משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
קניתי מחשב חדש לפני חודשיים עם ויסטה והתקנתי את המשחק קומנדוס 2 שנמצא ברשותי כמה שנים ועבד בXP השאלה איך אפשר לעשות שזה יעבוד בויסטה. השגיאה היא DIRECTX 5 NOT FOUND תודה לעוזרים! :-\
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
משחק ברוסית, וזה לא טעות... אמור להיות משחק נחמד+. אם מישהו שיחק, אני מעוניין לשמוע את דעתכם http://sanitars.games.1c.ru/?action=describe
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
-
לפני שנתיים רכשתי את המשחק Dungeons&Dragons Online. מאחר והמשחק לא היה בשל והמחשב הישן בקושי עמד בדרישות המינימום ביטלתי את החשבון אחרי חודש. מאז חלפו שנתיים והחלטתי לראות מה השתנה במשחק. הבעיה שאני לא זוכר את שם המשתמש ולא יכול להפעיל את החשבון. ניסיתי לשלוח מייל לחברה, אבל כדי לשלוח מייל (דרך מערכת פנימית של החברה) אני חייב שם משתמש. מה עושים בכזה מצב?
-
- 4 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום . התקנתי את המשחק HITMAN2 לאח הקטן של חברה שלי . וקשה לו לשחק אז אמרתי לו שאני יביא לו ציטים חיפשתי באינטרנט ומצאתי ציטים שכותבים בקונסול, אבל אני לא מצליח לפתוח את הקונסול ראיתי שצריך לשנות משהו בקבצים של המשחק ולכתוב EnableConsole 1 אבל זה גם לא פותח את הקונסול . ושם טרינרים לא פועלים אז איך אני יכול להפעיל לו את הציטים . תודה מראש ?
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-
-
לי יש 2000 ועובד מצויין אך האם XP או 98SE יותר טובות
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-
-
נתקעתי בשלב שאתה צריך להרוס בו את הגנרטור של המגן של איזה ספינה (איפה שהוא מוצא את JAN בחזרה) יש שם איזה אחד מגודל עם שריון ומגן שאני בקושי מזיז לו הצלחתי לפגוע לו במגן ולבטל לו אותו לכמה שניות אבל הוא תמיד מתחדש יש איזה דרך להשמיד אותו ביותר בקלות חוץ מאשר לגמור עליו את כל התחמושת ולא לעשות הרבה נזק?
-
- 5 תגובות
- 832 צפיות
-
-
היי חבריה המחשב שלי, מעבד: i15 GIGABYTE INTEL P55 GA-P55-US3L DDR3 RAID כרטיס מסך: ATI SAPPHIRE HD 5770 1GB GDDR5 D.DVI-I / HDMI / DP מסך SAMSUNG 23" LCD P2350 DVI 2MS 1:50000 FHD מערכת הפעלה :windows 7 כשאני מפעיל את המשחק ,המשחק נזרק ורושם לי את ההודעה הבאה: GPU ATI Radeon HD 5700 Series are no tasyed. You Man Experience odd behavior. מה הבעיה ?מה עליי לעשות? תודה נ.ב לכרטיס מסך זה יש 2 כניסות 1, עם dvi והשניה מתחתיה dvi + hdmi יש חשיבות לאיזו כניסה אני מתחבר?
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום לכולם. מישהו יכול להזכיר לי איך אני בודק fps באנריל 2003? אני לא רוצה תוכנה מסויימת כי יש לי fraps, אני רוצה את הפקודה שרושמים בתוך המשחק עצמו. מצטער שפתחתי נושא שלם בשביל שאלה קטנה אבל חיפשתי בכל מיני אתרים ולא מצאתי תשובה. תודה מראש למי שעוזר!
-
- 3 תגובות
- 831 צפיות
-
-
טוב תראו, המשחק COH פועל לי די לאט- לא מאוד לאט, אבל לא ברמה מספקת... את ההגדרות הגרפיות השארתי כמו שהן.... המפרט שלי הוא: AMD 3800 Dual Core twinmose 1g 667 sapphire x1950pro זה פחות או יותר, ומשום מה המשחק לא פועל טוב... המפרט שלי עומד בדרישות המומלצות..... אודה לעזרה
-
- 1 תגובה
- 831 צפיות
-
-
חחחחח, הייתי בטוח שהמשחק הזה כבר מת מזמן, אבל מסתבר שלא... BLIZZARD הכריזה היום כי היא עומדת להוציא בקרוב PATCH חדש, מספר 1.12 שאמור לטפל בכל מני דברים... http://blizzard.com # The multiplayer chat screen will now show a preview of the map you will play on. # The creator of a private Battle.net game can now make the game public under the creators name in the multiplayer chat screen. # A Friends List will be added to the game to keep track of your friends on Battle.net. # Friend mail will be added to the game to let you email members of your Friends List. # A password-recovery and email-registration function will be added to allow you to recover your password via email. #…
-
- 1 תגובה
- 831 צפיות
-
-
UT2003 Build UT2003_Build_[2003-04-07_17.42] OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2615 MHz with 2046MB RAM Video: NVIDIA GeForce 8500 GT (6218) Negative delta time! History: UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop ואל תגידו לי לקנות את UT2004... אני רוצה לדעת איך לפתור את הבעיה...
-
- 2 תגובות
- 831 צפיות
-
-
אז ככה יש לי את המשחק הזה בכל הגירסאות מה לא ניסיתי הכל אבל המקלדת לא מגיבה לי במשחק הזה(בשאר המשחקים עובדת לי המקלדת וגם לבן דוד שלי זה לא עובד ולעוד כמה חברים שלי) בבקשה תעזרו לי אני כבר מת לשחק בתודה מראש לכל העוזרים
-
- 7 תגובות
- 831 צפיות
-
-
שלום אני משחק WOW חצי שנה על סרברים אירופאיים , אבל כל חברי משחקים בסרברים של US. עכשיו אני רוצה להחליף את ה Account שלי ל - Account אמריקאי. חשבתי או להחליף אותו ב Ebay עם אמריקאי או למכור אותו ולקנות שוב את הגירסה האמריקאית. הבעיה היא שאני לא שמרתי את כל המידע שיש לי על ה Account ולא שיחקתי בו כבר חודש. יש דרך לקבל את כל המידע על הדמויות בלי לעשות הרשמה לחודש שלם ? אם יש לכם רעיונות משלכם אני אשמח לשמוע... :] תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 831 צפיות
-
-
התחלתי לשחק במשחק הראשון החרי שסימתי את 2 סדרות הפלטפורמות הגדולות האחרות שיש לPS2 להציעה ואני מאוד מופתע שהמשחק טוב למעשה הוא טוב כי אני מנסה לקחת את כל הבקבוקים בכל שלב ובלי זה הייתי גומר אותו כבר וגם ככה הוא קצר -לא שזה משנה הרבה... אבל לפחות מהמשחק הראשון הסידרה מוצאת חן בעייני והגרפיקה הילדותית לא מציקה יותר מידי http://www.gamespot.com/ps2/action/slycooperandthetr/review.html?om_act=convert&om_clk=tabs
-
- 4 תגובות
- 831 צפיות
-
-
כל פעם אחר שאני בוחר את השפה של הפיזיקס שהוא צריך להתקין אז הוא יוצא מההתקנה בטענה שיש לי כבר את זה! וזה ממש מציק ! איך אני מבטל את ההתקנה הזאת וממשיך?
-
- 1 תגובה
- 831 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי שאלה.... בצעד נוסטלגי החלטתי לחזור לשחק ב american macgee alice הבעיה שהיא שלמשחק אין שום תמיכה בגויסטיק או גיימפאד מה שלדעתי יכול ממש להוסיף לחווית המשחק המשעשע והמוצלח הזה האם למישהו יש רעיון איך בכל זאת אפשר לגרום לו להשתמש בגיימפאד? (ורגב יש לי של לוגיטק) תודה
-
- 2 תגובות
- 831 צפיות
-
-
-
אני לא מבין. פעם, כשהייתי קטן, כשעוד שיחקנו ב-C&C, שהיה אחד ממשחקי הטסטרטגיה הגדולים מעולם, אהבתי מאוד את הז'אנר הזה. עכשיו, אני כבר לא מתחבר אליו. אבל למרות זאת, שיחקתי ב-WarCraft III שבהתחלה היה נראה כמו כל משחק אסטרטגיה סטנדרטי אחר. התחלתי לשחק, עברתי כמה שלבים, ואז הגיע הניצוץ הראשון. הניצוץ שבלט כ"כ! אי אפשר היה להתעלם ממנו למשך כל המשחק. הסרטונים. הם היו כל כך ריאליסטים! אני חייב להודות שאלה היו אחד הגורמים המרכזיים שאמרו לי: "יש עוד סרטונים בהמשך, בוא תגלה אותם". הסרטון האהוב עליי היה בסוף המשחק (כאשר *ספויילר* ארט'ס הורג את אבין המלך, מראים את הצל שלהם *סוף ספויילר*) וגם הסרטון עם המפלצת הענקית (שכחתי את שמה) עם העץ הענק. הסרטון עם האורקים במערה היה יפה ג…
-
- 2 תגובות
- 831 צפיות
-
-
ככל שאני מתקדם אני שומר ושומר ואז אני יוצא מהמשחק וכשאני חוזר לשחק אני מתחיל מהעיר האחרונה שאליה הגעתי ולא מהמקום שבו שמרתי לאחרונה זה אמור להיות ככה?
-
- 6 תגובות
- 831 צפיות
-
-
טוב אז ככה בעיקרון רציתי לקנות CS:CZ בכדי שאני יוכל להוריד את CS:Source אז בדקתי באתר של באג וראיתי שיש להם את ה Condition Zero... אוקיי אז הלכתי לבאג בקניון הרים בכפר סבא - לא היה להם... סבבה אז אמרתי לעצמי לפחות אני אקנה HL רגיל בשביל הסי די קי... הם הוציאו ממנו את הסידי !!! מה כתוב באתר של באג ציטוט "יש לכם כבר, אבל אין מספר סיריאלי? מתים לשחק קאונטר על האינטרנט". בגללם נסעתי עם האופניים עד לכפר סבא! כתוב על האריזה של האף לייף שהוא לא מיועד למשחק רשת - אז שאלתי את המוכר והוא אומר לי שלא מייצרים יותר סיריאלים. אז מה אתם כותבים באתר מה???!!! אז ראיתי באמת שלא מייצרים רק אחרי שחזרתי למה לא כתוב באתר שלהם??????????????? באתר של פריק כתוב! אז מה אתם כותבים באתר מה???!!! מ…
-
- 1 תגובה
- 831 צפיות
-
-
אני במשימה שצריך לעלות לגג של הכלא ולהרוג את מורלו עם רובה צלפים אבל אם אני עושה כוונת תראו איך רואים ... [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 831 צפיות
-
-
אני צריך המלצה למשחקים של direct 3d ולא opengl יש לי בעיה עם הכ. מסך.... אז בינתיים עד שאני אשלח לתיקון הייתי רוצה לדעת איזה משחקים בDIRECT3D אפשר לשחק?
-
- 7 תגובות
- 831 צפיות
-
-
שלום, התקנתי את המשחק על מערכת עם חלונות ויסטה. ההתקנה עברה חלק. ברגע שאני מפעיל את המשחק אני מקבל הודעה של חלונות שהמשחק התרסק וחלונות מחפשת פתרון לבעיה (ללא תוצאות כמובן). בדקתי את דרישות המינימום באתר של Activision ולא רק שאני עומד בהן אני גם עובר את הדרישות המומלצות (ניתן לראות את מפרט המחשב שלי). האם מישהו ניתקל בבעיה כזו? לא הצלחתי למצוא עזרה אפקטיבית באתר התמיכה הטכנית של המשחק. לא יודע אם מיותר לציין או לא, אבל בכל זאת, המשחק קנוי וחוקי. תודה מראש על כל עזרה שהיא. ניסים
-
- 4 תגובות
- 831 צפיות
-
-
הקונסולה המובילה בדור החדש של מיקרוסופט מקבלת מחיר יום אחרי חשיפת האחות הקטנה - 500 דולר בארה"ב ו-500 יורו באירופה, עם הזמנות מוקדמות החל מהחודש הנוכחילכתבה
-
- 2 תגובות
- 831 צפיות
-


