עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by nesber,

    הוא עובד אצלי ב20 פריימים פחות מפיפא 2005...למרות שהגרפיקה נראית לי בדיוק אותו דבר(גם אם אני שם SUNNY DAY עדיין זה עובד על 45 פריים בממוצע) יש לי פנטיום 1.8 9600 פרו זה נורמלי?

    • 5 תגובות
    • 829 צפיות
  2. Started by destinyy,

    יצא היום חם מהתנור!! תראו איך הצפיות טסות לשמיים הוא פשוט תותח חח תראו עוד סרטונים שלו כולם מצחיקים! יש לו גם "מיני סדרה" אם אפשר לקרוא לזה חח 4 חלקים של Songs in Real Life חפשו תראו גם קטלני

  3. Started by nore0,

    הוא הולך להיות עם גרפיקה כמו HL2 ו-DOOM3 ? טכנולוגיה מתקדמת וכל זה ?

    • 9 תגובות
    • 829 צפיות
  4. מצפים בקוצר רוח למשחק הפעולה הגדול הבא של אקטיוויז'ן? החשיפה תגיע היום אנחנו מתקרבים בצעדים גדולים אל תערוכת E3 הגדולה לשנת 2016, ונראה שגם קצב ההכרזות על כותרים חדשים מתגבר במקביל – והיום אנחנו אמורים לקבל את הפרטים הראשונים על הפרק הבא בסדרת Call of Duty הבלתי נגמרת, בשידור ישיר דרך פלטפורת ה-Twitch. לפי כל הסימנים ברשת, הפרק החדש במותג ישא את השם Infinite Warfare, ויהווה נסיון נוסף להמציא מחדש את הגישה והעלילה של הסדרה – כשאל כיסא המפתחת חוזר סטודיו Infinity Ward (שיצר את Call of Duty במקור, לפני שרוב הוותיקים בו עזבו והקימו את Respawn), שנתיים אחרי Ghosts המאכזב עד מאוד. גולת הכותרת השנה, כך נראה, תהיה גירסה מחודשת ומעודכת ל-Modern Warfare המקורי…

    • 0 תגובות
    • 829 צפיות
  5. Started by Gamer4Life,

    מישהו יודע מה מאפשר לקונסולה להיות יותר חזקה ממחשב (גרפיקה לא פחות מ 60 FPS)- לדוגמה,איך המעבד,הזכרונות וGPU עובדים ביחד?יותר טוב ממחשב?

    • 6 תגובות
    • 829 צפיות
  6. שחקני המחשב מגיעים להטבעות עם ציון 50!! ואני בקושי מגרד את ה-30... מישהו יכול להסביר איך עושים הטבעות עם זריקות? או מדריך להטבעות כאלה?

    • 2 תגובות
    • 829 צפיות
  7. Started by inspire2006,

    מה אני אמור לעשות? אי אי אפשר לעבור שם... http://img329.imageshack.us/img329/1205/15001500148815131501mn2.jpg תודה.

    • 2 תגובות
    • 829 צפיות
  8. Started by demonshlomo,

    באתר גיימר אפשר לעשות מנוי לעיתון ב240 שקל ולקבל את המשחק בחינם כולל משלוח! אין קאטץ' זה כדי לקדם משחקים בארץ!

    • 5 תגובות
    • 828 צפיות
  9. Started by dante123,

    היי למישהו יש אתר\קובץ ראר גדול למדי שמכיל תמונות של משחקים שמתאימות לרזולוציה של מסך 19 אינץ' רחב?

    • 4 תגובות
    • 828 צפיות
  10. Started by Omerole,

    כן...אכן לא עמדתי בפיתוי וקניתי לעצמי עותק.... התחלתי את המשימות ומאוד התבאסתי שאני לא מצליח לירות....האקדח פשוט לא מוכן לעשות כלום...אני יכול רק לשסף/לדקור/לרצוח אנשים מאחור אבל עם יש להם רובים זה מאוד קשה...(כן זה כן הכפתור בסטינגס אני לא טיפש עד כדי כך ) למישהו יש מושג למה?

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  11. Started by tront,

    הפעלתי את המשחק, המשחק עלה, התחלתי ברמה Medium והמשחק טען את עצמו ואז הביא לי את ההודעה הבאה יש לי מעבד AMD 3000+ זיכרון גיגה של קינגסטון כרטיס מסך ATI X1800 gto אני כבר מת לשחק במשחק... בבקשה חברים מה לעשות?

    • 6 תגובות
    • 828 צפיות
  12. Started by spartan,

    located בחוץ penor בפנים penor - STEAM_0:1:11449711 f 2 h . c o . i l / 4 4 j k v 5 8 l o 2 j 3 תוריד רווחים

    • 1 תגובה
    • 828 צפיות
  13. Started by Sunny Jim,

    האם אפשר לקבוע רזולוציה ספציפית שאני רוצה? אני מעוניין ב1280X800 ואין אותה בהגדרות המשחק עצמו... ואיך אפשר להפעיל AA\AF?

    • 7 תגובות
    • 828 צפיות
  14. זה מסוכן לשחק בלי אנטי וירוס שדולק ברקע אבל אני לא גולש בדפדפן אינטרנט.

    • 9 תגובות
    • 828 צפיות
  15. באוקטובר אמור לצאת אחד המשחקים המצופים של השנה ובין הראשונים אם לא הראשון שיתמוך בDX10 כמובן שאני מדבר על Age of Conan: Hyborian Adventures משחק MMO חזק ביותר שלפי דעתי יפיל את WOW מטבלת המשחקים המובילים. אתם יכולים ליראות וידאו של הדגמה ב DX10 : http://www.nzone.com/object/nzone_ageofconan_videos.html

    • 7 תגובות
    • 828 צפיות
  16. Started by Yeshayhu Brill,

    שלום לכולם, צריך את עזרתכם במציאת משחק פעולה בגוף ראשון, לא כבד ובעל אפשרות למשחק מולטיפלייר במצב Local (מחשבים שיושבים על אותה רשת). כרגע אנחנו משחקים ב Cod 2 אבל הוא כבר ממש ישן ובחלק מהמחשבים החדשים כבר יש בעיות תאימות רציניות שלא נותנות להתעסק עם הגדרות הגרפיקה מבלי לתקוע את המחשב... קיצר מחפש משהו בסגנון הזה, ריאליסטי, עם דרישות מערכת מינימליות - וחינמי. אני מניח שמשהו בן 10 שנים יהיה סבבה. חשוב שתהיה אפשרות לחיבור מהיר ומקומי למשחקי death match או flags. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 828 צפיות
  17. Started by woodk1d,

    ^THIS

    • 0 תגובות
    • 828 צפיות
  18. ראיתי שחלק מהמשחקים דורשים את ה Service Pack האחרון, במידה ואני אנסה להפעיל משחק עם windows 7 כאשר בדרישות שלו רשום windows 7 sp1 תהיה שגיאה או שזאת רק המלצה? - תודה

    • 0 תגובות
    • 828 צפיות
  19. Started by alexrta,

    אז ככה דבר ראשון המשחק עובד אצלי!!! ועובד בצורה שאפשר לשחק בה אבל רואים גועל נפש... עכשיו לשאלתי: באובג'קטיב שלוש אומרים לי להשיג 60% INFLUANCE ב-HQ QUARTERS 1. איך משיגים INFLUANCE!? 2. אייפה זה ה-HQ QUARTERS תודה מראש לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 828 צפיות
  20. Started by ns,

    שלום, אני נכנס לקאונטר סטרייק 1.6 וההרץ הוא 60... רציתי לדעת איך לשנות את זה ל100 או 85 . בכל מקרה בשולחן עבודה זה על 85 הרץ... הכרטיס מסך הוא Nvidia geforce 430 מערכת ההפעלה היא ווינדוס אקס פי תודה רבה מראש

    • 0 תגובות
    • 828 צפיות
  21. שלום לכולם אני הןרדתי תמשחק הזה ששמעתי שהוא משחק מאוד נחמד ודומה לGOW אז הורדתי אותו עכשיחו הורדתי קובץ פגום ואי אפשר להתקין אז אני רוצה שמ י שיחק במשחק הזה ויש לו ליניק טוב להורדה רק מטורנט שילשלח לי בפרטי או באשכול שהיה עם קראק טוב איתו או בנפרד תודה מראש מתן

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  22. Started by oren99,

    המשחק שהכי מזכיר את פורטל בלי להיות בכלל פורטל. (אותם יוצרים) משחק חכם ומהנה ביותר.

    • 3 תגובות
    • 828 צפיות
  23. Started by MalGano,

    היי, קודם כל, זה משחק מ-2011 למי שבמקרה חשב שיצא משהו חדש. שמתי לב כי המשחק חסום ב-steam לישראל ולא הצלחתי להבין מדוע. המשחק מופץ ע"י codemasters שבד"כ לא חוסמים, והמשחק הקודם בסדרה מ-2009 (Dragon Rising) גם לא חסום. מישהו יודע מה הסיבה לכך?

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  24. לא שיש הבדל משמעותי אבל לכל אלא שרוצים עוד איזה כמה FPS ב GTA אולי זה יעזור מעצבן שבכל הבדיקות תמיד שוכחים את NOD32 למרות שבהמון מבחנים הם לוקחים מקומות ראשונים. בכל מקרה ההבדל הוא די זניח אבל נראה שקספרסיקי מקום אחרון וביט דפנדר מקום ראשון. ------------- קישור לכתבה המלאה: http://www.extremetech.com/article2/0,2845,2336629,00.asp

    • 1 תגובה
    • 828 צפיות
  25. Started by MishaK,

    זוכרים את המשחק Red Faction? משחק לא מהזקנים ביותר, כבן שנתיים בערך, אך לדעתי הביא איתו משהו שבהחלט לא רואים בכל משחק, או יותר נכון בשום משחק והוא מנוע ה-Geo Mod המאפשר להרוס בזמן אמת כ-99% מהסביבה שלנו. אם במשחקים אחרים כאשר אתם מתחבאים מאחורי קיר ויורים עליכם טילים שלא עושים כלום לקיר, הרי שעם ה-Geo Mod אין לכם ממש מקום להסתתר מכיוון שהטיל פשוט יעבור את הקיר ויפגע בכם... רילאיסטיות במיטבה. אם הייתם מחובבי המשחק, חדשות טובות לכם. חברת THQ החלה לפתח את משחק ההמשך גם ל-PC. בנתיים אין הרבה מידע על המשחק, אך תמונות יש בשפע. כמו כן גם שתי טריילרים מגרסת ה-X-Box של המשחק. תהנו

    • 1 תגובה
    • 828 צפיות

דיונים חדשים בפורומים