עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. יש למישהו טיפים או משהו? אני משתגע... אני יודע את המקשים... אבל אני פשוט לא מסתדר עם זה? אני תמיד איך שהו מתרסק או שישר מפילים אותי אני מת להצליח..

    • 3 תגובות
    • 805 צפיות
  2. Started by KingYes,

    שלום לכם.. באיזה רמה התרגילים יותר קל לעשות אותם? כאילו ככל שהרמה יותר קשה, ככה התרגילים יותר קלים לביצוע? ואיך זה בדיוק כל הנושא הזה?

    • 0 תגובות
    • 805 צפיות
  3. Started by x-boy_24,

    שלום . קניתי לאחותי את המשחק היום והתקנתי אותו ויש לי לגים שאני מזיז את עכבר וגם כשאני מעביר את הזמן מהר במשחק אז יש לגים מטורפים. עכשיו אם אני לא טועה אם המפרט שלי לא צריך להיות לי לגים. היה לי מחשב םנטיום 4 והמשחק עבד לי בלי לגים. ומה שהכי מוזר שNFS PRO STREET וCOD4 עובדים לי די חלק על הגדרות בינוניות . איך אני יכול לסדר את זה ? מפרט בצד . תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 805 צפיות
  4. Started by Tomerico,

    לא הבנתם אותי נכון... יש לי את הדיסק המקורי... אבל מתי שאי מנסה להפעיל אם הNO-CD הבטל.נט לא עובד... NO-CD זה לא חוקי? אם זה לא חוקי אז אני מצטער לא ידעתי... אבל הרי יש לי את הדיסק החוקי אז למה שזה לא יהיה חוקי לרצות שהמשחק יעבוד יותר חלק? (בלי דיסק=יותר חלק)

    • 3 תגובות
    • 805 צפיות
  5. Started by stone cold,

    על המשחק המשחק הוא משחק חדש בסדרת ריזידנט איוול המשחק יצא קודם כל לPS3 ול360 אבל לאחרונה יצא בגרסת הPC במסגרת "משחקים לחלונות" תיאור מפורט סדרדת ריזידנט איוול קיבלה שינוי רציני מאז שיצא המשחק הרבעי (אני מתכוון לפי המספר של הקופסה -יצאו יותר מ4 משחקי RE לפני זה ) מסדרת אימה היא אפכה יותר לסדרת אקשן וRE5 ממשיך בקוו הזה של יותר פעולה פחות פחד אלמנט נוסף שקיים בRE5 זה אפשרות קו אופ הבעיה שאין שחקן נוסף יש בוט במקום וזה מעצבן חוץ מזה להתקרב למערב המשחק אבל במקום לשמירות רגילות לשמירות אוטומטיות הגרפיקה עצמה עברה שיפור משמעותי (יחסית למשחק הרבעי ) ואין בעיה להשתמש בעכבר או מקלדת או גימפאד 360 הורדות לא ידוע לי כרגע על הורדות חוקיות למחשב דרישות מערכ…

    • 2 תגובות
    • 805 צפיות
  6. Started by weber_d,

    HELP!!! כבר שבועיים אני מנסה לשחק בCOH אך ללא הצלחה יש לי P4 3.00 GYGA זיכרון 1024 7600 GT AGP הוא מעלה הכל בלי בעיה FEAR ,CARBON ,BF2 אבל בCOH משום מה אחרי כמה דקות המסך קופא ואי אפשר לעשות כלום חוץ מאיתחול.עשיתי הכל :עדכנתי דרייברים ,הורדתי רזולוציה ,ביטלתי הכל ברקע .......כלום לא עוזר!! אולי אתם יכולים????????? :kopfpatsch:

    • 6 תגובות
    • 805 צפיות
  7. Started by Cooler-Master,

    לפני כמה דקות התקנתי את far cry המלא והבעיה היא: אני מתחיל לשחק ולאחר איזה דקה שתיים של משחק המשחק פשוט נתקע ולא זז יותר (חשוב לציין שבזמן לפני שהוא נתקע הוא רץ חלק)ואם מנסים לעשות ALT+CTRL+DELETE ולצאת בחזקה לווינדוס אז המחשב מכבה את המסך וזהו אי אפשר לעשות יותר כלום עד שעושים ריסט. מישו אולי יודע מה הבעיה ויכול לעזור לי אני ישמח מאוד. תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 805 צפיות
  8. Started by piro,

    אני צריך המלצות למשחקי רשת טובים אולי משהוא בסגנון first body sooting. מה זה halo? תודה piro

    • 1 תגובה
    • 805 צפיות
  9. תנו לי קישורים או אתרים ושמות של משחקים... תודה לכל מי שעוזר..

    • 2 תגובות
    • 805 צפיות
  10. Started by musari,

    מזה באטלפיילד קבצים של סרבר ? יש באתר שלהם אפשרות הורדה מזה נותן???

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות
  11. התקנתי ועולה לי הודעה משהו בקשר לסטם מה צריך לעשות מצדי לשחק נגד bot העיקר לשחק אני חייב לראות ת'גרפיקה הורדתי Steam ומה עכשיו להתקין ואיזה שם משתמש לרשום

  12. שלום לכם אני בן 24, מזמן לא שיחקתי משחקי מחשב, אבל כשהייתי קטן יותר הייתי מכור. לדוגמא : הגעתי למקום רביעי כמה פעמים בטורנירים החודשיים של WESTWOOD ברד אלרט 1 , עוד כשהיה לי חיבור DIALUP לאינטרנט. (עדיין יש לי את RA1 המקורי..) אהבתי מאוד גם את warcraft2 ומאוד מאוד את starcraft & broodwar - אני רוצה להכנס עכשיו לעולם של דיאבלו (את 1 גמרתי במשחק יחיד, הייתי משחק עם חברים, כל פעם מישהו אחר, בגיל 16-17 זה היה אדיר..) כן, אז דיאבלו 2 עכשיו, כי מכרתי את הפנטיום 3 שלי וקניתי מחשב נורמלי (אני יודע שהוא יחסית ישן, 2001 וכל זה, אבל אני מת לשחק בו, וראיתי שהוא אלמותי ואפילו יצא עדכון לא מזמן, כבוד ! RA1 מת ואין עדכונים המון זמן... חיפשתי בנרות) כמה שאלות, תסלחו לי מר…

    • 2 תגובות
    • 804 צפיות
  13. Started by etelsh4,

    מישהו יודע איך מתקינים את המוד המדהים הזה?תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות
  14. Started by rezorax,

    http://img55.imageshack.us/img55/1770/15mw.jpg נתקעתי בשלב הזה כבר הרבה זמן!!!!!!!!!!!! :-\ מה עושים אחרי שאתה מקבל את הדבר הזה ששולט בחרקים ;D

    • 4 תגובות
    • 804 צפיות
  15. Started by callMeAl,

    החיילים בצוות לא עושים מה שאומרים להם. אני פוקד עליהם ב-MOVE לנקודה מסוימת והם הולכים להתאבד מול מכונת יריה ואחד מהם עושה טובה ועומד במסתור ועוד אומר שהגיע עד שבא לי לירות בו בעצמי ברצינות, זה המשחק הראשון ששמתי על המחשב החדש והוא מרשים גרפית אבל מבחינת "אינטליגנציה מלאכותית" הוא לא שונה בכלום ממשחקי 3D של סוף שנות ה-90. יש למישהו המלצה על משחק דומה עם אינטליגנציה מלאכותית משופרת, גם על חשבון המילה האחרונה בגרפיקה? נ.ב: אחרי משחק נוסף, אחד החיילים "נתקע" בתוך ערימת אבנים ולא מסוגל לצאת בשום דרך

    • 6 תגובות
    • 804 צפיות
  16. Started by B.D.B,

    [ltr]basicly it's called shot online and it is... you better take a seat a massive multiplayer online golf game, wait there's more... with RPG style charecter development and yet at the same time claim to aim for realism. who said creativity is dead? it's not, it's just gotten retarded. it's in an open beta stages (even though the offical release date was a month ago) so if your interested in checking it out now's your time. I rather watch paint dry. and since it's MMO it'll probably be based on a monthly fee. on obviouse case of "from the frying pan to the fire". the only way it can get worst now, is if it will have one of those 'meant to be played with nVidia' logos. …

    • 4 תגובות
    • 804 צפיות
  17. Started by GuyHasid,

    אני מחפש את המשחק RED ALERT 2 יצא כבר 3 אבלל אני מחפש את 2 . מישהו יכול לומר לי איפה אפשר להשיג אותו ?

    • 3 תגובות
    • 804 צפיות
  18. Started by redti,

    תעזרו לי בבקשה אני מת לשחק תמשחק כל שרת שאני נכנס אליו אני מקבל תERROR הזה.. המשתמש הוא מלפני כמה שנים שהייתי חורש תמשחק.. הנה תמונה של הERROR עשיתי enable לPUNKBUSTER ולא רימיתי מעולם [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 804 צפיות
  19. Started by spookyit,

    http://mirc.stealth.net/download/mirc62.exe מירק זה תוכנת צ'אט שכל הגיימרים נמצאים בא שם אתם יכולים למצוא אנשים לשחק איתם בכל משחק (למי שלא יודע) coh.il# זהו הערוץ של המשחק Company of Heroes שם תוכלו להזמין אנשים לשחק איתכם באונליין אנחנו עושים זאת כדי לקדם את קהילת ה CoH כולנו יודעים שהמשחק הזה צריך להתקדם בארץ אז באו לשם ותעזרו לנו ולכם ואולי עוד יהיה לנו שרת coh בעתיד מחסויות אז אם אכפת לכם מהמשחק כנסו שכחתי להגיד שיש לנו קובץ torrent למשחק שמוריד על מקסימום תוך 5\4 שעות יש לכם את המשחק

    • 5 תגובות
    • 804 צפיות
  20. אני רוצה לקנות פליי סטיישן 2 בארה"ב והשאלה שלי אם הוא יעבוד טוב עם המשחקים בארץ? אם יש הבדל השיטת שידור לטלויזיה או לקריאת דיסקים כמו dvd? ואם יש הבדל האם הוא לא יעבוד פה? תודה בטעות פרסמתי את זה גם בציוד היקפי אז תסלחו לי....

    • 1 תגובה
    • 804 צפיות
  21. משחק העולם הפתוח החדש מהאיש שהביא לנו את Dead Rising ו-Lost Planet לא יהיה בלעדי ל-Xbox One, אלא יגיע גם לחלונות 10 חדשות טובות לשחקני ה-PC: במיקרוסופט הודיעו כי ReCore, משחק הפעולה-הרפתקאות החדש שהוצג עבור קונסולת ה-Xbox One בתערוכת E3 בשנה שעברה (וצבר לא מעט התעניינות והתרגשות), יגיע גם למחשבים האישיים – אם כי רק לחלונות 10, בדומה למה ששמענו אודות משחק הקרבות Killer Instinct רק לאחרונה. לא הרבה ידוע על ReCore פרט לכך שהוא יתבסס על עולם פוסט אפוקליפטי חולי, עם אישה בתור הגיבורה המרכזית ומנגנון מעניין שיאפשר להשתמש ב'ליבות' בכדי להביא לחיים רובוטים מסוגים שונים בתור העוזרים והמסייעים לשחקן. המשחק מפותח בידי החברות Armature ו-Comcept, כאשר השנייה מביני…

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות
  22. היי יש משחק נדמה לי קוראים לו תות אנך אמון הוא נראה מיצרי כזה הוא ממש דומה לזומה ואני לא מוצא אותו (הוא פלאש) תודה

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות
  23. שלום, היום קיבלתי מחשב חדש והתקנתי את המחשק crysis warhead. המשחק עובד מצויין, גרפיקה עוצרת נשימה. אך יש לי בעיה אחת קטנה. אני לא יודע מה צריכים לעשות במשימה הראשונה, ובשאר המשימות. בבקשה תסבירו לי, ואל תעתיקו מויקפדיה או משהו. תודה וחג שמח.

    • 1 תגובה
    • 804 צפיות
  24. Started by Alexkmr,

    יש קהילה למשחק Company of Heroe?

    • 1 תגובה
    • 804 צפיות
  25. Started by NDickler,

    שלום לכולם... אני הולך לסבול כמה ימים טובים בישיבה מול מחשב בעבודה... כמו שאני עושה עד עכשיו כל יום... אבל הפעם אני לא אצתרך ולא אוכל לקום ממנו יותר מדי... ולכן - אני זקוק למשחק און ליין שאין צורך להוריד אותו או שההורדה לא ארוכה... אני מעדיף משחק אסטרטגיה ודברים בסגנון. אם תוכלו להמליץ לי על משהו כזה שיעביר לי את הימים הקרובים אני אהיה אסיר תודה...

    • 7 תגובות
    • 804 צפיות

דיונים חדשים בפורומים