עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. כלומר מה שנקרא - Dual Screen ? ואם כן, מישהו יודע איך מפעילים את האפשרות? תודה HF

    • 5 תגובות
    • 817 צפיות
  2. Started by ag43,

    מחפש משחקים עם סגנון לחימה כמו המשחקים לעיל. אשמח להמלצות. עריכה: למחשב שבמפרט בצד (כלומר לא משחקים מהשנה-שנתיים האחרונות)

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  3. :yelclap: :yelclap: Street Fighter IV !!! למחשב!! הייתם מאמינים? כי אני לא! קראתי היום שCapcom חושפת באופן רשמי את הידיעה המשמחת ! המשחק שכולנו חיכנו לו - הלהיט של משחקי המכות שחוזר אחרי הרבה שנים , והפעם באופן מאוד מפתיע ומשמח לגרסת המחשב האישי (בנוסף לPS3, ול XBOX 360) זאת היא ההודעה הרשמית ! : http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=189749&skip=yes

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  4. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/lord-fallen-%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%a1%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%a6%d7%9c%d7%97%d7%94-%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%9f-%d7%a0%d7%95%d7%a1%d7%a3-%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%9a/

    • 0 תגובות
    • 817 צפיות
  5. Started by TimoTy,

    טוב ניסיתי לשנות רזולוציה וחבר יצא לי באמצע...... ועכשיו אני נכנס ויש לי מסך שחור יש איזושהי דרך לשנות את הרזזולוציה מבחוץ?? תודה

  6. Started by Domovoi,

    איך אני מפעיל HDR+AA ב FAR CRY? התקנתי את ה PATCH 1.33 ויש לי X1800XT :]

    • 9 תגובות
    • 817 צפיות
  7. Started by moshe_ha,

    יש לי תמשחק ובקיצור אני עושה מצב SKIRIMSH ואז אני פשוט לא יודע איך בונים דברים או איך לוקחים זהב או כסף...מישהוא יכול להסביר לי? הנה תמונה: http://planet.nana.co.il/moshefiles123/untitled.JPG תודה! כאילו רק אם מישהו יכול להגיד איך מתחילים לקחת כסף ובונים בנין ראשי....תודה!

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  8. Started by אלון פ2,

    שלום לכולם, אני מחפש משחקי סימולטורים טובים. גרפיקה טובה, אווירה טובה, והכי חשוב: משחקיות טובה. שיחקתי עכשיו בAces High 2 וזה נראה ממבט ראשון מצויין, אבל הכול שם מבולגן וקשה לחדשים להתמצא, אז בינתיים זאת לא נראת אופציה. אני מחפש גם יש מולטי טוב, זה גם חשוב לי מאוד. תודה לעוזרים! אלון

    • 4 תגובות
    • 817 צפיות
  9. בואו לשפוט כיצד נראה משחק ההגנבות החדש כשהוא מופעל בהגדרות המירביות שלו, וגם איך הוא משחק, במסגרת מבחני הבטא עבורו שהסתיימו בשבוע שעבר בדומה ל-Tom Clancy's The Division, גם כותר ה-Hitman החדש של Square Enix סיים לאחרונה שלב מבחני בטא – בדרך להשקה קרובה בחודש הבא. גם אם לא הזדמן לכם להתנסות בבחינות המקדימות של הכותר המסקרן בעצמכם, אל חשש – ברשת פורסמו מגוון צילומי מסך וסרטונים מתוכו, אשר מאפשרים להתרשם מהמשחקיות וגם ממנוע ה-Glacier 2 המעודכן שלו. בנוסף, ערוץ ה-YouTube העונה לשם Candyland סיפק השוואות בין גירסת הבטא של Hitman למחשבים האישיים לזו שהייתה זמינה בקונסולת ה-PlayStation 4, ובין רמות ההגדרות הגראפיות השונות שהיו זמינות בגירסת ה-PC. לטעמנו, מ…

    • 0 תגובות
    • 817 צפיות
  10. Started by 4x4,

    יש לי את המשחק ניד פור ספיד איזה חודש שיחקתי בו הסרתי אותו מהמחשב ואז רציתי שוב להתקין אותו זה סיים להתקין העתקתי קראק והוא לא עובד

    • 8 תגובות
    • 817 צפיות
  11. Started by zgd,

    כ"כ הרבה משחקים כאלה יוצאים לאחרונה וכובשים את העולם... משחקים כדוגמת:Planetside, Neocron,Star wars:galaxies. לדעתי משחקים אלה הם ההמשך של משחקי המולטיפלייר בעולמנו. כ"כ הרבה אפשרויות ועולם ומלואו בכל משחק. הביעו דעתכם.

    • 5 תגובות
    • 817 צפיות
  12. Brothers in Arms Hell's Highway בעיה בהפעלה של המשחק, רושם שחסר לי NCUDA.DLL , יש לי כרטיס של ATI4850 . רוני

    • 5 תגובות
    • 817 צפיות
  13. Started by desert,

    רשום שצריך להיכנס ל STATISTICS ושם לעשוץ DELETE או BACKSPACE אבל שניהם לא מצליחים לי , מישהו יודע אולי איפה יש צ'יטים או טריינרים שעובדים [כי הורדתי גם טריינר וזה לא עובד , רק עובד ה SAVE שהורדתי , והבאסה בו זה שה UNDERGROUND סויים]

    • 0 תגובות
    • 817 צפיות
  14. בגירה מערכות מחפשת בונה מודלים ובסיסי נתונים על מנוע קרייטק פרטי המשרה: gira Systems is looking for a freelancer or student CryENGINE graphical database developer. Requirements: • Proven experience in CryTek’s CryENGINE gaming engine • Knowledge in Python scripting • 3D Graphics – Autodesk 3DSMax, Blender • 2D Graphics – Gimp, Photoshop The position is for a specific project till May. Please send your CV to: Careers@bagirasys.com. דניאל 03-5505030 daniel.nir@bagirasys.com

    • 0 תגובות
    • 817 צפיות
  15. Started by Boomer,

    זה קורה לכולם או שזה רק אצלי?: ב-MP דמו של המשחק בשרתים של 32 שחקנים לפעמים יש מן תקיעות כאלו שרואים שההארדיסק טוען - לפעמים זה גורם להתרסקות עם המטוס. לפעמים זה לחצי שנייה ולפעמים זה לאיזה 5 שניות אפילו (זה די נדיר). בהתחשב בזה שיש לי מחשב ממש טוב - Athlon XP 1600/GF 4 Ti 4200 זה די מוזר... אז רציתי לדעת אם זה אצל כולם ככה.

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  16. כמה שבועות לאחר הודעה בה היא מספרת על האתגר הגדול שמציבה מערכת ה-Denuvo להגנת קבצים, מודיעה המייסדת של קבוצת הפריצה הסינית 3DMGAME על הפסקת הפעילות למשך השנה הקרובה אפקט Denuvo או סתם צירוף מקרים? המייסדת של קבוצת הפריצה הסינית הנודעת 3DM, שהתמקדה בפריצה והפצה של שלל משחקי Steam נודעים יותר ופחות ובעיקר באלה שנמצאים בשלבי בטא ובתוכנית ה-Early Access, הכריזה כי תשהה את כל פעילותה למשך שנה לפחות – לכאורה בכדי לבדוק את מידת ההשפעה של פריצות המשחקים, ובעיקר היעדרן, על רמת המכירות בשוק הגיימינג. לא ברור מדוע פורצי המשחקים "הצמיחו לפתע מצפון" כאשר די ברור שעיסוקם אינו חוקי ואינו אתי, אך ברשת משוכנעים שההכרזה וההחלטה הנוכחית מגיעות בהקשר ישיר להודעה שפירסמה אותה מייסדת…

    • 0 תגובות
    • 817 צפיות
  17. Started by Bartleby,

    יש לי: פנטיום 4 2.8 256*2 DDR 3200/400 6800 Ultra כרטיס קול מובנה. המשחק מקרטע אפילו כשכל ההגדרות על LOW. התקנתי את הפאץ' הכי אחרון (1.03) והמשחק עדיין מקרטע. לפני הכרטיס מסך הנוכחי היה לי רדאון 9600 פרו והמשחק לא קרטע בכלל על הגדרות מקסימליות. מה קורה כאן? נ.ב. הדרייברים מעודכנים.

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  18. Started by Kurt,

    שלום! בפוסטל ביום שלישי המשימה הראשונה היא ללכת להתוודות בכנסייה. עכשיו כשאני מגיע למקום(הכנסייה אמורה להיות ליד כל הרכבות) יש סימן של Load Zone אני עובר דרכו כדי להגיע לכנסייה ופתאום הוא רושם באמצע המסך "Cant find "Church" File not found" ואז הכל ניהיה אפור ואני פשוט הולך ולא מתקדם לשום מקום וכשאני אני לוחץ על המפה הוא מראה לי את המשימות של היום הראשון(Monday) מההתחלה אפילו כשכולם מקושקשים. תודה ותודה מראש דוד

    • 2 תגובות
    • 816 צפיות
  19. Started by HunterVee,

    המשחק רשת Halo: CE הואמשחק רשת מדהים. השאלה שלי למי שרואה את מה שאני כותב היא, מהו שם הפרופיל שלו בהאלו....אין צורך בפרסום פרטים מיוחדים. אולי רק את השם הפרטי וזהו.... המטרה שלי לראות האם נתקלתי בשחקן ברשת וגם לראות בכללי כמה טובים השחקנים מישראל. אז אם אתה משחק בהאלו ברשת (אפילו אם זה פעם ב...) אז רשום את שם הפרופיל איתו אתה משחק, ואם אתה רוצה אז רשום את שמך הפרטי. ורשום מה הרמה שלך במשחק (לדעתך) ומהו הנשחק האהוב אלייך. ואם תוכל, רשום שמות פרופילים של שחקנים ברשת שלדעתך חזקים במשחק (אם השחקן לא מישראל אז רשום שהוא מחו"ל...). וכדי להתחיל, שמי הוא קובי ושם הפרופיל שלי בהאלו הוא Hunter. והנשק האהוב עליי הוא ה-Pistol (האקדח). והשקנים שהם הכי חזקים לדעתי הם: Alon TDCyUrD@d T…

    • 8 תגובות
    • 816 צפיות
  20. Started by Sting,

    יש לי את המשחק המקורי ושיחקתי בו לתומי באינטרנט עד שלפני כיומיים כונן הDVD שלי שבק חיים לרוע המזל עם הדיסק בפנים, אין לי עוד כונן במחשב ועד שאני יפתח לו את הצורה כדי להוציא את הדיסק ויקנה אחד חדש יקח עוד קצת זמן... לכן אני מחפש No-Cd למשחק בגרסה העדכנית 1.41 כדי שאני יוכל להנות מהרכישה שלי חיפשתי בכמה מקומות אך לא מצאתי , אם מישהו מכיר מקום שניתן למצוא בו דבר כזה אנא שלח לי לינק תודה

    • 2 תגובות
    • 816 צפיות
  21. Started by RavivRavR,

    המד חיים לא יורד לי בכלל בשום מצב. חיפשתי באינטרנט את כל ה-SAVE GAME כי הלך לי פעם ההאר דיסק ולא רציתי להתחיל מחדש את המשחק אז הורדתי את ה-SAVE GAME והתחלתי מהנק' שהפסקתי אז אבל אני לא יכול למות וזה די מעצבן לשחק ככה. מה אני יכול לעשות ? האם אני צריך להתחיל לשחק מחדש ?

    • 7 תגובות
    • 816 צפיות
  22. שלום , אז ככה אני עושה מסלול ולוקח מקום ראשון ואז עושה עוד מסלול... הולך ל " MANAGER" עושה SAVE ואז אני לא יכול לעשות עוד מסלול ....לא שומרר מה עושים!?!!?!

  23. משהו שמוסיף בראיות כשאתה די תקוע...

  24. Started by syncush,

    טוב אני ואנדריי הנסיך מחפשים שחקנים וכל המגניב של זה מי שחושב את עצמו גבר והNICKNAME שלו זה לא BULLET או SEEDY מוזמנים להגיב ולהגיש מועמדות לקלאן שידליק לכם את החופש (טל וטל אני מת עליכם ואני אוהב אותכם <3 <3 <3) גולן הוא האלוהים שלי. - - - תגובה אוחדה: - - - הדיון לא רלוונטי נמצאו אנשים .אפשר לסגור את הדיון

    • 2 תגובות
    • 816 צפיות
  25. Started by Silver Dragon,

    יש לי 8800GT מעודכן עד העדכון שיצא לפני יומים, אין לו בעיות בקירור למי שיחשוב ששם מקור הבעיה, גרפיקה על הכי גבוה, רזולוציה הכי גבוהה, התוצאות מעפנות, המשחק פועל חלק ולא נתקע, אבל הגרפיקה מעפנה. בכוונה לא הקטנתי את הרזלוציה, רק אם תלחצו כדי להגדיל תבינו על מה אני מדבר הדגשתי בחצים את הבעיות של הצל, השתקפות, ANTI LASING, גם החריקה של הגלגלים מעפנה, תודה לעוזרים. http://img408.imageshack.us/img408/9276/71278022gl1.jpg

    • 4 תגובות
    • 816 צפיות

דיונים חדשים בפורומים