עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. או שזה משחק בפני עצמו? אה ואיך המשחק?

    • 7 תגובות
    • 854 צפיות
  2. Started by homart,

    אהלן!!! הגעתי לשלב האחרון, שוולד נמצא למעלה על הנברשת ואני למטה, הורדתי אותו מהנברשת (יריתי בפינםי הכתובים) ועכשיו הוא נמצא קצת יותר למטה והוא לא מפסיק לזרוק עליי את הפצצות האלו..... מה עושים בשביל לגמור?? זה נראה שאני יכול להמשיך ולהתחמק מזה שנים!! תודה לכולם!

    • 7 תגובות
    • 854 צפיות
  3. http://www.us.playstation.com/consoles.aspx?id=3# זו הגירסא של הפליי סטיישן שקניתי ורציתי לדעת אם מוכרים ג'וק בשבילו

    • 3 תגובות
    • 854 צפיות
  4. יכול להיות שזה בגלל שהתקנתי את הפיזיקס החדש של אנוידיה? אני רואה שהבעיה פזורה ברשת http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=656177 שיניתי את התאריך במחשב ופתאום המשחק עובד איזה בולשיט \: גם כן הווינדוס העלובים האלה [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 854 צפיות
  5. האם יש תוכנה מומלצת ו או מקלדת שניתנת לכיון לפי הצורך?? במשחק GUNZ GUNZONLINE.COM ישנם המון תנועות שמצריכות הקלקה סופר מהירה עד בלתי אפשרית על המקלדת למשל: w-----space-----w----w-----shift------control וחזור במהירות נראה לי הגיוני לתכנת הכול בלחיצה אחת... אגב באותו הענין האם יש תוכנה כזו גם לעכבר?? gol36

    • 4 תגובות
    • 854 צפיות
  6. חיפשתי באתרים ולא מצאתי אשמח אם תעזרו לי (ל-XBOX)

    • 0 תגובות
    • 854 צפיות
  7. Started by nnfyrbsnss,

    לחבר שלי יש CZ ושהוא נכנס לא רואים כלום, המסך מתנהג כאילו אין סיגנל אני מניח שהמשחק נמצא על רזולווציה שלא נתמכת ע"י המסך כיצד ניתן לשנות את הרזולוציה מבלי להכנס למשחק? פעם המשחק עבד אבל הוא אמר לי שאחרי שהוא נגע שם במשהו הוא לא עובד יותר ניסיתי להתקין ולמחוק בצורה הכי פשוטה דרך הוספה/הסרה אבל לא מחקתי בצורה מסיבית דרך הרג'יסטי וכדומה תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 854 צפיות
  8. Started by bugosdckh,

    מתי יצא המשחק הנ"ל

    • 4 תגובות
    • 854 צפיות
  9. Started by aGGy,

    מי מכם שעדיין לא ראה, עלתה כתבה שמסקרת את ההיסטוריה והפעילות של קלאן PwR בדף הראשי של האתר. תראו תמיכה והרבה תגובות, וכמובן לייק בדף הפייסבוק שלהם! לינק

    • 1 תגובה
    • 853 צפיות
  10. Started by yotam360,

    האם x600 pro יריץ את המחשק טוב ועם פילטרים?

    • 6 תגובות
    • 853 צפיות
  11. Started by mic,

    אני זקוק ללינק שממנו אני יוריד את הFIX. תודה

    • 2 תגובות
    • 853 צפיות
  12. Started by Ido.G,

    היי, כידוע, ישנן 2 סדרות עיקריות אשר מפשרות לנו, הגיימרים, להנות מ"סימולציה" של משחק כדורסל רגיל (לא רחוב): - NBA 2KX NBA Live 0X משנה הבאה (08) סדרת 2k תצא אך ורק ל PS3 ול Xbox 360- קונסולות הדור הבא. בעבר היא יצאה גם לקונסולות הדור הקודם. עם זאת, לצערנו הרב, היא מעולם לא יצאה למחשב. מה שמשאיר את שחקני המחשב עם סדרת Live של EA. מי שעוקב יודע שהחל משנת 2003 אין בכלל על מה להסתכל בסדרה. המצב הידרדר עד כדי כך שהגרסה האחרונה, 07, זוועתית עד כדי כך שזה פשוט סבל לשחק בה. הרבה חנויות לא מוכרות אותה בכלל לקונסולות (שם יש את 2K המוצלחת ואין שום סיבה לקנות את לייב) ומוכרות את הגרסה למחשב במחיר מוזר (99 שח). כרגיל, גם השנה אנו מקווים לגירסה מוצלחת של NBA Live, מה שיתן לשחקני המחשב …

    • 6 תגובות
    • 853 צפיות
  13. Started by goma,

    שמעו דבר ראשון יש כזה דבר מכשיר אמריקאי או ארופי? דבר שני כמה בערך עולה מכשיר? האם זה בא עם שלט אחד שניים, ואם זה בא אם איזה משחק? דבר שלישי מה הממצוא שאמור לעלות למשחק אירופה אמריקה? אני יודה מאוד אם תענו לי על שאלות אלה. כי אני שוקל ברצינות לקנות gamecube. תודה.

    • 2 תגובות
    • 853 צפיות
  14. אני מתלבט בין X-BOX עם צ'יפ צורבים למחשב למחשב. אני יכול לקנות X-BOX עם צ'יפ צרובים ב-1900 שח וחבר שלי יצרוב לי כל משחק באיכות הכי גבוהה ב-20 שח (מאנייק אה?) עם צורב DVD יש לו בינתיים כ-40 משחקים אפשריים לצריבה וכולם ממש סוף הדרך (יש לו X-BOX)! טלוויזיה כבר יש לי, 29 אינצ' מגעילה של יונדאי אבל האיכות סאונד שלה בת זונה, גם לו יש TV 29 אינצ' מגעילה ורואים אצלו מצויין אז כך שאני לא מודאג לגבי האיכות. אווווווו שאני קונה מחשב בלי מסך, לדעתי מכונת משחקים אולטימטיבית בלי מסך וציוד היקיפי תעלה לי 6500 ואת כל המשחקים אני יוריד מהאימיול (ושם יש הרבה יותר משחקים) אבל אני דיי פוחד שהוירוסים ידפקו לי תמחשב.....לגבי המסך אל תדאגו יש לי LCD שאני ממש מרוצה ממנו..... אז מה לדעתכם עדיף…

    • 8 תגובות
    • 853 צפיות
  15. Started by ~BaRaK~,

    הכתבה המלאה שבה נחשף השלט בכלל בכתבה על פיפא ואף אחד לא מבין על מה הם עלו פה: http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleId=830735&sid=126 גאווה ישראלית של ממש!!! מEA אין אישור או הכחשה לגבי המשחק אבל די ברור שיהיה המשך אחרי ההצחלה היחסית של המשחק השני.

    • 4 תגובות
    • 853 צפיות
  16. Started by coorva,

    שלום רב האם לשחקן יחד במשחק יש יכולת טלפתית להרים חיילי אויב באויר ולפוצץ אותם או שהיכולת הזו היא רק למי שמשחק עם עוד חבר? כשחקן יחיד, איני מצליח להפעיל את הפונקציה למרות שאני "אוסף נשמות" כל הזמן מתחילת המשחק. אודה למי שבקיא בעניין ויכול לעזור

    • 0 תגובות
    • 853 צפיות
  17. Started by r1plet,

    שלום, כבר מזמן יש לי את הבעיה הזו, לא משהו רציני אבל רצוי למצוא פתרון... באונליין, בכל פעם אחרי טעינת המפה, במשך כ30-60שניות אני מקבל סטאטרינג קליל, אחרי כחצי דקה-דקה הכול נעלם. המשחק עובד על הגדרות מקסימליות על הרבה מעבר ל180FPS. הסטאטרינג נוכח גם בתדרי הסטוק של הכרטיס וגם בOC הנוכחי. /pb_ sleep 500 לא עזר משחק עם ההגדרות, VSYNC וDUAL VIDEO CARDS גם כן לא עזרו יש לכם רעיונות? :

    • 4 תגובות
    • 853 צפיות
  18. שלום לכולם, אנחנו מחפשים עובד/ת לחנות שלנו בגבעתיים: משרה מלאה או חלקית לפי שעות, מתאים גם לסטודנטים, מתאים גם לחיילים משוחררים. תאור התפקיד : מכירה ושירות לקוחות בחנות, טיפול בהזמנות ומלאים, ניהול שוטף של אתר מכירות באינטרנט, תפעול אירועי השקה ומולטימדיה. דרישות התפקיד: גיל : 21+ מגורים באזור גוש דן, עדיפות גבוהה לגבעתיים/ ר"ג היכרות וידע עם עולם משחקי הקונסולות והמחשב מי שמעונין יכול לשלוח לנו קורות חיים למייל : mediagamead@gmail.com ניתן גם לשלוח לנו הודעה פרטית בעמוד הפייסבוק שלנו: https://www.facebook.com/pages/Media-Game/130822523599791

    • 0 תגובות
    • 853 צפיות
  19. Started by BedBoy,

    אני נכנס למשחק ואחרי שאני מוודא שה F lock ושאר המקשים לא נעולים אני לוחץ על PrintScreen לתמונה שאני רוצה (מהמשחק) ואחרי שאני יוצא ממנו הוא כאילו לא נשמר בקליפבורד! כלומר אני לא יכול לעשות Paste ! (הדבק) אז איך אני יכול לצלם את התמונה שלי מ Far Cry ואחר כך להדביק אותה (בצייר) ? תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 853 צפיות
  20. משהו יכול לעזור אני רוצה לסיים אותו כבר ולהמשיך אם פר קרי כבר חח [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 853 צפיות
  21. Started by HuGeMouTh,

    המשחק החדש של CROTEAM, יוצרי סדרת Serious Sam זמין ל BETA TESTING ב STEAM. המפתחים רוצים עזרה בהשלמת הפרוייקט לפני יציאת המשחק ב 18/12/2014. כמובן שהצלחת המשחק הזה תעזור גם בפיתוח SS4 שכרגע אין לו תאריך יציאה אבל CROTEAM אשרו שהפיתוח עליו לא הופסק בשום שלב. http://store.steampowered.com/app/330710/ כמו כן המשחק זמין כרגע בהנחה של 10% (או 15% לבעלי Antichamber, The Swapper, or Serious Sam 3: BFE) הזמנה מוקדמת: http://store.steampowered.com/app/257510/ או ב 10% מ GMG (ניתן להוסיף קופון ולהוריד את המחיר ל 27.71$): http://www.greenmangaming.com/s/il/en/pc/games/puzzle/talos-principle/ בהזמנה מוקדמת מקבלים גם עותק נוסף של Serious Sam 3: BFE (אם יש לכם את המשחק יתנו לכם עותק GI…

    • 0 תגובות
    • 853 צפיות
  22. 2.4 XP SP2 DX 90C שהמשחק התקין ..... R9550 128MB הורדתי את גרסת הדיוי די וגם את גרסת הדיסקים !!! בשניהם אותההבעיה !!! אני שם את המיני אימ'ג ...שהם אומרים לשים בדמון טולס 3.47 אני מעלה מקבל מסך שחור וזה חוזר ל ווינדוס !!! למה לעזזל ? כבר 5 פעמים התקנתי את זה ! שום דבר גם לא פועל ברקע.....שום פייר וול שום אנטיוירוס .....ביטלתי הכל כי חשבתי שאויל זה מפריע ... ? תודה

    • 2 תגובות
    • 853 צפיות
  23. שלום, לאחרונה הורדתי את המשחק MapleStory, נכנסתי להתקנה לאחר ההורדה ובטעינה של הקובץ היה כתוב שהקובץ עושה אקסטרקט עד שהופיעה השגיאה הבאה: ניסיתי להוריד מחדש, ניסיתי ממקורות אחרים, דיברתי עם היצרנים של המשחק והם אמרו לי לצרוב את הקובץ ולנסות להתקין מהדיסק וזה גם לא עזר... ההתקנה היא עם install shield אז אולי זה קשור איכשהו. עיזרו לי.

    • 0 תגובות
    • 853 צפיות
  24. אני מחפש משחקים שיהיו בסגנון של AGE OF EMPIRES ?(אנשים עובדים, צוברים כסף,עצים וכו'..) ואיתם ניתן לבנות צבא ועיר. אבל מה שאני מחפש זה אותו עיקרון אבל בעת המודרנית, ושאוכל לבנות צבא מודרני-->מטוסים, טנקים,תותחים וכו' ובמקביל עיר. ואוכל להילחם נגד צבאות אחרים. קיים משחק כזה? תודה

    • 3 תגובות
    • 853 צפיות
  25. Started by rOnka,

    Valve פשוט לא מפסיקים, אחרי שהוסיפו למשחק Portal כל מיני קבצי מוזיקה ורמזים למשהו שאף אחד לא עלה עליו עדין, עכשיו הם גם שינו את הסוף של המשחק. האם מדובר במשחק המשך לPortal? או בפרק השלישי בממשחק Half-Life? את זה תחליטו אתם. סירטון של הסוף החדש בהמשך הכתבה. http://www.fanboy.co.il/2010/03/04/portal-מקבל-סוף-חדש/

    • 2 תגובות
    • 853 צפיות

דיונים חדשים בפורומים