עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by lev-27,

    בשעה טובה התחדשתי במסך חדש. עברתי מרזולוציה 1440X900 ל-1680X1050. ברזולוציה הקודמת WOW עבד חלק. ברזולוציה החדשה אני מקבל 15 - 20 פריימים באזורים יחסית עמוסים. זה פשוט לא הגיוני. למה שמשחק בן 5 שנים עם דרישות מערכת בקרשים יעבוד לאט על E7400@3.5, 4GB 800MHZ, Radeon 4850. איך אפשר לפתור את הבעיה?

    • 6 תגובות
    • 836 צפיות
  2. אודה למי שירשום לי לינק לאתר כזה או לינק לאתר שיש בו שמירה אחרונה של המישחק GTA:S.A לשמירה קוראים: END OF THE LINE תודה

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  3. גירסה 1.02?

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  4. אורח RnGKay
    Started by אורח RnGKay,

    כאן ניתן למצוא מדריך המקיף את כל אופציות המשחק, החל מגרפיקה וכלה בפונקציות השליטה. מדריך מקיף אשר יתן לכם את האפשרות לסחוט את המקסימום מהדמו. תהנו, R.

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  5. http://www.dumpalink.com/media/1138995541/Spa_Hotlap_Comparison

    • 8 תגובות
    • 836 צפיות
  6. Started by Guarding angel,

    יש בו המון תיקונים ושיפורים http://www.2kgames.com/bioshock/support/

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  7. Started by dbsh,

    בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה תביאו לי את המשחק Disney's Aladdin: Nasira's Revenge עובד 100% תודה אז מה אם זה warez אז יהיו פה משחקים בלי להעליב את האחראי תודה

    • 1 תגובה
    • 836 צפיות
  8. אחוות המתנקשים של יוביסופט חוזרת לאחר מנוחה ארוכה מהרגיל - ותדרוש חומרה מודרנית למדי בכדי לפעול לכתבה

  9. Started by fragon,

    בהשראת דני תרשמו\ שימו לינק לשיר שאתם שומעים עכשיו :ם)

  10. Started by Sofer-Hero,

    האם מישהו יכול לעזור לי ולהסביר האם אפשר לרכוש את העלית דרך חשבון ישראלי או דרך חשבון אמריקאי ולהשתמש בו כמשתמש ישראלי בפלייסטיישן 3? חבל לי לשלם כל פעם 15 דולר על כל חבילת מפות כשאפשר לשלם 50 דולר על כל החבילות של 2012. תודה.

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  11. Started by b1rka,

    יש הגבלת גיל? למה הקלאן שלנו לא הכי גדול

    • 1 תגובה
    • 836 צפיות
  12. Started by slider,

    תמליצו לי בבקשה על משחקים (אני אוהב FPS, תפקידים, סימולטורים) שיפעלו אצלי ( ראו מפרט) תודה

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  13. Started by Rondh,

    מה קורה?? העלתי סרטון חדש עם לודאוט חדש שאני משחק. צפו וגלו איזה נשק מדובר, בסוף הסרטון אני מציג את האטצמנט שאני שם https://www.youtube.com/watch?v=gAzy-YA-Puk

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  14. Started by nivrob123,

    ממש רוצה לנסות לשחק בזה אז למי שיש שילח בפרטי

    • 1 תגובה
    • 836 צפיות
  15. היי יש מישו שמוכר סיריאל אורגינלי כמובן למשחק call of duty 4?

    • 1 תגובה
    • 836 צפיות
  16. יש לי בעיה במולטיפלייר של Flight Simulator X. חברים רואים אותי רק בחיבור הכי נמוך (1-) (אדום) במקום שיהיה בירוק כמו שהיה פעם. הפיירוול שלי מאפשר למשחק לעבור דרכו, וגם כשאני מבטל לגמרי את הפיירוול זה לא עוזר. פעם היינו משחקים ואף פעם לא הייתה בעיית חיבור! מוזר מאוד. החיבור שלי לאינטרנט הוא 5 מגה וגם של החברים כך שלא יכול להיות שזאת הבעיה. הפורטים שאמורים להיות פתוחים בראוטר (ע''יפ אתר מייקרוסופט), פתוחים כמו שצריך. מה יכולה להיות הבעיה? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  17. Started by kip,

    אהלן, יש לי בעיה, מקווה שמישהו יוכל לעזור... ה PS2 הפסיק לעבוד!!! יש לי מכשיר עם גיים שרק בן מס' שנים, הוא מסרב להעלות משחקים בזמן האחרון, הדיסק של גיים שרק עולה וזהו, נתקע עם הכנסת דיסק משחק. דיסק מוסיקה כן עולה, גם דיסק ניקוי אז אני לא חושב שנשרף משהו אלא יצא מכיוון (מה שזה לא אומר...) יש מישהו שאפשר לקחת אליו באזור ב"ש? מישהו אמין.... ואם כבר בשטויות עסקינן... הגיים שרק הוא דבר מעצבן תחת, להחליף דיסקים...עולה...לא עולה... מישהו יכול לומר משהו על צ'יפים? מה טוב היום, כמה עולה, איפה לקנות, כאן או להזמין מארה"ב? מחכה לתשובתכם המהירה

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  18. חנות ה-GOG מציעה עשרות משחקים חדשים וישנים בהנחות יפות, רק למשך היממה וחצי הקרובות מחפשים להתחדש בכותרים עדכניים למחשב האישי שלכם?מומלץ מאוד שתעיפו מבט על הסייל של חנות ה-GOG שמתקיים ברגעים אלו, כסיומת חגיגית למבצעים אשר באו בטיפטופים במשך כל השבוע החולף – וכעת זמינים כולם יחד ל-34 שעות אחרונות, עד סופו של יום ראשון, ה-1 במאי. גולת הכותרת מבין כל הדילים הנוכחיים הוא משחק הזומבים הנהדר Dying Light, שזמין בגירסת ה-Enhanced Edition המשופרת והמורחבת שלו במחיר של 40 דולר – זאת ללא שום מנגנוני הגנות קבצים. מגיפת זומבים רצחניים מעולם לא נראתה טוב יותר כמו כן, ניתן לרכוש חבילה של משחק הפעולה האותנטי Mount & Blade, יחד עם כל ארבעת ההרחבו…

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  19. Started by daniel0089,

    היי, לא ראיתי דיון ראשי אז אני שואל כאן... טב התחלתי לשחק והמשחק ממש טוב! רואים מצויין והוא בכלל לא כבד. אבל יש בעיה... אני לא מצליח לשמור (גם AutoSave המשחק ביטל, והאפשרות של לשמור ידנית באפור ואי אפשר ללחוץ עליה..) אשמח אם מישהו יסביר לי איך לתקן את זה כדי שאני יצליח לשמור. תודה.

    • 1 תגובה
    • 836 צפיות
  20. אורח גיימר במיל'
    Started by אורח גיימר במיל',

    crysis 2 שנקנה בsteam במבצע קורס מעט עם תחילת ההפעלה. אפילו לא מגיע למשחק עצמו אלא לחלון ההרשמה. ואז נסגר. ראיתי ברשת כל מיני עצות טכניות שאנני מבין איך ליישם האם מישהו נתקל בבעיה הצליח לפתור אותה ומוכן לעזור?

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  21. Started by Monstalicious,

    רכשתי את המשחק לפני כמה שבועות, אין לי זמן לשחק ואני מעוניין למכור, המחיר הוא 130 שקלים עבור קוד מקורי, מי שרוצה מוזמן לשלוח הודעה פרטית.

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  22. למרות שאני שונא משחקים כיום בילדותי חרשתי על כל משחק והיה לי כל קונסולה כמעט. אז הנה למשוגעים לדבר אמולטורים(תוכנות אשר מחקות חומרה) של כל הקונסולות שהיו אי פעם. תהנו... http://www.arcadeathome.com/console.phtm וזה לPS2 http://www.arcadeathome.com/ps2.phtml וזה לPS1 http://www.arcadeathome.com/psx.phtml וזה לנינטנדו 64 http://www.arcadeathome.com/n64.phtmll

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  23. שלום, קניתי לא מזמן את החבילה השלמה של כל המשחקים של FEAR דרך סטים ב10$ הבעיה היא שסטים מתייחס לFEAR ולחבילות ההרחבה שלו כאילו הם משחקים שונים. הם מופיעים בLIBRARY בקטגוריות שונות. ובDOWNLOADS הם מופיעים כקטגוריות שונות אשר לכולם אותו גודל 17GB. וקצבי הורדה שונים. כל אחד סיים להוריד כמות שונה של מידע כך שאני יודע שזו לא אותה הורדה ששכפלה את עצמה. מה שעשיתי בינתיים זה עצרתי את ההורדה של שתי ההרחבות. דבר נוסף מוזר הוא שבציור של ההורדה (שלא כמו בשם שלה) רשום FEAR: INCLUDES .....EXPANSIONS. מה לעשות? האם זה יסתדר?[br]פורסם בתאריך: 23.12.2010 בשעה 16:40:03 סליחה על ההקפצה. בבקשה תעזרו לי.יש לסטים דרך ליצור איתם קשר ישירות?

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  24. היכרות ראשונה עם הכותרים המבטיחים שמבוססים על The Walking Dead ועל World War Z לכתבה

  25. Started by alexrta,

    המשחק AMERICAN'S ARMY פשוט זז בקטעים למרות שהמחשב שלי עונה על דרישות המינימום. חוץ מזה משחקים עם גראפיקה יותר טובה כמו אנריל 2003 זזים טוב בבקשה תעזרו לי ותגידו מה אפשר לעשות כדי זהמשחק יזוז טוב?

    • 5 תגובות
    • 836 צפיות

דיונים חדשים בפורומים