עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by yoel12,

    שלום שמעתי רבות על המשחק ובפרט על כך שככל שאתה משחק יותר כך אתה מבין מה כל כך מיוחד במשחק הזה אשמח להסברים בהקדם תודה

  2. לדעתי ב- populous הקוד הכי יפה הוא שאפשר להוציא כמה דרקונים שרוצים הרי געש קדחות וכל הקסמים שיש

    • 2 תגובות
    • 872 צפיות
  3. Started by NoamS,

    שלום מה לדעתכם הFPS הכי טוב? אבל יש הגבלה... זה צריך להיות משחק שמתאים למחשב עם 2 GB זכרון. מעבד core2duo ו128 מגה בכרטיס מסך! :-) בעבר אהבתי את קוואיק. את ההרחבה שלו ארמגון. את קוואיק 4. אנריל טורנמנט. SOF. משחקים קצת יותר מעודכנים ... פיר. טירה נאצית החדשה. על איזה משחק עדכני עם ההגבלה הנ"ל אתם הייתם ממליצים?

    • 41 תגובות
    • 3.6k צפיות
  4. לאלו שמעודכנים ומתעניינים..בתערכות E3 2oo6 הוצגו: "אנריל טורנמט 2007" : בעל מנוע הגראפי -אנריל 3- crysis" :בעול המנוע הגראפי crytek 2 שמציג יכולות מדהימות... מה לדעתכם לוקח? אגב יש את Killzone משנה שעברה שידוע לכולם שהסרטון רונדר מראש...ובכל זאת מי שראה משלושת המשחקים לדעתכם מי לוקח בגראפיקה?

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. אני אוהבת משחקים בסגנון הזה ,אבל TQ לא סחף אותי ואני לא יכולה להצביע על סיבה מסוימת. מה דעתכם?

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  6. XBOX-360 או איזה כרטיס מסך ב3.5 אלף

  7. Started by StablyBlade,

    אני לא מבין מה לכתוב ליד הhttp:\\ את המיקום של התמונה?? את הסוג?? את השם??? את כולם ?? בבקשה עזרו לי . תודה מראש.

  8. Started by yoni_h,

    התקנתי עכשיו את פיפא 14 ואני שם לב שהשחקנים הרבה יותר איטיים ומגיבים באיטיות מאשר בפיפא 13. זה ממש מציק, אי אפשר לשחק ככה! זו בעייה בהגדרות או שלכולם זה ככה?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. מה לעי דעתכם יהיה המשחק היפה ביותר

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  10. כבר סיימתי בעבר את DS2 אבל מחקתי את הגיבור והכל אז איך אני מתחילה לשחק ישר מ Broken world ? אני יודעת שיש איזו תוכנה\ציט שמעלה את הרמות של הגיבור או משהו כזה? תודה

    • 1 תגובה
    • 829 צפיות
  11. Started by bm1125,

    אני מתלבט אם לקנות את day of defeat source או את הרגיל. איפה יש לדעתכם יותר שחקנים ? איפה יש יותר סרברים ישראליים (אם בכלל) ? תודה

    • 0 תגובות
    • 537 צפיות
  12. Started by ג.יפית,

    יש לי כסף לבזבז על משחק,ואני מחפש מולטי טוב,ני יודע שיש פה בפורום פאנבויז של שתיי המשחקים... כן נכון BBC2 יצא לא מזמן,ויש סביבו עדיין הייפ,אבל בסוף מרץ יוצאת חבילת הרבה ל MW2,אני רוצה משחק עם הרבה שעות במולטי. איזה משחק מומלץ יותר?

    • 21 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. Started by ns,

    מה אתם חושב שהי טוב??? :AR15: אני חושב Counter strike :AR15:

    • 4 תגובות
    • 857 צפיות
  14. המחשב שלי, נייד: lenovo T60 T5600 @1.83Ghz 1GB of Ram : מה משחק הפעולה הכי חדש שירוץ על המחשב שלי? אני לא מצפה פה לcrysis או משו.. אבל לפחות hitman... תגידו לי שמות של משחקים, אני מאוד ישמח. תודה! =)

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by marking,

    אם יש עוד משחקים תגידו אני הערוך! (אבל רק משחקים טובים) אני בנתיים אוהב הכי הרבה את MOHAA, יש הרבה ישראים שמשחקים בזה, גרפיקה טובה, סאונד איכותי, משחק פשוט בין המצבי במשחק הרגילים... החיסרון היחיד הוא שאין שרתים...

    • 24 תגובות
    • 2.6k צפיות
  16. Started by ns,

    מה לדעתכם משחק הרשת הטוב מכולם? :AR15:

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by amit27,

    half life 2 או far cry

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  18. Started by MeTaLhAmMeR,

    מה נותן הדבר הזה בעצם? אני משחרר איתו עוד דברים? עוד אתגרים שצריך לעבור? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  19. או שזה בכלל לסתם מירוצים רנדומאליים?

    • 5 תגובות
    • 631 צפיות
  20. Started by davidcohen,

    שלום! מה נסגר בסוף עם Soldier of Fortune הוא יוצא למחשב או לא ? ואם כן באיזה תאריך?! תודה

    • 1 תגובה
    • 679 צפיות
  21. Started by CyberBot,

    ה"ג'נרלס 2"היה צריך לצאת ב31 יש למישהו מידע ? מאוד מחכה למשחק הזה

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. Started by yakir4u,

    מחקתי היום את המשחק אחרי שהוא עיצבן אותי והתקנתי מחדש לראות אם הבאגים זה בצד שלי או במשחק השבור הזה ועכשיו אני רואה שהוא מוריד לי את ההרחבה השלישית - - - תגובה אוחדה: - - - טוב עכשיו אני רואה שבאמת יצא ההרחבה החדשה חח אפשר לנעול/למחוק

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by חשיש,

    מתי הוא חוזר???? ??? : :s05: שרך אגב חבר שלי אמר לי שאם אני רוצה להוסיף ידנית אני צריך להוסיף ולעשות ריסטרט למחשב וזה לא עובד אולי משהוא אחר? ???

    • 2 תגובות
    • 640 צפיות
  24. יצא כבר ?

    • 9 תגובות
    • 797 צפיות

דיונים חדשים בפורומים