עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. היי , היום התקנתי את WOW , יצרתי חשבון באתר אבל עוד לא הכנסתי פרטים של אשראי כדי לשלם.. לפני זה , בחרתי ב 10 ימים נסיון ל Burning Crusade ... לא יודע למה , פשוט לחצתי וזה כתב לי שהחשבון שלי עכשיו מותאם לשחק 10 ימים ב BC . בכל מקרה אין לי את זה על המחשב ואין לי כוונה להוריד את זה... הכנסתי פרטים של האשראי שלי , הכל עבר בהצלחה , הם מצידם כמובן חייבו אותי... עכשיו שאני בא להכנס במשחק , אני מכניס את ה user\pass וזה כותב לי שהחשבון שלי מותאים לשחק BC ושאין לי את זה על המחשב אז אני לא יכול לשחק. אני לא מבין את זה... החשבון שלי מותאם לשחק גם ב WOW הרגיל ללא ההרחבה.. אז למה זה לא נותן לי? איך אני מבטל את "ההטבה" הזאת של ה 10 ימים חינם? לא רוצה את זה :-\ תודה! עריכה : עכשיו שאנ…

    • 8 תגובות
    • 828 צפיות
  2. Started by CashMAn,

    שלום לכולם יש לי בעיה גדולה כל פעם שאני משחק CSS יש לי PING של 400 מה היא הדרך הכי טובה כדי להנמיך ת'בינג תודה לעוזרים מראש יום טוב

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  3. Started by PsYshaY,

    אני בא להתקין ויש תבעיה הזאת ניסתי לשנות תהגדות ל 16BIT וזה לא הצליח מישהו יודע מה הבעיה? הנה תמונה

  4. Started by elyaz,

    אהלן בשעה טובה קניתי את ME2 דרך סטים מכיוון שאף פעם עוד לא קניתי משהו דרכם וזאת הפעם הראשונה- רציתי רק לשאול מה קורה במידה ואני מתקין מחדש את מערכת ההפעלה- האם אצטרך להוריד את המשחק מסטים מחדש- או שישנה דרך לגבות הכל? (אצלי במחשב כל מה שקשור לסטים נמצא על כונן D, כאשר מע' ההפעלה היא על C) תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 828 צפיות
  5. אורח Si-Nom

    אני צריך שמות של מישחקים שבונים שם רכבות,מנהלים עסק של רכבות נוהגים בה או משהו דומה....... תודה.

    • 4 תגובות
    • 828 צפיות
  6. Started by nargila,

    אתה מחכה למשחק הרבה זמן את מוריד אותו ואז הוא מגיע כולך שמח אתה פותח אותו ואז הוא אומר שצריך מספר סריאל וזה הכי מציק בעולם ואז אתה צריך לחכות כמה ימים עד שיוצא הסיראל . אני שואל אם יש דרך יותר קלה או האם אפשר למצא אצר באינטרנט שנותן סיראלים :lsvader:

    • 3 תגובות
    • 828 צפיות
  7. שלום שאני מנסה לשחק בSWAT 4 במולטיפלייר תמיד יש לי פינג גבוהה ויש לי תקיעות וניתוקים מהשרת שם. פיפא 2005 אני לא ממצליח לשחק עם חברים במוליטפלייר (לא בLAN) למה מה הבעיה? זה גם בעוד כמה משחקים אבל אני נותן דןגמא של משחקים שאני כל הזמן מנסה יש לי רשת אלחוטית ואני לא המחשב המרכזי...זה קשור? תודה מראש לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 827 צפיות
  8. 1)אני משחק רק נגד המחשב ולא ברשת אז איך אני יכול לראות כמה מדליות ונקודות וכישורים יש לי? 2)לפעמים שאני נפגע אז קורה משהו מוזר שכאילו הכל נהיה איטי יותר ושומעים פעימות לב ברקע כמו "זמן כדור" למה זה קורה ?

    • 6 תגובות
    • 827 צפיות
  9. Started by mathan,

    התקנתי והפעלית את act of war direct action וכשנכנסתי למשחק הוא לא היה על מסך מלא... חשבתי שזה יעבור לו, אבל גם במזמן משחק, הוא לא על מסך מלא, ובהגדרות לא מצאתי כלום בקשר לגודל של המסך כמו שכתוב לי בחתימה, יש לי 6200 משודרג, וזה עובד חלק בהגדרות הגבוהות, אבל אני לא בטוח שזה שינה את ההגדרות, למרות שאמרתי לו-כי הוא לא על מסך מלא. מישהו יודע מה אני צריך לעשות? או שאולי הכרטיס שלי לא מספיק? כי הבנתי שזה משחק כבד.. או שבכלל המשחק הזה מוזר..והוא אמור לעבוד לא במסך מלא.. תודה מראש לעונים!

  10. שלום, אני רוצה להזמין את המחשב Max Payne 3 מ Play Asia ובאתר שלהם אני רואה 2 גרסאות למשחק, אחת שעולה 35 דולר http://www.play-asia.com/Max_Payne_3_DVDROM/paOS-13-71-7s-49-en-70-4h1x.html ואחת שעולה 55 דולר http://www.play-asia.com/paOS-13-71-7s-49-en-70-3eo0.html מה בדיוק ההבדלים ביניהם ?! תודה מראש !

  11. Started by amos700,

    קדימה בוא נתחיל לשנות די עם הסוני עוברים לxbox360 הכי משתלם ויש כבר הרבה משחקים י די רוצים להנות מהחיים

    • 3 תגובות
    • 827 צפיות
  12. חבר שלי טוען שהוא משחק חלק עם המשחק GTA זה המפרט שלו Q6600ו 9880GT ו2 גיגה זיכרון

    • 4 תגובות
    • 827 צפיות
  13. Started by LazyBoy,

    http://computers.walla.co.il/?w=/252/880888 לא שאני מופתע, ממש לא. אבל אני לא מצליח למצוא שום אישור לזה, אפילו לא באתר הרשמי של המשחק או בליזזארד.

    • 3 תגובות
    • 827 צפיות
  14. Started by menyha,

    אני משחק בפרו 2011 וגם 2013אני רוצה לפרמט את המחשב. אני רוצה אח"כ להתקין את המשחק עם כל ההגדרות. כיצד ניתן לעשות זאת?

    • 2 תגובות
    • 827 צפיות
  15. Started by p_q,

    1. שאני מנסה להתקין את: max payne 2 אז המחשב מגיע כמעט לסוף ההתקנה ואז מבקש קובץ בשם data4.cab שנימצא בדיסק מספר אפס ויש רק דיסק מספר אחד ושתיים, ושאני מנסה להתקין במחשב של חבר עם win xp המחשב מתקין טוב ואפשר לשחק(יש לי win98) 2. התקנתי את המשחק doom3 ב win xp ושאני מנסה לשחק המחשב מביא את ההודעה הזאת: DOOM 0.02 win-x86 Jul 23 2002 ...detecting CPU, found Intel Pentium III ----- FS_Startup ----- Current search path: C:\Documents and Settings\àøéä\Desktop/base ---------------------- idPacketServer::Kill: server thread not active idRenderer::Shutdown() Shutting down OpenGL subsystem ...shutting down QGL ==== Game Shutdown ==== ==== Map Shutdown ==== Clearing targets -------…

    • 10 תגובות
    • 827 צפיות
  16. Started by X-BLADE,

    שלום יש לי את המפרט הבא: Q6600 ABIT P35-E 2GB GSKILL BFG 8800GT OC2 אני משחק בקרייסיס עםההגדרות הבאות: הכל על H 8AA 1280X1024 וזה רץ לי חלק עם למעלה מ30 FPS. אני רוצה להעלות את ההגדרות [או לפחות חלק מהם] לVH אבל זה לא נותן לי ללחוץ על האפשרות הזו! למה? ואין משנים את זה? תודה רבה מראש לעוזרים!

    • 5 תגובות
    • 827 צפיות
  17. יש מן גשרים שמחברים בין מקום למקום ואז יש גשר שבור שאני צריך להגיע לצד השני ויש שם משאית.איך אני עובר לצד השני של הגשר????

    • 3 תגובות
    • 827 צפיות
  18. שלום , אני מנסה לשחק במשחק crysis על הרזולוציה שציינתי בנושא ומשום מה לא מופיעה לי האפשרות הזאת בכלל במשחק הרזולוציה הגבוהה ביותר שאני יכול לשים היא 1768x992. הכרטיס מסך שלי הוא gigabyte 9800gt 1gb, המעבד הוא i7 920 ויש לי 6gb זכרון. שיחקתי כבר בהמון משחקים ובכולם יכולתי לשחק ברזולוציה 1980x1080. יש לי טלויזיה של lg שתומכת כמובן ב1980x1080p full hd. גם עדכנתי את הpatch האחרון של המשחק ועדיין ללא שינוי אני ממש אובד עצות. אשמח לתגובה יוסי.

    • 1 תגובה
    • 827 צפיות
  19. כבר סיימתי בעבר את DS2 אבל מחקתי את הגיבור והכל אז איך אני מתחילה לשחק ישר מ Broken world ? אני יודעת שיש איזו תוכנה\ציט שמעלה את הרמות של הגיבור או משהו כזה? תודה

    • 1 תגובה
    • 827 צפיות
  20. Started by killer4god,

    סתם רוצה לראות תגובות של אנשים בקשר למישחק.

    • 9 תגובות
    • 827 צפיות
  21. Started by Psyco_Dad,

    לאחרונה עדכנתי את הDRIVERS של הכרטיס מסך ל 3.10 ?(ATI R9600P ) וגם עדכנתי את המשחק לגירסה 1.30 ומאז כל פעם שאני משתמש ב NITROUS OXIDE (או איך שלא קוראים לזה... ) המסך שלי נעשה שחור ורואים רק פנסים בנוסף כאשר מהירות הנסיעה מתגברת המסך נעשה חשוך יותר ויותר ... בקיצור משהו דפוק באפקט המריחה או BLUR יותר נכון...... מה לעשות???????????

    • 6 תגובות
    • 827 צפיות
  22. שלום אני רוצה לדעת כמה עולה הצ'יפ שנותן לי להפעיל משחקים צרובים ושמעתי שיש מלא סוגים של צ'יפים לגרסה הדקה אני מדגיש לא לרגילה אז מה הכי טוב ומה המחיר שלו אני מחפש משהו גם לא יקר ואיכותי אז תעזרו לי תודה !

    • 10 תגובות
    • 827 צפיות
  23. סיימתי את המשחק (ויש להוסיף שזה אחד המשחקים שהכי נהנתי מהם בשנתיים האחרונות) ונפתחו לי כמה פרקים,השאלה היא האם יש עוד מה לפתוח?

    • 8 תגובות
    • 827 צפיות
  24. Started by loco2000,

    אני צריך לינק למשחק או מאיפה אני יכול להשיג אותו :asthanos: תודה רבה על העזרה LOCO2000

    • 1 תגובה
    • 827 צפיות
  25. Started by bob111,

    עבר עריכה לאחרונה בתאריך 11.07.02 בשעה 19:58 לשלום לכולם !!!!!!!!! יש לי בעיה במשחק Zoo Tycoon והבעיה היא שבזמן שאני משחק לפתע המשחק נתקע ואני מקבל הודעת שגיאה והמשחק נפסק באמצע ובייחוד בזמן שמירה של המשחק האם מישהוא נתקל בבעיה דומה ? מקווה שיש פתרון לבעיה כי זה משגע אותי אני עובד עם מערכת הפעלה win98

    • 1 תגובה
    • 827 צפיות

דיונים חדשים בפורומים