משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
קודם כל, קניתי את המשחק אתמול ותאמינו לי אומנם לא הספקתי לשחק הרבה אבל הרבה זמן לא שיחקתי במשחק כזה...אין לי מילים לגביו..ואני לא יושב הרבה בד"כ לשחק...אבל המשחק ממש אבל ממש יפה ומהנה...גרפיקה נחמדה, סאונד מדהים, אווירת משחק מותחת וכיפית ביותר!) בקיצור יש איזה משהו שעוד לא הבנתי...הגעתי לקטע שהוא הלך לעבודה (הרוצח כביכול, ברח לי השם שלו...) עכשיו רודפים אחרי מפלצות ומופיע לי על המסך "GET READY" ואז מופיע לי כל מיני סימנים כאלה שם (צהוב, כחול, אדום ועוד איזה צבע..כמו המשחק הזה..) עכשיו מתי שנדלק לי הצבע אני פשוט לוחץ על הצבע (נגיד צהוב משמאל, אני לוחץ על שמאל..וכן הלאה..) וזה לא עושה כלום אני עושה את זה בדיוק וזה ממשיך לתת לי הודעה של "Failed"... מה בדיוק אני צריך לעשות בש…
-
- 5 תגובות
- 900 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7706 ולמי שלא מבין איזה מנהל באוניברסיטה לקח XBOX מיחדר שרתים ונתן לילד שלו לשחק בזה אבל הוא לא הבין שעל הXBOX התקינו לינוקס והישתמשו בו כשרת לחסוך בעלויות
-
- 0 תגובות
- 673 צפיות
-
-
אין ספק שהמשחקים של ימיינו מתחילים לראות מדי יום יותר אמיתיים, אם מסתכלים 15 שנה אחורה, רואים איזה התקדמות עבר עולם המשחקים אין ספק שהמשחק הכי יפה היום הוא CRYSIS הוא נראה פשוט מדהים, וזה גורם לחשוב איפה עולם המשחקים יהיה בעוד 15 שנה, אז הנה תמונה ליד תמונה, מצד ימין תמונה מהמשחק, ומצד שמאל תמונה אמיתית
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
אתמול שיחקתי והיום זה אומר לי את זה : מה לעשות ? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 670 צפיות
-
-
תגידו איך אני מנצח את המפלצת הגדולה הכוונה לרובוט הזה בגובה של בניין אני לקראת סיום המשחק ואני הרגתי איזה 5 כאלה והם לא מפסיקים לבוא ואני לא יודע מה לעשות כל פעם אני יורה עליהם מלא RPG דרך צ'יטים כי לא הייתה לי ברירה אז מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
למה השמירות שלי בהיטמן לא נשמרות לאחר יציאה מן המשחק? למשהו זה קרה גם?
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
בכל משחק בודקים אחרת? או שבכולם אותו דבר? למשל בייתי רוצה לדעת ב BF2 PES5 POPT2T Hitman BM ועוד ועוד.... תודה
-
- 8 תגובות
- 852 צפיות
-
-
-
אני קונה 9600XT 256 MB AGP ואני רוצה לדעת איך הוא אם משחקים??? איך הוא אם משחקים חדשים וכבדים??? יש לי 512 DDR ומעבד 1.6 ואני יודע שהמעבד הורס אבל זה ממש ישפיע?? אני מת לשחק NFS MW בצורה חלקה ויפה כי עכשיו יש לי GFORCE4MX וזה פועל לאט איתו.. איך הוא יפעל איתו??מדיום בערך ?? יש מצב לתמונה איך יראו אצלי אם הכרטיס??וזה יעבוד חלק על אפקטים עד הסוף?? אני גם רוצה לדעת איך הוא אם המשחקים הבאים: FAR CRY FEAR HITMAN4 PATH OF NEO ובמיוחד אני צריך דיעה על איך MW יפעל עליו!!
-
- 5 תגובות
- 665 צפיות
-
-
אני צריך משחק חדש שיעביר לי את הזמן... אני אוהב משחקים בסגנון GTA ו NFS ו TRACK MANIA ... רצוי משחק אונליין ממכר כזה ... אז יש לכם משהו להמליץ לי ? תודה
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
מישהו פה שיחק בזה? מישהו עדיין משחק? יש דברים דומים או שונים בקשר לcity of heroes? איך הדמות של הstalker ושאלה של משהו שלא הבנתי כל כך origin באיזו צורה זה משפיע על הenhancements שאפשר לשדרג איתם את הדמות?
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
שאלה : אפשר לשחק HL2: Episode One בלי המשחק HALF LIFE 2 ?
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
נראה לי שיש לי בעייה דיי רצינית בטעינת מודלים.. קצת קשה לי להסביר על הבעיה אבל אני בטוח שכמה תמונות ימחישו לכם יופי את הבעיה: http://img48.imageshack.us/img48/7204/comsole9mn.jpg http://img48.imageshack.us/img48/3103/floater0bi.jpg http://img512.imageshack.us/img512/3836/hl2e10da.jpg נ.ב קראתי את החוקים והיה רשום משהו על נושא תמיכה.. לא ראיתי נושא תמיכה בפורום זה אז פתחתי נושא זה מצטער אם עברתי על החוקים... לפחות אדע להבא
-
- 8 תגובות
- 733 צפיות
-
-
טוב,ממש לא ציפיתי שזה יקרה מסתבר שHALF LIFE2:EPISODE 1 הוא לא אחר מאשר שליש מHALF LIFE3. כן,שמעתם נכוןן...הפרקים שוואלב משחררת עכשיו הם בכלל HALF LIFE 3 ולא הרחבות לHALF LIFE2. בתום הפרק השלישי העלילה תסתיים באופן סופי וסאגת המשחקים הזו תסתיים. לא ציפיתי למהלך כזה מוואלב... http://pc.ign.com/articles/711/711560p1.html
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
רק בשביל ידע כללי, אני מריץ את המשחק עם Radeon 9000 PRO עם ViewSonic P220F גודל 21 אינץ'. התחלתי את המשחק, והוא כולו חשוך כמו לא יודע מה.... כל הזמן אני עם הפנס וגם זה בקושי עוזר... נכסתי להגדרות, שיחקתי עם הGamma ("כתוב שצריך להזיז את המד עד שרואים את ה3 שורות של הטקסט, שמתי על הכי בהיר ועדיין לא רואים כלום) ניסיתי גם לשחק עם ההגדרות של המסך, לא עוזר... אגב, ראיתי שהכי בהיר לעשות זה שהgamma תיהיה על 1.6, אז בטח יש פקודה בקונסול שאפשר לקבוע איתה בהירות יותר גבוהה, או שאני טועה? תודה מראש לכל העוזרים. נ.ב: מה הפקודה שאיתה קובעים את הMax FPS? tnx ahead.....
-
- 4 תגובות
- 627 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6152388.html וזה לא דבר חדש אלה מגמה שנימשכת הרבה זמן גם בארצות הברית הDS מוכר יותר מישחקים אבל לא בהפרש כזה גדול (באירופה אני לא יודע כי כימאת לא מקבלים נתונים) עריכה-הנתונים האחרונים מארצות הברית- http://www.gamespot.com/news/6152360.html הנתונים האחרונים מאירופה או יותר נכון אנגליה- http://www.gamespot.com/news/6152336.html
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
אבל עדיין נראה לי מעניין! http://computers.walla.co.il/?w=/4/919693
-
- 3 תגובות
- 771 צפיות
-
-
אני רוצה לפתוח את הקונסול ואני יודע שלוחצים ~ כדי לפתוח אותו אבל כשאני לוחץ על הכפתור לא קורה כלום! איך אני פותח את הקונסול?
-
- 2 תגובות
- 860 צפיות
-
-
איך אני משחק בו סינגלפלייר??? אני יודע שהיא שאלה מטומטמת אבל אני לא מצליח...
-
- 4 תגובות
- 689 צפיות
-
-
ואל תשלחו אותי בבקשה לקרוא עליו כי כבר עשיתי את זה. האם הוא דומה ל-FAR CRY בשלבים בתוך המעבדות ?
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שאני במשימה אני עושה שמירות, שאני יוצא מהמשחק כל השמירות שבתוך המשימה נעלמו וצריך מחדש
-
- 6 תגובות
- 864 צפיות
-
-
-
-
אם מישהו מכיר את המשחק גלישה הזה ושיחק בו.. אם אתם יכולים להסביר לי איך עוברים את השלבים האלה בהתחלה שמתאמנים בתוך אולם כזה של גלים... ויש 0 מתוך 1 וצריך להשלים את זה... אני לא מצליח לעשות את זה 1 מתוך 1 חייב לדעת תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
ראיתי שזה 1.37 ג'יגה זה כולל המנוע בפנים, ז"א שאני לא צריך את Half-Life 2 הרגיל? ואם יש למישהו את המשחק אז שיספר לי כמה דברים בפרטי [אני לא מבקש הורדה פירטית ]
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-


