משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום ההארדיסק של חבר שלי שבק חיים ואיתו הלכו כל השמירות שלו ב DOOM3 למישהו יש שמירה בשלב שנקרא Central Server Banks ? זה בערך איפה שמקבלים את ה - soul cube תודה...
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
אני רוצה לנסות משחק ברשת. הבנתי שיש גם Co-Op וגם Deathmatch. עוד לא ניסיתי. יש מצב? (אני אגיע בערך ב- 22:30 הביתה) HF
-
- 2 תגובות
- 698 צפיות
-
-
אני ממש התאכזבתי ממנו קשות יש לי מחשב מאוד חזק P-4 1.9 512RAM ו-G-FORCE 2 MX 400 64MB והמשחק ממש מגעיל והוא כבד מאוד ורק שתדעו עדיין לא עברתי את האימונים מרוב שהתאכזבתי
-
- 14 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
ניסיתי לעדכן הכל !.....לא רוצה לעלות (בלי שום הודעה גם) פשוט לא עולה לוחצים הוא טוען שניה וזהו סוגר...(בדקתי בTASK MANEGER לוידוי) זו גרסת הדיסקים .
-
- 7 תגובות
- 799 צפיות
-
-
הייתי רוצה להתרשם איך המשחק רץ על המחשב שלי לפני שאני קונה אותו. תודה
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אם כן, יצא לכם להפעיל משחק ברשת?? משום מה, אני לא מצליח למצוא עוד משתמשים ברשת.. המשחקים שאני מנסה הם: WORLD TOUR SOCCER CHALLENGE EDITION UNTOLD LEGEND: BROTHERHOOD OF THE BLADE משחקים מקוריים.. זה מוזר, כי הWEB עובד לי ואני גולש ב PSP ופשוט ה MULTIPLAYER לא רואה עוד שחקנים.. אגב, אם מישהו מעוניין, אפשר לקבוע איזה יום למשחק..
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קודם כל תודה למנהל פה שנתן לי אחלה אתר של רמזים לקווסטים .. דבר שני, פרמטתי היום את המחשב כי הי בו בערך מליון תוכנות ריגול אחרי שאחיין שלי שיחק בו... וכל השמירות של סיביריה 1 הלכו לי אני מחפש שמירה שקרובה לאיזור של המשימה בעיר הרוסית ההיא, שצריך לחפש את הלנה... כל דבר באיזור יעזור לי.. ממש בעסה, נכנסתי כבר למתח מהמשחק הזה... כבר נהיו לי חלומות ממנו ועכשיו הלכו השמירות בשיא המתח למי שיש את זה מותקן ולא יודע איפה השמירות.. זה בתיקייה בMY DOCUMENTS בבקשה עזרה ?
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
איך הוא? יותר טוב מהראשון? מה השיפור מה אורך המשחק וכו'? ספרו לי קצת
-
- 10 תגובות
- 980 צפיות
-
-
למי שיש את הקודים אשמח מאוד אם יתן לי <לא./>
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי שהתקנתי את הדמו, נדפקו לי הפינגים ב CS . לא עזר ה UNINSTALL מישהוא ?
-
- 1 תגובה
- 879 צפיות
-
-
חבר'ה אני עושה save game ב-company of heroes, המשחק נשמר אבל אחרי שאני יוצא מהמשחק וחוזר יותר מאוחר לא מופיעים לי שום משחקים שמורים! יש לי גרסה 1.4 ד"א. למישהוא יש מושג למה?? :s05:
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
השאלה בכותרת...
-
- 2 תגובות
- 600 צפיות
-
-
כי אני מתלבט בגלל זה להתקין ויסטה....
-
- 0 תגובות
- 706 צפיות
-
-
מישו יכול להביא לי לינק להורדה(1 או שניים...) בבקשה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי קניתי תCOD החדש דרך סטי ואני רוצה למכור אותו השאלה שלי איך אני יכול למכור אותו אם יש לי אותו בסטים (יש לי עוד הרבה משחקים בטסים כמובן אורגנלים) אם למישו יש מושג על מה אני מדבר אשמח לקבל עזרה חח
-
- 4 תגובות
- 973 צפיות
-
-
למכירה 11 משחקים ב-650 שקל והם: *צונזר* - נא לגשת לטרייד-זון מי שמעוניין שישלח אימייל ל- habernir@walla.co.il וחברה לא נפלתי על הראש פשוט אני טס לחו'ל והכל מקורי עם קופסא ועם חוברות ואני חוזר זה לא עבודה בעיניים !!!כל המשחקים מקוריים עם אריזתם המקורית ואני מהקריות
-
- 2 תגובות
- 765 צפיות
-
-
אהלן, אני מוכר עותק מקורי של המשחק Call Of Duty Modern Warfare 2 סגור ואטום בניילון בקופסא שלא נפתחה מעולם! (הסידיקיי לא בשימוש!) המחיר הכי זול בארץ לבוא ולקחת!!! המחיר שאני דורש הוא 150 ש"ח בלבד לעותק אחד! מסנג'ר: john92@012.net.il פלאפון: 0542263678
-
- 1 תגובה
- 957 צפיות
-
-
רכשתי את המשחק לפני כמה שבועות, אין לי זמן לשחק ואני מעוניין למכור, המחיר הוא 130 שקלים עבור קוד מקורי, מי שרוצה מוזמן לשלוח הודעה פרטית.
-
- 2 תגובות
- 837 צפיות
-
-
שם המוכר: ישי קסלר שם מלא של המוצר:battlefield 4 תיאור המוצר: קיבלתי את המשחק battlefield 4 ביחד עם כרטיס מסך ואין לי צורך בו. המשחק הוא להורדה ויש לי את הנייר עם הסיריאל עדיין מכוסה וצריך לגרד אותו. מחיר: 120 ש"ח גמיש. ניתן להעביר לי בפייפאל ואני אשלח צילום של הקוד או שנפגש באזור המרכז. מוכן להחליף על: Diablo 3 ליצירת קשר נא שילחו מייל ל kessler403@gmail.com
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חבילת never settle reloaded שלא נעשה בה שימוש. 200 ש"ח. שי 0508680988
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
למכירה כ15-20 משחקי מחשב בעיקר קווסטים, כולל פנטזמגוריה, מיסט וכד' באריזות מקוריות מתאים לאספנים. מיכל- 0523682081 mbendor@netvision.net,il
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
-
-
לפרטים נא לפנות לאיסיקיו: 259594423 או למייל: ekbar@013.net.il
-
- 2 תגובות
- 824 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מישתמש סטים אם המן משחקים מוכר אותו ב500 שקל לל המעוניין שיצור איתי קשר 0507114835
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, קניתי את המשחק דיאבלו 3 ויש בפנים 2 כרטיסי אורח שאפשר להרשם איתם, אני מעוניין למכור אותם בהנחה משמעותית! ניתן ליצור קשר איתי במייל yanivanstra@yahoo.com לכל הפרטים. מי שירצה אוכל גם לשלוח לו תמונה של הכרטיס המקורי... בלי הסיסמא כמובן ;D צריך להוריד את המשחק באתר של בליזרד וכשצריך להרשם משתמשים בסיסמא שבכרטיס.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-


