותרומה לצדקה מציעה יותר מעשרה כותרים בולטים של המפיצה היפנית אם מבצעי סוף השבוע של Steam לא אטרקטיביים מספיק עבורכם, יכול להיות שחבילת ה-Humble Bundle הטרייה, אשר מתרכזת בכותריה המרכזיים של חברת Capcom, תעשה את העבודה – אחרי הכל, מחירים משתלמים שכאלה לא פוגשים בכל יום. כמו תמיד, גם הפעם חבילת המשחקים מתחלקת לשלושה: חבילת בסיס שתהיה זמינה לכל מי שיחליטו לשלם דולר אחד בודד או יותר, חבילת ביניים למי שישלמו סכום שגבוה מסכום הרכישה הממוצע, וחבילת מלאה לכל מי שישלמו סכום של 15 דולר או יותר – כ-57 ש"ח. Devil May Cry 4 Special Edition להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%97%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%AA-%D7%94-humbl…

    • 0 תגובות
    • 801 צפיות
  10. Started by Talool,

    סימתי לא מזמן את המשחק F.E.A.R. ורציתי לדעת אם גרסת ההרחבה היא המשך הסיפור של המשחק הראשון (כי נשארתי במתח ) וגם אם למישהו יש לינק לגרסת ההרבה אני אשמח (זאת גרסה חינמית ככה שלא עברתי על שום חוק) תודה רבה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 801 צפיות
  11. Started by DJDAVID,

    שיחקתי עכשיו פיפא והכנסתי שער מדהחם.. עכשיו אני רוצה לצלם בריפליי את הסרטון ולשמור במחשב איך אני עושה את זה? תודהה

    • 3 תגובות
    • 801 צפיות
  12. Started by blackorder,

    אני צריך הצעות למשחקים אחד מול השני ברשת הביתית שיתאימו למחשבים ישנים (פנטיום 4)

    • 1 תגובה
    • 801 צפיות
  13. הקובץ של הסאונד (Sound.rez) פגום לי וכתוצאה - אין סאונד... למישהו יש אותו ויכול לשלוח לי איכשהו? או מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד? האייסיקיו שלי הוא 122768787

    • 2 תגובות
    • 801 צפיות
  14. Started by miaoo673,

    אמנם המשחק קיבל ביקורות גרועות מאוד בהשוואה לEE2. אפילו בתחום הגרפיקה. אבל רציתי לדעת אם בכל זאת למישהו יצא לשחק ומה דעתו על הכותר החדש?

    • 5 תגובות
    • 801 צפיות
  15. הי אנשים מה שלומכם?! החלטנו לעשות לכם טורניר לרמות הנמוכות לאחר הצלחת הטורניר של קבוצת NOM הקרידיט כולו מגיע להם אין ספק. כמו כן אני רוצה להודות לנועם על השיחה הארוכה שפשוט אמר לי תעשה, תמיד טוב לעזור לרמות הנמוכות אז הנה אנחנו עוזרים! אנשים כל פעם הפרסים ישתנו, אם תהיה הענות גדולה הפרסים יעלו ונכניס גם פרסים ממש רציניים. המטרה לשמור על כמויות גדולות של שחקנים בכל טורניר. ראו כרך הטורניר הכללי של IGA שבזכותכם הבאנו את SteelSeries כדי שתחלק לכם השחקנים פרסים שווים! ההרשמה לטורניר לליגות: ברונז, סילבר, גולד ופלאט בלבד. והוא יערך אי"ה ביום רביעי הקרוב! ההרשמה כרגיל חינם: http://www.z33k.com/z/i0b נהנה ביחד! אז ניפגש ברביעי אה?!

    • 0 תגובות
    • 801 צפיות
  16. Started by artur2,

    למישהו יש אימולטור שעובד טוב?

    • 1 תגובה
    • 801 צפיות
  17. Started by angelos21,

    חברה יצא הדמו של גרסת ההרחבה של המשחק המהולל FEAR, מומלץ לבדוק !!!! http://www.gamespot.com/pc/action/fear/download.html?sid=6157496&tag=topslot;action;1

    • 6 תגובות
    • 801 צפיות
  18. Started by LazyBoy,

    http://www.gamespot.com/news/6212847.html?tag=latestheadlines;title;1 עוד פרטים (עמומים משהו) על התוכניות של Blizzard

    • 0 תגובות
    • 801 צפיות
  19. שלום לכולם! יש לי בעיה עם ה need for speed, אני משחק בו ואז פתאום בלי שום הודעה הוא זורק אותי מהמשחק החוצה ל windows ולפעמים הוא נותן מסך כחול שלא כתוב בו כלום וסתם המחשב תקוע ונותן רק לעשות reset מה יכולה להיות הבעיה ואיך אפשר לסדר את זה? נ.ב יש לי מחשב AMD 3000+ 64 BIT זיכרון 1GB וכרטיס מסך radeon 9800 pro

    • 3 תגובות
    • 801 צפיות
  20. Started by RawSteel,

    ישנם 2 תיקיות של 2 דיסיקם , אבל באף אחת מהן אין איזה קובץ שהתוכנה DEAMON TOOLS יכולה להפעיל. אם מישהו יודע איך לעזור לי בבקשה :'(

    • 4 תגובות
    • 801 צפיות
  21. Started by Toxin II,

    בדוגרי, המשחק שווה קנייה או לא? אני בלבטים קשים... אחרי 4 שנות משחק בUT99 ו-3 בUT2004 אני מתבלט אם שווה בכלל לקנות את UTIII הדמו היה חמוד, אבל לא הצליח להדהים אותי כמו קודמיו... והבנתי שהוא מאוד בעייתי בכל התחום הטכני...

  22. Started by alfus73,

    שלום, הורדתי משחק נוסטלגי ישן ואני לא מצליח להפעיל אותו. אני מקבל מסך דוס שחור לשנייה ואז הוא חוזר לשולחן העבודה. הורדתי מכמה מקומות ושחקתי עם הגדרות של קובץ ה- Exe שלו. אודה לסיוע. יש לי Xp. אגב, במחשבים אחרים הוא כן מצליח לעבוד...

    • 3 תגובות
    • 801 צפיות
  23. Started by eladbu,

    או קי אז יש לי AREA51 הגעתי לאיזה שלב שאני פשוט לא מצליח לעבור זהו שלב יחסית התחלתי שבו נשארנו רק 3 לאחר שאחד בוטר בזוועתיות ואז נכנסים לתוך חדר(אחרי העכבישים)ואחד החברה שלוח אותי למצוא כרטיס A1 אם אני לא טועה.אז סרקתי את כל המקום גם מצאתי איזה יד קטועה שאני מנסה להניח אותה על הזיהוי כף יד הדלת לא נפתחת!שמתי לב שבחדר יש 2 מקומות להניח את היד ניסיתי את שתיהים אך ללא הועיל! אז מה לעשות?

    • 5 תגובות
    • 801 צפיות
  24. היה משחק.. שאתה כאילו שולט על כנופייה ושטיות כאלה.. אסטרטגיה כזה.. שולח אותם לריב פה וזה.. יש משימות היה במשחק הרבה באגים.. אבל אני פשוט חייב ת'שם של המשחק הוא עולה לי ראש ואני משתגע שאני לא זוכר. אם מישהו זוכר?.. אני מאמין שהוא יצא על לפני 3 שנים מקס מקס.

  25. אני פשוט לא סובל גרפיקה ללא aa ,אולי בכל זאת יש אפשרות ל aa ואני לא מוצא?

    • 0 תגובות
    • 801 צפיות

דיונים חדשים בפורומים