משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
השם הרשמי של המשחק הבא יהיה Bioshock 2: Sea of dreams Teaser והנה TEASER קטן (שיצא כבר לפני 3חודשים) שהולך לפי מיטב המסורת נותן הרבה ומשאיר הרבה יותר לדמיון: http://www.gametrailers.com/player/41898.html
-
- 2 תגובות
- 809 צפיות
-
-
אני רושם שאלה למה המנהלים מורידים לי אותה אני רוצה תקישור של המשחק Desperados בבקשה בפעם השניה!!!!! ואללה מי שיביא לי תמשחק אני יפצה אותו
-
- 4 תגובות
- 809 צפיות
-
-
שאני מנסה להתקין BF2 ישר יש מופיע לי הודעה והוא יוצא מהתקנה מה עושים? ההודעה היא בתרגום חופשי שלי שהוא לא יכול להפעיל את ההתקנה ובבקשה תבדוק שכול התוכניות סגורות (רשמתי את זה גם בתוכנה פשוט אני לא יודע איפה המקום המתאים כי זה משחק) תודה.
-
- 7 תגובות
- 809 צפיות
-
-
קניתי מקס פיין שתיים, ויש בעיות. בהתחלה עבד יופי, עד שניהיה באג, אבל לא זו הבעיה. עשיתי התקנה מחדש, וזה אומר לי שאין לי DIRECTX תשע, וזה למה זה לא עולה. הורדתי, וזה לא עולה עדיין. עשיתי מיליון פעם התקנה מחדש, וגם הורדתי בערך עשרים פעם. זה לא עולה. יש לי WINDOWS 98 ופנטיום 4. יש הצעות? היו שלום AND MAY THE FORCE BE WITH YOU!
-
- 3 תגובות
- 809 צפיות
-
-
שלום אני זוכר שפעם היתה אפשרות לשחק בNFSU2 ברשת דרך IP והיה צריך תוכנה משהו יכול להביא לי אותה או לפחות את שמה ואם יש דרך חדשה ויותר נוכה אני ישמח לשמוע תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 809 צפיות
-
-
http://www.vgames.co.il/article/6846.html למישהו יש הורדה יותר נורמאלית?
-
- 3 תגובות
- 809 צפיות
-
-
יש לי 2 משתמשים של הסטים אחד CS רגיל והשני CSS אפשר לעשות משניהם אחד של הכל??
-
- 10 תגובות
- 809 צפיות
-
-
התקנתי את את המשחק ועכשיו הוא מבקש ממני סיסמה ... שמעתי שצריך לנתק את הכוננים.. אפשר הסבר מפורט יותר?
-
- 5 תגובות
- 809 צפיות
-
-
בשבוע שעבר נתקלתי במשחק מהראשונים שקניתי... Jane's: (ATF) advanced tactical fighter התקנתי אותו על המחשב שלי (תחת windows xp sp1) אבל הוא לא רץ!!! הוא אומר לי שיש בעיות ושאין לא מספיק זיכרון להפעיל את המשחק!! למרות שבמחשב הישן (pentium 1) היו 32MB זיכרון!!! ועכשיו יש (Pentium 3 + 192mb)! האם בכלל יש אפשרות להריץ אותו??? תודה למגיבים... ימים טובים של נוסטלגיה
-
- 4 תגובות
- 809 צפיות
-
-
אני חייב את המשחק COLIN MACRAE RALLY 2 הורדתי אותו מקאזה גרסה של 178 מגה ואחרי שהוא מתקין והכל הבעיה היא שאיך שאני לוחץ על קובץ המשחק עם הקראק הוא מעלה לי חלון קטן שרשום בו: "settings configurtion to defaults" אחרי זה מסמנים אישור הוא מתחיל להעלות את המשחק וישר כותב שצריך להכניס דיסק... אני ניסיתי מגוון קרקים וזה לא יוצא לי... כל עזרה תתקבל בשמחה אם יש לכם מקום שממנו אני יכול להוריד את המשחק או שאתם יכולים לעזור לי בבעייה בבקשה תעזרו לי!!!!!!!
-
- 7 תגובות
- 809 צפיות
-
-
(המפרט שלי בצד) מריץ על WIN7, 64BIT. לא מצאתי גירסאת 64ביט למשחק (כמו שהיה בזמנו לCRYSIS). המפרט שלי הריץ CRYSIS על HIGH עם AAx4 בלי להתלונן, אבל MW2 הופך לעיתים לתצוגת שקופיות מזעזעת!!! (חשוב לציין, CRYSIS וMW הישן רצו על WINXP 32BIT, הWIN7 הינה התקנה חדשה). מישהו יודע? מכיר? HALP! ???
-
- 3 תגובות
- 809 צפיות
-
-
מישהוא שאל על מי רוצה להיות מייונר אז אני מציע לו להוריד את המשחק עוד פעם <המשחק הזה לא מופץ חינם ולכן הלינק נמחק. זאת אזהרה ראשונה ואחרונה.>
-
- 0 תגובות
- 809 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם מישהו יודע האם הוציאו פאץ כלשהו ל NBA LIVE 2006 שיתן לשנות את כל המקשים, כי כרגע מה שקורה זה שיש מקשים שמותאמים ל PS2 ואי אפשר להשתמש בהם במחשב, אי אפשר לעשות אלי אופ עם הקרש כי צריך מקש שבעצם לא קיים במקלדת כי הוא מותאם ל PS2 בכל מקרה בדרך כלל מוציאים כל שנה עידכון שנותן לשנות את כל המקשים, מישהו יודע אם יצא ? תודה
-
- 2 תגובות
- 809 צפיות
-
-
-
-
שלום. אני מחפש משחק שאינני יודע את שמו :\ במשחק ישנם שני שכנים שאחד מהם הוא השחקן והמטרה היא לעצבן את השכן שלך... המסך מחולק לשניי מסכים (אחד עליון והשני תחתון), נראה מאוד חמוד וכייפי. מישהו אולי ראה ? שמע ? יכול לעזור ?
-
- 2 תגובות
- 809 צפיות
-
-
מישהו יודע מתי PC: Age of Empires III: The WarChiefs Expansion Pack אמור להגיע? לחנויות בארץ?
-
- 2 תגובות
- 809 צפיות
-
-
נכנס ל - Options כדי לשנות את הרזולוציה לגבוהה יותר ומרוב חוכמתי[ ] (למרות שאני יודע ש - 1280x1024 הוא המקסימום אצלי) שתי על רזולוציה משהו1600x.. עכשיו כשאני נכנס למשחק יש מסך שחור ורשם לי במרכז שהתדר גבוה מדי או משהו כזה ושאני ינסה רזולוציות אחרות.. למישה יש רעיון מה לעשות..
-
- 5 תגובות
- 808 צפיות
-
-
שלום, שמעו משהו.. התקנתי את המשחק התחלתי לשחק וזה... וזה נראה לי דיי קל... אז מישהו יודע איפה אני בודק אם זה על "קל" או "קשה" אם אפשר בכלל... כי אני רוצה על הכי קשה... בבקשה זה דחוף... תודה..
-
- 5 תגובות
- 808 צפיות
-
-
שלום לכולם אם יהיה ביקוש נפתח טורניר. כל מי שרוצה שישרשום את האייסיקיו שלו ואת הקבוצה שהוא בחר. (דרך אגב אני צנצ'סטר יונייטד)
-
- 9 תגובות
- 808 צפיות
-
-
בחלק האחרון של המשחק act 5 מצאתי 4 "מכשירי ביות" ירוקים שפתחו אזור בונוס קיצר יש שם אדם שרוצה שאני ימצא לו את השירון שלו זה השירון של Iron Man שאספתי במשך כל המשחק? זה השירוין שהוא אמור לקבל ממני?
-
- 3 תגובות
- 808 צפיות
-
-
אני רוצה להקיים קרב 8 נגד 8 מה אתם אומרים? רק צריך תאריך ותירשמו פה כי מת לשחק קרב. איציק:155302208
-
- 3 תגובות
- 808 צפיות
-
-
קודם כל, אני מתקין את המשחק, אך ורק כדי לבדוק, עד כמה הוא גרוע... אני יודע שהוא גרוע אני פשוט רוצה לראות... אחרי שהבהרתי את זה ניגש לבעיה... אוקי אז פעלתי לפי הפעולות שכתובות בתקיית הפאטץ' והגעתי למסך של בחירת האפשרויות: לשחק במשחק, לבחור התקנה, ועוד שניים.. בקיצור, ניסיתי לבחור התקנה (הרי המשחק לא מותקן), והוא נותן לי שגיאה: Installation cannot be customized after game installation has been initiated. אז ניסיתי את האפשרות הראשונה, של לשחק, ושוב עולה לי שגיאה: {לא נמצאה נקודת כניסה} לא היתה אפשרות לאתר את נקודת הכניסה RegGetValueA של ההליך בספריית הקישור הדינאמי ADVAPI32. בקיצור, מישהו מכיר? יש פפיתרון? נ.ב ראיתי שמשהו כתב על זה, אפילו בעמוד הזה, אבל לא ניתנה לו תשובה, ול…
-
- 2 תגובות
- 808 צפיות
-
-
אצלי נפל הסטים אני לא יכול לעשות כלום גם אצל כל החברים שלי נפל גם לכם נפל?? מתברר שבכל העולם זה ככה http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=684843 כבר 20 דקות
-
- 7 תגובות
- 808 צפיות
-
-
זאתי תקופה שהם היו צריכים כבר להוציא תמונות של המשחק החדש או לכתוב משהו יש למישהו מושג מה קורה עם זה?
-
- 3 תגובות
- 808 צפיות
-


