עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by SpiritKnight,

    אני מעוניין להתחיל לשחק במשחק מחדש ויש ברשותי את כל הדיסקים חוץ מהשני שהלך לאיבוד. האם יש פה מישהו שיש לו את המשחק(ואיתו את הדיסק השני ) ויכול לשלוח לי את זה באחד הלילות דרך MSN\ICQ? אני אעריך את זה מאוד! תודה,

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. דבר ראשון שאני משחק סאן אנדראס אני בוחר את הרזולוציה הטבעית של ה LCD והכל סבבה, אבל מה... אני רואה כזה משהו מעצבן פסים כאלה כמו שמסתכלים על אספלד רותח (כביש ביום קיץ חם), מה זה החרא הזה איך מבטלים תגועל נפש הזה, זה מפריע בטירוף!! דבר שני זה שהתקנתי את הONLINE של MTA לסאן אנדראס, וכל מה שאני רואה שם זה מרוצים שאי אפשר לצאת מהאופנוע\מטוס מהם, לא דדמץ או משחק חופשי כמו שיש ב MTA של וויס סיטי... איך בכל זאת יש אולי אפשרות לשחק דד מץ גם בסאן אנדראס???? תודה! (:

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by dragon772,

    איך בודקים בזמן משחק את ה fps?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by eladbu,

    יש לי אפשרות לקנות את ה xbox 360 במחיר של 3000 שח כולל הכל האם זה כדאי והאם יש מספיק משחקים או שקיים ציפ לקונסולה?

    • 5 תגובות
    • 788 צפיות
  5. אני הגעתי לסוף שלב 10 איפה שאני צריך להחיות שם את האיש (CPR) והוא החליט לא לעבוד לי והוא תוקע את המחשב ואז לאחר כמה שניות המסך לא מקבל נתונים (יש הודעה כזאת במסך) וזה קורה רק שם למישהוא יש פיתרון

    • 2 תגובות
    • 632 צפיות
  6. Started by tronado,

    המשחק עולה כמעט תמיד אבל כשאני מנסה להכנס למשימה הוא מתחיל לטעון אותה ובאמצע הוא מודיע לי שיש בעיה עם הDIRECTX ויוצא מהמשחק

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  7. אנשים שקוראים לאנשים שקונים משחקים פראיירים, צריכים להתלות מהבייצים. צביעות לשמה, אם זה לא שווה את הכסף שלך, זה לא צריך להיות שווה את הזמן שלך. ואם זה כן שווה את הזמן שלך, אתה צריך להיות מודע שלכל דבר יש מחיר.

    • 227 תגובות
    • 19.9k צפיות
  8. Started by D-Viper,

    יש משחק דוס שאני לא זוכר את שמו, אבל אני זוכר מה בערך היה אפשר לעשות בו, אז תגידו לי אם אתם מכירים, ואם כן איך קוראים לו ומאיפה אפשר להשיג אותו: במשחק הזה בונים כל מיני מכונות כאלה בסגנון דומינו ראלי, כלומר, לוחקים למשל כדור שיתגלגל לאיזה מקום שיפעיל מאוורר שיזיז משהו שימשוך חבל שיצית תותח שירה את התותח ויקלע למטרה (משהו בסגנון הזה). אז אם אתם מכירים בבקשה תגידו לי איך קוראים לזה ומאיפה אפשר להשיג? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 630 צפיות
  9. http://img396.imageshack.us/my.php?image=untitled4rt.jpg http://img324.imageshack.us/my.php?image=untitled1pp.jpg ההוא נועל ת'דלת ואין לאן ללכת לא הבנתי מה צריך לעשות עם המנוף והצוללת

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  10. Started by Sheetrit,

    אז ככה... יש לי את המשחק כבר די הרבה זמן (מקורי כמובן) היה לי את הבעיה של המסך השחור בהתחלה וסידרתי אותה (עם הריפרשלוק) עכשיו אחרי תקופה שלא שיחקתי אני בא להיכנס למשחק וזה עושה את אותה הבעיה ,ואין לי כל תוכנת refreshLock על המחשב הורדתי אחת כדי לבדוק שההגדרות על default והן אכן כך, נכנסתי למשחק שוב אותה בעיה גם אחרי שמחקתי את התוכנת ריפרשלוק מה עושים?!?!

    • 6 תגובות
    • 758 צפיות
  11. Started by the godfather,

    איך אני משנה את ההגדרות ליפני שאני נכנס למשחק????

    • 0 תגובות
    • 505 צפיות
  12. Started by BEN903,

    שיחקתי עכשיו בדמו של בלאיזינג אנגלס וזה משחק פצצה :yelclap: אני מחפש משחקים בסגנון מלחמת העולם השנייה אבל אם גרפיקה טובה אפשר גם עתידני אם יש

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by erap129,

    אוקיי שקיבלתי את המחשק הרצתי אותו וראיתי שזה בלתי אפשרי לשחק בו (הייתי על 4 FPS בערך) ויש לי FX5200 P4 2.8 512 DDR400 ואז הורדתי את OLDBLIVION (התוכנה שמאפשרת לכרטיסים כמו GF3, שלי וכו' להריץ את המשחק) הרצתי את התוכנה על ההגדרות הכי נמוכות שהתוכנה איפשרה וראיתי ירידה ענקית בגראפיקה אבל המשחק עדיין פועל על 5 FPS. ואני מריץ משחקים כמו HALF LIFE 2 על הגדרות סבירות בלי בעיה על 30 FPS ולמה המשחק הזה שעם OLDBLIVION יש לו גראפיקה גרועה מHL2 בהרבה לא רץ לי כמו שצריך? ועדכנתי דרייברים זאת לא הבעיה

    • 9 תגובות
    • 744 צפיות
  14. WOW realm transfer details unveiled http://www.gamespot.com/news/6153087.html רוצים להעביר דמות לrealm אחר? אין בעיה, רק תשלמו 25$ ותזכרו שאתם לא יכולים להעביר את כל הזהב של הדמות שלכם. אין גבול לבושה.

    • 32 תגובות
    • 2.9k צפיות
  15. Started by aviv512,

    לפי מה שהבנתי זה משחק ש EA מתכוונים להוציא השנה (2006), המשחק די מזכיר את באטלפילד 2 אך מתרחש בעתיד , ראיתי גם שיש מוד חדש ששמו the titen mod!!! נראה אדירררר בניגוד למוד הרגיל שכולנו מכירים ה conquest , צריך להשתלט על בסיסים שכל כמה דקות יורים טילים נגיד הטיטן שלך ולפי מה שהבנתי אחרי שמציליחים לחדור דרך השכבת מגן של הטיטן ניתן להרוס אותו על ידי השמדת הכור , לי נראה פשוט מדהים אני 99 אחוז קונה את המשחק, מה אתם אומרים אם אתם לא כלכך יודעים במה מדובר צפו בסרטון ראיון מהאתר של גיימספוט -(Battlefield 2142 E3 2006 Stage-Show Demonstration) הנה קישור - http://www.gamespot.com/pc/action/battlefield2142/media.html תהנו!!! :cool2: 8)

    • 3 תגובות
    • 717 צפיות
  16. האם יש סרבר PVE שיש בו אוכלוסיה גדולה מאוד של שחקני הורד? כרגע אני באליינס בסילברמון יש לי פלאשבקים כל הזמן וזה גורם לי להתגעגע להורד אבל יש בעיה בשרת סילברמון אוכלוסיית השחקנים בהורד מאוד מאוד קטנה ותמיד אין הרבה שחקנים שירצו לעשות את הקווסט או הדבר או מה שלא יהיה כמות החפצים בAH מאוד פיצית, בקושי יש נשקים טובים במחירים טובים אולי אי פעם במיליון שנה היחס שחקנים בין הורד לאליינס שם זה 1הורד ל3.5 אליינס שזה מטורף וגם בקושי בהורד שם יש איזה 2-3 גילדות רציניות שעושות ריידס ועם תנאי קבלה מטורפים ואנשים מפגרים וילדותיים שמתווכחים על כל דבר אז מה שאני מחפש סרבר PVE עם הורד שיש לו מלא מלא חפצים בAH כל הזמן ומלא שחקני הורד אם אפשר הפוך מהמצב בסילברמון שלהורד יהיה יחס גדול יותר וה…

    • 2 תגובות
    • 535 צפיות
  17. Started by razoli,

    כל פעם שאני לוחץ על מקש ימני בעכבר לכוון את הנשק/ כש אני נכנס לרכב במצב חצוני (זווית צפיה של נהיגה) הוא כל הזמן מסתובב מישהוא קרה לו? או יודע למה ואיך לפתור??

    • 1 תגובה
    • 879 צפיות
  18. http://megagames.com/news/html/movies/nfscarbon-teasertrailer.shtml

    • 8 תגובות
    • 771 צפיות
  19. Started by Ghosthunter,

    חלק משרתי המשחקים עברו לGAMESPY, חלק שארו אצל MS.

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  20. Started by Asafalfa,

    טוב לכל החולים אז חזרתי שוב למשחק ביגלל השיעמום בחפשש ... בקיצור אז ככה אני עובד עכשיו על ASSASSIN HC ואני חייב חייב עזרה... יש לי 10 נקודות על ה SKILL שלא הכנסתי עדיין מהסיבה שאני לא יודע עדיין מה אני עושה אותה .... עכשיו יש כמה אסטרטגיות אז אחד זה לעשות SHADOW , Claw Mastery MAX , venom max ... עכשיו למה ! טוב בדרך כלל ההSHADOW משתמש באותו SKILL שאני משתמש ו MAX VENOM זה רעל ... פשוט הרעל בדרגה גבוה יכול להוריד הרבה... עכשיו אני חושב בעיקר על רמת HELL איך ליהיות כמה שיותר רחוק מהסכנה !... עכשיו כמובן שיש את ה BLOCKING max CLAW MASTER ופיניקס שיכול לתת עבודה לא רעה אבל אז זה אומר שאני צריך להילחם אחד מול השני בברמה כמו HELL יש הרבה יצורים שיש להם KNOCK BACK וקסמים כאלה…

    • 3 תגובות
    • 733 צפיות
  21. Started by DXT,

    אם בפורום פה יש שחקני מאדן אז תגיבו פה שנוכל לארגן משחקים ביננו מדי פעם, ואם יהיו הרבה אולי גם לעשות ליגה (תלוי בהיענות כמובן). אני בכל מקרה משחק מאדן מ- 2004. כרגע בעונה שלישית עם האטלנטה פלקונס במאדן 2006. עונה ראשונה: זכייה בסופרבול עונה שניה: מקום שני ב- NFL (הפסדתי לאינדיאנפוליס קולטס) כרגע ב- off season של העונה השלישית וקצת בפיגור תקציבי... ;D

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by HiperPsY,

    http://megagames.com/news/html/pc/gtaivimageahoax.shtml

    • 18 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. http://www.businessweek.com/innovate/content/jun2006/id20060622_036076.htm?chan=tc?campaign_id=rss_tech

    • 9 תגובות
    • 750 צפיות
  24. Started by redti,

    אהלן שבת שלום, יש לי פיפא 2006 מקורי לא חושב שזה משנה בעניין שלי.. אני רוצה לשחק משחק מכוון כלומר direct ip נגד חבר אך האי פי שמופיע לי הוא 192.1.100.168 משהו כזה.. זה האיפי של הרשת שלי מסוג d-link רציתי לדעת אם אפשר בעקיפין להוריד איכשהו את החסימה של הרשת בלי לנתק אותה ושיופיע לי האי פי האמיתי שלי ואז אני גם כנראה אוכל לשחק עם חברי ?

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  25. Started by hardware maniac,

    שלום,התקנתי את המשחק(גם הרגיל הוא אמיתי וגם חבילת ההרחבה נקנתה בכסף) ולאחר ההתקנה המשחק אינו עולה[שניהם].ההתקנה עוברת חלק בשניהם. ניתן לציין שזהו מחשב חדש שעליו לא עובד המשחק ועל הישן שלי הוא עבד. המחשב הישן שלי: P4 2.6 512RAM GeForce5700FX *את החדש אתם יכולם לראות בצד במפרט. אני חושש שזה נובע מהמעבד 3800 כפול הליבה שלי אך איני בטוח כלל. אשמח לעזרה.תודה מראש לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 993 צפיות

דיונים חדשים בפורומים