עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום ההארדיסק של חבר שלי שבק חיים ואיתו הלכו כל השמירות שלו ב DOOM3 למישהו יש שמירה בשלב שנקרא Central Server Banks ? זה בערך איפה שמקבלים את ה - soul cube תודה...

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  2. אני רוצה לנסות משחק ברשת. הבנתי שיש גם Co-Op וגם Deathmatch. עוד לא ניסיתי. יש מצב? (אני אגיע בערך ב- 22:30 הביתה) HF

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  3. Started by SIGAMNO,

    אני ממש התאכזבתי ממנו קשות יש לי מחשב מאוד חזק P-4 1.9 512RAM ו-G-FORCE 2 MX 400 64MB והמשחק ממש מגעיל והוא כבד מאוד ורק שתדעו עדיין לא עברתי את האימונים מרוב שהתאכזבתי

    • 14 תגובות
    • 2.4k צפיות
  4. ניסיתי לעדכן הכל !.....לא רוצה לעלות (בלי שום הודעה גם) פשוט לא עולה לוחצים הוא טוען שניה וזהו סוגר...(בדקתי בTASK MANEGER לוידוי) זו גרסת הדיסקים .

    • 7 תגובות
    • 799 צפיות
  5. Started by nokobik,

    הייתי רוצה להתרשם איך המשחק רץ על המחשב שלי לפני שאני קונה אותו. תודה

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by zuk666,

    אם כן, יצא לכם להפעיל משחק ברשת?? משום מה, אני לא מצליח למצוא עוד משתמשים ברשת.. המשחקים שאני מנסה הם: WORLD TOUR SOCCER CHALLENGE EDITION UNTOLD LEGEND: BROTHERHOOD OF THE BLADE משחקים מקוריים.. זה מוזר, כי הWEB עובד לי ואני גולש ב PSP ופשוט ה MULTIPLAYER לא רואה עוד שחקנים.. אגב, אם מישהו מעוניין, אפשר לקבוע איזה יום למשחק..

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by ccc,

    קודם כל תודה למנהל פה שנתן לי אחלה אתר של רמזים לקווסטים .. דבר שני, פרמטתי היום את המחשב כי הי בו בערך מליון תוכנות ריגול אחרי שאחיין שלי שיחק בו... וכל השמירות של סיביריה 1 הלכו לי אני מחפש שמירה שקרובה לאיזור של המשימה בעיר הרוסית ההיא, שצריך לחפש את הלנה... כל דבר באיזור יעזור לי.. ממש בעסה, נכנסתי כבר למתח מהמשחק הזה... כבר נהיו לי חלומות ממנו ועכשיו הלכו השמירות בשיא המתח למי שיש את זה מותקן ולא יודע איפה השמירות.. זה בתיקייה בMY DOCUMENTS בבקשה עזרה ?

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  8. Started by MasterDK,

    איך הוא? יותר טוב מהראשון? מה השיפור מה אורך המשחק וכו'? ספרו לי קצת

    • 10 תגובות
    • 980 צפיות
  9. למי שיש את הקודים אשמח מאוד אם יתן לי <לא./>

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. אחרי שהתקנתי את הדמו, נדפקו לי הפינגים ב CS . לא עזר ה UNINSTALL מישהוא ?

    • 1 תגובה
    • 879 צפיות
  11. חבר'ה אני עושה save game ב-company of heroes, המשחק נשמר אבל אחרי שאני יוצא מהמשחק וחוזר יותר מאוחר לא מופיעים לי שום משחקים שמורים! יש לי גרסה 1.4 ד"א. למישהוא יש מושג למה?? :s05:

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  12. כי אני מתלבט בגלל זה להתקין ויסטה....

    • 0 תגובות
    • 706 צפיות
  13. Started by ronen_z90,

    מישו יכול להביא לי לינק להורדה(1 או שניים...) בבקשה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by mj23,

    היי קניתי תCOD החדש דרך סטי ואני רוצה למכור אותו השאלה שלי איך אני יכול למכור אותו אם יש לי אותו בסטים (יש לי עוד הרבה משחקים בטסים כמובן אורגנלים) אם למישו יש מושג על מה אני מדבר אשמח לקבל עזרה חח

    • 4 תגובות
    • 973 צפיות
  15. למכירה 11 משחקים ב-650 שקל והם: *צונזר* - נא לגשת לטרייד-זון מי שמעוניין שישלח אימייל ל- habernir@walla.co.il וחברה לא נפלתי על הראש פשוט אני טס לחו'ל והכל מקורי עם קופסא ועם חוברות ואני חוזר זה לא עבודה בעיניים !!!כל המשחקים מקוריים עם אריזתם המקורית ואני מהקריות

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  16. אהלן, אני מוכר עותק מקורי של המשחק Call Of Duty Modern Warfare 2 סגור ואטום בניילון בקופסא שלא נפתחה מעולם! (הסידיקיי לא בשימוש!) המחיר הכי זול בארץ לבוא ולקחת!!! המחיר שאני דורש הוא 150 ש"ח בלבד לעותק אחד! מסנג'ר: john92@012.net.il פלאפון: 0542263678

    • 1 תגובה
    • 957 צפיות
  17. Started by Monstalicious,

    רכשתי את המשחק לפני כמה שבועות, אין לי זמן לשחק ואני מעוניין למכור, המחיר הוא 130 שקלים עבור קוד מקורי, מי שרוצה מוזמן לשלוח הודעה פרטית.

    • 2 תגובות
    • 837 צפיות
  18. Started by kessler403,

    שם המוכר: ישי קסלר שם מלא של המוצר:battlefield 4 תיאור המוצר: קיבלתי את המשחק battlefield 4 ביחד עם כרטיס מסך ואין לי צורך בו. המשחק הוא להורדה ויש לי את הנייר עם הסיריאל עדיין מכוסה וצריך לגרד אותו. מחיר: 120 ש"ח גמיש. ניתן להעביר לי בפייפאל ואני אשלח צילום של הקוד או שנפגש באזור המרכז. מוכן להחליף על: Diablo 3 ליצירת קשר נא שילחו מייל ל kessler403@gmail.com

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  19. חבילת never settle reloaded שלא נעשה בה שימוש. 200 ש"ח. שי 0508680988

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  20. Started by fox man,

    <צונזר>

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  21. למכירה כ15-20 משחקי מחשב בעיקר קווסטים, כולל פנטזמגוריה, מיסט וכד' באריזות מקוריות מתאים לאספנים. מיכל- 0523682081 mbendor@netvision.net,il

    • 1 תגובה
    • 2.1k צפיות
  22. Started by eb24,

    לפרטים נא לפנות לאיסיקיו: 259594423 או למייל: ekbar@013.net.il

    • 2 תגובות
    • 824 צפיות
  23. שלום לכולם יש לי מישתמש סטים אם המן משחקים מוכר אותו ב500 שקל לל המעוניין שיצור איתי קשר 0507114835

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. שלום, קניתי את המשחק דיאבלו 3 ויש בפנים 2 כרטיסי אורח שאפשר להרשם איתם, אני מעוניין למכור אותם בהנחה משמעותית! ניתן ליצור קשר איתי במייל yanivanstra@yahoo.com לכל הפרטים. מי שירצה אוכל גם לשלוח לו תמונה של הכרטיס המקורי... בלי הסיסמא כמובן ;D צריך להוריד את המשחק באתר של בליזרד וכשצריך להרשם משתמשים בסיסמא שבכרטיס.

דיונים חדשים בפורומים