עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by rtr,

    כמו שאמרתי.. מישחק RTS שלא יהיה דומה ל Warcraft רק מבחינת זה שהוא אסטרטגיה.. אלא שהמישחק יהיה בעבר כזה.. לא טנקים לא רובים לא רכבים אלא כמו בWAR... אבירים על סוסים , קשתים, חיילים פשוטים עם חרב ... יש רעיונות ?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by Ido.G,

    היי הורדתי את הבטא של המשחק הנ"ל. יש עוד מישהו שהוריד את המשחק? בכל מקרה- הביצועים אצלי לא טובים. אני מפעיל את המשחק עם הגדרות MED פחות או יותר, והמשחק עדיין מגיע ל 15 FPS בעומס ואפילו לפחות מ 10 בעומס כבד מאוד. בעקרון המחשב שלי הוא בערך המפרט המומלץ ולכן זה לא כל כך מסתדר לי. האם יש פה מישהו שיש לו נסיון עם המשחק? ד"א- המשחק נראה מבטיח.

    • 5 תגובות
    • 842 צפיות
  3. Started by talisman,

    אני מחפש משחקי פעולה/אסטרטגיה או מירוצים. אבל לא משחקים איטיים כדוגמת total war... אלא משחקי פעולה מהירים (כמו FEAR, call of duty וכו), או משחקי אסטרטגיה בזמן אמת. אפשר גם מירוצי מכוניות טובים... כאלו אבל שכיף לשחק בהם על המחשב...

    • 3 תגובות
    • 560 צפיות
  4. Started by darkdude,

    חבר המליץ לי על המשחק אבל לפני שאני מוריד , מישהו שיחק בו שיוכל לתת לי מבט כללי על המשחק?על מה הוא? וכ'ו....

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by avivlevy,

    כשאני משחק אז הוא נתקע לי לצד ימין וכל הזמן זז ימינה, מה לעשות???

    • 8 תגובות
    • 825 צפיות
  6. קחו את ה All-Seeing Eye שלכם תזרקו אותו לפח כי יש משהו הרבה יותר טוב!! http://www.qtracker.com/ [attachment deleted by admin]

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. אני תקוע בשלב שיש מין קרן חשמל כזאת ומסיביב הרבה לוחות באוויר שיורים עלי אחרי שאני יורה עליהם ומפיל אותם (אני בחללית ד"א) הקרן חשמל הזאת יורת עלי ובסופו של דבר הורגת אותי מה עושים פה? ואני רחוק מסיום המישחק?

    • 5 תגובות
    • 739 צפיות
  8. Started by stone cold,

    מישהו שיחק במישחק כבר? דרך אגב פה הביקורת מגימספוט- http://www.gamespot.com/pc/sim/darkstarone/review.html?sid=6155759

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by gigabot,

    היי, לא יוצא לי להכניס צ'יטים בסימס 2. אני לוחץ על ctrl+shift+c במהלך המשחק ולא נפתחת לי התיבה של הצ'יטים. ניסיתי במהלך המשחק עצמו וגם בפאוז... מה לעשות?

    • 5 תגובות
    • 932 צפיות
  10. לא משנה איזה סוג של משחק ... תודה מראש .

    • 3 תגובות
    • 668 צפיות
  11. Started by sasasa,

    נעלו אל הדיון הקודם כי אמרתי שהחוק נגד הקפצות דפוק אז נעלו את הדיון נעלבו או משהו ואמרו: ''אם החוקים לא מקובלים עלייך זו לא בעיה שלי ננעל.'' מתי אמרתי שהם לא מקובלים עלי?! הם כן רק אמרתי שהם דפוקים (דעה שלי) נפני שהתחלתי לשחק התקנתי את הפאצ'ים 1.1 ו1.2 ולא היה לי ליבחור נמר!! ורציתי לשחק אז בחרתי ארייה... איך בוחרים נמר?? יש לי 9600XT ואני לא יכול לבחור בכמה מהאפשריות של הגראפיקה כמו BLOOM שהכרטיס שלי תומך בו!! או DEPTH ON FIELD שאני לא יודע מהזה אבל הכרטיס שלי לא ניראה לי תומך באפשרות הזאת ועוד משהו אחד... כרטיס מעודכן למה אין BLOOM??!!?!?!!? יש דרך לעשות שהחייה שלי תיהיה טובה מהר??? זה לא אפשרי להיות SOILDER ולהיות טוב?? וגם פיצצתי את החקלאות באנש…

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by מכבי חיפה,

    כשאני נכנס לשחק אני נכנס לסירבר אז אני מקבל שגיאה זיכרון לא יכול להיות READ.. מה זה ? http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=124391.0

  13. Started by The Dom,

    שוב פעם אני כותב נושא על המשחק הזה :(אני אפילו לא בטוח שזה שייך לפורום הזה) יש לי פינג עצוווום של 358( ) בשרתים אירופיים ואין לי מושג למה.... יש שרת שנקרא EuroGamer וזה השרת היחיד חוץ משרת ישראלי אחד שאני מכיר שיש לי פינג סביר של 90 (ובשרת הישראלי זה נורמלי). 1) למה יש לי פינג כזה גבוה ואיך אני מתקן את זה. 2)יש לכם איי פי של שרתים ישראליים נוספים כי בנתיים מצאתי רק 1.

    • 11 תגובות
    • 938 צפיות
  14. עם מדריכים והכל..

  15. Started by guyfaran,

    שלום אני רוצה לקנות PSP ויש לי כמה שאלות קודם... מה ההבדל בין החבילות sony psp 1000k sony psp 1004k sony psp 1006k ? מה התפקיד של כרטיס הזיכרון במכשיר? והאם זה באמת משנה אם אני אקנה את הכרטיס הזה שהוא לא בהכרח של סאנדיסק אבל חמישית מהמחיר שסוני מציעים? http://www.sollan.co.il/Product_page.asp?PID=1870&CAT=50&SCAT=269&b=refzap תודה

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  16. Started by 104952,

    מישהו מכיר את המשחק המכות הקלאסי FATMAN? אם כן, מישהו זוכר על איזה קונסולה הוא היה ומאיפה אפשר להוריד אותו בגרסה חינמית?

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  17. Started by The Dom,

    יש לי battelfield special forces ויש לי שאלה די מטומטמת ( ) איך עולים דרגות??

  18. Started by KKK,

    שאלה בכותרת תודה ;D

    • 15 תגובות
    • 8k צפיות
  19. Started by DorCo,

    שאני לוחץ על האייקון(גם מהקיצור וגם מהתיקיה עצמה של המשחק) של המשחק שום דבר לא עולה. והמשחק מעודכן... תודה לעוזרים!

    • 5 תגובות
    • 646 צפיות
  20. Started by The Dom,

    אני משחק בבאטל פיאלד 3 ימים(וקיבלתי מדליית כסף עליתי רמה 1 וקיבלתי את הבייסיק של החייל נגד הטנקים-אבל עזבו את זה ) ומידי פעם כשאני מתחבר לשרת ואני עושה join game זה יוצא לי מהמשחק!!!!!!! משהו יכול לעזור לי?!?!?! תודה מראש

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by Axel Foley,

    מישהו יודע איך אפשר להפוך קובץ של הילוך חוזר לקטע וידאו?

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות
  22. Started by mikko,

    http://joinfear.com אני מקווה שיהיה שרתים ישראלים עוד שבוע אבל שווה לחכות F.E.A.R. Combat features: - 10 Multiplayer Game modes. - 19 Multiplayer Maps. - 12 different weapons. - Punkbuster support for anti cheat support. - The capability to download user generated content.

    • 37 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. Started by lmlm,

    פשוט גדול מה שהיא הולכת להיות 8)

    • 32 תגובות
    • 2.4k צפיות
  24. מה שם המשחק הכי חדש בסידרת Command and conquer ?

    • 10 תגובות
    • 978 צפיות
  25. Started by isach,

    היי , מישהו מכיר את האימולטור הזה ? mame32 ? יש בו כל מיני משחקי מכות נוסטלגים כאלה , אקס מן נגד סטריט פייטר וסטריט פייטר זרו וכל מיני , בכל מקרה היה לי את זה לפני כמה שנים ואני זוכר שהמשחקים היו צריכים להיות מכווצים בזיפ בתקית roms כדי להפעיל אותם , הורדתי כמה משחקים מכווצים והכנסתי לתקיה , אבל זה לא מראה לי שום משחק שאני יכול להפעיל.. יש למישהו אולי לינק לגרסה טובה של התוכנה שמתאימה לחלונות וקישור לאתר של משחקים ?

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים