עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by tamirushb,

    מישהו בבקשה יכול להעלות את הקראק לשחק בלי דיסק? הקראק שהגיע לי עם ההורדה של הreloaded לא עובד

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by amos700,

    קדימה בוא נתחיל לשנות די עם הסוני עוברים לxbox360 הכי משתלם ויש כבר הרבה משחקים י די רוצים להנות מהחיים

    • 3 תגובות
    • 827 צפיות
  3. Started by amos700,

    מה הדירשות למשחק כזה

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by amos700,

    מחפש המלצה למשחק פעולה

    • 3 תגובות
    • 663 צפיות
  5. Started by naoriko,

    איך משחקים הירוס ברשת אני וחבר שלי רוצים לשחק אחד נגד השני????? פתחתי חדר נתתי לו את שם החדר קוד איי פי מה שצריך ואין אנחנו לא מצליחים עשינו הפוך ניסינו הכל ואנחנו לא מצליחים!!! :'( אני מדבר על: Heroes 3 Complete

    • 0 תגובות
    • 858 צפיות
  6. Started by RnG,

    התחלתי לשחק ואני רוצה להרכיב Party מהתחלה. כרגע אני ואחי משחקים ואנחנו מחפשים עוד אנשים. השרת הוא Darkmoon Faire, אז אם מישהו מעוניין לשחק ביחד ולהרכיב חבורה מאוזנת הוא מוזמן.

  7. Started by amit123,

    תגידו מישהו יודע מה הדרישות שלו ומתי הוא יוצא? תודה.

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  8. אז ככה הפינג שליח בשרתים אירופאים וגם ישראלים לא יורדים מ-90... האם זה נורמלי ? מה הפינגים שלכם בשרתים כאלו ? הייתי רוצה לציין שבהגדרות רשת של המשחק אני עובד על הגדרה "T1" ולא "כבלים"... ניסיתי את הגדרת הכבלים אבל אותה תוצעה... ??? עוד קצת מידע: אני משתמש באינטרנט במהירות 2.0MB הורדה ו128 העלאה (למרות שמהירות ההורדה שלי מתברת ב-2.5MB ). : ועוד משהו OFF-TOPIC: מהם האתרים שאתם משתמשים בהם כדי לראות את המצב שלכם במשחק (STATS) חוץ מה BFHQ המובנה במשחק ? שלי הוא www.bf2s.com .

  9. Started by RS4,

    התקנתי תכל החבילה של משחקי Command & Conquer Command & Conquer The First Decade עכשיו רציתי לדעת איך אני משחק במשחקים רד אלרט יוריס 2 וג'נרלס ברשת... מה אני אמור לעשות בהגדרות? תודה מראש...

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  10. Started by lharpaz,

    היי, שאלה קצת מפגרת, אבל בכל זאת: איך מבדילים בקלות בין אוייבים לבין אנשים מהקבוצה שלי? היה נראה לי שלחבר'ה מהקבוצה שלי יש כיתוב ירוק מעליהם, אבל אני לא בטוח כי עדיין לא פגשתי אוייב ונשארתי בחיים יותר מ-2 שניות... - האם זה נכון? זו הדרך להבדיל? יש איזו אפשרות להפוך את האוייבים לקלים יותר לזיהוי (נמאס לי לירות בטעות באנשים מהקבוצה שלי...). תודה מראש, ליאור.

  11. הגעתי לשלב שצריך להשמיד לחבורה של הסגולים את השדות מריחואנה... עכשיו יש כמה שיטות אבל אני לא מצליח אף אחת: יש מקום שמצאתי בו מלא פצצות כאלו עם טיימר אבל זה מדמיד לי רק חצי שדה כל פעם... יש מטוס ריסוס עם חומר כימי אבל אני עובר מעל השדה ולא קורה כלום יש משאיות עם חומרים כימיים אבל אני מפוצץ אותם בשדה וגם כלום... איך אני עובר את המשימה הזאת???

    • 0 תגובות
    • 546 צפיות
  12. Started by ep-120,

    אני יכל לשחק בו עד שהו מחליט לצאת מנו בלי הסבר. אני מריץ את המשחק על הרזולוציה הכי גבוהה והכל על הכי גבוהה. המחשב שלי יכל לעמוד בזה דיי בקלות הוא על OC רציני (הוספתי קירור מים חדש, דיי יקר הזבל הזה, 2000 ש"ח בערך)

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  13. Started by constantine,

    מה ההבדל? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 715 צפיות
  14. Started by constantine,

    מי האיתה לוקח ? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 680 צפיות
  15. Started by constantine,

    לא קשה... [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by RX7,

    כשאני משחק delta force Black Hawk Down יש לי בעיה, כל פעם המשחק נתקע לאיזה 10 שניות בערך וממשיך.. הבעיה הזו ממש מעצבנת מישהו יכול לעזור לי בבקשה??

    • 10 תגובות
    • 996 צפיות
  17. יש למישהו מושג? תודה

  18. Started by KKK,

    שלום לכולם ישנה דרך להפעיל פילטר AA במשחק? לא מצאתי באפשרויות. תודה. ;D

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by 114508534,

    יש לי בעיה עם המשחק התקנתי אותו , הוא עובד אבל מה , רואים הכל כזה בלבן מגעיל ואם מסתובבים עם הדמות אז רק לפעמים רואים צבעוני כמו שזה אמור לעבוד יש אולי איזשהו תיקון לבעיה הזאתי ?

    • 4 תגובות
    • 871 צפיות
  20. ;D ;D כותרת מגזימה, אבל באמת אני רוצה לדעת איזה משחקים עדכניים יכולים לתת לי בנצ'מרק מגזים על המחשב שלי, ה1900XT נחשב כרטיס תותח ואני רוצה להרגיש את הביצועים שלו! אני יודע שיש את : GRAW, OBLIVION, FEAR,COH... אבל תזרקו חופשי... אני ממש רוצה לראות סימלוצית טיסה עצבנית בסגנון ארקייד אבל אני לא מכיר. טנקס

    • 41 תגובות
    • 2.6k צפיות
  21. מה יכול להיות יותר גרוע? http://www.gamespot.com/pc/driving/bigrigsotrr/review.html?sid=6086528

    • 47 תגובות
    • 3.9k צפיות
  22. Started by constantine,

    באיזה משחק יש מנוע גרפי יותר חזק בhalf life 2 או ב battlefield 2? :

    • 51 תגובות
    • 5.9k צפיות
  23. Started by constantine,

    יש לי את המשחק сss והfps שלי נמוך יותר מאשר הfps שיש אצל חבר שלי למרות שהמחשב שלי חזק משלו מישהו יודע למה?

  24. Started by galh_5,

    האם המשחק יפה שכדאי לשחק בו? יש לו משחקיות טובה וגרפיקה טובה? תודה

דיונים חדשים בפורומים