עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Matrix-Hacker,

    שלום לכולם התקנתי היום את המשחק Black and white כי רציתי לשחק בו שוב ואחרי ההתקנה כאשר אני מריץ את המשחק החלון של המשחק נפתח ונראה כאילו המשחק עובד אבל אז המשחק חוזר לווינדוס . נזכרתי שזה גם קרה לי בפעם קודמת שניסיתי להתקין ואמרו לי שיש פאץ' שמסדר את זה עשיתי חיפושים ולא מצאתי שום דבר שעוזר - אתם יכולים לעזור לי ?

    • 1 תגובה
    • 830 צפיות
  2. למי שיש צ'יטים או קודים למשחק בבקשה שיביא לי או שייצור איתי קשר אייסיקיו : 344120184 אימייל : ruby.stalker@gmail.com

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  3. היי רציתי לדעת עם מישהו מכיר את המשחק Guilty Gear XX: Reload - The Midnight Carnival והאם הוא משחק שווה? תודה ;D

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  4. Started by fish,

    zakook lcrack tov shel fear toda.

    • 5 תגובות
    • 830 צפיות
  5. Started by smootskin,

    מה קורה חברים, אחרי המתנה של כמה שבועות קיבלתי את החבילה מ - Lootcrate,את האמת היא נראית הרבה יותר קטנה ממה שדמיינתי, שטויות.העליתי סרטון של Unboxing, אני מדבר די בשקט כי כולן ישנות, אז תסלחו לי. חודש הבא כנראה אקבל את החבילה של דצמבר ואעלה עוד אחד. https://www.youtube.com/watch?v=IrJT6o6N578

    • 0 תגובות
    • 830 צפיות
  6. בהתחלה כשמתקינים את המשחק, כשהוא יוצר את "רשיון הנהיגה" שלך הוא שואל אם יש לך מצלמת אינטרנט כדי להוסיף את הפנים שלך לרשיון הנהיגה. בזמנו כשהתקנתי את המשחק, המצלמה שלי לא היתה מותקנת. עכשיו התקנתי אותה ואני רוצה להוסיף את הפרצוף היפה שלי לרשיון הנהיגה מישהו יודע איך עושים את זה?

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  7. Started by eXpire,

    שלום יש לי בעיה אם המשחק "Prototype" הבעיה היא שהסרטונים בזמן המשחק נתקעים בצורה לא נורמאלית! לדוגמה כשיש סרטון על העבר של השחקן הוא פשוט זז בתקיעות (הכוונה בעיקר לסאונד). מישהו יודע איך לפתור את הבעיה הזאת? ניסיתי כבר לעדכן את הדרייברים אך זה לא עזר. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 830 צפיות
  8. Started by Biatch,

    חח קיצר שיחקתי הגעתי למשימה שאני הורג את אח של מורלו .. ב Lost Heaven Port הרגתי את כולם .. הסתובבתי במקום 70 פעם וכלום

    • 3 תגובות
    • 830 צפיות
  9. Started by KoDkOd,

    התקנתי אותו אבל אין לי את האופציה של Snipr מישהו יודע למה ???

    • 1 תגובה
    • 830 צפיות
  10. Started by Guarding angel,

    http://shadowrun.com/ עריכה: הלינק לדמו נעלם?! מחילה אפשר למחוק

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  11. Started by GbeTech,

    היום פתאום נזכרתי במשחק... ראיתי כתבה עליו ב Gamer, והתפלאתי לראות שהיא נכתבה באמצע 2005! http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=85628 עוד מעט נגמרת 2007... ואין שום רמז על המשחק. אם תגגלו עליו קצת, תראו שתאריך היציאה בוטל?? מה זה אומר? ואם מישהו יודע משהו אחר עליו זה יהיה מצויין. נראה לי משחק פצצתי.

    • 7 תגובות
    • 830 צפיות
  12. Started by dan9,

    אני שואל באמת?? http://www.reloaded.org/index.php

    • 3 תגובות
    • 829 צפיות
  13. Started by shem86,

    אהלן! אז ככה, כל הנושא של DX10, יש בכלל השפעות בשטח? מישהו יכול להגיד מנסיון שהוא ראה הבדל בין משחק ב9 למשחק ב10? אני למשל שיחקתי בקרייסיס עם DX9 על XP והבנתי שיש הבדלים גדולים מאוד. רצתי והתקנתי את ויסטה 64, הרצתי שוב את קרייסיס (הפעם עם DX10 כמובן) ו..... כלום. בדיוק אותו הדבר. עשיתי משהו לא נכון או שפשוט עדיין אין תוצאות בשטח? מתי יהיו?

    • 6 תגובות
    • 829 צפיות
  14. Started by tnt studios,

    הכותרת אומרת הכל: אני רוצה לקנות את אחד הNeed for Speed ואני מיטלבת בין MOST WANTED לUNDERGROUND... אז מנסיון אישי: מה אתם מעדיפים? מה יותר "מעניין? אם יותר מכוניות? גרפיקה יותר טובה ומשוכללת.... תספרו תודה בהקדם

    • 5 תגובות
    • 829 צפיות
  15. Started by Checker,

    בשבוע שבועיים הקרובים אני קונה מחשב חדש למשחקים(כ.מ 8800GT, 2GB זיכרון, 320 ג'יגה וכו') ואני רוצה לקנות איתו משחק שינצל את היכולות שלו ושיהיה כיף למשחק ברשת, ההתלבטות העיקרית שלי היא בין COD4 ו-Crysis, אני חושב שבסופו של דבר את שניהם אני אקנה אבל בינתיים אני רוצה אחד שבאמת יהיה כיף ושיגרום לי להגיד "ואוו איזה כיף עם המחשב החדש..." אם יש לכם עוד הצעות למשחקים שכדאי לי לקנות אל תחששו להביע דעתכם. תודה :hi: :hi:.

    • 10 תגובות
    • 829 צפיות
  16. Started by gscorpion,

    splinter cell יש למישהו מושג למה באמצע המשחק המחשב עושה restart יש לי geforce mx 440 p4 2ghz מבקש את עזרתכם זה נראה משחק טוב .................................. :'( :saint:

    • 0 תגובות
    • 829 צפיות
  17. Started by 888,

    התחלתי לחזור לשחק בGTA VC כל הזמן המחשב קופא למשך כמה דקות...ואז חוזר ולפעמים הוא גם לא חוזר למצב הנורמלי אחרי כמה דקות... המשחק עבד ששחקתי בו בזמנו מה יכולה להיות הבעיה..?

    • 0 תגובות
    • 829 צפיות
  18. Started by Greg#,

    מחפשים שחקנים לא רעים לקבוצה. לא את הטופ של הטופ, ולא שחקנים מתחילים לגמרי. אלא ממוצעים שיהיה כיף לשחק איתם. כמו שהשם אומר לוחמי הסופש זה אירוני ונכון כי אני עובד רוב השבוע אבל עדיין בכל יום יש לי כמה שעות לשחק אז אנחנו מחפשים שחקנים חשוב שיהיו בוגרים, ופעילים יחסית. עומדים להרשם לכל הקאפים ככה שתציעו את עצמכם כאן.

    • 11 תגובות
    • 829 צפיות
  19. אהלן, בגדול NWN2 הוא משחק סביר (אבל די מעצבן), עם המון בעיות טכניות. חשבתי לתת לו עוד הזדמנות לאחר שיצאו לו מספר פאצים (נדמה לי 7) ובעוד שבועיים יוצאת לו חבילת הרחבה. מישהו יודע האם בעיות המצלמה/זמן טעינה/וכדומה נפתרו ע"י הפאצים? תודה.

    • 3 תגובות
    • 829 צפיות
  20. Started by haviv822,

    לאחר כחצי דקה עד דקה של משחק ברשת, זה יוצא לי מהסרבר ואני מקבל את ההודעה הבאה: למשהו יש מושג איך אפשר לפתור תבעיה הזאת ? תודה.

    • 12 תגובות
    • 829 צפיות
  21. שלום אני מנסה להתקין COD1 ובאמצע ההתקנה כאשר אין לי אפשרות לעבור לכונן השני הוא מבקש שאכניס את הדיסק, האם יש פתרון או שחייבים לצרוב באמת? תודה

    • 1 תגובה
    • 829 צפיות
  22. Started by Tommy,

    כבר לא אקסקלוסיבי ל PS3 ....... יוביסופט הודיעו רשמית שזה גם מגיע ל 360 Ubisoft Announces Assassin's Creed For Xbox 360, Not PS3 Exclusive http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9645 :xyxthumbs: :yelclap:

  23. Started by cb,

    התקנתי את המשחק המלא לפני כשעה,25 FPS קבוע בזמן GAMEPLAY, 75 קבוע בזמן סרטוני מעבר. מפרט בצד. האם ישנה בעיה אצלי? ********************* ד"א יש לי דריוור של NVIDIA גרסא 84.21,אני לא רוצה לעדכן דריוורים מכיוון שיש בעיה עם סדרה 9,הם לא מראים סרטוני סטרים טוב באינטרנט. + הDX התעדכן לי בזמן ההתקנה של המשחק-אז כנראה שזה לא בעית DX. עריכה:חח שחכתי לציין שהכל אצלי על HIGH ויש משהו אחד על MAXIMUM ושמתי אנטי אנלייס על 4x + 1280x1024.זתורמת שרשום לי בהגדרות Custom.(הגדרות שאני הכנתי).motionbluer=on.

    • 6 תגובות
    • 829 צפיות
  24. Started by StorM FighteR,

    • 3 תגובות
    • 829 צפיות
  25. ....

    • 8 תגובות
    • 829 צפיות

דיונים חדשים בפורומים