משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
קנו לאחיין שלי הגה ודוושות כמו של מכונית למחשב. הבעיה שמשחקי מכוניות פשוטים לא תומכים בדוושות היה רק משחק אחד שהתקנתי שעבד כראוי עם מה שקנו לו, יש משחקי מכוניות כלשהם שמתאימים לכרטיס מסך הזה וגם יש בהם אפשרות לשחק עם הגה ודוושות? אשמח לקבל גם משחקים שלא בהכרח תומכים אבל עובדים כי כל שאר משחקי המכוניות שהתקנתי לא מצליחות לעבוד. יש מצב שNEED FOR SPEED MOST WANTED יעבוד?
-
- 23 תגובות
- 2k צפיות
-
-
המשחק המדובר אמור להגיע לחנויות בשבועות הקרובים בגרסאותיו השונות(נראה לי ל360 הגיע כבר), IGN פרסמו עליו כבר ביקורת ובה מרעיפים עליו שבחים מכל עבר, כנראה שבהחלט המשחק עומד בציפיות שלו, קיבל 9.0 אצלם. http://xbox360.ign.com/articles/739/739175p1.html בכל מקרה אולי לאיזה אחד מבעלי ה-360 יצא להניח את ידיו עליו והוא יכול לספר לנו ממקור ראשון איך הוא?
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לשחק באינטרנט במשחק ואני לא יודע איך. ניכנסתי ל online אחרי זה על ירד הפאץ.ושוב נכנסתי ל online ושם לחצתי על create .ויש שם מקום אני חושב להרשם רשמתי שם משתמש ואמייל שלי וקוד שלי. עכשיו יש שם גם קוד שצריך להכניס של המשחק .השאלה איזה קוד צריך להכניס לשם הכנסתי את הקוד של הדיסק .אני לא יודע אם בגלל זה אבל זה לא עבד. מישהו יכול להדריך אותי?
-
- 5 תגובות
- 990 צפיות
-
-
בשלב 4 כל מה שהיה צריך לעשות זה לפוצץ את השער.אחרי זה בשלב 5 יענה אני יוצא מהבסיס של הרעים.אלה שהפצצתי להם את השער. שלב 5 מתחיל שרואים איזה 5 ירוקים שאיתי נילחמים עם האדומים ואז אני בא לעזור להם .יש לירוקים גם בסיס קטן משלהם.לי אין בסיס בכלל אני מתחיל רק עם פרשים וחיילים.טיילתי קצת בשלב ומצאתי 2 מנורות מזהב .אולי יש עוד. יש לאדומים בסיס מדי חזק שהחיילים לא מספיקים להרוג את כולם . לכן אני לא יודע מה עושים ומהם המנורות האלה שלקחתי.. בקיצור אני צריך הסבר מה המסימה בשלב הזה?
-
- 0 תגובות
- 945 צפיות
-
-
טוב,עכשיו כש-BF2142 קרוב מתמיד,ואחרי שהתנסיתי בדמו והשתכנעתי,אני סבור שאני אקנה את המשחק השלם... מכיוון ואני מקווה שאני לא היחיד שחושב ככה,חשבתי לתומי לעשות קנייה קבוצתית דרך אחת מחנויות המשחקים בארץ [פריק או אולגיימס] בזמנו,כאשר Unreal tournament 2004 יצא,אירגנו דרך אתר GAMER ו-VGAMES קנייה קבוצתית שהכילה בסביבות ה-40 איש...ככה יצא ששילמנו מחיר נמוך בהרבה [המחיר המקורי היה 230,אנחנו שילמנו 175+קיבלנו פאד לעכבר של UT במתנה] באופן עקרוני-הייתי פונה לאתר עם קהילה יותר ייעודית לעניין [כדוגמאת קהילת BATTLEFIELD בגיימר],אבל מבדיקה קצרה אפשר להשתכנע ש-90% מהקהילה לא מעוניינים בכלל לקנות את המשחק [בייחוד קהילת גיימר,שהם ממש נגד BF2142],לכן חשבתי שאולי אפשר לארגן את כל העסק דרך א…
-
- 39 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/pc/action/battlefield2142/review.html קיבל 8.1 אכזבה לפי דעתי :-\ באתרים אחרים הוא קיבל ציון סמוך ל 8
-
- 9 תגובות
- 586 צפיות
-
-
המשחק אומר לי שאני צריך להכניס דיסק והעלתי דרך דיימון וגם שמתי קראק מה עושים ?
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
האם ניתן לשחק בכיף וליהנות מהמשחק עם מקלדת בלבד? או שדרוש סטיק ע"מ להפיק מהמשחק את המקסימום???
-
- 8 תגובות
- 677 צפיות
-
-
שלום לכולם! למה לעזאזל הדמו מנתק אותי מהשרת כל פעם אחרי 2-3 דקות? האם זה קורה גם לכם?
-
- 2 תגובות
- 544 צפיות
-
-
מישהו אולי יודע מה יהיו ההבדלים במחירים ?
-
- 3 תגובות
- 559 צפיות
-
-
http://ps3.ign.com/articles/738/738858p1.html בקיצור הם מרוצים מהמכשיר מאוכזבים מהידית
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני צריך את כול הקודים לgta4 ויי סיטי (((שיהיה את כול הקודים כולל להתיס מכונית))) בבקשה תעזרו לי
-
- 13 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
-
את המשחק הזה הורדתי כי הציון שלו מאד גבוהה .ואני אוהב אסטרטגיה מאד .אבל רק שבונים בסיס ומתקיפים בסגנון גנרלס. בקיצור חבל שעל השלב הראשון אני לא יודע מה צריך לעשות מי שיודע שיגיד לי....
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אז ככה יש את זה http://www.mushi.co.il/Item.asp?id=3403 מול זה http://tel-dan.co.il/product.asp?productid=391 היתרון של הסגה זה ה300 שעות. היתתרון של הלוג'יטק זה אמינות. השלט של סגה אמין באמת, או שהוא רק נראה כזה? המחיר לא משחק פה... למישהו יש ניסיון איתם? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 836 צפיות
-
-
שלום, סיימתי כבר את כל המשחקים על המחשב שלי פעמיים ואין לי כבר במה לשחק. למישהו יש רעיונות למשחקים טובים? אני פתוח להכל חוץ מלמדע בדיוני כאלה כמו אנריל וזה...,ומפחידים. תודה "שימו לב שלא ציינתי קנייה
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
שמתי תהגדרות על מקסימום 1024 רק עם AA2X ובלי SOFT SHDOWS..עובד חלק אין בעיות.. לאחר שבדקתי את הצללים בפעולת SOFT SHDOWS וללא פעולתם(צללים רגילים)הופתעתי לגלות שהם נראים אותו דבר:מה שאומר שהSOFT מופעל מעצמו גם שאני שם רק צללים רגילים,הוכחה נוספץ היא שהFPS לא השתנה. SOFT SHDOWS מופעל SOFT SHDOWS מכובה
-
- 4 תגובות
- 615 צפיות
-
-
חבר שלי רוצה לפתוח שרת ביתי ואני לא יודע איך בדיוק (לא יודע איך מוצאים host) מישהו יכול להסביר איך פותחים שרת ביתי בבקשה?
-
- 0 תגובות
- 528 צפיות
-
-
עם 512 מגה של זיכרון על האולטרה ועם פילטרים זה גוזל את כל הזיכרון הוירטואלי. אז על איזה הגדרות לדעתכם כדאי לשחק ללא פגיעה באיכות?
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש את המשחק Max Payne 2 : The Fall of Max Payne. בדקתי בכל חנות אפשרית, Bug, Freak ועוד חנויות מוזרות אחרות (מושי ) גם ב-Yad2 וב-Zap ולא מצאתי אף חנות שמחזיקה את המשחק. אם אתם מכירים חנות שמחזיקה את המשחק - בבקשה תעזרו לי ותפרסמו את שמה כאן. תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שמתי על ההגדרות הכי גבוהות(שתי האפשריות שהיו שם שמתי על ON) על רזלוציה של 1280... בקטעים שרואים תשחקנים ותמגרש(לא באמצע הממשחק כשאני משחק) המשחק עובד ממש לאט...(על 20FPS) גם בדמו לא נגעתי בכלום כי לא היה ובקטעים האלה שמראים תמגרשים ותשחקנים או מתי שיש חוץ זה היה על 20FPS. מה לעשות??
-
- 2 תגובות
- 565 צפיות
-
-
דווקא בן אדם מבין לא איזה טאמבאל,
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כשאני מפעיל את המשחק מופיעה לי השגיאה שבתמונה. מה לעשות? תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 763 צפיות
-
-


