משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
קניתי COUNTER STRIKE CONDITION ZERO ואני רוצה שהוא יופיע בSTEAM איך עושים את זה??? בבקשה תעזור לי תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 841 צפיות
-
-
מה אני צריך בשביל לשחק נגד אחרים באינטרנט..? מה צריך להוריד..?
-
- 5 תגובות
- 841 צפיות
-
-
רובכם מכירים אותי בתור זה שיש לו ערוץ ביוטיוב , אני מעלה מונטאג'ים וגם סדרות מסוימות . אחת מהסדרות שלי נקראת Epic Moment . בסדרה זו אני מעלה 2-3 קטעים "אפיקים" שקשה להשיג נכון זה לוקח לי זמן להשיג אבל זה משתלם בסוף יצאו 4 פרקים בסדרה ואת הפרק ה5 אני רוצה שאתם תשתתפו בו איך בדיוק ? אני מניח שלרובכם או לחלקכם יש צילומים יפים שהוא עשה לדוגמא , צליפה מרחוק RPG למסוק ממרחק עצום ודברים דומים לזה. אז אם אתם מעוניינים להשתתף בסדרה אתם צריכים להעלות את הקטע שלכם ליוטיוב כ"מוסתר" ולשלוח לאיימל הזה עם הפרטים הבאים: השם שלכם: שם בבאטלוג: הסבר על הסרטון: קישור לערוץ המרכזי שלי: ולשלוח לאיימל הזה: Aviel393@gmail.com חשוב לשלוח את הסרטונים באיכות גבו…
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-
-
עם המעבד הקודם שלי הייתי מקבל 38-39 פריימים לשניה ועם המעבד החדש (q9550) אני מקבל 58 פריימים לשניה הבדל משמעותי הייתי רוצה לדעת כמה אתם מקבלים ועם איזה מערכת?
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלומלום לכם... אני ב44% במשחק ואני לא רואה מירוצים על המפה לא בשביל ג'יפ ולא בשביל רכב רגיל ממש כלום!!! אני לא יודע מה לעשות..
-
- 1 תגובה
- 840 צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%9c%d7%a3-%d7%94%d7%a2%d7%9c-%d7%97%d7%95%d7%96%d7%a8-sniper-ghost-warrior-3-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a3/
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-
-
פעם היה פה דיון עם כל המשחקים שעתידיים לצאת עם תאריכים השחרור שלהם בצורה מסודרת. זה עדיין קיים ופעיל? אפשר קישור?
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-
-
צהריים טובים לכולם. אני מעוניין לרכוש משחק טיסה לPS2 עכשיו יש לי בחירה או ace combat 5 או ace zero (אל תמליצו לי על משחקים אחרים בבקשה אין טעם לפרט למה). עכשיו ראיתי מבחינת גרפיקה שה ace combat 5 נראה קצת יותר טוב או שאני טועה אני לא יודע ראיתי רק 2-3 תמונות בגוגל. מישהו יכול להמליץ בכללי מה עדיף ולמה?
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-
-
כל הסדרה של המשחקים רק ל- PS2 ועוד כמה קונסולות. האם התפרסמה הודעה או משהו שהמשחק האחרון בסדרה יצא ל- PC???????? :s05:
-
- 4 תגובות
- 840 צפיות
-
-
מפתחת ומפיצת המשחקים האמריקאית תשלם כמעט 6 מיליארד דולר בעבור החברה הצנועה (לשעבר) שגרמה לכולנו להתמכר למשחק שבו מתאימים צבעים של ממתקים לכתבה: http://hwzone.co.il/לרסק-ממתקים-ולנתץ-שיאים-activision-רוכשת-את-המפ/
-
- 1 תגובה
- 840 צפיות
-
-
לילה טוב חברים! מדובר בתוכנה הנ"ל ,אני יודע מה היא משפרת וכו' וכו' אבל אני לא יודע מתי היא משמעותית ומתי היא כן פועלת .והאם יש צורך להפעיל את האייקון שיהיה בסרגל הכלים למטה בזמן שאני מריץ משחקים? אני פשוט לא הצלחתי להבין איך כל הסיפור הזה עובד...תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 840 צפיות
-
-
אני רוצה תוכנה שתעשה לי לוגואים בצבעים - מישהו יודע איפה למצוא?? ומה הכי שווה??
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-
-
מה עושים?? בבקשה תעזרו לי ... [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 840 צפיות
-
-
-
כל 13 שניות בערך אני שומע צפצוף מהרמקולים בזמן המשחק... השאלה היא אם זאת בעיה במשחק או שזאת איזושהי בעיה שקשורה במחשב? תודה מראש ;D
-
- 2 תגובות
- 840 צפיות
-
-
אח שלי קנה את המשחק FAR CRY.......... ואני רוצה להתקין אותו אצלי אני מתקין.....הכל הולך בסדר עד שזה מגיע ל99%-100% ואז זה אומר לי the wizard was inturrapted,cannot complete installation או משהו בסגנון הזה.......יכול להיות ששיניתי מילה או שתיים לא זוכר בדיוק אבל בעיקרון זה מה שזה אומר ואז אני לוחץ FINISH וזה יוצא ולא התקין כלום ניסיתי איזה פעמיים-שלוש כל הזמן אותו דבר מה קורה פה? למה זה לא מתקין לי? אני חושב שלפני שתכתבו לי כל מיני דברים תדעו את זה: לי ולאח שלי יש בדיוק אותו מחשב אני יודע שהכרטיס מסך שלי לא מספיק חזק-אבל!... לאח שלי יש כרטיס יותר חלש ובהתחלה זה באמת היה לו איטי וקפץ אז הוא כיוון את הEFFECT ל-LOW וזה עובד לו מצוין אז אל תגידו לי זה הכרטיס מסך........ תודה ל…
-
- 8 תגובות
- 840 צפיות
-
-
אני ממש מאוכזב...המשחק לא עמד אפילו בציפיותי הבסיסיות לאחר ששיחקתי בPrince of persia:Sands of time שהיה משחק מעולה,מלוטש,עם קו עלילה אחיד,משחקיות מקורית ומיוחדת,אופי מיוחד,וסיום אדיר במיוחד,קיבלתי את POP:WW ההמשך החדש שלו,שהיה מבטיח בהרבה ממנו-הם הבטיחו עיצוב שלבים יותר אינטנסיבי,מערכת קרבות חדשה[והיא מאוד אדירה ומהנה ד"א],אויבים קשים וחכמים והרבה,וקו עלילה מוצלח...הרבה מאלה לא ממש אמיתיים... עיצוב השלבים עצמו הוא די משמים...הכל דיכאוני,אפל,ומסיבה לא ברורה מתכנתי המשחק החליטו כי המשחק צריך להיות "חופשי" וכי השחקן יוכל להסתובב חופשי בעולם המשחק,טעות מרה,פשוט טעות איומה...בשל עיצוב השלבים ה"פתוח",אנחנו זוכים לחזור על אותם מקומות במהלך המשחק אולי 200000 פעמים....פרט לכך-ישנם…
-
- 6 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום אני די חדש במשחק יש לי שאלה אני יודע שיש אפשרות של שרת דיבור רק אני לא יודע בדיוק איך להכנס לכאלה שרתים אם תוכלו לעזור לי אני אודה לכם
-
- 3 תגובות
- 840 צפיות
-
-
המשחק פועל לי בערך פי 2 יותר מהר ממה שהוא צריך לפעול...איך אפשר לסדר את זה? בזה שהוא פועל פי 2 יותר מהר כלומר..רק המשחק...לא הוידאו ...נניח האויבים שמולי והמלכודות הרבה יותר מהירות כמו כן גם הנסיך
-
- 7 תגובות
- 840 צפיות
-
-
אני רוצה להעביר PROFILE מהמחשב שלי למחשב אחר איפה הוא שומר את הקבצים האלה?
-
- 4 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שוקל לקנות את המשחק מישהו כבר ניסה או יש לו מושג אם שווה את זה?
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-
-
NFSPS לא בסקר כי שמעתי שהוא גרוע בטירוף... אם יש לכם נימוק חזק להצבעה - פנקו אותי
-
- 11 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום השאלה בכותרת, זה ויכוח עם חבר. נודה לכם אם תוכלו להוכיח מי צודק. תודה
-
- 1 תגובה
- 839 צפיות
-
-
ESL TV - Nationscup Semi-Final: Germany vs Israel www.twitch.tv/kazam/old - share & spread the steamlink! :-) בהצלחה לנו <:
-
- 3 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום בירשותי משחק מקורי של far cry 2 ומערכת ההפעלה שלי היא wundows xp הבעיה היא שבמהלך המשחק פיתאום אני נזרק חזרה לשולחן העבודה בלי שום הודעת שגיע עם למישהוא יש פיתרון או ניתקל בעבר בבעיה אני ישמח מאוד לעזרה בתודה מראש לכל העוזרים
-
- 2 תגובות
- 839 צפיות
-


