משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
הייצור של קונסולת הרטרו דמוית ה-NES מסתיים רשמית - אך יתכן שגירסה משודרגת נמצאת בדרך אלינו, היישר מהניינטיז לכתבה
-
- 1 תגובה
- 819 צפיות
- 1 follower
-
-
tagidu kma levels yesh bamishak aze klomar mau a Max Level?
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שלום רב, אני מחפש משחק מכוניות טוב שאפשר להוריד מהאינטרנט (עם הרבה גרפיקה, שלבים) - משהו נחמד. חוצמזה, אני אשמח בכלל שמישהו ידריך אותי מאיפה הכי טוב להוריד משחקים, והאם יש אתר שמסביר (בעברית עדיף) על כל מיני משחקים חדשים וטובים שאפשר להוריד. אני אשמח לקבל תשובה ישירות לאימייל שלי: erez_sots@012.net.il בתודה מראש, ארז
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
ניסיתי להפעיל את המשחק ZOD שקניתי לפני איזה 10 שנים אבל אני לא מצליח להפעיל את המשחק כל פעם שאני מנסה להיכנס למשחק אני רואה רק מסך שחור למישהו יש עצות?
-
- 5 תגובות
- 819 צפיות
-
-
אני באתי להתקין את המשחק-וזה פשוט לא יאמן איזה שגיאה מפגרת המשחק הזה נתן לי: "Your system is incompatible with %p--please follow the link below for more information" ועוד דבר מטומטם בזה-לחצתי על הלינק אבל זה שלח אותי לאתר של מיקרוסופט לבעיות של מי שמשתמש ב-Windows XP SP3. ואני בכלל משתמש בויסטה. יש למישהו מושג מה הבעיה של המשחק הזה?
-
- 1 תגובה
- 819 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7399
-
- 7 תגובות
- 819 צפיות
-
-
למי שהתנסה.. רציתי לדעת אם יש הבדל ובאמת מדובר ב"חוויה" אחרת לפני שאני משקיע בגויסטיק כזה. או שזה סתם עוד גימיק כדי לסחוט מאיתנו עוד כמה שקלים.
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה אם ה SAVE למשל כאשר אני שומר יוצא ועושה LOAD למה ששמרתי הוא טוען אבל כאילו בסוף לא מצליח לטעון ויוצא מהמשחק . צריך עזרה עצות איך לפתור תבעיה .
-
- 9 תגובות
- 819 צפיות
-
-
טוב אז ככה נתקלתי באתר הזה - http://www.gametap.com/play/gameDetails/000467250?launch=deluxe ניסיתי להתקין את התוכנה שהאתר מחייב להתקין אם WINE כי אני בלינוקס וזה כמאת עבד וחבל שזה לא עבד כי זה היה מוסיף ללינוקס המון משחקים טוב אולי מישהו ימצא דרך ... בכל מקרה למי שיש WIN יכול לנסות ולבדוק אני אולי מחר או עוד כמה ימים ינסה על ויסטה
-
- 5 תגובות
- 819 צפיות
-
-
סרטון חדש של המשחק state of decay מקווה שתהנו (: http://www.youtube.com/watch?v=BgB1ys4_Dp0
-
- 0 תגובות
- 819 צפיות
-
-
-
היי! אני מנסה לארגן הזמנה מסודרת מחו"ל של משחקים וציוד לקונסולה (זול כמעט בחצי מבארץ). אז ככה, כל מי שרוצה להשתתף רושם מה הוא רוצה ובעיקר איזה קונסולה יש לו? (אמריקאית או אירופאית). כמו כן המלצות על אתר טוב יתקבלו בשמחה. אותי ניתן להשיג במסנג'ר: geforce@zahav.net.il
-
- 3 תגובות
- 819 צפיות
-
-
לא HL3, לא PORTAL 3 ולא L4D3... הם כן יגיעו ל E3 אבל יציגו שם רק את DOTA 2, CS:GO ודברים שקשורים ל STEAM. אולי נשמע מהם משהו חדש ב GAMESCOM (איפה ש DOTA 2 הוצג לראשונה) או PAX PRIME (איפה ש CS:GO הוצג לראשונה). http://valvetime.net/threads/gabe-newell-we-are-not-announcing-anything-at-e3.189989/
-
- 1 תגובה
- 819 צפיות
-
-
-
איך פותחים את המקום שסגור בזכוכית...הכוונה לבינין שקרוב לכלוב הציפורים...בבניין הזה יש משימה לעשות ואני פשוט לא יודע איך להכנס לשם.... אז איך?
-
- 4 תגובות
- 818 צפיות
-
-
-
אני מתקין את המשחק אבל יש לי בעיה שהוא עולה לא רואים במסך טוב.. יש איזה דרך להגדיר לו את האפשרויות של הכרטיס מסך? אי אפשר לראות את המשחק הכל מפוקסל.... תודה על העזרה ???
-
- 5 תגובות
- 818 צפיות
-
-
מצאתי את זה: http://vge.editor.googlepages.com/ אבל זה לא עובד אצלי :'( עריכה: מצאתי שזה נשמר ב REG HKEY_LOCAL_MACHINE_\Software\Microsoft\ Windows\CurrentVersion\GAMEUX\ אבל אני לא מצליח לשנות שם שום דבר חשוב, מישהו יודע איך אפשר לשנות הקבוצה של המשחקים כדי שאז כל המשחקים שלי יופרדו מכל משחקי WIN הדי מיותרים?
-
- 10 תגובות
- 818 צפיות
-
-
-
שלומות, הדיסק שלי המקורי גמור ולא ניתן להתקין את WC3 יש למשהוא לינק להורדה מהירה של ISO או BIN? יש לי CDKEY מקורי,ואני לא רוצה\צריך קראק אז אין מה לדבר על זה... תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 818 צפיות
-
-
אני יודע שDX10 רלוונטי על ווינדוס ויסטה בלבד. עם זאת, ראיתי שבמשחק CRYSIS, למשל, ניתן לשחק גם עם ווינדוס XP. האם זה אומר שיהיה הבדל ברמת האפקטים וגרפיקה בלבד, או שגם הביצועים על אקספי יהיו נמוכים יותר? עד כמה ההבדל הגרפי הוא משמעותי? כמו כן, האם יש היום כבר משחקים שמחייבים שימוש בDX10, ולא יפעלו על DX9?
-
- 3 תגובות
- 818 צפיות
-
-
משום מה התראד ננעל על אף שמדובר על דיסק צרוב המשמש גיבוי חוקי לקיים. אז חבר'ה נמשיך מכאן.
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
-כותרת- סה"כ משחק שדומה במשחקיות לBURNOUT PARADISE (שתהיה בו עיר ולא סתם מסלולים) אם אפשר שתהיה בו אפשרות לעצב לעצמך את המכוניות .. אני מעדיף לא מסדר NFS
-
- 2 תגובות
- 818 צפיות
-
-
קניתי עכשיו את המשחק אבל לא קיבלתי סיריאל לסטים אלא את המשחקים עצמם. למה זה ככה? רשום באתר שכל מי שקונה מלפחות 1$ מקבל סיריאל לסטים אני קניתי בדולר וזה לא ככה. למי אני צריך לפנות?
-
- 2 תגובות
- 818 צפיות
-
-
האם זה בכלל שאף אחד לא משחק או שפשוט אף אחד לא מגיב / אין לו / לה להגיד על המשחק? אני אישית הייתי שמח אם היינו משתפים קצת Class-ים , טיפים וכו'.
-
- 0 תגובות
- 818 צפיות
-


