עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Rob Halford,

    יצא לפני כמה שעות הדמו של IGI 2. תורידו אותו מפה צריך להירשם אבל זה לוקח שנייה

    • 0 תגובות
    • 856 צפיות
  2. Started by רפאל סרוסי,

    שלום לכולם כל מי שרוצה לקנות משחקים מלאים מוזלים ילחץ על אתר הזה https://www.g2a.com/r/user-58f5a85d4c48f

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  3. היי, זה משחק שיצא לא מזמן [למחשב בטוח אבל נראה לי שגם לPS3/360] שאתה משחק בגוף שלישי וזה מתרחש בעיר שהתפזר בה איזה חיידק ואתה צריך להציל אותה. החיידק ממש נטפל לביניינים [גם למגדלי מים שצריך להרוס אם מתקרבים אליהם או שיוצאים מהם מפלצות]. הגיבור/שחקן יכול לשנות את הגוף שלו לגוף אבן / יד שהופכת לשוט/להב וכד'. נראה לי שמסרתי מספיק פרטים בשביל אלה שמכירים. תודה!

    • 3 תגובות
    • 856 צפיות
  4. שלום לא מזמן התקנתי ACT OF WAR החדש שיחקתי הרבה וזה והיו לי בעיות במהלך המשחק מכייוון המתמונה הבהבה ואמרו לי שזה לא בריא אז סתם נכנסתי לאתר הבית והורדתי את הפא'ץ החדש אחרי שהתקנתי אני לוחץ על הקיצור דרך וקופץ לי שגיאה: Wrong disc Inserted please insert CD\DVD Act Of War........ אבל הדיסק בכונן? מה עליי לעשות

    • 9 תגובות
    • 856 צפיות
  5. Started by YinnoN,

    בעיה מעצבנת במנג'ר אני מתקין את המשחק וזה לפעמים לא מסיים את ההתקנה לפעמים נתקע לפעמים עושה בעיות בקיצר פעם אחת זה סיים להתקין ואז כשעולות כל הפרסומות של המשחק יענו lets kick racism out אז מגיע הקטע של לבחור שפה ויש לי את הרקע רגיל רק שהכדור למטה כזה לא זז ויש לי תיבה כחולה כזאת של בחירת שפה אבל אין בה כלום ואין לי שום אפשרות לבחור שפה ... אצל אח שלי במחשב זה פועל מעולה ואצלי לא המחשב שלי amd 64 2800 512 ram fx5200 מה יכולה להיות הבעיה ? תודה ! ד"א אני רואה עכשיו אחרי שהתקנתי שוב שזה עושה לי כזה איזה הודעה vital product data is used by other installer ועוד משהו גם כשאני בא להתקין את המשחק אז הדיסק לא מפעיל לבד את ההתקנה אלא אני צריך להכנס לדיסק ולהפעיל את ההתקנה לבד ..…

    • 13 תגובות
    • 856 צפיות
  6. Started by Shtupel,

    תודה

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  7. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9c%d7%9e%d7%9b%d7%95%d7%a8%d7%99-%d7%92%d7%99%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%92-%d7%90%d7%9e%d7%99%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%9e%d7%90%d7%96%d7%95%d7%9f-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%a2%d7%94-%d7%9e/

  8. Started by waizman,

    כשאני מתקין את מאפיה, הוא מסיים את דיסק 1 ואז מבקש את דיסק 2, אני מכניס אותו, מאשר - והכל נתקע. אין אופצייה לבטל את ההתקנה ואם אני רוצה שהמסך של ההתקנה יעלם אני חייב לעשות ריסט. צירפתי תמונה של המסך לאחר הכנסת דיסק 2. איך אני מתקן את זה? תודה ד"א הדיסקים תקינים והמשחק התקין לי בעבר [attachment deleted by admin - 90 dayss]

  9. Started by rroonnii,

    השחקן לוקח את התפקיד של מדריך הצלילה וציד האוצרות ג'ק ארד, שבאחת הצלילות שלו נתקל בתחנת מחקר תת ימית שמנוהלת ע"י הסובייטים. ברגע שהוא מגלה שהתחנה נשלטת ע"י ארגון טרוריסטים - ולפני שהוא מבין מה קורה איתו הוא נקלע לתוכניות הזדוניות שלהם. הטוויסט במשחק הוא שהשחקן יכול להשתמש במים בשביל להעלים גופות, להתגנב בשקט בצלילה מתחת למים לאוייבים אבל גם משחק לרעתו אם תוך כדי ניסיון להתגנבות מאחורי האוייב תדרוך על שלולית, האוייבים ישמעו ז'אנר: פעולה / יריות מגוף ראשון קרדיט:LioNetwork כמה סרטונים : http://www.youtube.com/watch?v=70eZgOgySqA נראה לי זה עוד משחק משעמם . . . . אבל חבר שיחק אמר בהתחלה קצת משעמם אבל אחרי זה מעניין והגרפיקהה צריכה שיפוץ קצת .

    • 3 תגובות
    • 856 צפיות
  10. Started by zoyaniv,

    שלום יש לי בעייה שאני מתקין את המטריקס בדיסק בשלישי הוא רושם לי הודעת שגיאה ויוצא מההתקנה אני אשמח לשמוע רעיונות לפיתרון זאת ההודעת שגיאה: component: default component file group:default file group file:f:\data4.cab שגיאת נתונים בדיקת יתירות מחזורית:error

    • 2 תגובות
    • 856 צפיות
  11. Started by KoDkOd,

    למי שרציני בלבד !

    • 3 תגובות
    • 856 צפיות
  12. שלום לכולם קניתי לאחרונה כ.מסך חדש 8800GT ומאז התקנתי מס' משחקים וכולם עובדים מצויין פרט לבעיה אחת שנתקלתי בה גם בCrysis וגם בAssassin's Creed בזמן ה tutorial בשני המשחקים אני מקבל ריבוע ריק או אייקון במקום המקש לביצוע הפעולה וכך נוצר מצב שאני לא יכול לדעת באילו מקשים אני צריך להשתמש. במקרה של Crysis כבר ניחשתי את המקשים אבל הבעיה חזרה על עצמה גם בה בAC צילום מסך http://img95.imageshack.us/my.php?image=24126856uu5.jpg אודה לכם אם תוכלו לעזור לי לפתור את הבעיה עריכה: אגב זה קורה גם כשאני מנסה לשנות בעצמי למקש כלשהוא, אני רואה רק את האייקון..

    • 2 תגובות
    • 856 צפיות
  13. Started by jungle-man,

    ניתן להוריד בחינם מSTEAM (לא יודע אם אני מחדש למישהו), ניתן לשחק ללא דמי מנוי חודשי, בכל אופן נראה כמו חיקוי עלוב לWOW מכל אספקט. התאכזבתי - לא מומלץ.

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  14. Started by ben060,

    שלום הגעתי לשלב של ה BOAT שבו יש סירה וצריף להטמין בה את הפצצה, אחרי זה מגיע מסוק שצריך לפוצף אותו. אין מפוצצים אותו לפני דהוא הורג אותי, ניסיתי כבר עשרות פעמים. אין דרך להימלט?

    • 8 תגובות
    • 856 צפיות
  15. Started by 3d7,

    הורדתי והתקנתי את Steam. עכשיו, השאלות שלי הן: 1. איך אני יכול להגדיר לאיזו מחיצה ותיקייה להוריד ולהתקין משחקים? 2. באיזה פורמט אני מוריד משחקים מ-Steam (קובץ ISO או משחק שמותקן על הדיסק הקשיח)? 3. האם משחק שנקנה דרך Steam עובד רק באמצעות Steam או שאפשר להריץ אותו כמו שמריצים משחק רגיל? 4. האם כשאני קונה משחק דרך Steam אני יכול להריץ אותו רק על המחשב שבו הורדתי את המשחק או גם על מחשבים אחרים שיש לי בבית? 5. איך אפשר לגבות משחק שקניתי דרך Steam? יש אולי עוד משהו שאני צריך לדעת?

    • 3 תגובות
    • 856 צפיות
  16. שיחקתי בו קצת והוא נראה משחק נחמד ++ , גרפיקה יפה , הרבה נשקים ועלילה מקורית עוד מישהו פה משחק במשחק הזה ?

    • 5 תגובות
    • 856 צפיות
  17. Started by The Dom,

    פתחתי כבר ת'ראד אבל לא ממש עזרו לי בו. מפני שאחד מהגאונים כאן אמר לי להוריד סטים חדש ולהיכנס לחשבון שלי דרכו אז זה מה שעשיתי. עכשיו הבעיה- באמצע ההתקנה של CSS יש לי הודעת שגיאה וכתוב לי שאי אפשר לסיים את ההתקנה אבל הCSS עובד נורמאלי לגמרי, אבל מה שכן- חסרות לי מלא תיקיות. ז"א, אם אני רוצה להתקין סקין של רובה- אני לא יכול מפני שחסרות לי המון תיקיות שאני צריך לשים שם קבצים של הסקין. אם אני פותח תיקיות חדשות בשם התיקיות שצריכות להיות זה גם כן לא עובד. החשבון שלי מקורי. איך לעזאזל אני משחזר תיקיות ? (לא מצאתי בתמיכה שלהם כלום לגבי זה)

    • 6 תגובות
    • 855 צפיות
  18. אני זקוק לסייבים חצי מלאים. או אתר של סייבים.

    • 3 תגובות
    • 855 צפיות
  19. Started by MightYaad,

    אני רוצה משחקים שיהיה אפשר לשחק אחד נגד השני... המשחקים צריכים להיות בסגנון קרבות אבל לא מכות אלא יותר בסגנון של מלחמת רובוטים (סגנון רובוטריקים) או משהו בסגנון.... אני זוכר שלפני המון זמן שיחקתי משחק כזה בXBOX אבל אני לא זוכר את השם שלו. תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 855 צפיות
  20. קודם כל אני יגיד שאין לי מושג אם זה חוקי או לא. אני רוצה להפעיל משחק PS2 על המחשב שלי. יש לי את התוכנה PCSX2 בגרסתה האחרונה. האם אני יכול להשתמש במשחקים מקוריים לPS2? האם אפשר להוריד רומים ולשחק אותם ללא דיסק?... תודה

    • 1 תגובה
    • 855 צפיות
  21. Started by Zeev86,

    לפחות תסגרו אותו. אני מביא לכם את השרת שלנו, של MGAMERS, כדי שתוכלו להוריד משם את הדמו במהירות טובה ובלי שום הרשמות, ואתם עוד מוחקים את זה? http://bf2demo.mgamers.co.il/

    • 2 תגובות
    • 855 צפיות
  22. Started by Boy,

    סינגל פלייר - 850MB computergames http://www.computergames.ro/en/downloads/viewitem/id/7476/name/splinter-cell-double-agent-singleplayer-demo.html gamershell http://www.gamershell.com/news/34220.html 3dgamers http://www.3dgamers.com/news/more/1096486277/ fileshack http://www.fileshack.com/file.x/9796/Splinter+Cell:+Double+Agent+-+Singleplayer+Demo worthplaying http://www.worthplaying.com/article.php?sid=38544 מולטי פלייר - 789MB computergames http://www.computergames.ro/en/downloads/viewitem/id/7477/name/splinter-cell-double-agent-multiplayer-demo.html gamershell http://www.gamershell.com/news/34219.html 3dgamers http://www.3dgamers.com/news/more/1096486277/ fileshack htt…

    • 7 תגובות
    • 855 צפיות
  23. Started by ALEX.P,

    האם tony hawk 4 הפעל אצלי (להסתקל במפרט מחשב)

    • 4 תגובות
    • 855 צפיות
  24. Started by Kurt,

    אוקי אז ככה כשאני מסמן בהגדרות של דום3 יותר מ4AA ועושה למשחק ריסטרט הוא ישר מחזיר את כל ההגדרות לdefault יש פיתרון? כי אולי אני יכול לבטל את כל הAA והAF בהגדרות של המשחק ולשנות אותם דרך הלוח בקרה של הכרטיס עוד משהו האם ה V-sync תורם לשיפור הביצועים במשחק? אני משחק ב1280 1024 על אולטרא והמפרט שלי הוא 2.8 ghz 1024 rdram x800 pro 256 בתודה דוד

    • 6 תגובות
    • 855 צפיות
  25. מחפש משחק פעולה או נהיגה בעיקר בשביל MULTIPLAYER, אחרי שאבד לי החשבון סטים הקיים, אני צריך משחק חדש בשביל גיימינג ברשת, מה כדאי לקנות: יש לי כמה אפשרויות ואני לא כל כך בטוח מה לקחת, מה דעתכם על הכותרים הבאים. 1- Need For Speed: Hot Pursuit אחרי ששיחקתי בסינגל וממש אהבתי אותו, אפשר לקנות את המלא כדי לשחק במולטי, כדאי ? 2- Call of Duty: Black Ops גם בזה שחקתי בסינגל ואין לי מושג איך המולטי שלו ניראה, מה דעתכם שווה קניה ? 3- Modern Warfare 2 זה המשחק שאבד לי ביחד עם חשבון הסטים, כדאי לקנות אותו מחדש ולהתחיל לשחק מי ההתחלה ? כדאי לחכות אולי לCRYSIS 2 וליקנות את המלא כדי לשחק במולטי ? עם יש הצעה למשחקים אחרים אל תתביישו, הכי חשוב משחק בעל מולטי טוב והרבה אנשים מחוברים לשרתים ש…

    • 0 תגובות
    • 855 צפיות

דיונים חדשים בפורומים