עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Cryptonite,

    יש משהו שאני לא ממש מבין... אם אני קונה משחק ורוצה לשחק בו אונליין אני צריך להכניס את הדיסק למחשב בשביל בדיקת מקוריות CD? או שאני פשוט מתקין אותו ומסיים את העניין? נ.ב. איפה אפשר למצוא רשימה של משחקים עלייהם משלמים אונליין? (כמו world of warcraft) תודה ויום טוב

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  2. Started by sgt_flippy,

    מהו המשחק רשת המוני שאתם ממליצים כי אני רוצה לשחק במשחק רשת שדומה ל -mu (כן כן אתם יכולים לסקל אותי באבנים) אבל אני פשוט אוהב את הסגנון של המשחק הזה יש המלצות?

    • 6 תגובות
    • 838 צפיות
  3. Age of Mythology Titans זאת הגירסה הכי חדשה למשחק הזה? או שיש הרחבה יותר חדשה?

    • 3 תגובות
    • 837 צפיות
  4. single player: http://www.gamershell.com/news/39769.html תבחרו בשרת הישראלי למי שיש בעיות בשרתים לחו"ל...

    • 10 תגובות
    • 837 צפיות
  5. Started by guysfa,

    אני לקראת הסוף ונקעתי בבלוק 7: כשכולם הולכים אני לא יודע מה לעשות. תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 837 צפיות
  6. Started by matanch,

    אני לא מצליח להכנס לשרת ושחק ברשת כל פעם שאני מנסה להתחבר קופץ לי חלון אדום עם ההודעה הזאת: Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'matanch' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe מערכת הפעלה 7 64 bit מקווה שתוכלו לעזור לי תודה מראש לכולם ושבת שלום

    • 6 תגובות
    • 837 צפיות
  7. קניתי מחשב חדש ושיחקתי ב age of empires 2 ואחרי הרבה זמן (בעיצומו של המשחק שיש מלא חיילים וכל זה לכל אחד הרבה אובייקטים בוא נגיד) זה מתחיל להיות איטי פתאום... עד רמה שכבר לא כל כך כיף לשחק... בהתחלה זה פעל מהר מאוד חלק בלי שום בעיה רק אחרי כמה זמן שהמשחק מתקדם זה ככה... זה המפרט של המחשב: מעבד q9550 4 ליבות של 2.83 זיכרון 4 ג'יגה של דידיאר2 800 מגה הרץ לוח אם asus p5q ספק כח 600W של termelatake כרטיס מסך 9800gtx+ 512 ram מערכת הפעלה: speedy vista ברקע ששיחקתי פעל רק האנטי וירוס סגרתי אפילו את האייסיקיו ואת המסנג'ר... זה הגיוני שזה ככה? זה קרה לי גם במחשב הקודם... רק בשלבים מוקדמים יותר... או שהיה פחות אוויבים(ואוביקטים על המסך) (המחשב היה 1.7 386 ראמ) תודה לעוזרים...

    • 2 תגובות
    • 837 צפיות
  8. Started by k22,

    שלום אני משחק עם אחי ב Heroes of Might and Magic V - Tribes of the East וכל פעם המישחק ניגמר בניצחון מוחלט לאחד מאתינו שתינו משחקים באותה רמה פשוט ממלכה אחד יותר חזקה מהשנייה באופן מוחלט איפה אוכל לקבל מידע על הממלכות מי יותר חזק ולמה עשו את זה ככה שאין שיויוון ?

    • 3 תגובות
    • 837 צפיות
  9. Started by HyperBlasT,

    שלום לכולם. אני משחק בקאונטר סטרייק 1.6 ולאחרונה נתקלתי בבעיה מאוד מעצבנת, בכל פעם שאני נכנס לסרבר כלשהוא (פרוץ כמובן) יש לי זמן מוגבל ובלתי ידוע שבו המשחק מוציא אותי, ללא אזהרה, ללא הודעת שגיאה, פשוט מוציא אותי למסך הראשי של המשחק.. זה יכול לקרות אחרי חצי דקה שאני נכנס למשחק, אחרי 5 דקות, ואפילו בכמה שניות הראשונות. יש לציין שניסיתי למחוק את המשחק דרך הוספה\הסרה ולאחר מכן התקנתי מחדש ובכל זאת הבעיה נמשכת. האם יש דרך לסדר את הבעיה? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 837 צפיות
  10. ובכן הגעתי למסקנה שאין כמעט שרתים נורמליים אז החלטתי לנסות לאסוף קבוצת אנשים רציניים שרוצים לתרום ולהצטרף כצוות הנהלה(אדמינים) וכמו כן להשתתף בעלויות החזקת השרת המטרה לקנות שרת יציב איכותי ומהיר, השרת יהיה ממוקם באירופה באחת המדינות עם הפינג המהיר ושירות איכותי, למי שבקיע בנושא - אשמח שישתף מידע רלוונטי * רק לאנשים שבאמת אוהבים את המשחק ולא סובלים צ'יטרים וגליצ'רים * גודל השרת יהיה בהתאם לכמות האנשים שישתתפו בהוצאות (עלויות), היעד הוא שכל אחד ישלם כ25ש"ח לחודש ובתשלום מראש למספר חודשים(מדובר על 100-200ש"ח לבנאדם שיועבר לחשבון פייפאל או דרך הדואר, העלות הסופית תוחלט בסוף לאחר שאראה כמה אנשים מוכנים להשתתף וכו') נשתדל לרכוש בגודל של לפחות 40 סלוטים - (היעד בין 48 ל64) …

    • 4 תגובות
    • 837 צפיות
  11. Started by valorien,

    ערב טוב לכולם, האם תהיה לי בעיה כלשהי להריץ את המשחק הנ"ל ברזולוצייה של 1920X1200? האם יהיה צורך להפחית הגדרות איכות מסוימות כדי שהוא ירוץ בצורה חלקה, ללא קטיעות כלשהן? ובכלל, האם המשחק הזה מומלץ? תודה מראש לעונים.

    • 8 תגובות
    • 837 צפיות
  12. Started by rroonnii,

    הורדה - http://www.bigdownload.com/games/battlestations-pacific/pc/battlestations-pacific-demo/ http://www.gamershell.com/download_44462.shtml סרטון - http://www.gametrailers.com/player/42557.html http://www.gametrailers.com/player/43951.html [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 837 צפיות
  13. Started by esaly,

    היי! התקנתי את המשחק ויש לי את מסך המחשב שלי ובנוסף LCD כמסך מורחב. לא ראיתי אפשרות בהגדרות של המשחק להרצה על ההמסך המורחב. במלא משחקים האופציה הזו די בסיסית. מישהו הצליח להגדיר משהו? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  14. Started by davokado,

    שלום לכולם! אני משתמש ב-win 7 64bit וכאשר אני נכנס למשחק זה מראה לי הודעה שהמשחק לא תומך ב 64 bit. זאת ההודעה: ומייד כשאני לוחץ אישור עולה עוד הודעה: בבקשה עזרה!!!! תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 837 צפיות
  15. שלום כל פעם שאני מנסה להפעיל את המשחק, הוא מראה מסך שחור ואת הסמן עכבר של המשחק ואז יוצא לדקסטופ, כשהמשחק כביכול ממוזער ושאני מעלה אותו עם alt+tab אותו הדבר קורה שוב. בכל הזמן שהמשחק ממוזער העכבר של הווינדוס קיים אבל בלתי נראה, עד שאני סוגר את המשחק עם ctrl atl delete. יש לציין שהדבר קורה גם במשחקים אחרים, יותר ישנים, כמו Porsche Unleashed יש לי כרטיס מסך X800 pro 256 עם catalyst 6.8 (עשיתי בדיקה ב6.5 ועדיין לא עבד) תודה מראש דוד

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  16. Started by Y-T-M,

    אני ואח שלי רוצים לשחק אחד מול השני יש לנו רשת אבל אנחנו לא יודעים איך אפשר לשחק דרך המשחק אחד נגד השני בבקשה עזרה

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  17. Started by e-r-a-n,

    אוקיי, היום בבוקר, בגלל שיש בחירות.. נצלתי את היום לפרמט כדי לפתור המון בעיות שהצטברו... עכשיו יש לי את ה TEST DRIVE, כבר הגעתי למסלול מספר 30, כבר הייתה לי הוויפר.. :'( ושמרתי את הקובץ שמירה שלי בכונן גיבוי כדי שלא אצטרך להתחיל מחדש... פרמטתי.. התקנתי מחדש את הווינדוס.. (XP).. התקנתי מהר TESTDRIVE, העלתי לאותו מקום את השמירה, ומה????? לא עובד :'( עכשיו אני לא מעוניין לעבור את הכל מהתחלה (הרבה מאוד זמן.. מה שאין לי יותר מדי).. אולי מישהו יודע איפה אני יכול למצוא שמירות באינטרנט או למישהו יש? בסביבות מסלול 30.. תודה :'(

    • 4 תגובות
    • 837 צפיות
  18. שלום, רציתי לשעת אם אפשר לשחק בקארבון עם אנשים ברשת. שמעתי שיש איזשהו פאץ' שמאפשר זאת. תודה

    • 2 תגובות
    • 837 צפיות
  19. אחד המשחקים המצליחים ביותר בדור הנוכחי יזכה לגרסה מתקדמת יותר ב-Xbox Series X, ב-PlayStation 5 וגם במחשבים האישיים - ויוענק חינם לכל מי שרכשו אותו בגלגול הנוכחי לכתבה

  20. בקיצור השתמשתי ב 6 משימות עם צ'יטים מתוך 27 בלוס סאנטוס. זה טוב?

    • 6 תגובות
    • 837 צפיות
  21. שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש את המשחק ואשמח לדעת מהיכן הכי כדאי לרכוש את המשחק? מכל הבחינות (מחיר, שירות, וכו') תודה.

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  22. Started by matan007,

    מישהוא יכול לעשות סדר עם כל המשחקים החדשים שהולכים לצאת עד סוף השנה ובעיקר בספטמבר אוקטובר. אני רוצה לדעת על איזה משחק להשקיע בזאנר של FPS. לפי מה שאני יודע יוצאים בקרוב: BF3 , CODMW3 . אבל לאחרונה שמעתי על משחק שנקרה RAGE ועוד כמה טובים שאני לא זוכר (משהוא אי של זומבים ועוד כמה). אם אפשר בבקשה רשימה של הכותרים הטובים הצפויים בזמן הקרוב? אגב גם את המשחק dead space 2 מאוד אהבתי ולא יודע אם זה נקרה FSP, אם אפשר גם להזכיר בסגנון הזה. שאלה נוספת: יש לי כרטיס HD6850, לצפות שדברים כמו BF3 ירוצו חלק על מקסימום הגדרות (ב- 1080P)? מבחינת מעבד וזיכרון אני מסודר.

    • 3 תגובות
    • 837 צפיות
  23. השחקניות בשוק המציאות המדומה ממשיכות לחפש שיטות חדשות ומפתיעות להפוך את הנישה שלהם למשהו שמתאים ומעניין לכולם לכתבה

  24. ניסיתי לעשות כל מני מדריכים של קהילות בחו"ל אבל זה לא ממש עובד... למישהו יש ניסיון עם זה?

    • 1 תגובה
    • 837 צפיות

דיונים חדשים בפורומים