עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. ואיפה אפשר לדעת את זה

    • 9 תגובות
    • 736 צפיות
  2. Started by RoyShefy,

    שלום, אני משחק במשחק World of Warcraft כבר שנה. לפני חצי שנה התחילו לי FPS Drops פה ושם, לא ממש הטרידו אותי אבל ב3 חודשים האחרונים זה התגבר ועכשיו כל כמה שניות הFPS יורד מ40 ל5 וזה פשוט בלתי נסבל. התקנתי WinXp מחדש התקנתי את כל הדרייברים האחרונים והתאכזבתי לגלות שWoW עובד בדיוק כמו מקודם. אני רוצה לציין שלא פירמטתי אלא רק התקנתי מחדש וכל הרג'סטרי נקי עכשיו כמו חדש. גם כן ניסיתי להוריד את ה Fast Write וזה לא עזר, הוספתי זכרון וירטואלי (2048-2048) וזה לא ממש תרם גם כן. בהגדרות נמוכות עדין יש דרופס באותה מידה, ולא הפילטרים לא עובדים. עשיתי Defragment המון פעמים ויש לי 40GB מתוך 80GB פנויים. שהתחלתי לשחק לא היו דרופס בכלל והכל עבד מושלם עם המפרט הזה: 2.6MHz HT+Duel Channel יש…

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by ארקדי גאיידמק,

    באיזו משימה ממש בהתחלה אני עומד ליד איזה בובות ולידי יש משאית עכשיו ממה שהבנתי אני צריך לירות בבובה הזאת יעני הוא כמו בן אדם ואני יורה מלא פעמים ולא יודע מה לעשות מה לעשות? ???

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  4. Started by Sheetrit,

    שנכנסתי לסטים ראיתי שכבר אפשר להזמין את המשחק הזה, מישו מכאן כבר הוריד(קנה מהסטים אני מתכוון)?! ואם כן תנו חוות דעת על המשחק,הוא נראה משחק טוב וגם כתבו עליו ככזה

    • 8 תגובות
    • 867 צפיות
  5. כידוע לכולם, לארה החדשה מוצעת בגרסת המחשב שלה גם במהדורת NEXT GEN שאפשר להפעיל מקונפיגורצית הסטינגס. אבל עם כל הפילטרים על מצב ON, המשחק משום מה ממשיך לקרטע. הוא נראה מהמם, אך נראה לי שהחבר'ה באיידוס לא עבדו מספיק טוב על המנוע שלו ב NEXT GEN. מישהו הצליח להריץ אותו על קונפיגורציה מקסימלית ב 30FPS?

    • 4 תגובות
    • 756 צפיות
  6. Started by overload,

    אני נמצא פה: כל פעם שאני מתקם לדלת יש LOADING ואז הוא נתקע. מישהו יכל להביא שמירה של אחרי הטעינה?

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  7. Started by Guy King,

    שלום, איזה פורטים אני צריך לפתוח בשביל לשחק במשחקי הרשת ב-MSN (שח-מט, שש-בש וכל אלה)? יש לי מחשב נייד T42 עם ווינדוס XP, אינטרנט אלחוטי, אם זה רלוונטי. תודה

    • 0 תגובות
    • 834 צפיות
  8. Started by ארקדי גאיידמק,

    אני מצטער שאני פותח תרד על זה. כל מי שרוצה לשחק נגדי און ליין שישלח לי הודעה בפרטי

  9. XBOX-360 או איזה כרטיס מסך ב3.5 אלף

  10. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7283 ועוד דבר יש מכשיר להרצת גיבוים ל360 ((על תדברו על המישחקים עצמם כי המכשיר צריך להיות חוקי בארץ אבל הורדת מישחקים לא) http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7281 זה עדין לא 100% מושלם ומצריך ידע טכני אבל זה אפשרי

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. אם מישהו יכול לעזור לי בפרטי [attachment deleted by admin]

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by tombcatz,

    טוב,נתחיל עם העובדה הבסיסית-יש לי עותק מקורי[!!!] אז זה לא ווארז ומכיוון ואתם גם לא תאמינו,הנה תמונות שצילמתי ביחד עם כל קולקציית הסדרה: [YEAP,IM A GTA ADDICT ] http://img220.imageshack.us/img220/2641/cimg08048cj.jpg http://img220.imageshack.us/img220/9007/cimg08055ch.jpg ועכשיו נחזור לנושא- לפני איזה שנתיים נתתי את העותק של GTA:VC לחבר שלי,כמובן,הגאון החזיר לי את הדיסק סדוק...לשמחתי הוא עדיין פועל,אבל למען עתיד טוב ובריא יותר של הדיסקים שלי,ושל GTA:SA בפרט,רציתי לדעת האם זה אפשרי ליצור עותק גיבוי לDVD של GTA? האם אני פשוט יכול להוריד את הקבצים מהדיסק ולצרוב אותם על DVD חדש?או שיש הגנה שתמנע את זה? אודה לכל מי שייתן תשובה בענין. ד"א,אם אתם ממש רוצים,רק תבקשו-אני אתן עוד ת…

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  13. שלום. החלטתי שאני רוצה לקנות קונסולה, עכשיו אני לא יודע איזה כדאי ולמה. כרגע אין תקציב, אז לא להתפרע עם ההצעות למחירים שך 2500+ יש לי פלאזמה תומכת HD ד''א. אז מה כדאי ולמה? תודה

    • 12 תגובות
    • 917 צפיות
  14. Started by KOBRA CHOPER,

    איך אני שם CHEATS ב FAR CRY? המשחק קשה בצורה מפחידה לוקח לי שעתתים לעבור חלק איך ני משתמש ב CHEATS<?

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  15. לכל מי שמעוניין להוריד טריילר למשחק הנ"ל כדי להתרשם מאיכות הגרפיקה האמיתית של ה PS3 מוזמן להוריד את הטריילר:http://www.gamershell.com/download_13787.shtml

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  16. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7272

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  17. Started by KOBRA CHOPER,

    טוב אז יש לי את הגירסה 1.33 אז ככה פעם שיחקתי ופתאום קרס לי המשחק היהאיזה חלון של המשחק שאמר שהמשחק קרס ומאכשיו אני לא יכול לשחק עם DINAMIK KIGHTS ולפני שהמשחק קרס היתי יכול .היו רואים איך שהאנשים מזיעים את כל החפצים,מה זה יכול להיות ?

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  18. Started by PuMbA,

    התקנתי את המשחק אני מתחיל לשחק עם וולברין נגד אחד גדול כזה כל כמה שניות נתקע לי המשחק ואז אחרי שתי דקות בערך יוצא מהמשחק ולא נותן לי להכנס אליו שוב עושה לי ERROR עכשיו רק אחרי ריסט למחשב הוא נותן לי להכנס שוב ואז זה קורה עוד פעם שימו לב כל פעם זה נתקע לי במקומות אחרים וכל פעם זה יוצא במקום אחר עכשיו אני יתקין אותו מחדש ויראה אם זה קשור לאיך שהתקנתי דרך אגב שימו לב למפרט שלי לפני שאתם מגיבים ועוד משהו ביטלתי ליבה אחת במקרה שזה היה קשור לזה אבל אין קשר אז החזרתי ! תודה מראש !

    • 8 תגובות
    • 839 צפיות
  19. אם אני מתקין משחקים בD ואז רוצה לפרמט את הוינדוס שנמצא בC עכשיו אחרי הפירמוט אני אצתרך להתקין את המשחקים שוב?

    • 3 תגובות
    • 569 צפיות
  20. http://gamesfirst.com/?id=1286

    • 5 תגובות
    • 752 צפיות
  21. איזה חברת משחקים אתם הכי אוהבים/מעדיפים ?

    • 22 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. Started by kikkler,

    התרשמות מישהו ?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. אני מתקין את המשחק כפי שאתם רואים בתמונה ובאמצע ההתקנה זה נותן לי את ה-ERROR הבא: מה הבעיה? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 723 צפיות
  24. לחצתי על H וזה לא משנה לי ליד ימין .. מה אני עושה..? ויש איזה שרתים נורמלים? בלי סינים/יפנים

    • 7 תגובות
    • 9.9k צפיות
  25. Started by DS,

    בקרוב אני אקנה את גאן או אחליף לא יודע. בקיצור איך המשחק הזה? שמעתי שהוא קצר אבל זה נכון גם לגבי המשימות הצדדיות?

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים