עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by eliko9,

    כמה שאלות שמעניינות אותי כבר זמן רב... כמה זמן לוקח בערך לפתח משחק מחשב? (זה נכון שלקח לפתח את סימס כמה שנים טובות?) בכלל איזה משחק לקח לפתח אותו הכי הרבה זמן... מה זה מנוע גרפי בדיוק...לא הצלחתי למצוא תשובה שמסבירה את זה טוב והאם עומד לצאת באמת C&C חדש בעתיד? ועוד כמה שאלה.. ה"כרטיסי מסך" של התחנות משחקים (ps2/xbox) הם בהרבה יותר טובות מהכרטיסי מסך של המחשבים האישיים? ואם אפשר לתת דוגמא לנתוניי החומרה של הכרטיסים הללו...

    • 4 תגובות
    • 846 צפיות
  2. מה עושים במשימה הזאת משהו יודע?? זה עם המלחמה של הכנופיות שאני משטלת על שטחים של כנופיות אחרות ויש לי משימה שאני לא יודע מה לעשות עם האיש הזה!! תעזרו לי בבקשה!! הנה תמונה מהמשחק אולי היא תעזור

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. Started by darkdude,

    אני רוצה לקנות את חבילת הDELUX של BF, אבל לפי מה שהבנתי יוצא BF 3 בקרוב. מתי הוא יוצא?

  4. Started by pixilated,

    אני מעוניין לרכוש משחק של מירוץ מכוניות למחשב. אבל אני בכלל לא מכיר. מישהו יכול להמליץ לי על משחק טוב? ורק אם אפשר... שיהיה דגש על המירוץ ולא נגיד על משימות וכאלה אבל בכללי הכל טוב.

    • 24 תגובות
    • 3k צפיות
  5. Started by GODFATHER4,

    כדאי להוריד את המשחק הזה: http://www.gamespot.com/pc/sports/premiermanager20062007/index.html

    • 5 תגובות
    • 698 צפיות
  6. Started by DS,

    בעוד כחודש וקצת יוצא המשחק Bully אז החלטתי לתת כמה פרטים תמונות וכו' Bully המשחק החדש מבית Rockstar Games שהביאו לנו את סדרת GTA חוזרת ועכשיו היא מחזירה אותנו לבית הספר. Bully עוד לפני שאמור לצאת כבר התחיל שערורייה גדולה בארה"ב ובאנגליה. חבורת הורים שדואגים לילדהם בבית הספר מבריונים רצו לצאת נגד המשחק אבל ראינו שזה לא קרה. בכל אופן: המשחק אמור לצאת באוקטובר 2006 לקונסולת ה PS2 בינתיים. לפי Rockstar Vancover הגירסה לבוקס בוטלה אך אצל רוקטסאר עד שזה לא יוצא זה לא בטוח. עלילה: לפי מה שידוע מהאתר שחרשתי עליו איזה שעה הבנתי שאנו משחקים את ג'ימי הופקינס בן ה 15 שהולך ללמוד ב Bullworth Acadamy לאחר שסולק משאר הפנימיות באזור. כמו שציפינו מ Rockstar המשחק יהייה שמישהו או …

    • 40 תגובות
    • 2.6k צפיות
  7. תודה לעוזרים...

    • 3 תגובות
    • 678 צפיות
  8. Started by Nahum2,

    Well I want to know if there is gary mod like program for medivle like game oblivion or something? I wanna create some movies but past once not future.....

    • 5 תגובות
    • 925 צפיות
  9. היי יש לי את המשחק המקורי בגירסת דיסקים ואני רוצה ליצור אימג' לדיסק הראשון כדי שאני לא יצטרך כול פעם להכניס ולהוציא את הדיסק כדי לשחק איך אני עושה את זה?

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by AtR,

    שימו לב אילו מכוניות יופיעו במשחק הבא של סדרת NFS http://ps3.ign.com/articles/725/725538p1.html תיהיה שם גם Audi Le Mans Quattro

    • 41 תגובות
    • 3k צפיות
  11. שלום חברים. קניתי מחשב חדש עם מעבד כפול ליבה,ומאז שמתי לב שהמשחקים עם המנועים הטיפה יותר ישנים (כרגע הרצתי PREY,BAD DAY LA,beyond good and והיהevil,painkiller והיה לי בעיה עם השניים האחרונים)עובדים לי בסופר מהירות.גם הסרטונים וגם הגיימפליי יש איזה פאץ' שיתקן את הדבר?אני זוכר פוסט ממזמן שלבנאדם הייתה את אותה הבעיה.או בעצם לבטל ליבה?ואם כן,איך עושים את זה בHOME? תודה רבה.

  12. Started by Tranquility,

    OK אז החלטתי להיכנס לעסק מישהו יכול להגיד לי איפה אני יכול לקנות את המשחק במחיר סביר ? (חול זה גם אופציה ... כל עוד עושים משלוחים)

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. Started by POPSTAR,

    שלום , אני חדש בפורום מקווה להשתלב , לא היה לי מה להביא אז הבאתי לכם ידיעה חדשה בבקשה . http://ps3.ign.com/articles/725/725847p1.html

    • 6 תגובות
    • 927 צפיות
  14. Started by pC gUy,

    איזו גרפיקה יותר טובה? ב-CSCZ או על D3D אבל לי TEXTURE DETAIL או על OPENGL אבל אם TEXTURE DETAIL ;D

    • 1 תגובה
    • 729 צפיות
  15. Started by asaf999,

    שלום לכולם! אני מחפש משחקי מכות פעולה כאלה למחשב, כמו ONI הישן והטוב!! מי שמכיר אני אשמח לקבל המלצה על אחד טוב עם לוחם כזה כמו שיכול ללכת מכות עם הידיים והרגליים (כמו ONI!!!)!!! אני מעדיף שיהיה מכות רחוב כאלה, לא כמו טייקן, אני יודע שיש הרבה משחקים ישנים כאלה אבל אני מעדיף משחק חדש עם גרפיקה מרשימה.... תודה רבה!!

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by avi2014,

    http://news.walla.co.il/?w=/4/958704

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by DS,

    אתמול קיבלתי את BF2 לאחר ששיחקתי בדמו כל הזמן. בכל אופן הבנתי שזה Capture The Flag וכל זה והבנתי איך משחקים אבל לא הבנתי מה אני צריך לעשות ומה המטרה שלי? אין משימות או משהו? ושמעתי גם על דרגות אבל אני לא יודע מה זה אה ואני משחק בינתיים רק במצב יחיד תודה לעונים

  18. Started by KKK,

    חחח מה זה איך אפשר לעשות את זה??? כל הקטע הוא שאפשר לקחת את התחפושת של הסוס ולהילחם איתו :lol:

    • 8 תגובות
    • 765 צפיות
  19. Started by The Dom,

    נכנסתי למשחק ואז יצאתי ממנו כדי להחליף מצב ב x-fi למצב של משחקים ונכנסתי שוב-אין צליל... מחוץ למשחק יש... איך אני מסדר?

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  20. Started by DRz,

    אני מחפש שותפים למשחק... (מרוצי אופנועים אוןלין) למי שמעוניין: 233723348. יום טוב.

    • 5 תגובות
    • 728 צפיות
  21. Started by roes,

    לפי כמה תמונות ששוחררו הGTA החדש שיצא שנה הבא נראה מאוד מבטיח עם גרפיקה ממש טובה (אולי אפילו דיי כמו CRYSIS רק שה GTA בעיר) לעומת הגרפיקה הגרועה של הGTA הקודמים (יחסית למשחקים אחרים) ראיתי רק 3 תמונות: http://www.gta4.net/images/GTA4.jpg http://gta.ag.ru/sc/gta4_1.jpg וזה (תמונה צד שמאל באמצע) http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=99132

    • 28 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. Started by RoD,

    יצא פאטצ' לגרסה היפנית אבל לפי כל המקורות זה פועל גם על האנגלית.. מחר אני אולי אתקין מחדש ואז ת'פאטצ'.. http://rapidshare.de/files/28112309/dmc3se.rar.html http://www.gamespot.com/pc/action/devilmaycry3specialedition/show_msgs.html?topic_id=m-1-29714573

    • 3 תגובות
    • 764 צפיות
  23. שלום! מישהו יכול להביא קישור לתוכנה אימולטור שמפעילה משחקי פלייסטיישן על המחשב??? תודה

    • 2 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by talisman,

    משחק מצויין או מורכב מדי, מעצבן מדי ומשעמם מהר...?

    • 3 תגובות
    • 799 צפיות

דיונים חדשים בפורומים