עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. היי. יש לאחי ג'ויסטיק חדש והוא מחפש משחקי מסוקים (אחרי שחרש על Flight Simulator) טובים. Helicopter Strike Force לא ממש להיט... תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 827 צפיות
  2. Started by Sami soso,

    הצילו- אני מיואש לא מצליח כבר שלוש שעות לעבור את HELL. אני תקוע אחרי שניתקתי את הליזרים, ועליתי במעלית, ואז הבחורה אומרת שצריך דרך אחרת. לא מוצא. סמי.

    • 2 תגובות
    • 827 צפיות
  3. מה אתם חושבים? באמת מת? אין יותר מה לחדש? אחרי שWARCRAFT3 שהיה אמור להיות היורש של של STARCRAFT האגדי איכזב, לא יצאו כמעט משחקים חדשים בסגנון. אני כמובן שלא מחשיב את משחקי שר הטבעות, שהם גרועים בעליל, או את WARHAMMER40K שלמרבה הצער לא תפס קהל. נניח שאני מתכנן לפתח משחק MMO בסגנון, מה הייתם רוצים שיהיה בו? מה לא? (MMO=massive online multiplayrer)

    • 2 תגובות
    • 827 צפיות
  4. Started by liranmi,

    שלום לכולם, יש לחבר שלי בעיה במחשב, הוא אומר שהמשחקים רצים לו מהר מידי. לדוגמא קונטר סטרייק מקורי רץ לו חלק וקונטר סטרייק פרוץ רץ מהר מהרגיל. יש לו כרטיס מסך GeForce 6200 ומעבד +AMD Athlon 64 x2 3800. תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 827 צפיות
  5. משחק חדש בסדרה הטקטית הוותיקה והאהודה נוחת בעוד כמה ימים - וזמין לרכישה מוקדמת כעת בעבור 40 שקלים או קצת פחות, שהם רק חצי מהעלות המיועדת המלאה לכתבה

  6. אוקיי זאת הבעיה לחבר שלי יש מחשב פנטיום 3 1000 מגהרץ כרטיס מסך כמו שלי GeForce FX 2500 128bit זיכרון 512 SDRam והמשחק Counter-Strike עובד לו ממש ממש ממש איטי עם fps של בין 15 ל 20 פירמטנו את המחשב כבר כמה פעמים וכלום לא עזר עידכנו את הכרטיס מסך כמובן סמנו על מושבט תמיד בהגדרות של הכרטיס מה לא ?! יש איזה משהו שפיספסנו ??? תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 827 צפיות
  7. Started by penny1,

    שלום לכולם, הסיפור שלי הוא קצת מוזר (מזכיר לכם שיר) ...סתם... אני מעריץ משובע של משחקי קווסטים למינהם וכשגליתי שלאחד הקווסטים שאני הכי אוהב ומעריך (TLJ) יצא המשך ידעתי שאני חייב לשם את ידי על המשחק הזה... לפי כבערך 4 חודשים כשקיבלתי את המשחק הבנתי שבעצם אני לא מסוגל לשחק בו , עקב דרישות מערכת גבוהות ורק בשביל המשחק הזה בעצם החלטתי בחופשת הקיץ להשקיע כסף ולשדרג את המחשב עכשיו כ-4 חודשים אחרי וכיום יום אחרי שסיימתי את המשחק אני חייב לציין שההשקעה היתה שווה, אומנם סוף המשחק משאיר אותך עם פה פעור והרבה שאלות לא פתורות (שיפתרו כנראה במשחק השלישי) אך משחק זה החזיר לי את האמונה ביכולת של משחקי מחשב לסחוף ולרתק אותך לעולם אחר, בדיוק כפי שספר או סרט טוב עושים התחושה שאתה חלק אינטר…

    • 13 תגובות
    • 827 צפיות
  8. חוץ ממני ומIDANP (אני מקום 2 בארץ ועידן מקום 3 בארץ... כאשר אנחנו בין ה40 הטובים בעולם(אני בין ה10... ) סתם מעניין אותי למה אני רוצה עוד שותפים למשחק הזה... משחק חזק ביותר... ניתן להורדה מהאתר הרשמי : www.trackmanianations.com

    • 7 תגובות
    • 827 צפיות
  9. Started by liav12,

    אחים שלי יש לי בעיה רצינית המשחק שאני לא יכול להתחבר לאנשים במולטיפלייר אלא רק ליצור משחק!! אחים שלי עזרה דחוף מה אני עושה כדי להתחבר לאנשים??? יש לי את הפאטש החדש 1.02 או 1.2 לא זוכר, בכל זאת יש לי את האחרון שיצא... אני מצליח ליצור משחקים ואנשים מתחברים אלי אבל אני לא מצליח להתחבר לאנשים אחרים ב internet.. בבקשה עזרה דחוף תודה !

    • 6 תגובות
    • 827 צפיות
  10. שלום לכולם !!! אני צריך שתציעו לי על משחק סימולטור יפה של מכוניות משחק טוב עם גרפיקה טובה תודה לעוזרים !!

    • 3 תגובות
    • 826 צפיות
  11. ה AA בפיפא על הפנים וכשאני מפעיל AA מהדרייבר המשחק קופץ ומקרטע יש לי דריבר 162.18 לעוד מישהו זה קורה? אולי המשחק לא תומך בכלל ב AA אבל זה מעצבן כל פעם לפני שמשחקים לשנות את ההגדרות של הדרייבר...

    • 6 תגובות
    • 826 צפיות
  12. סומכים על טעמם של אחרים בתחום המשחקים? אוהבים הפתעות? תוכנית ה-Humble Monthly תספק לכם מגוון משחקים חדשים באופן מתמיד, בעבור 12 דולר לחודש לכתבה: http://hwzone.co.il/מיזם-ה-humble-bundle-החדש-יספק-לכם-משחקים-בהפתעה-מ/

    • 0 תגובות
    • 826 צפיות
  13. Started by eegg,

    אני כבר משחק בזה זמן רב ורציתי שגם אתם תנשו מאוד מגניב. http://halozero.new.fr/

    • 1 תגובה
    • 826 צפיות
  14. Started by SeaMonster,

    אני עומד ליקנות עוד מאט מסך LCD חדש ( Samsung 206BW) ורציתי לדעת איך מישחקים עובדים על מסכים רחבים , האם הם (המישחקים החדשים) תומכים ברזולוציות של מסכים רחבים? , והעם זה נח לשחק על מסך רחב? תודה

    • 1 תגובה
    • 826 צפיות
  15. Started by co11,

    שלום לכולם , יש לי את המשחק fifa 2006 הכל עובד טוב ויפה אבל השעון של המחשב (הזמן של המחשב) רץ מהר איך אפשר לעשות אותו שהיה שעון רגיל כמו במשחק כדורגל רגיל 90 דקות? חיפשתי בהגדרות של המשחק ולא מצאתי תודה לכל העוזר.

    • 7 תגובות
    • 826 צפיות
  16. חבילת משחקים חדשה עלתה למיזם הגיימינג-צדקה, הפעם בסימן כמה מהמשחקים הטובים ביותר שנוצרו מאז ומעולם ביקום של 'מלחמת הכוכבים' בשני העשורים הקודמים מיזם ה-Humble Bundle, שמשלב רכישת חבילות משחקים במחירים אטרקטיביים במיוחד יחד עם תרומה של חלק מההכנסות לארגוני צדקה בינלאומיים, החל להעלות הילוך בשבועות האחרונים – עם שתי חבילות משחקים שונות אשר נמכרות במקביל. זה גם מה שקורה נכון לעכשיו, כאשר לצד חבילת משחקי האינדי עליה סיפרנו לכם בשבוע שעבר נמכרת כעת חבילת משחקי 'מלחמת הכוכבים' השנייה במספר של Humble Bundle, עם דגש על כותרים שאמורים ליצור תחושות נוסטלגיות משמעותיות אצל אלו שאוהבים את המותג והחלו את מסורת הגיימינג שלהם בסוף המילניום הקודם. צרכנים אשר יבחרו לש…

    • 0 תגובות
    • 826 צפיות
  17. Started by haimon_v,

    המשחק מוחרם או משהו? אף אחד לא מתייחס אליו? למה?

    • 2 תגובות
    • 826 צפיות
  18. Started by FARKASH7,

    אני נמצא אצל בן דוד שלי יש לו הלף לייף 2 וקאונטר סטרייק סורס אבל אין לו 1.6 הוא התקין סטים והכול, אני הרבה זמן לא התעסקתי עם זה אז השאלה שלי היא מאיפה אני מוריד את 1.6 ואיך אני מתקין אותו?

  19. שלום, אנשים! חשבתי שזה יתאים יותר לחלק הזה של הפורום, מפני שפה כולם מתעסקים ומבינים טוב יותר בתוכן המשחקים, לעומת רוב הדיבורים שבפורום כרטיסי המסך. במחשב הקודם שלי, היה לי RADEON 1950 PRO, ואני די משוכנע שבשלבים שבהם נלחמתי בנמלים הגדולות הללו- ה-ANTLIONS...אז הן היו מבריקות כאלו.. כאילו היה עליהן איזה SHADER יפה, שהבריק בהשתקפות עם הסביבה. עכשיו יש לי NVIDIA GTX260...והכל נראה מדהים! חלק וחד יותר...א-ב-ל, אני לא רואה את ה SHADER הזה על הנמלים. אז אני מנסה להבין, האם דמיינתי שהיה כזה דבר עליהן? או שאני צודק, ושאולי ישנה בעיה [או שככה זה פשוט? כאילו ATI תומכים יותר ב-HL2 מאשר NVIDIA? ]. אני מתכוון לחיות הללו: http://www.wurb.com/stack/wp-content/uploads/2008/04/hl2-…

    • 4 תגובות
    • 826 צפיות
  20. Started by LazyBoy,

    תהנו

    • 6 תגובות
    • 826 צפיות
  21. Started by hellyeahmofo,

    אתם יכולים להזכיר לי כתובות של אתרים עם משחקים קלאסיים זה היה לי ב favorites ואיבדתי את זה...

  22. אהלן חברה, פיתחנו ושחררנו השבוע משחק חדש לאנדרואיד בשם Operation Justice Iran Assault. נשמח אם תתנסו ותתנו את דעתכם על המשחק. הכתובת של ההורדה בגוגל מרקט היא (גרסה חינמית לחלוטין): https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.xsitek.games.OperationJustice&feature=more_from_developer#?t=W251bGwsMSwyLDEwMiwiYWlyLmNvbS54c2l0ZWsuZ2FtZXMuT3BlcmF0aW9uSnVzdGljZSJd אם זה לא הפורום לפרסם משחקים מסוג זה, אשמח לדעת מה הפורום הנכון...

    • 0 תגובות
    • 826 צפיות
  23. Started by 123haim10,

    אני תקוע בשלב עם גאמביט. שצריך לעלות על השלבים האלה ואז יש מסוק שמתחיל לפוצץ את הלמעלה וצריך לברוח. וכשאני מגיע לסוף הוא אומר לי: You lost Gambit מה צריך לעשות?! '>http://www.siz.co.il/"] בבקשה תעזרו לי! תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 826 צפיות
  24. Started by Hitman_47,

    לא יודע עם זה כלכך קשור לפה אבל היעם יכול להיות שמישחק לא עובר על קפול ליבה עז הוא עולה ביכלל היתקנתי היום 2 מישחקים X-Men Legends 2 BOILING POINT ושניהם לא עובדים לי היתקנתי לא מיזמן Second Sight והמשכתי את השמירה ממחשב קודם וכן עובד FIFA 06 עובד GTA San Andreas עוד רק שני אלה העם זה קשור שמישחקים האלה לא תומכים כפול ליבה או שיש איזה בעייה עכשיו סימתי להקין את ה X2 על מחשב שני שברשותי אינטל חד ליבה ועובד יש מצב שזה ביגלל הבילה בכפולה ? תודה מראש :nixweiss:

    • 5 תגובות
    • 826 צפיות
  25. המפתחת היפנית המפורסמת נכנסת לשגעון של חידושים ותאפשר לשחקני ה-PC להתנסות לראשונה במשחקי Devil May Cry ו-Mega Man קלאסיים לכתבה

דיונים חדשים בפורומים