משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
יש לכם פה בעיות רציניות בסך הכול ביקשתי עזרה במשחק ונועלים לי את הפורום אין לי מושג למה בסך הכול רציתי עזרה
-
- 4 תגובות
- 811 צפיות
-
-
אני רוצה המלצה למשחק בסגנון הכי קרוב ל Age of Mythology רק חדש יותר.. נמאס לי לשחק ב Age of Mythology כבר חרשתי עליו,אבל מה..הוא משחק לפנים ממש נחמד,פשוט,מהנה,הרבה יותר טוב מהרבה משחקי אסטרטגיה שיצאו בשנים האחרונות.
-
- 1 תגובה
- 811 צפיות
-
-
היי אני עם דרייברים של 81.98 לכרטיס מסך יכול להיות שזו הבעיה ? או שיש משהו אחר ... יש עוד מישהוא שזה קרה לו ? תודה
-
- 2 תגובות
- 811 צפיות
-
-
היי כמה שאני לא מחפש, נראה כאילו יש הגבלות בארץ על קניית משחקים יותר ממה שיש על סמים (יותר קל לקנות סמים ONLINE או פורנו או כל דבר אחר, מאשר לקנות משחקים) כל אתר שאני מנסה, חוץ מלארה"ב וקנדה, מסרבים בתוקף למכור לישראל יש למישהו פתרונות? אתרים שכן מוכרים משחקים ככה שאוכל להוריד ONLINE ?
-
- 2 תגובות
- 811 צפיות
-
-
שלום.. יש לי COD4 ורציתי לשחק עם חבר שלי באינטרנט. הוא נכנס לשרת מסויים ואמר לי להיכנס, אני מנסה ואז זה אומר לי את זה: "The server is for low ping players only". ובדקתי ויש לי שם בערך 300 פינג. עכשיו מה הבעיה, שכל הסרברים שלי ככה! זה מ-200 עד ל-450!!! ואצל חבר שלי זה בערך 125, והוא משחק חלק... וגם ב-BF2 זה מעצבן כי אני יכול ללכת ולירות על מישהו שנה פתאום הוא הורג אותי בירייה, ואני בודק ויש לו 15 פינג... יש לציין שאני בנטוויז'ן עם תשתית בזק. גם לכם יש את הפינגים האלה? א רק אלה מנטוויז'ן? תודה על התשובות...
-
- 2 תגובות
- 811 צפיות
-
-
-
סביבת המציאות המדומה החדשה בחלונות 10 זוכה לדחיפה משמעותית של יכולות הגיימינג שלה, תודות לשיתוף פעולה עם פלטפורמת ה-Steam לכתבה
-
- 0 תגובות
- 811 צפיות
- 1 follower
-
-
החופש חרשתי על הרבה משחקים אז בקיצור בבקשה תביאו לי המלצות למשחקים שיש ואולי לא ייצא לי לשחק בהם לא אכפת לי מאיזה סוג העיקר שיהיה כיף לשחק בו ושתיהיה גרפיקה טובה
-
- 7 תגובות
- 811 צפיות
-
-
חברה, התקנתי את המשחק Turok Evolution אבל אחרי כל ההתקנה (המשעממת במיוחד), אני מנסה להפעיל את המשחק ומקבל את ההודעה הזו: The application requiers functionality that is not avalible on your Direct3D hardware accelerator. The application will now exit. זאת ההודעה, אני משתגע, לא יודע למה זה לא עובד... הורדתי דרייבר חדש לפני חודשיים לg-force mx 440 שלי, וגם זה לא עובד... יש לכם רעיון? בתודה מראש. קובי.
-
- 2 תגובות
- 811 צפיות
-
-
שלום לכולם הורדתי את המשחק דרך STEAM והורדתי את HL2 ואת COUNTER STRIKE SOURCE וה SOURCE ממש יפה... אז ניסיתי להוריד גם את COUNTER STRIKE הרגיל שיש בהורדות וגיליתי שזה המשחק מלפי 30 שנה ( התוספת של HL1 ) אז רציתי לשאול מה מהרשימה הזאת מבוסס על HL2 ולא על HL הישן ? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 5 תגובות
- 811 צפיות
-
-
my first mobile game made by unity iphone: https://itunes.apple.com/us/app/aa-countdown/id1314223584?ls=1&mt=8 android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mr.AACountDown
-
- 0 תגובות
- 811 צפיות
-
-
אני לא מצליח לזוז עם המקלדת אבא אפשרל הזיז את העכבר מה הבעייה? האם update יעזור?
-
- 2 תגובות
- 811 צפיות
-
-
שלום מקווה שזה המקום הנכון. בשלב מסוים במשחק Singularity נתקעתי ואינני יודע איך להמשיך משם הוספתי סרטון שיתאר את המקום בו נתקעתי: תודה רבה לכל מי שיעזור
-
- 2 תגובות
- 811 צפיות
-
-
אני משחק במשחק הזה , הכל טוב ויפה אחרי כמה דקות משחק האנשים פשוט נעלמים ,ומה שנשאר זה רק הבגדים שלהם כל מה שרואים זה בגדים זזים,בלי גוף . מישהו נתקל בתופעה ? הדרייברים של הכרטיס מסך הם 41.09 צירפתי תמונה כדי שתראו
-
- 4 תגובות
- 811 צפיות
-
-
משחק אימה אינדי חדש בפיתוח אתם כשחקנים נכנסים לנעליים של עיתונאי במטרה למצוא מספר קלטות ביער נטוש... כרגע יש 3 פרקים וכנראה שיתווספו עוד בהמשך. תנסו אולי תאהבו
-
- 0 תגובות
- 810 צפיות
-
-
כל מה שצריך לעשות להיכנס לפה: http://www.fileplanet.com/betacenter/swat4/ למלות את הפרטים ולקבל CD-KEY וזאת בתנאי שיש לכם חשבון ב- FILEPLANET אם לא אז פשוט תפתחו אחד זה חינם! אני עכשיו מחכה להתחלת ההורדה שלי לצערי למי שיש את החשבון החינמי צריך לחכות עד ששרתי ה-PUBLIC יתפנו
-
- 1 תגובה
- 810 צפיות
-
-
איך עושים שהכוונת לא תגדל ??? icq 161371997 תודה NucleaR-StrikE :AR15:
-
- 4 תגובות
- 810 צפיות
-
-
אז ככה אהתקנתי והכל..כש אני מנסה להתחבר לשרת,ניסיתי הרבה מאוד שרתים... זה כותב:"could not connect to all players" מה זה ואיך אני פותר את זה? :'( דרך אגב למה אי אפשר לשים את ה TEXTURES על HIGH?
-
- 7 תגובות
- 810 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק הכל טוב ויפה כרטיס מסך HD4850 שלב ראשון שיחקתי הכל היה טוב ואז בשלב 2 שזה עושה LOAD לשלב (השלב עם המטוס שמתרסק) זה נתקע בטעינה וקורס.. ניסיתי להתקין דרייבר חדש לכרטיס מסך ועכשיו בכלל קורס בכל השלבים... וגם יש לי עיוותים מוזרים כאלה.. מה אפשר לעשות למה זה קורס APPCRASH וינדוס ויסטה 32.
-
- 1 תגובה
- 810 צפיות
-
-
כשאני מנסה להתקין את ה PATCH של VC זה כותב לי את הודעת השגיאה. האם צריך מישחק מקורי כדאי לשחק באינטרנט?
-
- 3 תגובות
- 810 צפיות
-
-
אף כרטיס מסך שזמין בשוק אינו מסוגל לספק חוויית משחק איכותית ויציבה בכותר התפקידים המלהיב החדש - לפחות במצבו הטכני הנוכחילכתבה
-
- 0 תגובות
- 810 צפיות
- 1 follower
-
-
תודה לכל המצביעים תודה על התמיכה
-
- 10 תגובות
- 810 צפיות
-
-
מישהו כבר שיחק ויכול להגיד איך המשחק? מה השיפורים? אני מתכוון לקנות אותו בדיוק כמו שקניתי את הירוס 4 הרגיל... (לא צוחק, משחק מצוין!) :AR15:
-
- 0 תגובות
- 810 צפיות
-
-
http://gameboyspodcast.wordpress.com/ (כנסו לבלוג כדאי לשמוע את הפרק) מה קורה מאזינים? אנחנו מצטערים מאוד על השיבוש בלוח הזמנים שלנו בשבועיים האחרונים,היו כמה בעיות,חלק מהן טכניות. אנחנו משחררים את הפרק הזה באיחור גדול,אבל היי,עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא מה שיחקנו השבוע? שלושתנו על Max Payne 3 דניאל – קצת Lord of The Rings:War in The North חדשות סכסוך בין מיקרוסופט ומוטורולה עשוי להביא להסרתה של קונסולת האקס-בוקס מהמדפים יוביסופט מדברת על E3 2012 בתחילת השבוע חשפה חברת סטארט-אפ לא מוכרת בשם Leap Motion חיישן תנועה חדש Diablo 3 יוצא בהשקה מוצלחת ומתוקשרת מאוד,מוכר 3.5 מיליון יחידות ביממה הראשונה,וגם Max Payne 3 מצליח לא רע סרטון השבוע מקס פיין 3 מגוף ראשון ואתם קובעים מה ק…
-
- 0 תגובות
- 810 צפיות
-
-
איך אני מוכר שחקנים בפיפא 2007 בלי מנג'ר יש דרך לעשות את זה כול העוזר מבורך ;D
-
- 1 תגובה
- 810 צפיות
-


