משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
מישהו בבקשה יכול להעלות את הקראק לשחק בלי דיסק? הקראק שהגיע לי עם ההורדה של הreloaded לא עובד
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
-
-
איך משחקים הירוס ברשת אני וחבר שלי רוצים לשחק אחד נגד השני????? פתחתי חדר נתתי לו את שם החדר קוד איי פי מה שצריך ואין אנחנו לא מצליחים עשינו הפוך ניסינו הכל ואנחנו לא מצליחים!!! :'( אני מדבר על: Heroes 3 Complete
-
- 0 תגובות
- 858 צפיות
-
-
התחלתי לשחק ואני רוצה להרכיב Party מהתחלה. כרגע אני ואחי משחקים ואנחנו מחפשים עוד אנשים. השרת הוא Darkmoon Faire, אז אם מישהו מעוניין לשחק ביחד ולהרכיב חבורה מאוזנת הוא מוזמן.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אז ככה הפינג שליח בשרתים אירופאים וגם ישראלים לא יורדים מ-90... האם זה נורמלי ? מה הפינגים שלכם בשרתים כאלו ? הייתי רוצה לציין שבהגדרות רשת של המשחק אני עובד על הגדרה "T1" ולא "כבלים"... ניסיתי את הגדרת הכבלים אבל אותה תוצעה... ??? עוד קצת מידע: אני משתמש באינטרנט במהירות 2.0MB הורדה ו128 העלאה (למרות שמהירות ההורדה שלי מתברת ב-2.5MB ). : ועוד משהו OFF-TOPIC: מהם האתרים שאתם משתמשים בהם כדי לראות את המצב שלכם במשחק (STATS) חוץ מה BFHQ המובנה במשחק ? שלי הוא www.bf2s.com .
-
- 1 תגובה
- 675 צפיות
-
-
התקנתי תכל החבילה של משחקי Command & Conquer Command & Conquer The First Decade עכשיו רציתי לדעת איך אני משחק במשחקים רד אלרט יוריס 2 וג'נרלס ברשת... מה אני אמור לעשות בהגדרות? תודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
היי, שאלה קצת מפגרת, אבל בכל זאת: איך מבדילים בקלות בין אוייבים לבין אנשים מהקבוצה שלי? היה נראה לי שלחבר'ה מהקבוצה שלי יש כיתוב ירוק מעליהם, אבל אני לא בטוח כי עדיין לא פגשתי אוייב ונשארתי בחיים יותר מ-2 שניות... - האם זה נכון? זו הדרך להבדיל? יש איזו אפשרות להפוך את האוייבים לקלים יותר לזיהוי (נמאס לי לירות בטעות באנשים מהקבוצה שלי...). תודה מראש, ליאור.
-
- 9 תגובות
- 919 צפיות
-
-
הגעתי לשלב שצריך להשמיד לחבורה של הסגולים את השדות מריחואנה... עכשיו יש כמה שיטות אבל אני לא מצליח אף אחת: יש מקום שמצאתי בו מלא פצצות כאלו עם טיימר אבל זה מדמיד לי רק חצי שדה כל פעם... יש מטוס ריסוס עם חומר כימי אבל אני עובר מעל השדה ולא קורה כלום יש משאיות עם חומרים כימיים אבל אני מפוצץ אותם בשדה וגם כלום... איך אני עובר את המשימה הזאת???
-
- 0 תגובות
- 546 צפיות
-
-
אני יכל לשחק בו עד שהו מחליט לצאת מנו בלי הסבר. אני מריץ את המשחק על הרזולוציה הכי גבוהה והכל על הכי גבוהה. המחשב שלי יכל לעמוד בזה דיי בקלות הוא על OC רציני (הוספתי קירור מים חדש, דיי יקר הזבל הזה, 2000 ש"ח בערך)
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
-
-
-
כשאני משחק delta force Black Hawk Down יש לי בעיה, כל פעם המשחק נתקע לאיזה 10 שניות בערך וממשיך.. הבעיה הזו ממש מעצבנת מישהו יכול לעזור לי בבקשה??
-
- 10 תגובות
- 996 צפיות
-
-
-
שלום לכולם ישנה דרך להפעיל פילטר AA במשחק? לא מצאתי באפשרויות. תודה. ;D
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
;D ;D כותרת מגזימה, אבל באמת אני רוצה לדעת איזה משחקים עדכניים יכולים לתת לי בנצ'מרק מגזים על המחשב שלי, ה1900XT נחשב כרטיס תותח ואני רוצה להרגיש את הביצועים שלו! אני יודע שיש את : GRAW, OBLIVION, FEAR,COH... אבל תזרקו חופשי... אני ממש רוצה לראות סימלוצית טיסה עצבנית בסגנון ארקייד אבל אני לא מכיר. טנקס
-
- 41 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
-
יש לי את המשחק сss והfps שלי נמוך יותר מאשר הfps שיש אצל חבר שלי למרות שהמחשב שלי חזק משלו מישהו יודע למה?
-
- 2 תגובות
- 728 צפיות
-
-
האם המשחק יפה שכדאי לשחק בו? יש לו משחקיות טובה וגרפיקה טובה? תודה
-
- 11 תגובות
- 948 צפיות
-
-
^^ תודה
-
- 2 תגובות
- 628 צפיות
-


