עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. מה דרישות המערכת של המשחק GTA SAN ANDREAS האם המשחק יעבוד במחשב כזה: AMD ATHLON 512 MB RAM RADEON 9600 2.8 GHZ האם יעבוד?

    • 5 תגובות
    • 849 צפיות
  2. Started by matrix66,

    הגעתי לשלב שבו צריך לחלץ את יוסף פריבוי. הרגתי את כל השומרים ופתחתי את השערים אבל הוא משום מה נשאר תקוע בתא שלו כתוב שאני צריך לתת לו חיפוי בזמן שהוא יוצא אז ניסיתי את כל המגדלי שמירה אבל זה עדיין לא גורם לו לצאת.. יש מישהו שזוכר מה צריך לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 849 צפיות
  3. Started by Omerole,

    פשוט אין לי סאונד,ניסיתי אבל זה לא נותן לי לשנות את ההגדרות בסאונד ואומר שהכרטיס שלי לא תומך OpenAL . מישהו יודע איך לסדר את זה?

    • 5 תגובות
    • 849 צפיות
  4. Started by nehmia,

    ? ???

    • 6 תגובות
    • 849 צפיות
  5. שלום! תרגמתי לעברית שני מדריכים ל BF2 - על כל הדרגות, איך להשיג אותם וכו', ועל כל הנשקים, יתרונות, חסרונות, תכונות... מדריך על הדרגות: http://www.filelodge.com/files/room22/588567/BF2%20RanksHEB.doc מקור: http://ubar.bf2s.com/ranks.php המדריך על הנשקים: http://www.filelodge.com/files/room22/588567/BF2%20WepsHEB.doc מקור: http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=21513 תגידו מה דעתכם! ותהנו

    • 1 תגובה
    • 849 צפיות
  6. Started by stone cold,

    אח שלי קנה פאלפון חדש ונתן לי את שלו-הוא נתן לי משהו שמזכיר את זה - אבל שונה אין לפאלפון מצלמה יש 2 מסכים המסך בגב הוא שחור לבן ורשום M בהמצע מאליו הM לבנה אבל עטופה בעיגול מיצבע זהב ומיתחת למסך הזה רשוםCDMA 2000 ומיתחת לכתב יש 3 קוים אלכסונים או משהו בצבעים אדום ירוק וכחול (כל אחד צבע אחר) המסך הקידמי ציבעוני וכתוב מוטורולה באנגלית מאליו (אני מקווה שזה יעזור לכם להבין איזה דגם -דרך אגב זה ברשת פאלפון ) בכל מיקרה אני רוצה לדעת איזה מישחקים מומלצים למכשיר ואם מישהו יוכל לתת לי הסבר איך להוריד מישחקים חינמים למכשיר ואני יודע שאני מדבר כמו נוב בעינין אבל זה ביגלל שהפאלפון שהיה לי עד היום היה פאלפון שחור ישן של SAMSUNG אני חושב שבארץ קראו לו סאם או משהו בסיגנ…

    • 5 תגובות
    • 849 צפיות
  7. הבעיה היא ככה..... הגעתי למן קטע כזה שחללית נכנסת למקום מסויים נסגרות דלתות ואז קורה בפנים משהו.... כשאני נכנס לחדר אני מת.....וכשאני מחכה בחוץ כלום לא קורה!!! מה אני עושה????? אם כרגע אין תשובה יהיה קל יותר לענות לי באיי סי קיו 75862709 תודה! :AR15:

    • 0 תגובות
    • 849 צפיות
  8. Started by za-david,

    1. האם פתיחת פורטים למשחק יגרום לו לרוץ חלק? 2. איזה פורטים צריך לפתוח למשחק?

    • 1 תגובה
    • 849 צפיות
  9. שלום, למישהו יש את המשחק הזה לPS2? איך הוא? מומלץ? יש אופציה לשני שחקנים ביחד? אם כן, זה כיף? מ1 עד 10 איך אתם מדרגים אותו? תודה.

    • 0 תגובות
    • 849 צפיות
  10. אני מפעיל את המשחק, ומקבל את ההודעות שגיאה הבאות- [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 849 צפיות
  11. Started by assaf990,

    התקנתי את חבילת ההרחבה. אני משחק ללא דיסק (אבל משום מה לא התקנתי קראק,..) כשאני נכנס לשכונה יש אופציה למבט של magic אבל אז אי אי אפשר בכלל לקנות בית או חלקת אדמה. בקיצור איך מתחילים לשחק?

    • 2 תגובות
    • 849 צפיות
  12. Started by The Dom,

    כשאני נכנס לשרתים מישראל אני מקבל פינג של 350- 1000 ... כשאני לוחץ טאב זה מתחיל עם 350 ויורד לאט לאט ל20 אבל בצד זה כותב לי שיש לי פינג עצום! לעוד מישהוא זה קרה? יש לי חבילת אינטרנט רגילה של 1.5 מגה ב013 אין לי תוכנות שפועלות ברקע תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 849 צפיות
  13. Started by Soya Gaming,

    סתם משהו מהטריל ששחקתי אתם חושבים הוא מוגזם?

  14. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    יש לי את המשחק KOTOR למי שלא מכיר זה אמור להיות KNIGHT OF THE OLD REPUBLIC ... אז ככה אני לא מבין האם בכל המשחק אני משחק בו כמשחק תפקידים או יש מצב אחרי מספר משימות זה נהיה כמו כל משחק מהסידרה שאני מסתובב אם החרב והורג סיתים... :-\ או שכל המשחק הוא רק משחק RPG ואין אפילו קטעי אקשן??

    • 4 תגובות
    • 849 צפיות
  15. Started by ea666,

    פעם שחקתי עם חבר שלי משחק שיש מטוסים של 4 צבאות. רואים את המשחק ממבט מהצד. המסך מחולק לכמה חלקים ככה שכל חלק הוא קטע של האזור שמשחקים בו המטרה זה להפיל את המטוס של האויב. ממריאים מבסיס כזה קטן... יש 3 כפתורים עיקריים 1=מניע את המטוס 2=פצצות 3=יריות המשחק הוא די ישן... אבל אני ממש רוצה אותו.. אז אם משהו יודע איך קוראים למשחק שיגיב בבקשה.

    • 0 תגובות
    • 849 צפיות
  16. איך לעזאזל זה אפשרי? כל היום סבלתי מבעיות התחברות במשחק...הפינגים היו מזוויעים ומכל שרת שהתחברתי אליו התרסקתי... בשבל מסוים נכנסתי לשרת RANKED כהרגלי...אולם כשהתחלתי לשחק בו,משהו היה מוזר-המפה נטענה,הכל היה טוב ויפה,אבל לא יכולתי לבחור שום SPAWN POINT,על המפה עצמה היו ציורים מוזרים,לא היה סאונד ולא ראיתי אף שחקן,למרות ששיחקו שם משהו כמו 40 שחקנים [השרת כמובן-הוא שרת ראנקד חוקי,לא פרוץ או משהו!] חיכיתי רגע,ואז המשחק התרסק וקפץ חזרה לדסקטופ שניה אח"כ קיבלתי את ההודעה הבאה [מהנורטון אנטיויורס]: norton antivirus has blocked default master paradaise trojan horse והמקור שלו,לפי האנטיוירוס,בא מ-BF2.EXE בבירור קצר על הסוס הטרויאני הזה,מסתבר שהוא נכנס דרך פירצות בפיירוואל [וכמובן,…

    • 8 תגובות
    • 849 צפיות
  17. Started by sashakrik,

    מישהו יכול להסביר לי בבקשה מה זה בידיוק הפרמטר Anti Aliasing במשחקים ? תודה !

    • 2 תגובות
    • 849 צפיות
  18. Started by elad76,

    עד עכשיו היה לי FX5200 ואני זוכר שהמשחק עבד לי על מדיום.. רציתי לדעת אם אני אוכל לשים אותו על ההגדרות הכי הכי גבוהות 1280?? עם 1900GT256MB

  19. התפתחות מפתיעה בהחלט בעולם הגיימינג הופכת את החברות ZeniMax ו-Bethesda לחלק ממערך פיתוח הגיימינג האישי של חברת מיקרוסופט - בתמורה לתשלום אימתני של 7.5 מיליארד דולרלכתבה

    • 1 תגובה
    • 849 צפיות
  20. Started by tzr84,

    אחרי הרבה שמועות הוכרז רשמית בחודש שעבר... http://www.blizzard.com/diablo3/media/ שימו לב לסרט מתוך המשחק נראה מעולה. אישית לקח לי שנים להיגמל מדיאבלו הראשון וגם מהשני ועד היום יש לי עותקים שלהם עם חבילות ההרחבה. אבל כמו שאני מכיר את בליזארד המשחק ישוחרר לפחות עוד 3 שנים... בינתיים נחכה לfallout 3 (שיצא עוד חודשיים בערך) שגם פה לקודמים הייתי מכור גום מהם יש לי עותקים.

    • 1 תגובה
    • 849 צפיות
  21. לא יודע אם יש דבר כזה אבל אני מחפש פאצ שמסדר את השמות של השחקנים והקבוצות, ומסדר גם את ההרכבים... בעיקרון לא שמעתי שיש כזה דבר אבל נראה לי שדי פפשוט לעשות את זה... זה באסה שלקבוצות במשחק לא קוראים בשמות האמיתיים שלהם ולשחקנים ממציאים שמות... אם מישהו יכול לעזור- יבורך!!!

    • 2 תגובות
    • 849 צפיות
  22. Started by thedude,

    שלום לכולם. האם מישהו יודע היכן אפשר לקנות את J.OPERATION בארץ? חיפשתי בארץ אבל לא מצאתי חנות נורמלית שמוכרת את המשחק הזה. אני מחפש את המשחק המקורי וקשה מאוד להשיג אותו (בארץ לפחות). במידה ואינכם יודעים ומישהו יודע על מקום בחו"ל שאפשר להשיג את המשחק הזה חוץ מ AMAZON אודה לכם מאוד מאוד. שם המשחק הוא Joint Operations Typhoon Rising ותוספת למשחק הוא Joint Operations Escalation תודה רבה. TheDude

    • 2 תגובות
    • 849 צפיות
  23. Started by Bessmertniy,

    ohh good now i can write in english something or fucked up there or here well any way i got a problem when im trying to play halo when i press the halo icon to start playing i will show u a pic of the problem and yes i tried to do dxdiag and i installed the orginal WHQL drivers :-\

    • 5 תגובות
    • 849 צפיות
  24. אז ככה שיחקתי היום והגעתי לשלב שאני על הספינה נגד המפלצת הענקית הזאת שמקפיאה אותי ופתאום זה יצא לי מהמשחק לדסקטופ ועשה לי ריסט שאני נכנס למשחק אני רואה שאין לי את כל השמירות שעשיתי באותו יום ועכשיו חזרתי אחורה עד השלב שאני מציל את פרופט שלא יקפא אני נואש אני לא רוצה לשחק עוד פעם מהשלב הזה זה לקח לי מעל 3 שעות להגיע לספינה אני חייב שמישהו יעלה שמירה של הקטע נגד המפלצת הענקית ממש דחוף אם לא אני ממש בצרות תודה

    • 3 תגובות
    • 849 צפיות
  25. שלום חברים (: ברשותי כרטיס מסך חדש ומפלצתי (: ברצוני לשחק במשחק מירוצי מכוניות בעל הגרפיקה האיכותית והחזקה ביותר. באיזה משחק עליי לשחק? כמו כן, משחקים מז'אנר אחר כך בעלי גרפיקה חזקה יתקבלו בברכה גם הם. תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 848 צפיות

דיונים חדשים בפורומים