משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
מישהו אולי שמע משהו על אי-הקופים 5 (מתי יצא ואם בכלל?)
-
- 0 תגובות
- 810 צפיות
-
-
בתי ראתה אצל חברות את SIMS3 ומאז מבקשת ש"אקנה" לה אותו. כל ניסיונה בתחום מסתכם בקצת MOGOBE וכמובן WEBKINZ המקולל. מתוך דאגה כנה לרגשותיה הרכים - מה צפוי לה ברחבי SIMS3 מניסיונכם? האם לאשר או להחרים? יש לדבר הזה מולטי? כי אין לי כל כוונה לאפשר זאת, לפחות לא בהתחלה. תודה.
-
- 3 תגובות
- 810 צפיות
-
-
שלום לכם! יש לי בעיית איטיות עם המשחק PES 3... התקנתי את המשחק והוא עובד לי לאט! המחשב שלי עומד בכל הדרישות! וניסיתי גם להעלות רזולוצייה וגם להוריד רזולוציה ושום דבר לא עזר! מישהו ידוע איך ניתן לסדר את הבעייה הזאת? תודה מראש! נ.ב: המפרט שלי: amd 2000 512 ddr ge force 4 ti 4200
-
- 7 תגובות
- 810 צפיות
-
-
זה משחק מולטיפלייר ברשת שמורידים למחשב (לא און ליין) בדו מימד מהצד בסגנון אנשי מקל עם נשקים כמו קלצ'ניקוב, רובה רימונים, רובה צלפים וכו'.. מישהו מכיר את השם של המשחק ? מצטער על הפוסט בפורום הלא נכון, מנהלים אתם יכולים להעביר
-
- 3 תגובות
- 810 צפיות
-
-
שלום, אני בטוח שכולכם מכירים את המשחק הישראלי BALLERIUM שנקלע לקשיים כספיים בעת פיתוחו. צוות המפתחים צריכים עזרה בעניינים כמו שרתים למשחק, באנרים וכו'. תיכנסו לאתר www.ballerium.com לעוד אינפורמציה. תודה רבה לכל מי שיעזור. ד.א. אני BETATESTER שם.
-
- 0 תגובות
- 810 צפיות
-
-
מישהו מוכן להסביר לי על המשחק PROJECT ENTROPIA? לפי מה שהבנתי זה משחק רשת המוני שמתצע בו סחר בחפצים ונדלן בכסף אמיתי, יש היום 180 אלף שחקנים והעולם הזה קיים מאז 1995 (!!). השבוע נקנה שם אי ב 25K דולר ( ), שהם רבע מליון דולר במשחק. אני מוריד עכשיו את המשחק מהאתר שלהם (שעתיים על 90KB/S). אני לא מבין מה בדיוק המטרה במשחק, והאם אפשר לשחק בלי כסף בעולם הזה. אם מישהו מכיר את המשחק אז בבקשה שיסביר קצת. תודה.
-
- 6 תגובות
- 810 צפיות
-
-
מתרבים הסימנים שיוכרז משחק חדש בתערוכת BlizzCon באוגוסט. http://www.blizzard.com/blizzcon07/ הם לא אומרים "new game starcraft 2" אלא "an upcoming game" מה שרומז שזה משחק שלא הוכרז עד עכשיו. אז.. הרחבה שניה לWOW? Diablo 3? your guess is as good as mine.. damn blizzard and their secrets!
-
- 8 תגובות
- 810 צפיות
-
-
אני מנסה לשחק ברשת, מכניס אימייל וססמא ולוחץ LOGIN, הוא אומר לי שיש גרסה חדשה. לחצתי שיתקין, אבל אחרי כמה זמן המסך ניהיה שחור ולא ראו כלום חוץ מהסמן של העכבר. הורדתי את הפאטץ' מהאתר, אבל המשחק עדיין אומר שאני צריך להתקין את הפאטץ' הזה
-
- 3 תגובות
- 810 צפיות
-
-
איך עוברים את השלב עם הזחילה ביער? כבר השתגעתי :jump1:
-
- 6 תגובות
- 809 צפיות
-
-
יש לי את המשחק על המחשב , המלא והוא עובד ואני משחק ב-SINGLE PLAYER כל מה שחסר לי זה ה-CD-KEY של באטלנט השאלה שלי כזאת -תקנו אותי אם אני טועה - הסידיקיי של באטלנט נמצא גם במארז של DIABLO 2 וגם ב-DIABLO 2 LOD. כל אחד מהם עולה לי 46 שקל , השאלה היא - אם אני קונה רק אחד מהם - בשביל הסידיקיי - אני אוכל לשחק? כי יש לי את המשחק מותקן על המחשב ועובד פיקס - רק בלי מולטיפלייר תקנו אותי אם אני טועה - בשביל לשחק ברשת ב-DIABLO 2 (בלי ההרחבה) אני אשתמש ב-CDKEY שאני מקבל בתוך הדיסק של DIABLO 2 ואם אני רוצה לשחק ב-DIABLO 2 LOD אני שם את הקוד שאני מקבל ב-LOD. בבקשה תגובות - ותודה על הקדשת הזמן חברים , עזרתם המון
-
- 4 תגובות
- 809 צפיות
-
-
לינק להורדה: http://pod.icast.co.il/4445a8d8-67ce-4537-8f78-9509d486f84b.icast.mp3 שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 4 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. מה העניינות סאטלות? יש משהו שתמיד רצינו לשאול את ההלגאסט: "תגידו, העיניים האדומות זה מעייפות?" כן, לוני כבר שיחק בקילזון 3, וכן, הוא סיים את האמאמא שלו ונהנה מכל רגע, לפרק הזה מצורפת חינם סקירה מלאה למשחק המדובר של השנה. בנוסף יש לנו ביקרות על משחקים ודמואים נוספים (The Shoot ,Lucidity, Stacking), הרבה חדשות (ה-PSN הישראלי, סוני מאיימת בבאנים, מפות הרחבה ל-HALO, אינפאמוס 2 ועוד...), פינה נוספת של המלצות סרטים ו-Flickchart (מאחר וקיבלנו ביקורות שוות בעד ונגד אנחנו מעלים סקר לאתר - http://fanboys.co.il -…
-
- 0 תגובות
- 809 צפיות
-
-
ftp://3dgamers.in-span.net/pub/3dgamers5 /g ames/americasarmy/aao_patch_200to210.exe use flashget )this is a patch ,no full version) enjoy
-
- 1 תגובה
- 809 צפיות
-
-
כמו שכתוב בכותרת... אני רוצה לקנות CDKAY והמחירים של המפתחות הרוסיים פשוט ברצפה O_O
-
- 1 תגובה
- 809 צפיות
-
-
http://en.wikipedia.org/wiki/LHX_Attack_Chopper http://www.old-games.org/games/lhx אחד המשחקים החרושים שלי בתור ילד עובד טוב מאוד ב XP בויסטה צריך לאפשר ל CMD להיות FULL SCREEN עדיף להשתמש בכרטיס קול אונבורד כי היו לי בעיות עם הכרטיס קול ה PCI שלי . יש לי בעיה אני זוכר למשל שהאפאצי היה מגיע ל 200 קמ"ש אבל אני מצליח להגיע רק ל 160 אני זוכר שצריך להדליק מבער אחורי בשביל זה אבל עם איזה כפתור ? לא מצאתי את הכפתור הזה .
-
- 1 תגובה
- 809 צפיות
-
-
אוקי, דוד שלי קנה לי את המשחקים זו טייקון 2 ורולר קוסטר טייקון 3, בכל מקרה, יש לי בהם לאגים תמיד אחרי שאנ ימחתיל להתקדם קצת במשחק, וזה בגלל שעבדו עלי וקניתי ג'י פורס 5200, רציתי לשאול שאלה שקשורה ללאגים, ושאלה שקשורה לזו טייקון 2...: אם אני משדרג את הכרטיס מסך לג'י פורס 5700 256 מגה יהיהו לי לאגים במשחקים האלה? ולזו טייקון, אני משחק במשחק שאני מחתיל עם אין סוף כסף (אנלימיטד), קיצר יש חיות במשחק כרגיל, אבל אין הרבה, רציתי שלאול אם אפשר לגלות חיות, או שבאמת יש איזה רק 20 חיות?
-
- 1 תגובה
- 809 צפיות
-
-
-
מחפש הורדה של משחק ישן בשם Screamer 4X4 חיפוש בגוגל ובאתרי הורדות העלה רק דמו וגם זה לא יורד . מישהוא יכול לעזור לי בבקשה??? :kopfpatsch:
-
- 1 תגובה
- 809 צפיות
-
-
שלום! שיחקתי במשחק כמה שעות ולאחר מכן לחצתי על יציאה מהמשחק ופתאום הוא רשם לי שהוא לא מגיב זה קורה לי פעם שנייה בפעם הראשונה ניסיתי להעביר את הסרטון באמצע המשחק ולחצתי כמה פעמים על העכבר ועל מקש enter ורווח במקלדת ופתאום הוא לא הגיב מה הסיבה לתופעות הללו? ???
-
- 0 תגובות
- 809 צפיות
-
-
שלום! אומרים שמשחקים שפועלים על דיירקס 10 אמורים לרוץ יותר מהר מאשר משחקים שפועלים בדיירקס 9...עכשיו,אם למשל יש לי כרטיס מסך תומך דיירקס 10 ואני ישחק בקרייסיס אז המשחק ירוץ יותר מהר כשהוא על הגדרות של דיירקס 10 מאשר כשהוא על הגדרות של דיירקס 9(אע"פ שהוא יראה פחות טוב מן הסתם...)?
-
- 7 תגובות
- 809 צפיות
-
-
מישהו מכיר את המישחק הזה ? לאיזה סוג של מישחק הוא נחשב ? איך הוא לדעתכם ? יש לו מישחק המשך ?
-
- 4 תגובות
- 809 צפיות
-
-
יצא הדמו של המשחק הזה, שאמור להיות בכלל לא רע, משתמש במנוע של FEAR, ומשלב אלמנטים של אימה. הנה לינק: http://www.fileshack.com/file.x?fid=8610 בכל מקרה התקנתי את הדמו, הכל טוב ויפה רק שאין סאונד בכלל, ולא משנה מה שעשיתי ואיך ששיחקתי עם המאפיינים של הסאונד לא הצלחתי לגרום לו לפעול. גם לכם יש את הבעיה הזאתי או לפחות פתרון לה?
-
- 4 תגובות
- 809 צפיות
-
-
שלום מה מצב?? טוב אז ככה נזכרתי היום במשחק ישן שקצת מזכיר את WORMS אבל ממש ישן זה לשני שחקנים וזה בתוך אדמה או משהו כזה תודה
-
- 8 תגובות
- 809 צפיות
-
-
amd athlon xp-m 1900+ mmx 3now 1 6ghz 512 mb ram geforce fx 5200 פעם הורדתי את הדמו והוא עבד בסדר
-
- 2 תגובות
- 809 צפיות
-
-
האם משחקים חדשים תומכים ב-SURROUND של 7.1 ,או שזה סתם גימיק מסחרי נוסף, ואין שיפור לעומת 5.1 ? במילים אחרות האם לדעתכם יש טעם לרכוש RECIVER שתומך ב-7.1 או שזה סתם ביזבוז כסף שלא יתן לי שום שיפור משמעותי לעומת 5.1 ? האם בכלל האוזן האנושית של האדם הממוצע מסוגלת בכלל להרגיש בהבדל הזה של תוספת 2 ערוצים (לעומת 5.1 )?
-
- 2 תגובות
- 809 צפיות
-
-
משחק הפעולה הפרהיסטורי של יוביסופט מגיע בשבוע הבא, והטריילר החדש שלו מציג את הנשקים שיעמדו לרשותכם Far Cry Primal הוא אחד המשחקים המסקרנים ביותר של שנת 2016 מבחינתנו, ולא קשה להבין למה – אחרי הכל, לא בכל יום אנחנו רואים מותג מוכר מחברה גדולה שעושה שינוי משמעותי כל כך, וקופץ מהעולם המודרני אל ימי קדם, לתקופה שרואים וחווים לעיתים נדירות בלבד ביקום הגיימינג. אם לא תהיה דחייה של הדקה ה-91, המשחק החדש עתיד להגיע לקונסולות ה-Xbox One וה-PlayStation 4 בעוד שבוע בדיוק, ב-23 בפברואר – ואל פלטפורמת ה-Uplay של המפיצה יוביסופט במחשבים האישיים בעוד שבועיים, ב-1 במרץ 2016. עד שזה יקרה, היוצרים דואגים לשמור על רמת העניין שלנו עם סרטון משחקיות עדכני, שמציג ומסביר על …
-
- 0 תגובות
- 809 צפיות
-


